• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

4 ویژگی اینستاگرام که باید در سال 2022 استفاده کنید – ShortStack -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 19, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

در اینجا شما احساس خوبی نسبت به تمام کارهای سختی که برای حضور برند خود در اینستاگرام انجام داده اید، دارید. شما در نهایت آپلودهای ثابتی در داستان ها، حلقه ها، پست ها و شاید حتی IGTV دارید. سپس، BAM! – اینستاگرام قابلیت جدید دیگری را منتشر کرد.

شما فکر می کنید، “بله! یکی دیگر از ویژگی هایی که باید از آن برای مرتبط ماندن استفاده کنم!» استرس نداشته باش، همه ما آنجا بوده ایم. اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دوست دارند ویژگی‌ها و ابزارهای بیشتری را اضافه کنند تا کاربران خود (و دنبال‌کنندگان شما) را در برنامه‌های خود درگیر نگه دارند. همراهی با به‌روزرسانی‌های این پلتفرم‌ها می‌تواند دلهره‌آور باشد، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

با 90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک تجارت را دنبال می کنند، تقاضا برای برجسته کردن صفحه اینستاگرام شما زیاد است. مرتبط ماندن و در بالای جدیدترین ویژگی ها برای افزایش تعامل، فالوورها و فروش بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که 77.7 درصد از کاربران اینستاگرام بین 18 تا 44 سال سن دارندقابل توجه ترین محدوده سنی بین 25 تا 34 با 31.8٪ است. با این دانش، می‌توانید فرض کنید که اکثر فالوورهای شما از فناوری آگاه هستند و از آخرین به‌روزرسانی‌های برنامه‌ها مطلع هستند.

من به عنوان مربی جوان رسانه های اجتماعی در تیم خود، پلتفرم های اجتماعی خود را به روز می کنم و حضور منسجمی در رسانه های اجتماعی و پلتفرم خود ایجاد کرده ام. با استفاده از ویژگی های جدید اینستاگرام می توانید این کار را نیز انجام دهید. من به چهار ویژگی جدیدتری که اینستاگرام اخیراً معرفی کرده است، به همراه ایده هایی درباره نحوه استفاده از آنها می پردازم. برای آگاهی از سایر ویژگی‌هایی که در افق اینستاگرام هستند، تا انتها بخوانید.

1. فیدهای زمانی

فیدهای زمانی یک آپدیت هیجان انگیز برای کاربران اینستاگرام است. اکنون IGers می‌تواند پست‌ها را به ترتیب پست‌های اخیر به پست‌های کمتر اخیر مشاهده کند. این به کاربران کنترل بیشتری بر آنچه در فید خود می بینند می دهد. و این بدان معنی است که همه پست های کسب و کار شما به جای آنهایی که توسط یک الگوریتم انتخاب شده اند قابل مشاهده هستند.

اگر فالوورهای شما در فید دنبال کننده یا مورد علاقه هستند (به زیر مراجعه کنید)، فید آنها به ترتیب زمانی خواهد بود.

اگر نگران این هستید که پست های برندتان به سرعت دفن شوند، مطمئن شوید که به طور مداوم و مرتب پست می کنید.

در حالی که هر کسب‌وکاری ترکیب روز/زمان کمی متفاوتی پیدا می‌کند که بهترین کار را برای آنها دارد جوانه اجتماعی، به طور کلی بهترین زمان و روز برای ارسال پست در اینستاگرام از ساعت 10 تا 11 صبح سه شنبه تا پنجشنبه است.

2. برچسب گذاری محصول برای همه

در آوریل 2022، اینستاگرام برچسب گذاری محصول را برای همه کاربران در ایالات متحده در بیانیه زیر منتشر کرد:

امروز، ما در حال گسترش توانایی افزودن برچسب‌های محصول در پست‌های فید برای همه افراد در ایالات متحده هستیم. سازندگان و برندها نحوه استفاده و استایل محصولات مورد علاقه خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند و الهام‌بخش جوامع خود هستند. اکنون ما به همه اجازه می‌دهیم تا با فعال کردن برچسب‌گذاری محصول در پست‌ها، الهام بخش نزدیک‌ترین افراد باشند. از حمایت از برندهایی که دوست دارید تا کمک به دوستان و خانواده خود در کشف محصولات جدیدی که ممکن است دوست داشته باشند، به اشتراک گذاری محصولات در اینستاگرام آسان تر شده است.

وبلاگ اینستاگرام

این برای برند شما چه معنایی دارد؟ اکنون هر کاربر در ایالات متحده می تواند محصولات و مارک ها را برچسب گذاری کند. [insert oohs and ahhs] هیجان انگیز درسته؟ مشتریان روزمره شما می توانند محصولات شما را در پست های خود تگ کنند تا به دوستان خود نشان دهند.

تعجب می کنید که چگونه می توانید از این خبر بهره مند شوید؟ یک مسابقه هشتگ ایجاد کنید و از فالوورها بخواهید محصولاتی را که استفاده می کنند/پوشیده اند را در پست هایشان تگ کنند. این به شما امکان می دهد محتوای ارزشمند تولید شده توسط کاربر (UGC) را برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی، وب سایت ها، ایمیل ها و غیره جمع آوری کنید.

توجه: برای شرکت در مسابقه هشتگ، توضیحات پست باید شامل هشتگ مسابقه نیز باشد.

3. هشتگ برای حمایت از جنبش های اجتماعی و غیر انتفاعی

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید اینستاگرام این است که پشتیبانی از اهداف اجتماعی را برای کاربران ساده می‌کند هشتگ ها* مانند #جنگ_سیاه، #اقلیم_فعالیت، و #حقوق_زنان. کاربران به سادگی یک هشتگ جنبش اجتماعی را جستجو می کنند و به آنها این امکان داده می شود که آن را دنبال یا حمایت کنند. اگر کاربر روی دکمه «پشتیبانی» کلیک کند، اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی این خبر را با دوستان خود منتشر کنند یا برای یک سازمان غیرانتفاعی به انتخاب خود جمع‌آوری سرمایه ایجاد کنند (در حال حاضر فقط برای غیرانتفاعی‌ها و کاربران در ایالات متحده در دسترس است).

بهترین راه برای استفاده برند شما از این ویژگی، به خصوص اگر یک سازمان غیرانتفاعی هستید، ایجاد یک مسابقه هشتگ است. در حالی که توصیه می کنیم از هشتگ های شخصی سازی شده برای متمایز شدن از دیگران استفاده کنید، می توانید از فالوورها بخواهید که چندین هشتگ را به پست های خود اضافه کنند تا وارد شوند.

به عنوان مثال، می توانید هشتگ #climateactivism را به همراه یک هشتگ منحصربفرد اضافه کنید تا ورودی های غیرضروری را در هدایای خود دریافت نکنید. با ایجاد یک مسابقه هشتگ که از هشتگ جنبش اجتماعی استفاده می کند، سازمان غیرانتفاعی شما فرصت بیشتری برای افزایش جذب و فالوورها، با پتانسیل برای جمع آوری پول بیشتر از طریق کمک های مالی، دارد.

از طرف دیگر، می‌توانید به سادگی از طریق پست‌های رسانه‌های اجتماعی، فالوورهای خود را از این ویژگی منحصربه‌فرد مطلع کنید (از ارسال متقاطع در پلتفرم‌های مختلف تردید نکنید!). وقتی فالوورها هشتگی را که برجسته کرده‌اید جستجو می‌کنند و گزینه حمایت از جنبش را با ایجاد یک جمع‌آوری کمک می‌بینند، می‌توانند غیرانتفاعی شما را برای جمع‌آوری کمک‌های مالی انتخاب کنند.

اگر یک سازمان غیرانتفاعی نیستید، به راحتی می توانید با سازمانی شریک شوید که با ارزش های برند شما همسو باشد. برای مثال، یک برند مد پایدار ممکن است با یک سازمان غیرانتفاعی تغییر آب و هوا همکاری کند. سپس، هر ورودی به مسابقه هشتگ شما می تواند معادل یک کمک مالی باشد (به عنوان مثال هر ورودی به ارزش 5 دلار است که به سازمان انتخابی شما اهدا می شود).

*در زمان انتشار این مقاله، لیست هشتگ ها در دسترس نیست.

4. راهنمای اینستاگرام

آخرین، اما مطمئناً مهم‌ترین، راهنماهای اینستاگرام هستند که در می 2020 منتشر شدند و در نوامبر 2020 برای استفاده همه در دسترس هستند. اگرچه در سال 2022 ویژگی جدیدی نیست، راهنماها هنوز یک ویژگی جدیدتر و کم استفاده هستند. راهنماها به شما این امکان را می دهند که بدون انجام کار زیاد، محتوای قدیمی تر را به روز کنید. سه نوع راهنما وجود دارد که می‌توانید ایجاد کنید: مکان‌ها، محصولات و پست‌ها.

چگونه می توانید از استفاده از راهنماها بهره مند شوید؟

راهنماها را می توان به عنوان یک وبلاگ کوچک مشاهده کرد. مجموعه‌ای از پست‌ها، حلقه‌ها و داستان‌ها با اطلاعاتی که دنبال‌کنندگان شما مفید خواهند بود. وقتی کاربر روی پستی در راهنما کلیک می کند، به پست اصلی شما منتقل می شود، یا اگر راهنمای محصول باشد، به فروشگاه شما هدایت می شود. (بخوانید: راهنماها ترافیک را به پست‌های قدیمی‌تر، اما روشنگر افزایش می‌دهند.)

اگر در تجارت الکترونیک، مسافرت یا سلامتی هستید، ایجاد راهنماها بسیار آسان است، اما اگر یک آژانس یا مؤسسه مالی هستید، می تواند کمی پیچیده تر باشد.

اینجا جایی است که می توانید خلاق باشید. با برندهایی که خودتان و کارمندانتان دوست دارید تماس بگیرید. اگر یک آژانس هستید، در نظر داشته باشید که راهنماهای نورافکن را در مورد برندهایی که با آنها کار می کنید ارسال کنید. مشارکت سایر شرکت‌ها در صنایع مختلف، برند شما را با کاربران مختلف به اشتراک می‌گذارد و در نتیجه دامنه دسترسی شما را افزایش می‌دهد.

همکاری بین شرکت‌ها فقط به برندهای بدون محصولات فیزیکی محدود نمی‌شود. برای یک تیم ورزشی کار کنید و می خواهید گزینه های غذاخوری مورد علاقه تیم را در شهر به نمایش بگذارید؟ یک راهنمای غذا خوردن خوب ایجاد کنید. آیا می خواهید اطلاعات ارزشمندی را که شرکتتان از دیگر سازندگان آموخته است به اشتراک بگذارید؟ از راهنمای پست استفاده کنید

در زیر چند راهنما که آنها را بسیار خلاقانه و/یا مفید یافته‌ام آورده‌اید.

مثال الف راهنمای پست:

IG reel

راهنمای سفر:

IG reel 2

راهنمای محصول:

IG Reel 3

آنچه در افق است:

اینستاگرام این خبر را در اوایل اردیبهشت منتشر کرد که در حال آزمایش ویدیوهای تمام صفحه در فید Home هستند. این بدان معناست که ویدیوها همچنان در خط مقدم اینستاگرام و شرکت مادر آنها متا قرار خواهند گرفت. بنابراین، اگر نام تجاری شما وارد bandwagon Reels نشده است، زمان شروع فرا رسیده است! به گزارش اینستاگرام، 91٪ از کاربران فعال هر هفته ویدیوها را در برنامه تماشا می کنند. مراقب به‌روزرسانی‌های بیشتر مرتبط با ویدیو باشید زیرا اینستاگرام برای رقابت با TikTok کار می‌کند.

پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی همیشه در حال پیشرفت هستند و همگام شدن با آخرین ابزارها و روندهای آن‌ها می‌تواند به برند شما کمک کند تا تعامل و در نهایت سود را افزایش دهد. به طور خاص، اینستاگرام بیش از 10 سال است که وجود دارد و به لطف به‌روزرسانی‌های ویژگی‌های خود، همچنان با سایر پلتفرم‌ها رقابت می‌کند. برای اطلاع از ویژگی های جدید رسانه های اجتماعی، در وبلاگ ما مشترک شوید.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
تبلیغات گوگل: 6 نکته برای به دست آوردن نتایج بهتر با استراتژی های قیمت گذاری هوشمند

تبلیغات گوگل: 6 نکته برای به دست آوردن نتایج بهتر با استراتژی های قیمت گذاری هوشمند -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
اشکال در استوری اینستاگرام: چرا استوری های اینستاگرام تکرار می شوند؟

اشکال در استوری اینستاگرام: چرا استوری های اینستاگرام تکرار می شوند؟ -پنل اینستاگرام

خرداد 25, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.