این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
صدها هزار سازنده وجود دارند که از سر کسالت شروع به تولید محتوا کردند. اما اینستاگرام می خواهد کلاس 2022 آن را به عنوان یک مسیر شغلی قابل دوام ببیند.
یک ویدیوی 60 ثانیهای جدید از اینستاگرام مجموعهای از کلیپهای موجود در این اپلیکیشن است که فارغالتحصیلان امسال را تشویق میکند تا رویاهای خود را برای تبدیل شدن به تولیدکنندگان محتوا دنبال کنند. این نقطه بخشی از سرمایهگذاری ۱ میلیارد دلاری اینستاگرام بر روی سازندگان است—همه افرادی که در این مکان حضور داشتند برای استفاده از ویدیوی خود پول دریافت کردند.
این تبلیغ که در فیسبوک، اینستاگرام و توییتر اجرا میشود، گزیدهای از سخنرانی آغاز سال ۲۰۱۲ توسط نویسنده نیل گیمن است، جایی که او به دانشآموزان جدید توصیه میکند «هنر خوب بسازند». گیمن گفت: “گاهی اوقات زندگی سخت است.” همه چیز در زندگی و در عشق و در تجارت و در دوستی و در سلامتی و از همه راههایی که زندگی ممکن است به اشتباه پیش برود. و وقتی همه چیز سخت می شود، این کاری است که باید انجام دهید – هنر خوب بسازید.»
این نقطه توسط CreativeX، آژانس داخلی متا، و یوهانس لئوناردو ایجاد شده است و دومین بخش از برند است. کمپین “شما باید بسازید”. که در آوریل راه اندازی شد.
بر اساس نظرسنجی Morning Consult در آوریل 2020، 54٪ از فارغ التحصیلان جدید گفتند که اگر فرصتی به آنها داده شود، تبدیل به یک تأثیرگذار خواهند شد. موسساتی هستند که سعی می کنند این خواسته را برآورده کنند و ابزار موفقیت را در اختیار دانش آموزان قرار دهند. دانشگاه دوک دارای یک کلاس “ساختن مخاطبان جهانی”. که زمینه را برای تأثیرگذار بودن، با تمرکز بر بازاریابی و مؤلفه های تجاری رسانه های اجتماعی فراهم می کند. برنامه آموزش اجرایی Kellogg در دانشگاه نورث وسترن یک برنامه استراتژی بازاریابی تأثیرگذار ارائه می دهد. حتی وجود دارد اردوهای تابستانی برای بچه هایی که می خواهند خلاق بودن را امتحان کنند یا یوتیوبرها.
رشد در اقتصاد سازندگان منفجر شده است و برندها و پلتفرمها برای روابط معتبر با اینفلوئنسرها رقابت میکنند. اینستاگرام، تیک تاک، اسنپ چت، پینترست و یوتیوب همگی سرمایههای سازندگان را به عنوان راهی برای جذب بهترین سازندگان و محتوای آنها در پلتفرمهایشان راهاندازی کردهاند. تقاضا برای سازندگان منجر به افزایش هزینه ها و عدم رقابت شده است. اما همانطور که چندین برند دریافته اند، همیشه طرفدارانی هستند که به صورت ارگانیک می خواهند با آنها کار کنند و در مورد محصولاتشان صحبت کنند.