این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
دامنه توجه ما در حال کاهش است.
ما مشتاق محتوای کوتاه و واضحی هستیم که بتوانیم بدون فکر و تلاش زیاد آن را با ضربان قلب مصرف کنیم.
جای تعجب نیست که محتوای بصری است احتمالش 40 برابر بیشتره برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی نسبت به سایر انواع محتوا. به همین دلیل است که پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، پینترست و اسنپ چت همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهند. آنها بصری هستند و یک روش منحصر به فرد برای ارائه یک پیام پیچیده در عرض چند ثانیه دارند.
هرچه دنیا به این پلتفرمهای رسانههای اجتماعی بصری وابستهتر شود، فشار بیشتری برای کارآفرینان دیجیتالی مانند من و شما وارد میشود تا سریعاً خود را تطبیق دهند و راههایی برای جذب مخاطبان خود بیابند. از آنجایی که مشارکت منبع کمیاب است، اکنون باید این کار را انجام دهید کسب آن.
برخی از شما ممکن است این را بهعنوان یک چالش مستقیم برای نحوه درک بازاریابی و مشارکت در رسانههای اجتماعی در نظر بگیرید. اما برای دیگران، کسانی از شما که آماده حرکت سریع هستند، این فرصت بزرگی است تا گروهی جدید و بسیار درگیر از افراد را جذب کنید.
اگر آماده پذیرش چند ریسک و تنوع بخشیدن به استراتژی دیجیتال خود هستید، اینستاگرام مکانی عالی برای شروع است.
اینستاگرام دارد بیش از 500 میلیون فعال ماهانه کاربران، و هر روز در حال افزایش است. من دوست دارم به آن به عنوان نسخه جوانتر و بصری تر توییتر فکر کنم، جایی که تعامل هنوز در حال شکوفایی است (نه رو به زوال).
نکته: اگر بیش از حد مشغول هستید، همیشه می توانید در Fiverr یک متخصص یا یک فریلنسر استخدام کنید.
جایزه: آیا می خواهید در اینستاگرام کسب درآمد کنید؟ به انجمن عضویت Side Hustle Strategies بپیوندید برای به دست آوردن الهام، منابع، و جامعه برای شروع و رشد دادن تلاش های جانبی خود.


دانلود رایگان
راهنمای نهایی بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل کوچک
دانلود رایگان
راهنمای نهایی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت
از ابزارهای صرفه جویی در زمان برای برنامه ریزی محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید
قبل از اینکه نگاهی به نوع محتوای بصری ای بیندازیم که شما را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و در معرض دید قرار می دهد، چند نکته وجود دارد که باید در مورد ارائه یک برنامه زمان بندی موثر پست اینستاگرام بدانید.
مانند هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری، مخاطبان اینستاگرام شما خواهان ثبات هستند. ثبات در برنامه پست خود و ثبات در کیفیت محتوای خود.
ساده ترین راه برای ایجاد یک جریان ثابت از محتوای رسانه های اجتماعی با کیفیت، استفاده از ابزارهای زمان بندی رسانه های اجتماعی است.
تا به حال انجام این خواستهها برایم سخت بود، تنها چند ابزار رسانههای اجتماعی انتخابی که با اینستاگرام ادغام شدهاند و به شما امکان میدهند تقویم اشتراکگذاری خود را از قبل تنظیم کنید.
سپس من کشف کردم فقط پولت.
فقط پولت ابزار عالی برای همراهی با استراتژی اینستاگرام شما است.
به شما اجازه می دهد:
- محتوای بصری را مستقیماً در حساب اینستاگرام خود ارسال کنید
- یک برنامه زمان بندی پست را از قبل برنامه ریزی کنید که برای افزایش تعامل در اینستاگرام بهینه شده است
- نظرات اینستاگرام را مستقیماً از رابط کاربری خود بنویسید و حذف کنید
- تجزیه و تحلیل های مهمی را که می توانید برای بهبود استراتژی خود از آنها استفاده کنید، ردیابی کنید
- آپلود انبوه عکس ها، به طور بالقوه باعث صرفه جویی در زمان شما می شود
همانطور که گفتم، محتوای بصری عالی تنها نقطه شروع یک استراتژی موثر اینستاگرام است. شما باید به طور مداوم، روز به روز، هفته به هفته حضور داشته باشید. فقط پولت به شما کمک می کند بدون صرف تمام زندگی خود در اینستاگرام این کار را انجام دهید.
آنها را دریافت کنید آزمایشی رایگان 7 روزه با رفتن به اینجا.
خوب، حالا شما ابزاری برای از قبل برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود دارید… چه نوع محتوای بصری بیشتر به اشتراک گذاشته می شود؟
بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.
1. نقل قول های الهام بخش
چیزی در مورد نقل قول ها وجود دارد که مردم را هیجان زده می کند. آنها احساس گرم و مبهم درونی را به آنها میدهند که به آنها انگیزه میدهد تا دست به کار شوند و رویاهایشان را شروع کنند.
نقل قول های الهام بخش به خصوص اگر در فضای کارآفرینی مانند فعالیت می کنید خوب هستند مجله موسس.
در اینجا نمونه ای از آنها با استفاده از این تاکتیک در اینستاگرام با تعامل عالی آورده شده است:
2. چهره انسان
چهره های انسانی یک ارتباط شخصی با برند شما ایجاد می کند و به احساسات افراد ضربه می زند.
در واقع، عکسهایی که چهرهها را نشان میدهند دریافت میشوند 38 درصد لایک بیشتر از عکس های بدون چهره…
این آمار به تنهایی باید شواهد کافی برای استفاده از این تاکتیک در هنگام تلاش برای افزایش تعامل در حساب اینستاگرام خود باشد.
کوکاکولا دهههاست که از تاکتیک «چهره انسان» در کمپینهای بازاریابی خود استفاده کردهاند و اینستاگرام نیز تفاوتی ندارد:
3. مناظر و مناظر
یک عکس خوب از یک منظره یا منظره زیبا مطمئناً چشم کسی را که در فید اینستاگرام خود اسکرول می کند جلب می کند.
خبر خوب این است که حتی اگر تجارت شما ارتباط کمی با فضای باز داشته باشد، باز هم می توانید در یک عکس منظره با احساسات و سرگرمی های مشتری خود ارتباط برقرار کنید.
مدل لباس کار بسیار خوبی برای به تصویر کشیدن ماهیت این مفهوم در عکس زیر انجام داده اند:
در اینجا نمونه دیگری از یک عکس منظره با کمی درگیری چشمگیر است که با استفاده از آن پست شده است فقط پولت:
4. غذا
ظاهر غذای عالی چیزی است که همه ما می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم، بنابراین جای تعجب نیست که از نظر محتوای بصری در اینستاگرام یکی از بهترین عملکردها باشد.
حتی حسابهای کاملی به هنر غذا اختصاص داده شده است غذاهای زیبا که بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد:
5. عکس های تاریخی
عکسهای تاریخی احساس نوستالژی ایجاد میکنند، به ما کمک میکنند تا در مورد نسلهای گذشته تأمل کنیم و احساساتی را که در اعماق ناخودآگاه ما مدفون شدهاند، برانگیزند.
مایک تایسون استفاده از عکس های تاریخی برای تبلیغ محصولات خود در اینستاگرام با استفاده از این کار بسیار عالی است فقط پولت:
در رئیس شکار برند از این تاکتیک برای انتقال احساسی مخاطبان خود به گذشته استفاده می کند:
6. محتوای تولید شده توسط کاربر
وقتی صحبت از محتوای تولید شده توسط کاربر می شود، GoPro پادشاه است
کاربران GoPro اساساً بازاریابی خود را با عکسها و ویدیوهای شگفتانگیز در موقعیتهای شدید در سراسر جهان انجام میدهند.
تیم GoPro با انتخاب بهترین ها در حساب اینستاگرام خود بیشترین استفاده را می کند:
7. حیوانات
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا ویدیوهای گربه پریدن در تقریباً هر پلتفرم اجتماعی دیوانه وار به اشتراک گذاشته می شود؟
دنیا مملو از دوستداران حیوانات است و محتوای بصری که از آن احساسات خام بهره میبرد، میتواند با ضربان قلب ویروسی شود.
جغرافیای ملی یکی از موفقترین اکانتهای اینستاگرام در جهان را دارند و اکثر محتوای جذاب آنها عکسهای حیوانات با کیفیت بالا است. شبیه این یکی:
8. پشت صحنه
مردم دوست دارند با مردم تجارت کنند نه با برندها.
به همین دلیل ایجاد ارتباط انسانی با مشتریان خود بیش از هر زمان دیگری مهم است. نشان دادن اجمالی از کارکنان خود، و چیزهایی که در پشت صحنه انجام می شود، یکی از راه های واقعا موثر برای انجام این کار است.
در زیر عکسی از رختکن را مشاهده می کنید گلدن استیت واریرز که با استفاده از آن به اشتراک گذاشته شد فقط پولت:
مثال دیگر زیر مربوط به شکاف نشان دادن طراحان لباس خود به جهان:
9. روندهای زمان واقعی
آنها ممکن است ماندگاری طولانی نداشته باشند، اما پرش به داستان های خبرساز یا روندهای لحظه ای می تواند راهی عالی برای افزایش تعامل در اینستاگرام باشد.
مثلا، #پوکمونگو دارای بیش از ۷ میلیون پست اینستاگرامی …
در اینجا یکی از کاربرانی است که از این روند به نفع خود استفاده کرده و بیش از 6000 لایک و بیش از 120 نظر دریافت کرده است:
10. داستان های ویدئویی
ویدیو سیاه جدید است. فیس بوک شروع به اولویت دادن به ویدئو در فید خبری کاربران کرده است، Periscope، Vine و Snapchat در حال افزایش تعداد کاربران زیادی هستند و ویدیوها در اینستاگرام توجه زیادی را به خود جلب می کنند.
این ویدیوی کوتاه از جعبه توس بیش از 42000 بازدید جمع آوری کرده است که برای اکانت اینستاگرامی که برای اکثر عکس های خود فقط 1500 لایک می گیرد بسیار شگفت انگیز است.
بسته بندی کردن
اینستاگرام فرصتی رو به رشد برای شما فراهم می کند تا با مخاطبان ایده آل خود درگیر شوید.
اما هیچ راه عالی برای تسلط بر استراتژی اینستاگرام و بهره گیری از حواس بصری دنیای رسانه های اجتماعی امروزی وجود ندارد.
برای ایجاد یک سر و صدا، واقعاً باید یک استراتژی متنوع داشته باشید، استراتژی که ترکیبی از چندین نوع از این نوع محتوای بصری را به کار گیرد. شما همچنین باید با آن ترکیب محتوا سازگاری داشته باشید. زیرا بدون ثبات، تعامل شما کاهش می یابد.
فقط پولت یک راه حل عالی برای حفظ آن ثبات و بالا نگه داشتن تعامل شما ارائه می دهد.
آنها را دریافت کنید آزمایشی رایگان 7 روزه با رفتن به اینجا.
من در حال حاضر از Agorapulse برای انتشار، زمانبندی یا صفبندی پستها در اینستاگرام استفاده میکنم. من همچنین می توانم از همین ابزار برای فیس بوک، توییتر و لینکدین استفاده کنم. با Agorapulse، من همچنین می توانم بین چندین حساب رسانه اجتماعی با کلیک یک دکمه جابجا شوم.