این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
امروزه تسلط بر اینستاگرام کار سختی نیست. شما منابع آموزشی و سایر برنامه های شخص ثالث زیادی دارید که می توانند به شما در انجام هر کاری که می خواهید کمک کنند.
من معتقدم که تقریباً همه می توانند یک حساب کاربری اینستاگرام برای یک تجارت راه اندازی کنند و کار را به خوبی انجام دهند. بیشتر از آن، حتی اینستاگرام نیز می دهد منابع و مطالعات موردی از جایی که بازاریابان می توانند الهام بگیرند..
اما اگر به شما بگویم تسلط بر بازی اینستاگرام چیزی فراتر از استفاده از برخی از برنامه های شخص ثالث یا مطالعه زیاد در مورد کارهایی است که دیگران انجام می دهند، چه؟
هر بار که این فرصت را دارم که با شخصی که از اینستاگرام برای تجارت خود استفاده می کند صحبت کنم، در مورد آن شخص بسیار کنجکاو هستم و نه در مورد استراتژی کسب و کار او، هشتگ هایی که استفاده می کند یا سایر بخش های فنی.
من کنجکاو هستم که آن بازاریاب اجتماعی چگونه استراتژی ایجاد می کند، در مورد نام تجاری و همچنین در مورد برنامه. به عنوان مثال، من از یک بازاریاب رسانه های اجتماعی شنیدم که او او را می گیرد الهام گرفته از دیوید کارسونکه پدر جنبش هنری گرانج است.
و همچنین من دوست دارم با اینستاگرامرهایی صحبت کنم که واقعاً به بازاریابی اینستاگرام برای زاویه کسب و کار علاقه ندارند اما دائماً از این پلت فرم استفاده می کنند. من کنجکاو هستم که آنها برای حفظ سر خود در بازی چه می کنند و چگونه این کار را انجام می دهند.
در واقع، من بیشتر در مورد شخص پشت برند کنجکاو هستم تا خود برند.
بنابراین پس از صحبت با چند متخصص و همچنین چند کاربر قدرتمند، به این نکته رسیدم که می توانم بگویم برای تسلط بر بازی اینستاگرام باید حداقل 5 مهارت داشته باشید.
1. تحقیق
مسیر موفقیت در اینستاگرام با یک استراتژی و برنامه عالی هموار شده است!
بنابراین، اگر میخواهید در بازی اینستاگرام استاد شوید، باید به فکر انجام تحقیقات باشید.
به شما توصیه می کنم در مورد این 4 نکته کلیدی تحقیق کنید:
- رقبا: آنها چه کسانی هستند؟ چه چیزی را پست می کنند؟ چگونه در اینستاگرام پست می گذارند؟ چگونه با جامعه خود ارتباط برقرار می کنند؟ چه زمانی پست می گذارند؟
- اینفلوئنسرها: تاثیرگذاران در صنعت شما چه کسانی هستند؟ چه چیزی را پست می کنند؟ آیا از عکس ها یا فیلم های بیشتری استفاده می کنند؟ رایج ترین هشتگ هایی که استفاده می کنند چیست؟
- انجمن: چه کسی می تواند جامعه شما باشد؟ سرگرمی های آنها چیست؟ چه مارک های دیگری را دوست دارند؟
- هشتگ ها: بیشترین استفاده از هشتگ ها در صنعت شما چیست؟ چه کسی از آنها استفاده می کند؟ چقدر می توانند برای کسب و کار شما مرتبط باشند؟
اگر می خواهید بر بازی اینستاگرام مسلط شوید، باید به این پلتفرم متفاوت از دوستان یا خانواده خود نگاه کنید. این به این دلیل است که شما می خواهید نتایجی به دست آورید، شاید برخی تبدیل ها، بیشتر از برخی لایک ها و نظرات.
تحقیق فقط یک تمرین یکباره نیست.
وقتی می خواهید وارد اینستاگرام شوید، باید دائماً در حال تحقیق باشید. هر بار که برنامه را باز میکنید، شروع به اسکرول کردن فید خود کنید، این زمانی است که تحقیق میکنید. خیلی سخت نیست، اینطور است؟
تحقیق در اینستاگرام کاری است که باید دائما انجام دهید.
2. کپی رایتینگ
کپی رایتینگ یک مهارت مهم برای هر بازاریاب است که می خواهد بیشتر در اینستاگرام به دست بیاورد. نوشتن زیرنویس بهتر شما را قادر می سازد تا کاربران بیشتری را به فالوور یا حتی مشتری تبدیل کنید.
اما این بدان معنا نیست که باید بیشتر روی کپی رایتینگ سرمایه گذاری کنید و کمتر روی ایجاد محتوای بصری مانند عکس یا ویدیو سرمایه گذاری کنید.
هر از گاهی می بینم که بلوک نوشتن را دارم. نمی دانم وقتی می خواهم عکسی را در اینستاگرام آپلود کنم، روی آن چه بنویسم. پس من چیکار میکنم؟ شروع میکنم به کسانی که دنبال میکنم نگاه میکنم و رویکرد آنها را در مورد نوشتن شرحنویسی، اینکه از چه زبانی استفاده میکنند، سؤال میپرسند یا نه، مشاهده میکنم. این به من کمک کرد تا ایده روشنی در مورد آنچه از محتوایی که می خواهم در نمایه خود آپلود کنم، داشته باشم.
همانطور که شرلی پولیکوف گفت:
کپی یک مکالمه مستقیم با مصرف کننده است.
بنابراین کپشن خود را در هر عکس یا ویدیویی که در اینستاگرام آماده میکنید، حساب کنید.
3. ارتباط دهنده
این همان چیزی است که اینستاگرام در مورد آن است. این تنها پلتفرمی نیست که در آن میتوانید یک عکس پست کنید، یک عکس را ویرایش کنید، یا ویدیویی را که با بومرنگ گرفتهاید پست کنید.
اینستاگرام درباره نحوه ارتباط شما با کسانی است که شما را دنبال می کنند.
برای مثال، اگر شما عکسی هستید که عاشق سفر و کاوش در مکانهای جدید هستید، اما همچنین میخواهید بیشتر با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید، باید با هر یک از کسانی که روی عکس یا ویدیوی شما نظر میدهند صحبت کنید.
حتی بیشتر، شما باید شروع به استقبال از استوری های اینستاگرام کنید. من در مورد 6 روشی نوشتم که چگونه برندها می توانند از استوری های اینستاگرام استفاده کنند، اما معتقدم که حساب های شخصی نیز می توانند از این استراتژی استفاده کنند.
بنابراین، اگر میخواهید بر بازی اینستاگرام مسلط شوید، به شما توصیه میکنم که با فالوورهای خود صحبت کنید. به آنها بگویید که نظرات آنها را دیدهاید و فقط به آنها پاسخ دهید.
اگر مستقیماً به شما پیام دادند، به آنها پاسخ دهید. چند ثانیه طول می کشد، اما برای فالوورهای شما معنی زیادی دارد!
بگذارید بدانند که شما برای آنها اینجا هستید.
ارتباط کلید است!
نتیجه گیری در مورد نحوه تسلط بر اینستاگرام
تحقیق – کپینویسی – ارتباطات.
اینستاگرام فقط درباره تصاویر زیبا با غروب خورشید یا فنجان های قهوه در کنار مک بوک نیست. اینستاگرام مکانی است که افراد وقت خود را برای الهام گرفتن و همچنین برقراری ارتباط با سایر کاربران می گذرانند.
حالا به شما بازگردم، به من بگویید که کدام یک از این 3 مهارت را می خواهید شروع کنید و چگونه آن را انجام خواهید داد.
و اگر به دنبال ایجاد استراتژی اینستاگرام هستید، این ویدیوی زیر را ببینید!
عکس توسط آستین دیستل بر پاشیدن
نحوه تسلط بر سوالات متداول اینستاگرام
در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید برای موفقیت در اینستاگرام به خصوص برای بازاریابی انجام دهید:
1. اهداف خود را تعیین کنید و از آنها یک برنامه / استراتژی ایجاد کنید.
2. در مورد برنامه انتشار خود تصمیم بگیرید.
3. حضور خود را در اینستاگرام با استفاده از هشتگ افزایش دهید
4. مراقب تصاویری که پست می کنید باشید. بررسی کنید که آیا آنها مناسب هستند، آیا از هشتگ های مناسب استفاده می کنید و غیره.
5. افرادی را دنبال کنید که در همان صنعت یا مخاطبان هدف شما هستند.
اگر بخواهیم واقع بینانه بگوییم، شما نمی توانید “فورا” در اینستاگرام مشهور شوید. افزایش فالوورهای شما ممکن است مدتی طول بکشد مگر اینکه ویروسی شوید، قطعاً می توانید در یک ضربه انگشتان خود مشهور شوید. با این حال، در اینجا چند مرحله وجود دارد که ممکن است به شما در افزایش سریع فالوور اینستاگرام کمک کند:
1. به طور مداوم اکانت اینستاگرام خود را تبلیغ کنید.
2. مطالب را فقط در اینستاگرام ارسال کنید
3. از هشتگ های مرتبط با جایگاه خود استفاده کنید
4. فعالانه با فالوورها و سایر حساب های کاربری خود در همان جایگاه درگیر شوید
در اینجا راه هایی وجود دارد که می توانید اینستاگرام خود را بهبود بخشید و لایک های بیشتری در پست های خود دریافت کنید:
1. مخاطبان هدف خود را بشناسید و درک کنید.
2. گرافیک چشم نواز تولید کنید
3. فراخوانی اقدامات را در زیرنویسهای خود بگنجانید
4. با ذکر کاربران مرتبط در پست های خود با سایر کاربران تعامل داشته باشید
5. از برچسب های جغرافیایی و هشتگ ها استفاده کنید
بله، اینستاگرام میتواند به شما پول بدهد، و در اینجا چند راه برای کسب درآمد در این پلتفرم آورده شده است:
1. رشد اکانت اینستاگرام
2. بازاریابی اینستاگرامی انجام دهید
3. بازاریابی وابسته را انجام دهید
4. عکس های خود را بفروشید
5. اکانت خود را بفروشید
6. ترافیک را از اینستاگرام به سایت خود هدایت کنید
7. کسب و کار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید
در واقع، به دست آوردن 1000 فالوور در اینستاگرام در عرض 5 دقیقه غیرممکن است، مگر اینکه شما یا پستهایتان ویروسی شوند. این ممکن است باعث شود فالوورهای شما فوراً افزایش یابد، اما اگر اینطور نباشد، این اتفاق نمی افتد. افراد دیگر از برنامههایی استفاده میکنند که به آنها قول میدهد که فالوورهای فوری به دست آورند، اما توصیه نمیشود. داشتن فالوورهای جعلی به خصوص به عنوان یک تأثیرگذار، کمکی به شما نخواهد کرد.