این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
زمانی بود که صاحبان مشاغل تنها به بازاریابی ارجاعی متکی بودند.
استراتژی «واژه دهان» برای کسبوکارهایی که در جوامع کوچک فعالیت میکنند، مناسب بود، جایی که هر مشتری میتوانست این خبر را منتشر کند و مشتریان دیگری را از همان شهر یا شهر جذب کند.
در قرن بیستم، زمانی که رادیو و تلویزیون به مردم اجازه دسترسی به اطلاعات بیشتر را داد، همه چیز تغییر کرد. با این حال، این اینترنت بود که یکی از مهم ترین و شدیدترین تغییرات را در بازاریابی، تجارت و سبک زندگی ایجاد کرد. این شیوه ارتباط ما و البته روش بازاریابی و تبلیغات محصولات و کسب و کارمان را تغییر داد.
در حال حاضر هیچ محدودیتی در بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد. اینترنت کار را برای همه آسان می کند. پلتفرم مناسب و راه درست برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود را انتخاب کنید و موفقیت در گوشه بعدی قرار دارد. بیایید در مورد آخرین روند تبلیغات رسانه های اجتماعی و یکی از بهترین پلتفرم ها برای ارائه پیام خود صحبت کنیم:
موفقیت را هدف بگیرید و بصری بروید!
فیس بوک و یوتیوب، هر دو کانال های چند رسانه ای پیشرو و جوامع اجتماعی، بیشتر بصری هستند.
این از بسیاری جهات دلیل اصلی موفقیت آنهاست.
[clickToTweet tweet=”People react better to images and videos than texts and slogans.” quote=”People react better to images and videos than texts and slogans.”]
مردم می خواهند بیشتر ببینند، بشنوند و بیاموزند، اما زمانشان محدود است. مشکل این است که پلتفرم های رسانه های اجتماعی کلاسیک وقت گیر هستند.
شما باید پیام خود را سریع و مختصر برسانید تا بتوانید طرفداران یا مشتریان را جذب کنید. و همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی این نوع ارتباطات را ترویج نمی کنند.
آیا پلتفرمی وجود دارد که بصری و محبوب باشد، دسترسی به آن آسان باشد و بتواند پیام های فوری را ارائه دهد؟ بله، وجود دارد، و ما به اینستاگرام و یکی از مزایای متعدد اینستاگرام اشاره می کنیم.
چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟
اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، یک پلتفرم رسانه اجتماعی پیشرو است. با این عدد متقاعد نشده اید؟ خوب، همین چند وقت پیش، اینستاگرام نقطه عطف 700 میلیون کاربر خود را اعلام کرد. رشد تقریباً 30+٪ در مدت زمان کوتاهی بیش از هر چیز دیگری در مورد محبوبیت و پتانسیل آینده این پلتفرم به ما می گوید.
به عبارت ساده تبدیل شده است یک جامعه آنلاین بزرگ و متنوع با پتانسیل بازاریابی نامحدود
البته فیسبوک کاربران فعال بیشتری نسبت به اینستاگرام دارد. با این حال، اعداد برشی ممکن است اولین چیزی نباشند که هنگام تبلیغات یک تجارت کوچک به آن توجه کنید. اگر می خواهید با موفقیت کسب و کار کوچک خود را تبلیغ کنید، ابتدا باید به داده های مربوطه نگاه کنید. آمارها چیزی بیش از اعداد ساده محاسبه شده برای جذب کاربران بیشتر است.
به گفته فارستر، اینستاگرام سلطان رسانه های اجتماعی با یک 4.21٪ نرخ تعامل
با توجه به اینکه فیسبوک و توییتر در مجموع به سختی به نرخ تعامل 0.10 میرسند، این رقم بسیار بزرگی است. اینستاگرام 58 برابر بیشتر از فیس بوک به ازای هر فالوور و 120 برابر بیشتر از توییتر به ازای هر فالوور تعامل داشت. تبلیغات Forrester
[clickToTweet tweet=”Instagram is the king of social media with 4,21% engagement rate.” quote=”Instagram is the king of social media with 4,21% engagement rate.”]
مزایای تبلیغات اینستاگرام چیست؟
در اینجا به مزایای واقعی تبلیغات در اینستاگرام می پردازیم.
- بیش از وجود دارد 700 میلیون کاربر در اینستاگرام و جامعه همچنان در حال رشد است.
- اینستاگرام و فیسبوک به هم متصل هستند. بنابراین هدف قرار دادن مخاطبان خود بر اساس داده های فیس بوک آسان تر است. تمام کارهای بودجه بندی و برنامه ریزی، راه اندازی و ایجاد تبلیغات از طریق فیس بوک انجام می شود. پس نیازی نیست از صفر شروع کنید و در مورد اینستاگرام بیاموزید، وقتی قبلاً از پلتفرم خواهرش برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کرده اید.
- تبلیغات اینستاگرام غیر مزاحم هستند و کمتر مخاطب هدف شما را آزار می دهند.
- تینرخ تعامل او در اینستاگرام بالاتر است نسبت به نرخ تعامل در هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری.
- شما به راحتی می توانید Shopify را ادغام کنید و محصولات خود را فوراً بفروشید.
- اینستاگرام اندازه گیری می کند موفقیت کمپین شما بر اساس آگاهی، به جای تعداد فالوورها، لایک ها یا کامنت ها، دسترسی و فراخوانی کنید.
- اکثر مردم از تلفن های هوشمند خود برای خواندن اخبار، معاشرت در فیس بوک یا ارسال داستان های خود و به روز رسانی جدول زمانی رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اکثر گوشیهای هوشمند دارای دوربینهای رده بالایی هستند که میتوانند عکسهایی بگیرند که بلافاصله در اینستاگرام پست شوند. همه می توانند یک عکاس آماتور باشند. اینستاگرام بهترین کانال برای این نوع رسانه است و به همین دلیل است که اکثر کاربران موبایل دارای اکانت اینستاگرام هستند.
- از نظر بازگشت سرمایه و هزینه، بازاریابی اینستاگرام بهترین نتایج را به همراه دارد. نسبت به سایر کانالهای بازاریابی آنلاین موثر و زمانبر کمتر است.
چگونه کسب و کار کوچک خود را در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟
هنگام راه اندازی کمپین اینستاگرام چندین گزینه وجود دارد. اما باید از همان ابتدا دقیقاً بدانید که چه می خواهید و هدف شما چیست.
با مطالعه هر آنچه که در اینترنت در مورد این موضوع می توانید پیدا کنید تا حد امکان در مورد تبلیغات اینستاگرام و اینستاگرام بیاموزید.
شما باید انتخاب کنید که کدام نوع از کمپین شما برای کسب و کار شما بهترین است.

اصولاً 2 روش تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد، روش رایگان و البته ویژگی تبلیغات پولی.
1. بازاریابی رایگان
مطمئنم اکثر افرادی که این مقاله را می خوانند قبلاً اینستاگرام را آزمایش کرده و از آن استفاده کرده اند. اگر از قبل یک حساب شخصی دارید، باید یک حساب کاربری جدید برای کسب و کار کوچک خود راه اندازی کنید.
اگر در حال فروش محصولات هستید، می توانید اینستاگرام، فیس بوک و Shopify را ادغام کنید و فورا به دنبال کنندگان خود بفروشید. ارسال تصاویر و ویدیوهای مرتبط و ساختن برند خود به صورت آنلاین و جذب مشتریان و دنبال کنندگان بیشتر.
توجه داشته باشید که این تصاویر باید هدفمند، جذاب و در عین حال با کیفیت باشند. اگر عکاس ماهری نیستید، عکاسی را استخدام کنید که بتواند بهترین تصاویر را برای موفقیت ارائه دهد. همچنین باید به بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام برای حداکثر تعامل توجه کنید.
اگرچه ممکن است بازاریابی پولی نیز در نظر گرفته شود، تعامل با اینفلوئنسرهای برتر اینستاگرام را برای همکاری و همچنین یک گزینه اضافی در اینجا فراموش نکنید.
2. بازاریابی پولی
سودآورترین روش برای تبلیغات در اینستاگرام البته روش پولی است. اگر قبلاً کسب و کار خود را در فیس بوک تبلیغ کرده اید، از قبل می دانید که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنید.
در اینجا انواع تبلیغاتی که می توانید در اینستاگرام ارسال کنید و البته چگونه می توانید از آنها بهره مند شوید، آورده شده است.

یک ویرایشگر مانند “Ads Manager”، “Power Editor” یا “Facebook API” را انتخاب کنید، هدف خود را انتخاب کنید، مخاطبان و بودجه خود را انتخاب کنید.
3 نوع اصلی از تبلیغات اینستاگرام برای شروع یک کمپین آنلاین وجود دارد:

1. تبلیغات عکس اینستاگرام
شما می توانید یک داستان بگویید یا محصولات خود را به صورت آنلاین از طریق تصاویر جذاب بصری تبلیغ کنید. کسب و کار کوچک یا نام تجاری خود را برای مخاطبان گسترده ای بازاریابی کنید یا فقط مشتریان محلی از منطقه جغرافیایی یا شهر خود را هدف قرار دهید.

2. تبلیغات ویدیویی اینستاگرام
تبلیغات ویدیویی تا 60 ثانیه ایجاد کنید و آنها را به مخاطبان هدف خود تحویل دهید. این روزها زمان بسیار محدود است و من ویدیوهای کوتاه تر را توصیه می کنم. آنها حداکثر توجه و پاسخ مورد انتظار مشتریان بالقوه و فعلی شما را جلب خواهند کرد.
در حالی که تبلیغات عکس بهترین انتخاب شما در مواجهه با اینستاگرام است، ویدیوها اگر کوتاه باشند و پتانسیل ویروسی شدن را داشته باشند می توانند موثر باشند.

3. تبلیغات چرخ و فلک اینستاگرام
این نوع تبلیغات باعث میشود که کاربران اینستاگرام برای مشاهده تصاویر اضافی و فراخوانی برای اقدام در وبسایت رسمی شما، انگشت خود را بکشند تا در مورد محصولات یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. از بسیاری جهات، یک کمپین تبلیغاتی چرخ فلک شبیه کمپین بازاریابی محتوا است زیرا اطلاعات ارزشمندی را به کاربران ارائه می دهد.
هدف اصلی این است که مشتریان بالقوه خود را پس از اینکه توانستید توجه آنها را به خود جلب کنید از وب سایت شما بازدید کنند.

4. تبلیغات استوری اینستاگرام
تبلیغات استوری اینستاگرام «بچه جدید در شهر» است. با بیش از 250 میلیون کاربر روزانه، این یک راه عالی برای افزایش آگاهی از برند شما است. درست مانند کاری که Smartketer در این زمینه انجام داده است مطالعه موردی.
من با ارائه اسلاید از Socialbakers در مورد اینکه چرا اینستاگرام برای هر صاحب کسب و کار کوچک در سال 2017 مهم است.

در نظرات به من بگویید که از کدام یک از این استراتژی های بازاریابی برای کمک به کسب و کار کوچک خود برای کسب نتایج بیشتر استفاده خواهید کرد.
عکس توسط براندون لی در Unsplash
