• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

آیا می توانید درآمد خود را با اینستاگرام بدست آورید (یا چند برابر کنید؟) -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 19, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.

من چندین دهه است که یک کارآفرین هستم و هر چند سال یکبار، متوجه می‌شوم که اینستاگرام را برای درآمد بالقوه آن ارزیابی می‌کنم. نظرات من از علاقه تا بی تفاوتی متغیر بوده است. اخیراً، من به سمت علاقه گرایش پیدا کرده ام، شاید به این دلیل که پلتفرم به سمت “لذت های گناهکار” من گرایش دارد:


الکساندر اسپاتاری | گتی ایماژ

● نکات تناسب اندام و تمرین

● ایده های مد

● دستور العمل های سرگرم کننده جدید

غذا، مد، و سرگرمی. این پلتفرم راهی است برای مطلع شدن از پست‌های فرزندانم، گربه‌هایشان، فرزندانشان و مجموعه گسترده‌ای از دوستان.

اما در رکود کنونی، آیا اینستاگرام می‌تواند کسب‌وکارهای پرچم‌دار یا صدها هزار نفر را که کم‌کار هستند، تقویت کند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

به طور کلی، اقتصاد IG 1.8 میلیارد دلاری در سال 2018 اکنون تقریباً دو برابر شده است. چه کسی این پول را می گیرد؟ طبق گفته Shopify، حساب‌های IG با 10000 تا 100000 فالوور می‌توانند با عمل به عنوان تأثیرگذار برای ایده‌ها یا علایق یا با اشتراک‌گذاری عکس‌ها و پست‌های مربوط به حمایت از محصولات، حدود 200 دلار برای هر پست کسب کنند. اکانت هایی با 100000 تا یک میلیون دنبال کننده می توانند برای هر پست 670 دلار درآمد داشته باشند.

نتایج داستانی از افراد مشهور وجود دارد که می توانند برای هر پست 10000 تا 100000 دلار درآمد داشته باشند. اما برعکس، انبوهی از افرادی هستند که در روز ژست می گیرند، وبلاگ می زنند، عکس می گیرند و 2 تا 3 داستان به اشتراک می گذارند که فقط اندکی پول در می آورند یا اصلاً هیچ. بنابراین امروز، می‌خواهم این موضوع را با مثال‌هایی از چند نفری که به خوبی از پلتفرم درآمدزایی می‌کنند، برای سرنخ‌هایی درباره کارهایی که می‌توانید انجام دهید، توضیح دهم.

مطالب مرتبط: استوری های اینستاگرام: 18 بازاریاب که باید برای الهام گیری باورنکردنی دنبال شوند

چگونه می توان از اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

● با فروش کالاهای خود از صفحه خود یا از طریق تبلیغات IG.

● با فروش کالای شخص دیگری به عنوان دارنده مجوز یا وابسته.

● از طریق پست های حمایت شده که در آن پولی برای ایجاد آگاهی یا علاقه به محصولات یا کالاهای شخصی دریافت می کنید.

و، خوب یا بد، همچنین می‌توانید یک کسب‌وکار یا یک شلوغی جانبی ایجاد کنید تا به مردم بیاموزید چگونه IG را مدیریت کنند، IG خود را برای آنها مدیریت کنند، یا به عنوان آژانسی عمل کنید تا به تأثیرگذاران کمک کنید حضور IG خود را تقویت کنند و مسابقات خوبی را با حامیان مالی تضمین کنند.

بیایید این گزینه ها را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.

شما می توانید محصولات خود را بفروشید.

یک نانوایی نیویورکی به نام آرد شاپ در اینستاگرام حضور پیدا کرده است که 100 درصد از فروش خود را تولید کرده است. البته کیک ها و کلوچه های آنها بسیار بصری هستند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که عکسی از کیک رنگین کمانی معروف خود یا محصول هفته ارسال کنند و مشتریان در حال دویدن باشند (می‌توانیم فرض کنیم که آنها در حال ارسال سفارش هستند یا فعلاً در حال تحویل گرفتن هستند). رسانه می تواند یک نجات باشد و هزینه ای جز زمان صرف عکس و پست ندارد. در این مورد، یک کسب‌وکار محلی نیازی به داشتن دنبال‌کنندگان زیادی ندارد – اگر دنبال‌کنندگان وفادار و متعهد باشند، حتی 1000 نفر هم این کار را خواهند کرد. این تجارت همچنین می‌تواند با قرار دادن تبلیغات IG درآمد خود را افزایش دهد – و اگر برای مخاطبان آنها مؤثر است، تبلیغات هدفمند را به فیس‌بوک و توییتر نیز گسترش دهید.

شما می توانید محصولات شخص دیگری را بفروشید و کمیسیون بگیرید.

به عنوان مثال، Dominique Sasche از هیوستون، TX، (@DominiqueSasche) یک پخش کننده برنده جایزه امی است. او همچنین در یوتیوب و اینستاگرام دنبال کننده های مشتاقی دارد که مطالب زیبایی و سبک زندگی او را تماشا می کنند. در حالی که او آشکارا به عنوان فروشنده برای محصولات کسی عمل نمی کند، بهتر است باور کنید که وقتی او “هفت کانسیلر چشم را در هفت روز” آزمایش می کند، همه نگاه ها (بله، جناس مورد نظر) به او است. از طریق حامیان مالی و اتصال به محصولات اشتراکی، او می‌تواند دستمزد تولیدکننده خود را افزایش دهد، که تخمین‌های عمومی آن را 800000 دلار در سال تخمین زده است. کار او به عنوان یک تأثیرگذار، به معنای واقعی کلمه، یک “شغل دوم” است، اما نتایج فوق العاده است.

مطالب مرتبط: آنچه باید در مورد تجارت الکترونیک جدید اینستاگرام بدانید …

شما می توانید یک شغل و تجارت جدید ایجاد کنید. را

زک بنسون، کارآفرین بیست و چند ساله، برای اولین بار به عنوان قهرمان رقص و فینالیست در برنامه تلویزیونی “پس فکر می کنی می توانی برقصی”، تمجیدهای ملی را به دست آورد. او یک سبک منحصر به فرد بریک دنس ایجاد کرد که در یوتیوب طرفدارانی پیدا کرد و چندین سال در سراسر جهان به آموزش رقص سفر کرد تا اینکه یک جراحت به حرفه رقص او پایان داد. مانند بسیاری از کارآفرینان آواره، او از آنچه که داشت – مخاطبان – استفاده کرد و هرچه در توان داشت درباره اینستاگرام آموخت تا شغل جدیدی به عنوان مالک آژانسی به نام Assistagram ایجاد کند که شرکت ها و تأثیرگذاران را می سازد و نمایندگی می کند و آنها را مطابقت می دهد. با معاملات و حساب های حمایت مالی.

و سپس کووید آمد.

جالب است که برخی از افراد و محصولات در IG در طول همه‌گیری کنونی بهتر از قبل عمل می‌کنند، زیرا محصولات و ایده‌های مطلوبی را در بازار وسیعی که عمدتاً در خانه محافظت می‌شود، ارائه می‌کنند. درس های آشپزی، بهبود خانه، دستور العمل ها، صنایع دستی – همه برنده هستند. ایده هایی برای دستیابی به تناسب اندام در خانه نیز همینطور است. اما بخش‌های دیگر، مانند سفر و گردشگری، دچار تزلزل شده‌اند. بنابراین، کارآفرینان در این دسته ها چه کاری می توانند انجام دهند؟

در مورد بنسون، مخاطبان و شبکه او در طول ماه های انزوا دست نخورده باقی ماندند. برای او، چالش سهم دردناکی از مشتریان شرکتی اش بود که به طور ناگهانی کار خود را با او متوقف کردند یا به پایان رساندند.

با یادآوری سخنان یک استاد دانشگاه مورد علاقه – “بزرگترین ریسک این است که یکی را نپذیرفت” – او تصمیم گرفت که زمان مناسبی برای تمرکز بر روی رویای محقق نشده خود برای تخصص در گردشگری باشد. او به هیئت گردشگری دبی و هتل های لوکس موجود در پایگاه داده آنها ایمیل زد و داوطلب شد تا آنها را به صورت رایگان با بهترین تأثیرگذاران شبکه خود مرتبط کند. نتیجه یک تمرکز تجاری جدید و پررونق بر بازاریابی گردشگری است، زیرا بخشی است که به شدت به کمک او نیاز دارد. او توانست با ایجاد تماس‌ها و پیشنهادات جدید در دوره‌ای که اکثر شرکت‌کنندگان دیگر محو شده بودند، ضربه بزند.

البته، مثال‌های بدی در بازاریابی اینستاگرام نیز وجود دارد – افرادی که برای منشن‌گذاری در پست‌های خود پول دریافت می‌کنند مانند «#[brandname]بیمه» در صفحه ای که مشترکین آن برای مد و سرگرمی دنبال می کنند. تعداد چشمگیر بازدیدها هنوز نتیجه ای در مقابل ندارد و اعتبار تأثیرگذار به سرعت کاهش می یابد.

با این حال، برعکس، برخی از بزرگترین نقاط قوت در کارآفرینی، توانایی ایجاد جادو از هیچ است. به عنوان مثال، میشل مک‌کالو، سخنران برجسته‌ای در یوتا، این هفته پستی را منتشر کرد که می‌گوید: «قصداً قول می‌دهم که دیگر هرگز محصولی را از یک آگهی تصادفی IG خریداری نکنم.» عکس او یک لباس گلدار را نشان می‌داد که روی بازوهایش کشیده بود که به وضوح چندین اندازه کوچک بود، علی‌رغم اینکه او سفارش داده بود: «فقط برای اطمینان، XXL». کالایی که او خریده بود ظاهراً اندازه بین المللی بود. شوخ طبعی به وجود آمد. عمداً یا نه، این پست به یکی از اصول محبوب او علاقه داشت – اینکه هیچ یک از ما کامل نیستیم، و گاهی اوقات فقط باید خوب بخندیم و با جریان پیش برویم.

گاهی اوقات مخاطب ما به دلیلی برای لبخند زدن نیاز دارد. و گاهی اوقات کارآفرینان نیاز دارند تا کارنامه بازاریابی خود را با کمی آزمون و خطا گسترش دهند تا یک منبع درآمد جدید یا توسعه یافته را وارد کنند. با کمی فکر و مطالعه، شاید دنیای اینستاگرام بتواند یک فرصت جدید بازاریابی و درآمد (یا چندین مورد) را فراهم کند. برای شما.

مرتبط: راهنمای تجزیه و تحلیل اینستاگرام: 28 معیار، 11 ابزار رایگان و 4 داده …

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
10 کارآفرین برتر نحوه استفاده از اینستاگرام را برای رشد کسب و کار خود به اشتراک می گذارند

10 کارآفرین برتر نحوه استفاده از اینستاگرام را برای رشد کسب و کار خود به اشتراک می گذارند -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

نحوه ایجاد فروش جدی با تبلیغات اینستاگرام - Contevo

نحوه ایجاد فروش جدی با تبلیغات اینستاگرام – Contevo -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 30, 1401
Rocket Chat برای پیام رسانی همه کانالی به دایرکت اینستاگرام ضربه می زند

Rocket Chat برای پیام رسانی همه کانالی به دایرکت اینستاگرام ضربه می زند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.