• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

نحوه فروش در اینستاگرام: 11 نکته -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 30, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اینستاگرام یکی از بزرگترین پلتفرم های اجتماعی در جهان است که بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد.

و مخاطبان هدف شما فقط در حال مرور برنامه نیستند – آنها همچنین هستند خريد كردن.

این بدان معنی است که شما فرصتی عظیم دارید تا محصولات یا خدمات خود را در مقابل افرادی که به آنها نیاز دارند و می خواهند ارائه دهید – همه اینها با فرصت های خلاقانه ای که یک پلت فرم بصری مانند اینستاگرام فراهم می کند.

من در پنج سال گذشته در اینستاگرام بیش از 32500 دلار درآمد داشتم.

این پلتفرم اصلی فروش من نبود. با این حال، این یک مولد درآمد جانبی عالی بود و مکانی بود که می توانستم سرگرم باشم و کمی تجربه کنم.

با این اوصاف، به دلیل محبوبیت بسیار زیاد، اینستاگرام نیز می تواند شلوغ باشد.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند دیده شوید و در فروش موفق تر در اینستاگرام باشید.

1. مطمئن شوید که حساب شما یک حساب “تجاری” است

قبل از اینکه بتوانید انتظار کسب درآمد دلاری در اینستاگرام را داشته باشید، باید پایه‌های لازم را داشته باشید.

ابتدا: مطمئن شوید که حساب شما یک حساب تجاری است.

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما مهم است.

حساب های تجاری دارای ویژگی های خاصی است که بازاریابی را آسان تر می کند، مانند:

  • بینش در مورد مخاطبان شما
  • گزینه های بیشتری برای افزودن اطلاعات ارزشمند به نمایه خود برای کمک به افراد در یافتن/ارتباط با شما در خارج از برنامه.
  • توانایی تبلیغ پست ها برای دستیابی به افراد بیشتری.

2. نام تجاری خود را دوباره بررسی کنید

در مرحله بعد، دوباره بررسی کنید که برند شما در کانال‌ها، از جمله اینستاگرام، سازگار باشد.

این حضور شما را قابل تشخیص و به یاد ماندنی نگه می دارد.

عکس نمایه شما، سبک پست‌های شما و حتی بیوگرافی شما باید با حضور برند موجود شما هماهنگ باشد.

برای الهام گرفتن، حساب‌هایی مانند @magnolia و @آموزش پذیر.

3. ثابت بمانید و ارزش بدهید

پس از حضور در اینستاگرام چگونه در اینستاگرام بفروشید؟

درست مانند سایر محتوای خود، روی ثبات و ارائه ارزش تمرکز کنید – نه فقط فروش.

یک اکانت sales-y برای بسیاری از افراد یک مشکل بزرگ است.

اگر تمام مطالبی که پست می کنید ویژگی های محصول با لینک هایی برای خرید باشد، برای مدت طولانی مخاطبی درگیر نخواهید داشت.

و، همانطور که ممکن است بدانید، یک مخاطب درگیر برای تبدیل بهتر بسیار مهم است.

افرادی که شما را می شناسند، دوست دارند و به شما اعتماد دارند، احتمال خرید بسیار بیشتری دارند.

محتوای ثابت و با کیفیت اینستاگرام برای معادله فروش حیاتی است.

ارسال منظم – و نه فقط در حلقه‌ها یا داستان‌ها – به ایجاد این اعتماد در طول زمان با پایه‌ای از پست‌های با ارزش، ثابت و پست‌های چرخ فلک کمک می‌کند.

4. برای فروش بیشتر در اینستاگرام، پست های با کیفیت بالا ایجاد کنید

پست‌های با کیفیت به افزایش حضور شما در اینستاگرام و جذب فالوورهای جدید کمک می‌کنند که در نهایت می‌توانند مشتری شوند.

پست های با کیفیت چگونه به نظر می رسند؟

  • تصاویر با کیفیت بالا که با حال و هوای کلی برند شما ترکیب می شود.
  • اطلاعات ارزشمند و مرتبط – چه در خود تصویر پست یا در عنوان – که تخصص شما را ثابت می کند، به طور موضعی با صنعت شما مرتبط است و به مخاطبان شما چیزی برای جویدن می دهد (برای حساب های کمتر جدی، ارزش سرگرمی نیز مهم است!).
  • ارسال قابل اعتماد مخاطب شما می تواند روی آن حساب کند (یعنی روزها یا هفته ها بدون اطلاع قبلی ناپدید نمی شوید).
  • بخشی از برنامه محتوای برنامه ریزی شده هفته ها قبل به عنوان بخشی از یک استراتژی محتوای فراگیر ترسیم شده است.

4. از ابزارهای هوشمند استفاده کنید

مدیریت دستی اکانت اینستاگرام یک دستور العمل برای سردرد است.

ارسال روزانه، گاهی اوقات چندین بار در روز، در قالب های مختلف، می تواند خسته کننده باشد.

خوشبختانه، ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند شبکه اینستاگرام خود را طوری برنامه ریزی کنید که منسجم به نظر برسد و ثابت بماند.

یک ابزار خوب همچنین به شما کمک می کند تا پست ها را برنامه ریزی کنید و با هشتگ های مرتبط زیرنویس ایجاد کنید.

چند ابزار برای در نظر گرفتن:

  • MeetEdgar – بسیاری از ویژگی‌های عالی، از جمله زمان‌بندی خودکار محتوا که پست‌ها را از کتابخانه شما می‌کشد.
  • بعد – یک ابزار همه کاره با یکسری برنامه های انعطاف پذیر.
  • آگوراپالس – ابزاری برای مدیریت تمام حساب های اجتماعی شما، نه فقط اینستاگرام.

5. حلقه‌ها را ارسال کنید که به نقاط درد رسیدگی می‌کنند

برای بهترین نتیجه، از تمام ویژگی هایی که در اختیار دارید برای فروش در اینستاگرام استفاده کنید.

یک استراتژی عالی این است که قرقره هایی را ارسال کنید که به طور خاص به یک نقطه دردناک برای مخاطبان شما می پردازد.

راه حلی که ارائه می کنید باید محصول/خدمت شما باشد که می توانید آن را در بیو خود پیوند دهید و در خود Reel یا کپشن ذکر کنید.

6. از “لینک در بیو” به صورت استراتژیک استفاده کنید

برای فروش بیشتر در اینستاگرام، به صفحه اصلی خود در بیو لینک نکنید.

در عوض، به یک صفحه فرود هدفمند پیوند دهید، جایی که مشتریانی که از پلتفرم می آیند می توانند خرید انجام دهند.

می‌توانید پیوند را تغییر دهید تا به صفحات فرود مختلف مرتبط با محصولات خاص اشاره کند، سپس CTAها را به «پیوند در بیو» خود در پست‌های ثابت دارای آن محصولات اضافه کنید.

از آنجایی که نمی توانید مستقیماً در پست های ایستا پیوند برقرار کنید، این یک راه عالی برای دور زدن آن است.

برای مثال، این پست را بررسی کنید از VSCO، و توجه داشته باشید که کجا شما را به «از طریق پیوند موجود در بیو ما کشف کنید» راهنمایی می‌کنند.

7. پیوند به محصولات/خدمات در استوری

قرار گرفتن در استوری و اشتراک گذاری در مورد یک محصول یا خدمات یکی دیگر از راه های عالی برای فروش در اینستاگرام است – به خصوص که می توانید مستقیماً با یک برچسب به محصول پیوند دهید.

نیازی نیست که شیک باشد – مستقیماً در مورد محصول با دوربین صحبت کنید و آن را به نمایش بگذارید، داستانی در مورد مشتری بگویید که با یک سرویس موفق بوده است و غیره.

می‌توانید برچسب پیوندی اضافه کنید که مستقیماً به صفحه محصول در استوری اشاره می‌کند.

ضمنا این قابلیت قبلا برای برخی از کاربران قفل بود اما اینستاگرام اخیراً آن را باز کرده است به همه.

تصویر از about.instagram.com، مارس 2022

8. داستان های حاوی محصولات را در موارد برجسته ذخیره کنید

آیا برخی از داستان‌های شما در مورد محصولات واقعاً خوب کار کرده‌اند؟ نیازی نیست به آنها اجازه دهید در اتر ناپدید شوند – آنها را در قسمت برجسته داستان خود ذخیره کنید!

مطمئن شوید که یک Highlight خاص فقط برای داستان های حاوی محصولات ایجاد می کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند. ببین چطوری مگنولیا این کار را در نمایه خود انجام داده است – آنها آن را ساده نگه داشته و برجستگی های محصول خود را “فروشگاه” عنوان کردند.

همچنین می توانید هایلایت های مختلفی را برای انواع مختلف محصول و غیره ایجاد کنید.

9. پست های حاوی محصولات/خدمات را تبلیغ کنید

تبلیغ (یا “تقویت”) یک پست محصول یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک تبلیغ در اینستاگرام است.

این باعث می شود پست شما بیشتر دیده شود و کشش بیشتری داشته باشد و در نتیجه چشمان بیشتری به محصول یا خدمات شما خواهد رسید.

به طور خاص، پست هایی را تبلیغ کنید که در حال حاضر از نظر تعامل عملکرد نسبتاً خوبی دارند.

این پست‌ها شانس بیشتری برای اجرا در مقابل چشمان جدید دارند زیرا می‌دانید که برای مخاطبان فعلی شما جذاب هستند.

اینستاگرام را بررسی کنید راهنمای تصویری کوتاه برای تقویت پست ها برای چند نکته خوب بیشتر.

10. از هشتگ ها هوشمندانه استفاده کنید

استفاده از هشتگ ها با بسیاری از نکات فروش در این راهنما می تواند به محصولات/خدمات شما رونق بیشتری بدهد.

هشتگ های مناسب می توانند تفاوت بزرگی در نحوه یافتن آسان مشتریان جدید شما، کسب و کار و محصولات شما ایجاد کنند.

مدتی را صرف تحقیق در مورد این موارد کنید و پست‌ها، داستان‌ها و حلقه‌ها را بر اساس آن برچسب‌گذاری کنید.

هشتگ های مارک دار را نیز فراموش نکنید.

اینها برچسب هایی هستند که شما فقط برای برند و محصولات خود ایجاد می کنید و می توانند به مشتریانی که قبلاً با شما خرید می کنند کمک کنند تا دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

به عنوان مثال، مگنولیا یک “فرش خانه #Magnolia” هشتگ کنید تا مشتریان بتوانند پست های مربوط به این نوع محصول را پیدا کنند.

11. فروش با خرید اینستاگرام

در نهایت، فراموش نکنید که اینستاگرام قابلیتی را ارائه کرده است که به شما امکان می دهد مستقیماً در داخل برنامه بفروشید: خرید اینستاگرام.

پس از ثبت نام و اتصال فروشگاه آنلاین خود، می توانید یک “فروشگاه” در برنامه ایجاد کنید و مستقیماً به محصولات موجود در فروشگاه خود در پست ها، حلقه ها و داستان ها پیوند دهید.

شروع به فروش در اینستاگرام کنید

شروع فروش در اینستاگرام بسیار آسان است، خواه یک برند معتبر با یک وب سایت داشته باشید یا فقط وارد فروش آنلاین شوید.

همانطور که گفته شد، یک استراتژی محتوای خوب به فروش بهتر شما کمک می کند.

به هر حال، فروش آنلاین این روزها به همان اندازه که به نمایش هوشمندانه محصولات مربوط می شود، به اعتماد برند نیز مربوط می شود.

هنگامی که هر دو را میخکوب کردید، آسمان محدودیت دارد.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: Look Studio/Shutterstock



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Shopping Booms

Meta ابزارهای ویرایش جدیدی را به Reels در اینستاگرام و فیس بوک اضافه می کند – Shopping Booms -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
متا واکنش‌های آواتار جدید را در استوری‌های اینستاگرام آزمایش می‌کند

متا واکنش‌های آواتار جدید را در استوری‌های اینستاگرام آزمایش می‌کند -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.