• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

10 ترند اینستاگرام که باید در سال 2021 و بعد از آن دنبال کنید -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 11, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اینستاگرام در چند وقت اخیر با به روز رسانی های مختلف در حال رشد است. ویژگی خرید و حلقه های اینستاگرام (شبیه به TikTok) هر چیزی را که یک برند برای گسترش استراتژی بازاریابی خود می خواهد ارائه می دهد. حتی با وجود یک فرصت گسترده، برندها برای ارائه محتوایی که مخاطب واقعاً می‌خواهد تلاش می‌کنند.

همچنین، اینفلوئنسرها در اینستاگرام به طور قابل توجهی با به‌روزرسانی‌های جدید همراه با برندها سازگار شدند. بنابراین، استراتژی های بازاریابی تأثیرگذار به خوبی ساختار یافته اند. انتشار استوری‌های اینستاگرام و حلقه‌های اینستاگرام ثابت کرد که چگونه محتوای ویدیویی برای هر برندی اهمیت بیشتری دارد.

یک وظیفه مهم برای هر برند این است که طرفداران را به صفحه برند مربوطه متصل نگه دارد. در اینجا، ما می توانیم شما را در مورد هر نکته در ترندهای اینستاگرام برای آینده راهنمایی کنیم.

اینفلوئنسر مارکتینگ

برندهایی که با استراتژی های اینفلوئنسر مارکتینگ کار می کنند باید به ابزارهای اینفلوئنسر مارکتینگ و شبکه های اینفلوئنسر مارکتینگ وابسته باشند. اینستاگرام همچنان مهمترین شبکه برای استراتژی بازاریابی است.

اطمینان حاصل کنید که انتخاب اینفلوئنسرهای شما مناسب است و به صنعت و مخاطبان هدف شما مرتبط است. قبل از اجرای کمپین خود در اینستاگرام، در مورد روندهای اخیر در پلتفرم تحقیق کنید. بسیاری از ابزارهای آنلاین به شما کمک می کنند تا تأثیرگذارهای مناسب را برای کمپین های خود در پلتفرم انتخاب کنید.

با استوری های اینستاگرام خود فعال باشید

استوری های اینستاگرام

اگر لازم است در پلتفرم ظاهر شوید یا فعال بمانید، نمی خواهید مرتب آپلود کنید. تجزیه و تحلیل اینستاگرام به مجموع محتوایی که آپلود می کنید بستگی دارد، اما لازم نیست آن را با استوری های اینستاگرام بیاورید. برای توسعه استراتژی محتوای خود، به بررسی بینش استوری های اینستاگرام خود ادامه دهید. می توانید مطالب مختلفی را با استوری های اینستاگرام امتحان کنید زیرا خلاقیت و انعطاف پذیری فوق العاده ای را ارائه می دهد.

برندها می‌توانند نظرسنجی‌های داستانی ایجاد کنند یا سؤالی را برای مشارکت مخاطبان شما مطرح کنند. محتوای داستان شما باعث می‌شود در شبکه بیشتر دیده شوید، حتی اگر نمی‌خواهید آن را در فید اصلی خود آپلود کنید. این برای تجزیه و تحلیل بینش مخاطبان در اینستاگرام به منظور چارچوب بندی محتوای داستان شما به طور موثر بسیار عالی است.

پست های چرخ فلک

بسیاری از برندها به طور مرتب پست های چرخ فلک را آپلود می کنند، اما اکنون متن های چرخ و فلک توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. لطفاً آن را با یک قطعه آموزشی یا اطلاعاتی همراه داشته باشید یا محصول آینده خود را آپلود کنید. متون چرخ فلک در سال های آینده به خوبی کار خواهند کرد.

ارائه متون در پست برتر از نوشتن شرح‌های گسترده است. هنگام آپلود چرخ فلک ها با متون روی آنها از اندازه و قالب فونت اطمینان حاصل کنید. همچنین فراموش نکنید که متون خود را واضح تر و خواناتر کنید. از اصطلاحات خودداری کنید و جملات را بسیار کوتاه نگه دارید.

حلقه های اینستاگرام

حلقه های اینستاگرام
حلقه های اینستاگرام

ویژگی استوری اینستاگرام با معرفی آن به یک موفقیت فوق العاده در بین مخاطبان پلتفرم تبدیل می شود. دقیقاً این اتفاق در مورد حلقه های اینستاگرام نیز افتاد. همانطور که همه می‌دانند، حلقه‌های اینستاگرام در بین مخاطبان شهرت بیشتری دارند و این ویژگی در سال‌های آینده تکان خواهد خورد. امروزه، برندها و کسب‌وکارهای روی پلت‌فرم بیشتر روی عملکرد حلقه‌های خود تمرکز می‌کنند، زیرا حلقه‌های اینستاگرام به شما کمک می‌کنند تا مخاطبان هدف خود را بسازید.

همچنین، قرقره ها برای بازاریابی تأثیرگذار در پلتفرم بسیار مهم هستند. این محتویات ویدیویی کوتاه مدت می‌توانند قطع کنند یا با مخاطبان شما ارتباط برقرار کنند. حلقه‌های اینستاگرام خود را خلاقانه و سرگرم‌کننده نگه دارید تا حجم وسیعی به دست آورید لایک برای حلقه های اینستاگرام شما و دسترسی گسترده ای به دست آورد. از گزینه های استیکر استوری اینستاگرام در حد خود استفاده کنید. بنابراین، به برند شما کمک می کند تا مخاطبان قابل توجهی در صنعت شما به دست آورد.

ویژگی خرید

استفاده از پلتفرم با به دست آوردن ویژگی خرید افزایش می یابد. در حال حاضر مخاطبان اصلی به دلیل حلقه های اینستاگرام مجذوب شده اند و با یک ویژگی خرید فوق العاده، کاربران دلیل بزرگ دیگری برای ماندن در اینستاگرام دارند.

به عبارت ساده، برندها اکنون فرصتی عظیم برای ایجاد فروش خود از طریق شبکه دارند. برندها از مزایای بیشتری برخوردار می شوند زیرا بسیاری از اینفلوئنسرها با ویژگی خرید اینستاگرام ادغام شدند. هر برندی باید اطمینان حاصل کند که پروفایل اینستاگرام آن‌ها ویژگی خرید را به دست آورده است.

مرکز فعالیت های فروش

جدای از هویت برند و دیده شدن، امروزه، اینستاگرام در درجه اول برای ارتباط با مصرف کنندگان استفاده می شود. برندهایی که در حال حاضر پایگاه مخاطبان زیادی در اینستاگرام به دست آورده اند، می توانند از این شبکه برای ایجاد پست و فعالیت های پیش فروش خود استفاده کنند. برندها باید پاسخگوتر باشند (به هر نظر یا پیامکی پاسخ دهند) و به شبکه کمک کنند. این نکات به توسعه اعتبار برند نیز کمک می کند.

موسیقی را بپذیرید

محتوای استوری اینستاگرام با صدا بهتر از محتوای استوری بدون موسیقی است. هر برندی باید این نکته را قبل از آپلود محتوای استوری اینستاگرام در نظر داشته باشد. گنجاندن صدا یا موسیقی در استوری اینستاگرام احساس محتوای استوری شما را بیشتر می کند.

همچنین، مطمئن شوید که صدا یا موسیقی انتخابی شما با محتوای داستانی شما در پلتفرم ترکیب می شود.

کاوش صفحه در اینستاگرام

کاوش صفحه در اینستاگرام
کاوش صفحه در اینستاگرام

کاربران شبکه های اجتماعی همیشه به دنبال محتوای جدید و تازه هستند. صفحه کاوش در اینستاگرام محتوای جدید را نسبت به بخش فید به مخاطبان نشان می دهد. هر برندی باید ریسک کند تا محتوای خود را در صفحه کاوش نشان دهد، زیرا به افزایش دیده شدن نام تجاری شما کمک می کند.

صفحه کاوش اینستاگرام بر روی اصطلاح “ارتباط” کار می کند. به عنوان مثال، اگر پست های غذایی را به طور مرتب دوست دارید، الگوریتم Explore Page محتوای غذایی بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین، به این معنی است که اگر برندها در صفحه کاوش اینستاگرام به نمایش گذاشته شوند، می توانند به مخاطبان زیادی معرفی شوند.

این نقطه چیزهای زیادی به ارمغان می آورد زیرا صفحه کاوش حاوی فیدها، پست های خرید، ویدیوها و فیدها، همه چیز در یک منطقه است.

گوش دادن اجتماعی

بسیاری از برندها در این پلتفرم برای بررسی عملکرد محتوای شما در اینستاگرام به نرخ تعامل بستگی دارند. اما در سال‌ها، گوش دادن اجتماعی به طور قابل توجهی برای بازاریابی برند اینستاگرام بسیار مهم خواهد بود. این ویژگی به شما کمک می کند تا مکالمات مختلفی را در مورد برند خود بشنوید. این بدان معنی است که شما متوجه خواهید شد که مخاطبان هدف شما در مورد چه چیزی صحبت می کنند. مدیران هر برندی می توانند این را به عنوان یک مزیت بی مورد تلقی کنند و بر اساس گفتگو محتوا تولید کنند.

ایجاد محتوا مطابق با مکالمه مخاطبان، نرخ تعامل شما را نیز افزایش می دهد. به نظر می‌رسد رقابت در سال‌های آینده در محدوده بالایی بر روی پلتفرم افزایش می‌یابد، و گوش دادن اجتماعی راه اصلی برای شکست دادن رقبای صنعت شما است.

لایو در اینستاگرام بروید

اینستاگرام برو لایو
اینستاگرام برو لایو

بسیاری از کسب‌وکارها از طریق ویژگی‌های لایو اینستاگرام در طول این بیماری همه‌گیر با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می‌کنند و این امر در روزهای آینده افزایش خواهد یافت. از نمایش فرآیند تولید گرفته تا رویدادهای معرفی محصول، همه چیز به طور موثر روی پلتفرم اجرا می شود. عمدتاً به این دلیل است که اکثر برندها می‌خواهند مخاطبان هدف گسترده‌ای داشته باشند، و ویژگی پخش زنده به این موضوع کمک می‌کند.

قابلیت لایو اینستاگرام نرخ تعامل را نیز افزایش می دهد. از میکرو اینفلوئنسرها گرفته تا کسب و کارهای بزرگ، همه باید از این ویژگی استفاده کنند، اگر به مخاطبان هدف خود نیاز دارند که فوراً درگیر شوند.

اینستاگرام نزدیک به یک ساعت فرصت پخش زنده را دارد. همچنین دارای فیلترهای مختلفی مانند کلاه، ستاره، افکت های رنگی و غیره برای پخش زنده و سرگرم کننده است. به گفته کارشناسان پیشنهاد می شود در روزهای هفته از ساعت 19 تا 21 به صورت زنده روی سکو روی آنتن برود. مانند فیس بوک، اکثر مردم در زمان ناهار خود از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اکثراً، می‌توانید شب‌ها به صورت زنده روی آنتن بروید، زیرا بسیاری از افراد پس از کارشان از پیمایش فیدها سرد می‌شوند.

پایان دادن به

در کنار روندهای ذکر شده، ایده های مختلف اینستاگرام باید برای ارائه محتوا در نظر گرفته شود. اگرچه اینستاگرام یک پلت فرم بصری است، اما هر برندی باید محتوای خود را که در شبکه نمایش داده می شود تجزیه و تحلیل کند. تجسم فید برند شما در مورد ترندهای اینستاگرام نیز اهمیت دارد. برندهایی که مشتاقانه فروش را افزایش می دهند باید روی پست های قابل خرید جذاب تمرکز کنند. تصاویر جذاب و تم جذاب ظاهر فید برند شما را بهبود می بخشد.

به طور کلی، هر برندی باید در اینستاگرام منحصر به فردتر ظاهر شود، اما روزهای آینده در دسترس و کاربرپسند هستند. چیز دقیق در محتوای شما نیز منعکس می شود.

امیدوارم این 10 ترند اینستاگرام به شکل دهی استراتژی محتوای شما در سال 2021 و آینده کمک کند. از هر ویژگی و روند موجود در پلتفرم برای رشد تجارت برند خود در شبکه شلوغ استفاده کنید.

ماری کایل

Mary Kyle یک توسعه دهنده محتوا و مدیر بازاریابی است که در آن کار می کند اسنپاپن. او مقالات پرطرفدار بیشتری در رسانه های اجتماعی نوشته است و تجربه اندکی در ارائه محتوای جذاب دارد.

به خواندن ادامه دهید

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
مزایای هوش مصنوعی برای افزایش فروش

مزایای هوش مصنوعی برای افزایش فروش -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

متا کنترل‌های والدین بیشتری را برای اینستاگرام و واقعیت مجازی ارائه می‌کند

متا کنترل‌های والدین بیشتری را برای اینستاگرام و واقعیت مجازی ارائه می‌کند -پنل اینستاگرام

خرداد 24, 1401
چگونه اینستاگرام معترضان را در ایران شکست می دهد

چگونه اینستاگرام معترضان را در ایران شکست می دهد -پنل اینستاگرام

خرداد 22, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.