• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 3, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

تبدیل تقریباً جام مقدس است بازاریابی دیجیتال. افزایش نرخ تبدیل شما برای افزایش بازده سرمایه گذاری و استفاده حداکثری از بودجه بازاریابی دیجیتال شما اساسی است.

اطلاعات بیشتر و بیشتری در مورد نحوه انجام این کار وجود دارد و ممکن است گیج کننده باشد، بنابراین ما به اشتراک می گذاریم 10 نکته ای که به شما کمک می کند تا خود را افزایش دهید نرخ تبدیل تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

نرخ تبدیل چیست؟

نرخ تبدیل به درصد افرادی گفته می شود که از وب سایت شما بازدید کرده و اقدامی انجام داده اند. این اقدام ممکن است شامل پر کردن و ارسال فرم، تماس با کسب و کار شما، ثبت نام برای دریافت مطالب از شما، ثبت نام برای رویدادی که میزبانی آن بودید، یا خرید باشد. اگر درصد بالایی از بازدیدکنندگان شما این اقدامات را انجام دهند، می دانید که استراتژی بازاریابی شما به خوبی کار می کند. اگر نه، ممکن است لازم باشد آن را اصلاح کنید و نکات زیر به شما در انجام این کار کمک می کند!

10 ایده عالی برای بهبود نرخ تبدیل آنلاین

1. تست، تست و دوباره تست کنید

تست A/B ضروری است. برای هر تغییری که می خواهید در وب سایت خود اعمال کنید، یک صفحه آزمایشی ایجاد کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید. نه تنها به تعداد بازدیدها، بلکه به معیارهایی مانند مدت زمان جلسه، نرخ پرش و البته نرخ تبدیل فروش نیز توجه کنید.

در مورد هر عنصر کمپین خود (خطوط موضوع ایمیل، تصاویر، متن آگهی و غیره) و اینکه چگونه ممکن است متفاوت باشد فکر کنید، سپس یک تجزیه و تحلیل کامل انجام دهید. تست A/B و A/B/C. این به شما این امکان را می دهد که ببینید مخاطب شما به چه واکنشی نشان می دهد و بر اساس آن، تلاش های دیجیتال مارکتینگ شما موثرتر خواهد بود.

2. از نقشه های حرارتی استفاده کنید

نقشه های حرارتی رفتارهای کاربران شما را هنگام مرور صفحات وب نشان می دهد. به چه چیزی بیشتر توجه می کنند؟ کجا از صفحه شما خسته می شوند؟ آیا آنها دکمه CTA شما را نادیده می گیرند؟ هنگامی که این اطلاعات را به دست آوردید، می توانید از آن برای بهینه سازی سایت خود استفاده کنید.

3. فرم های خود را بهینه کنید

برای موفقیت، هر استراتژی تبدیلی باید بر اساس یک استراتژی مستحکم باشد تولید سرب پویش. در بسیاری از موارد، این شامل پر کردن نوعی فرم است.

ممکن است فکر کنید طراحی یک فرم ساده و واضح است، اما چیزهای بیشتری از آنچه فکر می کنید وجود دارد! تعداد فیلدها، دکمه CTA برای ارسال آن، و رنگ‌ها تنها برخی از مواردی هستند که برای بهینه‌سازی بهترین نتایج به آن نیاز دارید. به خاطر داشته باشید که برای اطمینان از معتبر بودن داده های ارائه شده، فیلترهای خودکار را اضافه کنید. کیفیت بر کمیت!

https://www.youtube.com/watch?v=l9Ix8fhhdRk

4. ارتباط با خود را آسان کنید

آیا می خواهید کاربران با شما ارتباط برقرار کنند؟ این کار را تا حد امکان برای آنها آسان کنید. هر فردی ترجیحات ارتباطی خود را دارد و آنچه ممکن است برای برخی ساده و شهودی باشد ممکن است برای برخی دیگر بسیار خسته کننده باشد. برای اطمینان از اینکه می‌توانید تا حد امکان به کاربران بیشتری پاسخ دهید، مطمئن شوید که در کانال‌های مختلف مانند چت آنلاین، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، تلفن و غیره در دسترس هستید.

5. شامل فراخوان های روشن برای اقدام

فراخوان‌ها برای اقدام یکی از مهم‌ترین عناصر بازاریابی دیجیتال هستند زیرا کاربران را متقاعد می‌کنند تا اقدامی را که می‌خواهید انجام دهند. برای بهبود داده های تبدیل خود، باید آن را وارد کنید لینک ها، تصاویر یا انیمیشن ها که به طور مؤثر مردم را به سمت تغییر سوق می دهد. البته فراموش نکنید که تست A/B را انجام دهید تا ببینید کدامیک موثرتر هستند.

6. یک جامعه ایجاد کنید

اگر می خواهید تبدیل های طولانی مدت داشته باشید، باید اعتماد کاربران را جلب کنید. ایجاد یک انجمن آنلاین یک راه عالی برای انجام این کار است. این به مشتریان بالقوه شما کمک می کند تا یک رابطه طولانی مدت با برند شما ایجاد کنند. این استراتژی نیز منجر به محتوای ایجاد شده توسط کاربرکه نه تنها برای رسانه های اجتماعی شما خوب است، بلکه به مشتریان بالقوه نشان می دهد که مردم محصولات یا خدمات شما را دوست دارند و مایلند آن را به صورت عمومی تضمین کنند.

7. در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید

رسانه‌های اجتماعی بخش اساسی هر استراتژی بازاریابی آنلاین هستند، اما اگر یک برنامه محتوا و یک استراتژی منسجم برای انجام آن نداشته باشید، ایجاد پروفایل تجاری فایده‌ای ندارد. اگر شما می خواهید خود را نمایه های رسانه های اجتماعی را علامت گذاری کنید تا به شما کمک کند بیشتر تبدیل کنیدشما به صورت شفاف نیاز خواهید داشت آنها را در ارتباطات خود ادغام کنید و آنها را به طور مرتب با اخبار مربوط به نام تجاری، پست های وبلاگ، عکس ها و ویدیوها و حتی محتوای تولید شده توسط کاربر (در صورت وجود) به روز کنید.

8. احساس فوریت ایجاد کنید

«شتاب‌دهنده‌ها» یکی از قدیمی‌ترین ترفندهای بازاریابی دیجیتال در کتاب هستند، اما به دلایلی وجود دارند! پیشنهادهایی که از زبانی مانند: “آخرین شانس” یا “در دسترس بودن محدود” و سایر عبارات قوی استفاده می کنند، به کاربران کمک می کند تا آنها را تبدیل کنند. در زمان مناسب از آنها استفاده کنید و ببینید که چگونه بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد.

9. محتوایی ایجاد کنید که ترافیک را جذب کند

بازاریابی محتوا و تبلیغات بومی مد نیستند این استراتژی ها به جذب ترافیک با کیفیت متشکل از کاربران علاقه مند به محصولات شما، برند شما و صنعت عمومی شما کمک می کند. هنگام ایجاد این نوع محتوا، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • مربوط: آیا به روز است؟ آیا به علایق مخاطبان شما مرتبط است؟ آیا مفید است؟
  • در دسترس: آیا دسترسی به آن آسان است؟ نگاهی به تجزیه و تحلیل وب سایت خود بیندازید تا ببینید چه محتوای فراموش شده ای دارید و چرا این اتفاق افتاده است.

همچنین به‌روزرسانی محتوای قدیمی‌تر که در وب‌سایت شما یا سایر پلتفرم‌ها محبوب بوده‌اند نیز مفید است. به سادگی محتوایی را که از قبل دارید مرور کنید و آن را ویرایش کنید تا آن را تا حد امکان جذاب و به روز کنید. به عنوان مثال، اگر ویدیوهای طولانی دارید، آنها را به مجموعه ای از مینی ویدیوهای 2 دقیقه ای تبدیل کنید. اگر مقالات طولانی دارید که بازدیدهای زیادی داشته اند، از آنها به عنوان مبنایی برای ایجاد اینفوگرافیک و چک لیست استفاده کنید.

10. متحرک باشید

اکنون شما مطلقاً هیچ بهانه ای ندارید که کمپین های خود را به راحتی در دستگاه های تلفن همراه مشاهده نکنید.. این دستگاه ها در حال حاضر مسئولیت اکثر ترافیک اینترنت را بر عهده دارند و تنها محبوبیت خود را افزایش خواهند داد. اگر نمی‌خواهید مشتریان بالقوه زیادی را از دست بدهید، به همه چیزهایی نیاز دارید که برای همه دستگاه‌ها از تلفن‌های هوشمند گرفته تا تبلت‌ها و رایانه‌های رومیزی آماده باشید.

چگونه از این نکات برای به حداکثر رساندن تأثیر آنها استفاده کنیم

در هر استراتژی بازاریابی، زمان بندی کلیدی است. برای اینکه بتوانید از تمام این ایده ها بیشترین بهره را ببرید، باید از آنها در مراحل درست استفاده کنید قیف تبدیل:

  • TOFU (بالای قیف). این زمان برای ارتقاء آگاهی از برند خود و آنچه که ارائه می دهد است. در اینجا، می‌توانید مشتریان بالقوه را با کمپین‌های نمایشی متناسب با نیازها و ترجیحات آنها جذب کنید، مانند تبلیغات ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی و محتوای مفیدی که به سؤالات آنها پاسخ می‌دهد.
  • MOFU (وسط قیف). هدف شما در اینجا این است که مردم را وادار به تصمیم گیری کنید. از ابزارهای تست A/B برای بهبود کمپین های بازاریابی ایمیلی و CTR های خود نهایت استفاده را ببرید. از ویژگی‌های تولید سرنخ رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید و بر اساس داده‌هایی که به دست آورده‌اید، بیشترین بهره را از هدف‌گیری مجدد ببرید.
  • BOFU (پایین قیف). در این مرحله، وقت آن است که توضیح دهید چرا محصول یا خدمات شما بهترین گزینه است. استراتژی های SEM (به یاد داشته باشید که یک صفحه فرود عالی ایجاد کنید)، تکنیک های SEO و تبلیغات اجتماعی (استفاده از مخاطبان مشابه برای بهبود نتایج) کمک بزرگی در اینجا هستند.
  • در سراسر قیف: بهینه سازی موبایل و بازاریابی وابسته متحدان شما در طول این فرآیند هستند.

آیا این همه به نظر شما کمی زیاد است؟ واقعاً آسان نیست، بنابراین اگر کارکنان یا زمان کافی برای سرمایه گذاری روی آن ندارید، کمک مورد نیاز خود را استخدام کنید. اهداف واقع بینانه تعیین کنید، نتایج خود را اندازه گیری کنید، و شاهد افزایش نرخ تبدیل فروش خود باشید!

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
لوگو و فونت جدید اینستاگرام در حال تقسیم اینترنت است

لوگو و فونت جدید اینستاگرام در حال تقسیم اینترنت است -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

بازاریابی اینستاگرام 101: نحوه اضافه کردن لینک های سوایپ به بالا در اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام 101: نحوه اضافه کردن لینک های سوایپ به بالا در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 3, 1401
منظور از پرداخت اینستاگرام برای تجارت الکترونیک چیست؟  از کارشناسان می پرسیم |  مشاوره الکترونیک

منظور از پرداخت اینستاگرام برای تجارت الکترونیک چیست؟ از کارشناسان می پرسیم | مشاوره الکترونیک -پنل اینستاگرام

خرداد 3, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 7, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 3, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.