این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

دامنه توجه ما در حال کاهش است.

ما مشتاق محتوای کوتاه و واضحی هستیم که بتوانیم بدون فکر و تلاش زیاد آن را با ضربان قلب مصرف کنیم.

جای تعجب نیست که محتوای بصری است احتمالش 40 برابر بیشتره برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی نسبت به سایر انواع محتوا. به همین دلیل است که پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، پینترست و اسنپ چت همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهند. آنها بصری هستند و یک روش منحصر به فرد برای ارائه یک پیام پیچیده در عرض چند ثانیه دارند.

هرچه دنیا به این پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بصری وابسته‌تر شود، فشار بیشتری برای کارآفرینان دیجیتالی مانند من و شما وارد می‌شود تا سریعاً خود را تطبیق دهند و راه‌هایی برای جذب مخاطبان خود بیابند. از آنجایی که مشارکت منبع کمیاب است، اکنون باید این کار را انجام دهید کسب آن.

برخی از شما ممکن است این را به‌عنوان یک چالش مستقیم برای نحوه درک بازاریابی و مشارکت در رسانه‌های اجتماعی در نظر بگیرید. اما برای دیگران، کسانی از شما که آماده حرکت سریع هستند، این فرصت بزرگی است تا گروهی جدید و بسیار درگیر از افراد را جذب کنید.

اگر آماده پذیرش چند ریسک و تنوع بخشیدن به استراتژی دیجیتال خود هستید، اینستاگرام مکانی عالی برای شروع است.

اینستاگرام دارد بیش از 500 میلیون فعال ماهانه کاربران، و هر روز در حال افزایش است. من دوست دارم به آن به عنوان نسخه جوانتر و بصری تر توییتر فکر کنم، جایی که تعامل هنوز در حال شکوفایی است (نه رو به زوال).

نکته: اگر بیش از حد مشغول هستید، همیشه می توانید در Fiverr یک متخصص یا یک فریلنسر استخدام کنید.

جایزه: آیا می خواهید در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟ به انجمن عضویت Side Hustle Strategies بپیوندید برای به دست آوردن الهام، منابع، و جامعه برای شروع و رشد دادن تلاش های جانبی خود.

راهنمای رسانه های اجتماعی

راهنمای اینستاگرام

دانلود رایگان

راهنمای نهایی بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل کوچک