• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

12 به روز رسانی کلیدی اینستاگرام از سال 2019 که باید درباره آنها بدانید – رسانه های اجتماعی امروز -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 19, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.



تبلیغات

سال 2019 سال پرمشغله ای برای اینستاگرام بوده است، با طیف وسیعی از به روز رسانی ها و تغییرات که به پیشرفت و تکامل این پلتفرم کمک کرده و فرصت های جدیدی را هم برای کاربران و هم برای برندها فراهم کرده است.
انبوهی از اعلان‌ها از پلتفرم متعلق به فیس‌بوک وجود دارد، از گزینه‌هایی برای تسهیل خرید درون جریانی گرفته تا پنهان کردن لایک‌ها به‌عنوان وسیله‌ای برای کاهش فشار جامعه بر ارسال پست. در واقع، به روز رسانی های زیادی وجود داشته است که به سختی می توان آن را ادامه داد.
آیا مطمئن هستید که از آخرین به‌روزرسانی‌های اینستاگرام – به ویژه آنهایی که برای تلاش‌های بازاریابی شما مرتبط هستند، مطلع هستید؟
برای کمک به این موضوع، فهرستی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های اینستاگرام را گردآوری کرده‌ایم که هر مدیر رسانه‌های اجتماعی باید در سال 2020 درباره آن‌ها بداند.
در اینجا تغییرات کلیدی وجود دارد که احتمالاً روی رویکرد اینستاگرام آینده شما تأثیر می گذارد:
در ماه مارس، اینستاگرام شروع قدرتمندی برای سالی که معرفی کرد آغاز کرد پرداخت در اینستاگرام. این گزینه خرید یک مورد را از طریق برنامه آسان‌تر می‌کند – که یک گام کوچک برای پلتفرم و یک جهش بزرگ برای برندهایی است که به دنبال به حداکثر رساندن فرصت‌های تجارت الکترونیک خود هستند.
این به روز رسانی به طور قابل توجهی برای کاربران آسان تر می کند تا از مرور به خرید، همه در داخل برنامه، بروند. وقتی کاربر روی محصولی که به آن علاقه دارد ضربه می‌زند، دکمه «Checkout on Instagram» ظاهر می‌شود که کاربر را قادر می‌سازد تا محصولی را بدون خروج از برنامه خریداری کند.
و بهترین بخش؟ هنگامی که کاربر اطلاعات را پر می کند، برای استفاده در آینده ذخیره می شود.
باید بگوییم که از بین تمام به‌روزرسانی‌هایی که اینستاگرام امسال منتشر کرده است، این یکی از موارد مورد علاقه ما است – و همچنین احتمالاً در سال 2020 به طور قابل توجهی مرتبط‌تر خواهد شد.
بر کسی پوشیده نیست که استوری ها در اینستاگرام منفجر شده اند 500 میلیون کاربر فعال روزانه.
اینستاگرام با افزودن به ظرفیت تعاملی استوری ها راه اندازی شد برچسب های اهدایی برای داستان ها در ماه مه، به کاربران این امکان را می دهد که از طریق این گزینه برای گروه های غیرانتفاعی پول جمع آوری کنند.
این به کاربران امکان می دهد تا از محبوبیت Stories برای افزایش آگاهی استفاده کنند و 100٪ سود دریافتی به سازمان مربوطه می رسد.
3. خرید یا سازندگان
اینفلوئنسر مارکتینگ در سال 2019 به اوج خود رسید. داده‌های ما نشان می‌دهد که استفاده از هشتگ #تبلیغات در اینستاگرام افزایش یافته است. 33 درصد نسبت به سه ماهه دوم 2018.
این یک جهش قابل توجه است – و این حتی تأثیرگذارانی را که ملزم به درج #تبلیغ در پست های حمایت شده خود هستند، در نظر نمی گیرد، اما گاهی اوقات چنین نمی شود.
با توجه به افزایش اینفلوئنسر مارکتینگ، اینستاگرام همچنین خرید اقلامی که توسط سازندگان محتوا تولید می‌شود را برای کاربران آسان‌تر از همیشه کرده است.
اینفلوئنسرها به جای گرفتن اسکرین شات یا گوگل برای کالاهای خاص لباس یا لوازم جانبی، اکنون این گزینه را دارند که موارد را در پست های خود برچسب گذاری کنند تا خرید درون جریانی را از طریق «خرید برای سازندگان‘.
این گزینه ظرفیت بازاریابی اینفلوئنسر روی پلتفرم را افزایش می‌دهد، ابزارهای بیشتری برای کاربران برای کشف محصولات جدید و راه‌های بیشتری برای اینفلوئنسرها برای کسب درآمد از تلاش‌هایشان فراهم می‌کند.
تیم اینستاگرام نیز راه اندازی شده است @shop، یک صفحه اینستاگرام اختصاص داده شده به مشاغل کوچک و سازندگان.
این صفحه دارای محتوای منحصر به فرد و داستان های الهام بخش از صاحبان مشاغل است و می تواند مکانی عالی برای یادگیری بهترین روش ها از شرکت های مد روز باشد.
یکی از بهترین آپدیت هایی که امسال از اینستاگرام دیدیم یک تغییر زبانه کاوش آن.
اینستاگرام با گسترش نوار ناوبری خود، کشف محتوای جدید را آسان‌تر از همیشه کرد و برگه‌هایی مانند IGTV، فروشگاه، غذا، هنر و سفر اضافه کرد.
این همچنین یک پیروزی بزرگ برای برندها بوده است، زیرا اکنون شانس بیشتری برای جلب توجه از فید رقابتی دارید.
وقتی نوبت به کلیک کردن روی یک دسته مانند خرید می‌رسد، کاربران همچنین می‌توانند جستجوی خود را محدود کنند و روند کشف محصول را بهبود بخشند. برای مثال، اگر در بازار هستید، می‌توانید پست‌های اختصاصی زیبایی را به‌طور خاص فیلتر کنید.
اما جالب‌ترین به‌روزرسانی برای تب کاوش احتمالاً طراحی مجدد شبکه برای نمایش محتوای Stories است. این یک راه عالی برای برندها است که از داستان های خود بیشتر دیده شوند، که همچنین می تواند به آنها کمک کند تا مخاطبان خود را به روشی ارگانیک و طبیعی بسازند.
لازم نیست همه به روز رسانی ها اصلاحات کامل باشند تا قابل توجه باشند. گاهی اوقات این به روز رسانی های کوچکتر هستند که می توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند.
راه اندازی IGTV از ویدیوی منظره در IGTV فقط همین است
اینستاگرام همچنین تغییرات قابل توجهی را در IGTV اعمال کرد تا مشارکت سازندگان محتوا را آسان‌تر کند، از جمله افزودن قابلیت انتشار پیش‌نمایش ویدیوی IGTV به News Feed. به‌روزرسانی چشم‌انداز همچنین خواسته‌های کاربر را در کانون توجه قرار می‌دهد، زیرا آنها اکنون می‌توانند انواع مختلفی از محتوا را به روشی که در نظر گرفته شده مصرف کنند، مصرف کنند.
اینستاگرام همچنین اخیراً یک برنامه پیام‌رسانی جداگانه با نام دوربین اول راه‌اندازی کرده است که به کاربران کمک می‌کند با نزدیک‌ترین دوستان و خانواده‌شان ارتباط بهتری برقرار کنند.
موضوعات به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها، ویدیوها، پیام‌ها، داستان‌ها و سایر محتواها را با گروه خاصی از افراد به اشتراک بگذارند. این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که کنترل کنند چه کسی محتوای آنها را می بیند و آنها را قادر می سازد تا یک تجربه ارتباطی شخصی تر برای نزدیک ترین حلقه دوستان خود ایجاد کنند.
#ThrowBackThursday با به‌روزرسانی اینستاگرام برای ایجاد حالت چیزی فراتر از یک هشتگ بود. کاربران اکنون می‌توانند ویژگی «در این روز» را ببینند که در آن می‌توانند پست‌های فیدی را که در همان روز تقویم در گذشته ارسال کرده‌اند، مشاهده کنند.
این یک راه عالی برای تشویق کاربران به اشتراک‌گذاری محتوا از طریق Stories – خارج از به‌روزرسانی‌های روزانه آنها است.
اینها سوال پرسیدن از مخاطب را آسانتر از همیشه می کند. برای محتوای تعاملی سریع عالی است.
از نظرسنجی های سریع برای سنجش علایق و سلیقه مخاطبان خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید از میان نظرسنجی‌های از پیش انتخاب‌شده، مانند «شیرین یا خوش طعم» یا «اولین قرار بهتر: شام یا فیلم؟» را انتخاب کنید.
از مخاطبان خود سؤالات سریع بپرسید. باز هم، یک لیست از پیش تعیین شده از سوالات انتخاب شده برای انتخاب وجود دارد، یا می توانید سوالات خود را ایجاد کنید.
زمانی که نوبت به تولید محتوا می رسد، بهترین گیلاس در بالاست. در حالی که GIF ها همیشه از طریق Stories قابل جستجو بودند، GIF ها در حالت ایجاد همچنین می‌تواند به‌عنوان پس‌زمینه استفاده شود، نه اینکه فقط روی آن قرار گیرد.
اینستاگرام همچنین تست جدیدی از پنهان کردن تعداد کل لایک ها در پست ها – گزینه ای که از آن زمان تاکنون وجود داشته است به فیس بوک گسترش یافت همچنین. تست اینستاگرام ابتدا با کاربران کانادایی آغاز شد و سپس به شش منطقه دیگر گسترش یافت.
شایان ذکر است که لایک‌ها در آزمون کاملاً پنهان نمی‌شوند – پوستر همچنان به تعداد کل لایک‌های خود دسترسی دارد و کاربران می‌توانند برای دیدن لیستی از تمام افرادی که هر به‌روزرسانی را لایک کرده‌اند، روی لیست‌های لایک ضربه بزنند. تنها تفاوت این است که تعداد لایک خلاصه در زیر خود تصویر قابل مشاهده نیست.
ایده پشت این تست کمک به تسهیل یک محیط امن برای اشتراک گذاری و رفاه ذهنی است. اینستاگرام می‌گوید که از مردم می‌خواهد به جای جستجوی لایک، روی کیفیت چیزی که به اشتراک می‌گذارند تمرکز کنند.
و در حالی که این می تواند یک تغییر بزرگ برای بازاریابان باشد، تطبیق پلت فرم برای مطابقت بهتر با نیازهای مخاطبان حرکت درستی به نظر می رسد. ما هنوز هیچ بینشی در مورد نحوه انجام آزمایش اولیه بدست نیاورده ایم، اما انتظار می رود در سال 2020 اطلاعات بیشتری در مورد آن ببینیم.
اینستاگرام نیز اخیراً اعلام کرد که این چنین است حذف برگه «دنبال کردن» آن – همچنین به عنوان زبانه stalker شناخته می شود.
این پلتفرم می‌گوید که بسیاری از کاربران حتی نمی‌دانند که این برگه وجود دارد، و با همه گزینه‌های توسعه‌یافته موجود در برگه کاوش، افراد می‌توانند افراد جدیدی را برای دنبال کردن در آنجا پیدا کنند تا در صفحات دیگران.
اینستاگرام نیز دارد جدید راه اندازی کرد @سازندگان حساب، که بینش، نکات و ترفندهایی را در اختیار سازندگان محتوا قرار می دهد.
در اینجا می‌توانید الهام‌گیری از سایر اینستاگرامرهای باهوش را به همراه آماری ببینید – مانند «۸۰٪ از پخش‌کننده‌ها کمتر از ۱۰۰۰ فالوور دارند».
احتمالاً ارزش دنبال کردن را دارد تا به بهبود تلاش‌های خود در پلتفرم کمک کند.
این یک به روز رسانی است که به قلمرو 2020 خواهد رسید – اما با این وجود هنوز یک خبر بزرگ است.
هدف از این آپدیت اخیرا اعلام شده است این است که به کاربران کنترل بیشتری بر داده هایی که با برنامه های شخص ثالث به اشتراک می گذارند، بدهد.
همانطور که در اینستاگرام:
“Yشما این گزینه را خواهید داشت که هر سرویس شخص ثالثی را که دیگر نمی‌خواهید به حساب اینستاگرام خود متصل شود، حذف کنید. هنگامی که یک سرویس شخص ثالث را حذف می کنید، آنها دیگر به داده های جدید در حساب شما دسترسی نخواهند داشت.”
این به روز رسانی در 6 ماه آینده برای همه کاربران عرضه خواهد شد.
همانطور که می بینید، تغییرات زیادی در اینستاگرام رخ داده است، و شما می توانید انتظار داشته باشید که با ورود به سال جدید شاهد تغییرات زیادی باشید. اینستاگرام سریع‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی در حال رشد است و با گزینه‌ها و ابزارهای جدیدی که برای کمک به برندها در ارتباط با کاربران از طریق پست‌هایشان طراحی شده‌اند، باید مورد توجه همه بازاریابان رسانه‌های اجتماعی در سال 2020 باشد.
دریافت خبرنامه رایگان روزانه توسط کارشناسان صنعت
بسیار شبیه TikTok شده است…
با داستان همراه باشید. در خبرنامه روزانه رایگان شبکه های اجتماعی امروز مشترک شوید
با داستان همراه باشید. در خبرنامه روزانه رایگان شبکه های اجتماعی امروز مشترک شوید
برای اخبار، روندها و تحلیل های برتر، در شبکه های اجتماعی امروز مشترک شوید
دریافت خبرنامه رایگان روزانه توسط کارشناسان صنعت
آیا می خواهید اعلامیه شرکت را با همتایان خود به اشتراک بگذارید؟
بسیار شبیه TikTok شده است…
خبرنامه رایگان که سرفصل های برتر صنعت را پوشش می دهد

منبع

تبلیغات

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
برند کوهلی با بیشترین فالوور در اینستاگرام تقویت می شود

برند کوهلی با بیشترین فالوور در اینستاگرام تقویت می شود -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

کاربران اینستاگرام ناامید شدند زیرا هزاران نفر نتوانستند به دلیل خطای جهانی وارد شوند

کاربران اینستاگرام ناامید شدند زیرا هزاران نفر نتوانستند به دلیل خطای جهانی وارد شوند -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
رویدادهای تبدیل فیس بوک برای تبلیغات فیس بوک: 17 ایده

رویدادهای تبدیل فیس بوک برای تبلیغات فیس بوک: 17 ایده -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.