این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
- خواهران مشهور کایلی جنر و کیم کارداشیان اوایل این هفته از نسخه آزمایشی شکایت کردند.
- اینستاگرام همچنان ویدیوهای پیشنهادی الگوریتمی را اعمال خواهد کرد و در تلاش برای بهبود این فناوری است.
- متا اخیراً درآمدهای سه ماهه دوم را گزارش کرده است که هم در بالا و هم در پایین ترین سطح از دست رفته است.
متا در حال پایان دادن به نسخه آزمایشی برنامه اینستاگرام خود است که خشم بسیاری از افراد از جمله خواهران مشهور کایلی جنر و کیم کارداشیان را برانگیخت.
آدام موسری، رئیس اینستاگرام به پلتفرمر گفت خبرنامه روز پنجشنبه نسخه اینستاگرام خود را که اخیراً منتشر شده بود که عمدتاً ویدیوهای پیشنهادی الگوریتمی را به کاربران در صفحه اصلی آنها ارائه می کرد، بازگرداند.
تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام از جمله خواهران کارداشیان شکایت کرد در مورد نسخه آزمایشی اینستاگرام، ابراز ناامیدی از اینکه این برنامه آشکارا از رقیب TikTok کپی میکند و در عین حال از ریشههای اشتراکگذاری عکس خود فاصله میگیرد.
پس موسری منتشر شد یک ویدیوی کوتاه در روز سهشنبه در پاسخ به منتقدان که در آن او گفت که عکسها همچنان نقش مهمی برای اینستاگرام بازی میکنند، اما تغییر عادات کاربران به نفع ویدیو است. او توضیح داد به عبارت دیگر، اینستاگرام به تلاش برای ویدیو ادامه خواهد داد زیرا مردم به طور فزاینده ای ویدیوها را در این برنامه به اشتراک می گذارند و دوست دارند.
اما ظاهراً واکنشهای منفی علیه نسخه آزمایشی یک اینستاگرام متمرکز بر ویدیو باعث شد تا موسری و تیمش موقتاً مسیر خود را تغییر دهند.
موسری به پلتفرمر گفت: “خوشحالم که ریسک کردیم – اگر هر چند وقت یک بار شکست نخوریم، به اندازه کافی بزرگ یا جسورانه فکر نمی کنیم.” اما ما قطعاً باید یک گام بزرگ به عقب برداریم و دوباره جمع شویم.»
با این حال، موسری تصریح کرد که اینستاگرام به طور فزاینده ای به ویدیوها ادامه می دهد و اگرچه به طور موقت تعداد ویدیوهای توصیه شده الگوریتمی مردم را کاهش می دهد، اما زمانی که شرکت احساس کرد این فناوری بهبود یافته است، این تعداد دوباره افزایش خواهد یافت.
وقتی متا سه ماهه دوم را گزارش کرد درآمد مارک زاکربرگ، مدیرعامل این شرکت طی تماسی به تحلیلگران گفت که “حدود 15 درصد از محتوای موجود در فید فیس بوک یک فرد و کمی بیشتر از آن در فید اینستاگرام آنها توسط هوش مصنوعی یا حساب های ما توصیه می شود که شما انجام دهید.” دنبال نکن.” متا انتظار دارد که این اعداد “تا پایان سال آینده بیش از دو برابر شوند”، و تاکید بر اتکای شرکت به استفاده از یادگیری ماشینی برای تشخیص اینکه چه مطالبی را به کاربران نشان دهد، تاکید کرد.