• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اینستاگرام پس از انتقاد کاربران از جمله خانواده کارداشیان، به‌روزرسانی‌های خود را لغو کرد -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
مرداد 7, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

سلام بله، اول بریم سراغ خلاصه. ما در مورد هر چیزی که می دانید با شوک برچسب مواجه می شویم. اما بلیط هواپیما شاید بدترین باشد. اما اکنون در حال دریافت خبر از زمان کاهش قیمت بلیط ها هستیم. سپس برخی از بزرگترین برنامه های رسانه های اجتماعی تغییراتی را در ظاهر خود ایجاد می کنند. من می‌خواهم آنچه را که اکنون می‌بینید و دلیل وقوع آن را بررسی کنم و در نهایت با *** ویژگی جدید در نقشه‌های گوگل، دوستان و خانواده‌تان را سریع‌تر بیابم. ما ابتدا شما را از طریق آن راهنمایی می کنیم. قیمت پرواز به هر نقطه‌ای در چند ماه اخیر افزایش یافته است و افزایش تقاضای سفر برای سوخت جت و کمبود پرسنل همه مقصر هستند. اما اکنون کارشناسان سفر می‌گویند که هر سه مورد بررسی، بررسی، بررسی، شروع به بهتر شدن می‌کنند و این به معنای خبر خوبی برای ما است. طبق آخرین داده‌های تورم، قیمت‌های هواپیما از ماه می تا ژوئن 1.8 درصد کاهش یافته است، ما معمولاً شاهد کاهش بیشتر آن در پاییز هستیم، اما پیش‌بینی‌کنندگان در ایر دات کام ارزان می‌گویند قیمت‌ها از اوایل ماه آینده شروع به کاهش خواهند کرد. من می خواهم این تقویم را به سرعت به شما نشان دهم. این باحاله بنابراین رنگ‌های نارنجی در اینجا به معنای سبز بیشتر بلیط هواپیما سبز به معنای تخفیف‌های بهتر است. آنها به طور متوسط ​​برای هر سه شنبه و چهارشنبه در ماه اوت پروازهایی با قیمت کمتر از 300 دلار می بینند، اما این فقط در طول هفته نیست. آنها در واقع قیمت های بهتری را در بیشتر تعطیلات آخر هفته در دو آگوست مشاهده می کنند. بنابراین اگر به دنبال تعطیلات لحظه آخری هستید، باید کمی آرامش را در بلیط ها مشاهده کنید. در ادامه اجازه دهید در مورد تغییراتی که در برنامه های اجتماعی مورد علاقه ما اتفاق می افتد صحبت کنیم. وقتی در اینستاگرام و فیس بوک که هر دو متعلق به یک شرکت هستند، حرکت می کنید، ممکن است همه چیز متفاوت به نظر برسد. متا اینستاگرام با واکنش شدید روبرو شده است زیرا اکنون محتوای توصیه شده بیشتری را از حساب‌هایی که واقعاً دنبال نمی‌کنید در مقایسه با پست دوستانتان به شما نشان می‌دهد. و اکنون متا در حال دو برابر شدن است و تغییر فیس بوک به صفحه اصلی محتوای جدید بیشتری خواهد داشت که از افراد و صفحاتی که واقعاً آنها را دنبال نمی کنید به شما پیشنهاد می شود و اکنون برگه *** فیدها را دقیقاً در اینجا در پایین راه اندازی می کند. اینجاست که می‌توانید پست‌هایی از دوستان و گروه‌هایی که اجرا کرده‌اید، چیزهایی که به آن عادت کرده‌اید پیدا کنید. پس چرا این اتفاق می افتد؟ کارشناسان فناوری می‌گویند فیس‌بوک و اینستاگرام می‌خواهند از این مرد عقب نمانند. Tiktok معلوم است که بیشتر ما زمان بیشتری را در Tiktok صرف می کنیم تا فیس بوک و اینستاگرام. بنابراین متا می‌خواهد به نوعی از آن پیروی کند، محتوای بیشتری از افرادی که نمی‌شناسید را با استفاده از الگوریتمی به شما نشان دهد تا مواردی را که ممکن است دوست دارید به شما نشان دهد تا شما را در حرکت نگه دارد. در نهایت، گوگل *** ویژگی نقشه های جدید را در برنامه راه اندازی می کند، اعلان های اشتراک گذاری موقعیت مکانی آن که به شما هشدار می دهد زمانی که شخصی *** مکان خاصی را ترک کرده یا وارد می شود. پس فرض کنید با *** گروهی از دوستانتان به *** کنسرت می روید، درست است؟ همه شما انتخاب می کنید که مکان های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. سپس هر بار که آنها می‌رسند یا محل کنسرت را ترک می‌کنند هشدار دریافت می‌کنید، به این ترتیب می‌توانید سریع‌تر با هم ملاقات کنید یا ببینید در صورت جدا شدن شما چه زمانی آنها را ترک می‌کنند. پس چگونه آن را تنظیم می کنید؟ بگذار نشانت دهم. همین جا به برنامه نقشه ها بروید. روی عکس خود در گوشه سمت راست بالا کلیک می‌کنید، سپس برای اشتراک‌گذاری مکان اینجا را کلیک کنید و روی اشتراک‌گذاری مکان ضربه بزنید. می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید آن را با چه کسی به اشتراک بگذارید و برای چه مدت زیر نمایه کوچک آنها این نوار اعلان‌ها قرار دارد و می‌توانید برای تنظیم مکانی که می‌خواهید هشدارها را برای آن تنظیم کنید، روی افزودن ضربه بزنید. من این را روی تلفن های بچه هایم تنظیم می کنم که اوه می دانید وقتی مدرسه شروع می شود، می خواهم بدانم آنها کجا هستند، این همه برای امروز است. برگردیم به تو.

ویدئوی بالا: “گزارش Rossen: اینستاگرام فید شما را تغییر می دهد” اینستاگرام روز پنجشنبه اعلام کرد که پس از مواجهه با واکنش شدید کاربران از جمله اعضای خانواده کارداشیان، برخی از تغییرات اخیر ویژگی های خود را پس خواهد گرفت. در روزهای اخیر، اینستاگرام مورد انتقاد قرار گرفته است. کاربرانی که از اینکه اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس بسیار شبیه به رقیب TikTok شده است، ناامید شده‌اند. برخی از کاربران شکایت کرده‌اند که اینستاگرام در حال حاضر نسبت بیشتری از محتوای توصیه‌شده را از حساب‌هایی که آن‌ها دنبال نمی‌کنند در مقایسه با پست‌های دوستانشان نشان می‌دهد. اینستاگرام همچنین پست‌های تمام صفحه را آزمایش می‌کند، شبیه به نحوه نمایش پست‌ها در TikTok.” بر اساس یافته‌های ما و بازخوردهای جامعه، ما آزمایش تمام صفحه را در اینستاگرام متوقف می‌کنیم تا بتوانیم گزینه‌های دیگر را بررسی کنیم و به طور موقت در حال بررسی هستیم. سخنگوی متا، شرکت مادر اینستاگرام، روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت: کاهش تعداد توصیه‌هایی که در فید خود می‌بینید تا بتوانیم کیفیت تجربه شما را بهبود ببخشیم. در حالی که ما معتقدیم که اینستاگرام باید با تغییر جهان تکامل یابد، می‌خواهیم زمانی را صرف کنیم تا مطمئن شویم که این موضوع به درستی انجام می‌شود.” موسری به این نشریه گفت: «خوشحالم که ریسک کردیم – اگر هر چند وقت یک بار شکست نخوریم، به اندازه کافی بزرگ یا جسورانه فکر نمی کنیم. “اما ما قطعاً باید یک گام بزرگ به عقب برداریم و دوباره گروه بندی کنیم. ما چیزهای زیادی یاد گرفته ایم، سپس با نوعی ایده یا تکرار جدید برمی گردیم. بنابراین ما روی آن کار خواهیم کرد.” ویدئوی بالا: کارشناسان بهداشت می‌گویند رسانه‌های اجتماعی می‌توانند تأثیرات منفی روی تصویر خود داشته باشند، کیم کارداشیان و کایلی جنر، غول‌های تلویزیون واقعیت، دو نفر از محبوب‌ترین کاربران این پلتفرم، از جمله افرادی بودند که علناً از اصلاح TikTok اینستاگرام انتقاد کردند. هر یک از آنها یک پست ویروسی را دوباره به اشتراک گذاشتند که در آن فراخوانی به “بازسازی اینستاگرام اینستاگرام” داده بود. جنر، به ویژه، قبلاً نفوذ زیادی بر بخش رسانه های اجتماعی داشته است. پس از آن که او در سال 2018 یک طراحی مجدد اسنپ چت را مورد انتقاد قرار داد، سهام آن کاهش یافت. اینستاگرام نیز مانند سایر پلتفرم های اجتماعی، به طور فزاینده ای سعی در کپی کردن ویژگی های TikTok در تلاش برای رقابت با رقیب در حال رشد خود دارد. با این حال، در مورد اینستاگرام، این به معنای تغییر از تمرکز روی عکس به در آغوش گرفتن ویدیوها بود. در سال 2020، اینستاگرام Reels را راه‌اندازی کرد، یک ویژگی ویدیویی کوتاه شبیه به TikTok. «ما به حمایت از عکس‌ها ادامه می‌دهیم، آنها بخشی از میراث ما هستند». از به روز رسانی های مختلف این پلتفرم دفاع کرد. با این حال، من باید صادق باشم: من معتقدم که بیشتر و بیشتر اینستاگرام با گذشت زمان تبدیل به ویدیو می شود. با این حال، او اذعان کرد که تست ویژگی ویدیوی تمام صفحه “هنوز خوب نیست” و تنها برای درصد کمی از کاربران ارائه شده است.

ویدیوی بالا: “Rossen Reports: Instagram فید شما را تغییر می دهد”

اینستاگرام روز پنجشنبه اعلام کرد که پس از مواجهه با واکنش شدید کاربران، از جمله اعضای خانواده کارداشیان، برخی از تغییرات اخیر ویژگی های خود را لغو خواهد کرد.

در روزهای اخیر، اینستاگرام مورد انتقاد کاربرانی قرار گرفته است که از اینکه اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس بسیار شبیه به رقیب TikTok شده‌اند، ناامید شده‌اند. برخی از کاربران شکایت کرده‌اند که اینستاگرام در حال حاضر نسبت بیشتری از محتوای توصیه‌شده را از حساب‌هایی که آن‌ها دنبال نمی‌کنند در مقایسه با پست‌های دوستانشان نشان می‌دهد. اینستاگرام همچنین در حال آزمایش پست‌های تمام صفحه، مشابه نحوه نمایش پست‌ها در TikTok است.

«بر اساس یافته‌ها و بازخوردهای جامعه، آزمایش تمام صفحه اینستاگرام را متوقف می‌کنیم تا بتوانیم گزینه‌های دیگر را بررسی کنیم، و به طور موقت تعداد توصیه‌هایی را که در فید خود می‌بینید کاهش می‌دهیم تا بتوانیم کیفیت شما را بهبود ببخشیم. سخنگوی متا، شرکت مادر اینستاگرام، روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت.

این بیانیه افزود: «ما می‌دانیم که تغییرات در برنامه می‌تواند یک تعدیل باشد، و در حالی که معتقدیم اینستاگرام باید با تغییر جهان تکامل یابد، می‌خواهیم زمانی را صرف کنیم تا مطمئن شویم که این کار را درست انجام می‌دهیم.»

آدام موسری، رئیس اینستاگرام اولین بار اعلام کرد عقب نشینی اوایل پنجشنبه در مصاحبه ای با رسانه خبری فناوری Platformer.

موسری به این نشریه گفت: “خوشحالم که ریسک کردیم – اگر هر چند وقت یک بار شکست نخوریم، به اندازه کافی بزرگ یا به اندازه کافی جسورانه فکر نمی کنیم.” اما قطعاً باید یک گام بزرگ به عقب برداریم و دوباره جمع شویم. [When] ما چیزهای زیادی یاد گرفته ایم، سپس با نوعی ایده یا تکرار جدید برمی گردیم. بنابراین ما به دنبال آن هستیم.”

ویدیوی بالا: کارشناسان بهداشت می گویند رسانه های اجتماعی می توانند تأثیرات منفی بر تصویر خود داشته باشند

کیم کارداشیان و کایلی جنر، غول‌های تلویزیون واقعیت، دو نفر از محبوب‌ترین کاربران این پلتفرم، از جمله افرادی بودند که علناً از اصلاح TikTok اینستاگرام انتقاد کردند. هر یک از آنها یک پست ویروسی را دوباره به اشتراک گذاشتند که در آن فراخوانی به “بازسازی اینستاگرام اینستاگرام” داده بود. جنر، به ویژه، قبلاً نفوذ زیادی بر بخش رسانه های اجتماعی داشته است. پس از اینکه او در سال 2018 یک طراحی مجدد اسنپ چت را منفجر کرد، سهام آن کاهش یافت.

مانند سایر پلتفرم های اجتماعی، اینستاگرام به طور فزاینده ای تلاش کرده است تا ویژگی های TikTok را در تلاش برای رقابت با رقیب در حال رشد خود کپی کند. با این حال، در مورد اینستاگرام، این به معنای تغییر از تمرکز روی عکس به در آغوش گرفتن ویدیوها بود. در سال 2020، اینستاگرام Reels را راه اندازی کرد، یک ویژگی ویدیویی کوتاه شبیه به TikTok.

موسری در ویدئویی که سه شنبه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد و در آن از به روز رسانی های مختلف این پلتفرم دفاع کرد، گفت: “ما به حمایت از عکس ها ادامه خواهیم داد، آنها بخشی از میراث ما هستند.” با این حال، من باید صادق باشم: من معتقدم که بیشتر و بیشتر اینستاگرام با گذشت زمان تبدیل به ویدیو می شود. با این حال، او اذعان کرد که تست ویژگی ویدیوی تمام صفحه “هنوز خوب نیست” و تنها برای درصد کمی از کاربران ارائه شده است.

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی

اینستاگرام برخی از تغییرات برنامه را پس از واکنش کاربر پس می‌گیرد -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

نوجوانان بریتانیایی از اخبار سنتی برای TikTok، اینستاگرام - تنظیم کننده اجتناب می کنند

نوجوانان بریتانیایی از اخبار سنتی برای TikTok، اینستاگرام – تنظیم کننده اجتناب می کنند -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
Instagram Reels: The Best Ideas for Brand Awareness and Visibility

حلقه‌های اینستاگرام: بهترین ایده‌ها برای آگاهی از برند و دیده شدن -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

مرداد 7, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.