• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

    YouTube Studio چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

هزاران کاربر اینستاگرام، از جمله کایلی جنر، می گویند که از «تلاش برای TikTok بودن» این اپلیکیشن خسته شده اند. در اینجا دلیل آن است -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
مرداد 4, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اگر در روزهای اخیر اینستاگرام را پیمایش کرده باشید، ممکن است کاربرانی را مشاهده کرده باشید که یک گرافیک سیاه و سفید را با یک درخواست ساده به اشتراک می‌گذارند: “Instagram Instagram دوباره بسازید”.

پست کاربر ایلومیتاتی که نام اصلی او تاتی برونینگ است، ده ها هزار بار از جمله توسط کایلی جنر لایک و به اشتراک گذاشته شده است و باعث ایجاد طوماری در سایت Change.org شده است که بیش از 110000 امضا دریافت کرده است.

به همین دلیل است که کاربران اینستاگرام در سرتاسر جهان به شدت به دنبال تغییر برنامه هستند.

چه چیزی در اینستاگرام تغییر کرده است؟

اینستاگرام در آخرین به روز رسانی خود به طور فزاینده ای بر روی محتوای ویدیویی متمرکز شده است و کمتر بر روی عکس ها متمرکز شده است.

تغییرات قابل توجه شامل از بین رفتن ابعاد برنامه است – اکنون همه چیز تا لبه صفحه نمایش کشیده شده است و اسکرول مداوم را با اسکرول سریع جایگزین کرده است.

کاربران همچنین اظهار داشته اند که فیدهای آنها اکنون مملو از تبلیغات است و این برنامه بیشتر شبیه TikTok شده است که رقیب اصلی اینستاگرام است.

الگوریتم اینستاگرام – یا روشی که تعیین می‌کند کدام محتوا برای کاربران ارائه شود – نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.

همه این تغییرات به آنچه آدام موسری، رئیس اینستاگرام هفته گذشته در ویدئویی گفته بود، برمی گردد: «این راز نیست که ما سعی کرده ایم اینستاگرام را با ویدیو بهتر کنیم، در حالی که در درازمدت عکس ها را درست انجام می دهیم.»

بارگذاری

چرا اکنون ویدیوها برای اینستاگرام بسیار مهم هستند؟

به زبان ساده: TikTok. برنامه ویدیویی موبایل کوتاه رقیب اینستاگرام است که حدود یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد.

اینستاگرام برای اولین بار Reels را در آگوست 2020 در پاسخ مستقیم به افزایش محبوبیت TikTok راه‌اندازی کرد، تقریباً در همان زمانی که ایالات متحده و سایر کشورها به دلیل نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی تصمیم گرفتند آن را ممنوع کنند.

اینستاگرام از زمان معرفی Reels را به طور مداوم تبلیغ می‌کند و الگوریتم آن به نفع آن‌ها است – اگرچه درخواست خانم برونینگ اشاره می‌کند که قرقره‌هایی که بهترین عملکرد را در اینستاگرام دارند اغلب ویدیوهایی هستند که قبلاً در TikTok ویروسی شده‌اند.

بارگذاری

بنابراین چقدر ویدیوها برای اینستاگرام مهم هستند؟ به طوری که آقای موسری هفته گذشته اعلام کرد که Reels تنها فرمت ویدیویی در اینستاگرام خواهد بود.

آقای موسری گفت: «ما می‌خواهیم اینستاگرام ساده و برای استفاده آسان باشد، بنابراین همه ویدیوهایی که در اینستاگرام به جلو می‌روند، Reels خواهند بود.

اینستاگرام سابقه به روز رسانی ویژگی های خود را دارد

اگرچه اینستاگرام هدف خود را برای رقابت با TikTok قرار داده است، اما این اولین باری نیست که اینستاگرام تجربه کاربری خود را به شدت تغییر می‌دهد تا بتواند با دیگر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی محبوب رقابت کند.

اینستاگرام برای اولین بار در سال 2013 درخواست شد تا ویدیو را به این برنامه معرفی کند، زیرا توسط Vine، یک پلت فرم رسانه اجتماعی منقرض شده که به کاربران اجازه می داد ویدیوهای شش ثانیه ای ایجاد و به اشتراک بگذارند، تهدید شده بود.

استوری های اینستاگرام چهار سال بعد در واکنش مستقیم به محبوبیت فزاینده اسنپ چت معرفی شدند، قبل از اینکه در ژوئن 2018 ویدیوهای طولانی تری را در قالب IGTV برای رقابت با یوتیوب منتشر کنند.

اکنون با افزایش محبوبیت TikTok، تعجب آور نیست که اینستاگرام توجه خود را به ویدیوهای کوتاه معطوف کرده است و راهی پیدا کرده است که آنها را برای کاربران در فضای رقابتی فزاینده رسانه های اجتماعی قرار دهد.

بارگذاری

چرا مردم از یک برنامه ناراحت هستند؟

آن دسته از کاربرانی که با درخواست خانم برونینگ موافق هستند، می گویند که این به این دلیل است که اساساً نوع برنامه را تغییر داده است.

MO اولیه اینستاگرام راهی برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها با دوستان بود، اما درخواست خانم برونینگ می‌گوید که کاربران نیازی به پیچیده شدن برنامه ندارند.

در طومار آمده است: “زیبایی اینستاگرام این بود که آنی بود. در زمان شروع برنامه همه ما در لحظه زندگی می کردیم و بهترین لحظات خود را در زمان واقعی می دیدیم.”

بارگذاری

کسانی که این طومار را امضا کرده اند نیز می گویند که نمی خواهند اینستاگرام به TikTok تبدیل شود و می خواهند الگوریتم آن به عکس های مورد علاقه بازگردد.

طومار خانم برونینگ همچنین از اینستاگرام می‌خواهد که به سازندگان برنامه و آنچه به بهترین وجه به آنها خدمت می‌کند گوش دهد.

تغییر الگوریتم بر روی سازندگانی که زندگی خود را به دست آورده‌اند و به جامعه کمک کرده‌اند و آنها را مجبور می‌کند تا کل مسیر محتوا و سبک زندگی خود را تغییر دهند، اشتباه است. [to serve a new algorithm]،” می گوید.

اثر کایلی جنر

کایلی جنر این پیام را در استوری اینستاگرامش برای 360 میلیون دنبال کننده اش به اشتراک گذاشت.(اینستاگرام: کایلی جنر)

جوانترین خانواده کارداشیان-جنر و سومین کاربر پر دنبال کننده در اینستاگرام نیز ناراحتی خود را از تغییرات در برنامه رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.

خانم جنر پست ایلومیتاتی را در استوری خود با 360 میلیون فالوور خود به اشتراک گذاشته است، “لطفا”

این اولین بار نیست که خانم جنر از فالوورهای خود در شبکه های اجتماعی برای ابراز نارضایتی خود از یک پلتفرم استفاده می کند.

در سال 2018، خانم جنر در مورد مشکلات خود با اسنپ چت توییت کرد، که در آن زمان برای طراحی مجدد آن با واکنش شدیدی مواجه شد.

در آن زمان، حساب اسنپ‌چت او یکی از پربازدیدترین حساب‌های این پلتفرم بود، اما وقتی توییت کرد که به سختی از آن استفاده می‌کند، بیش از 1 میلیارد دلار (1.4 میلیارد دلار) از ارزش بازار سهام آن حذف شد.

از زمانی که خانم جنر پستی را در انتقاد از اینستاگرام به اشتراک گذاشت، قیمت سهام متا نسبتا ثابت مانده است.

بارگذاری

آیا این دادخواست واقعاً کاری انجام می دهد؟

اگرچه درخواست خانم برونینگ در حال افزایش محبوبیت است، اما این اولین بار نیست که اینستاگرام برای ایجاد تغییراتی در تجربه کاربری خود درخواست می کند.

در سال 2016، اینستاگرام به طور بحث‌انگیز فید زمانی خود را حذف کرد و به نفع استفاده از الگوریتمی مشابه فیس‌بوک بود که ترتیب پست‌ها را بر اساس علاقه کاربران، رابطه آنها با پوستر و به‌موقع بودن پست تعیین می‌کرد.

این تصمیم در زمان اعلام با سروصدا مواجه شد و طومار Change.org به 340000 امضا رسید، اما اینستاگرام فید زمانی را بازگرداند.

اما این بدان معنا نیست که در دادخواست ها قدرتی وجود ندارد – اسنپ چت به روز رسانی سال 2018 خود را که کایلی جنر پس از دریافت بیش از 1.2 میلیون تماس برای تغییر در توییت درباره آن توئیت کرده بود، تغییر داد.

اینکه آیا این دادخواست نتیجه متفاوتی دارد یا خیر، باید دید.

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
اعتراض گنگ کارداشیان به اینستاگرام Tiru TikTok و Anda Setuju؟

اعتراض گنگ کارداشیان به اینستاگرام Tiru TikTok و Anda Setuju؟ -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

15 راه برای افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2022

15 راه برای افزایش فالوور اینستاگرام در سال 2022 -پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401

اینستاگرام TikTok را کپی کرد. اکنون با ویدیوهای TikTok پر شده است. -پنل اینستاگرام

مرداد 11, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

مرداد 4, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.