• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چگونه برنامه محتوای اینستاگرام خود را ایجاد کنیم -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 30, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

آیا پست های اینستاگرام شما نتایج دلخواه را به همراه ندارد؟

سپس شاید لازم باشد در مورد تغییر شکل استراتژی خود و ایجاد یک برنامه محتوا فکر کنید.

برنامه‌های محتوا می‌توانند به راهنمایی نحوه انتشار محتوا کمک کنند تا مطمئن شوید که به اهداف خاصی دست می‌یابید و به عملکرد بهتر محتوای شما کمک می‌کند.

در این راهنما، یاد خواهید گرفت که چگونه یک برنامه محتوا ایجاد کنید که باعث افزایش دسترسی برند و تبدیل در اینستاگرام شود. همچنین نکات مفیدی را برای کمک به تقویت محتوای خود یاد خواهید گرفت.

1. هدف خود را مشخص کنید

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که هدف یا اهداف اینستاگرام خود را ایجاد کنید.

می خواهی به چه چیز برسی؟ آیا این کار برای رشد مخاطبان شما، ایجاد تعامل بیشتر یا ایجاد فروش است؟

هنگامی که برنامه خود را مشخص کردید، بهتر می توانید محتوای خود را برای رسیدن به آن اهداف تنظیم کنید.

سپس، می‌توانید شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) را برای علامت‌گذاری نقاط تحلیلی که می‌خواهید همراه با کمپین اینستاگرام خود مشاهده کنید، تنظیم کنید.

پس از انتخاب هدف و برخی شاخص های کلیدی عملکرد، مفید است که هدف خود را به نقاط عطف مختلفی تقسیم کنید که می خواهید در طول مسیر به آنها برسید.

برای مثال، فرض کنید می‌خواهید تا پایان سه‌ماهه ۲۰ درصد مخاطبان خود را افزایش دهید.

برخی از نقاط عطف در مسیری که می توانید برای رسیدن به آن هدف مشخص کنید، کدامند؟ چه نوع محتوا، موضوعات یا سری محتوایی را می توانید برای افزایش تعامل ایجاد کنید؟

اکنون که طوفان فکری انجام داده اید، زمان آن رسیده است که شروع به ساخت تقویم محتوای خود کنید.

2. تقویم محتوای خود را برنامه ریزی کنید

یک تقویم محتوا مهم است زیرا نقشه راه شما برای هدایت مسیر شما، کمک به رسیدن به اهداف و تعیین تاریخ پایان کمپین است.

به این ترتیب، متوجه خواهید شد که چه زمانی به هدف خود رسیده اید و می توانید راه های بهبود استراتژی محتوای خود را برای کمپین بعدی خود دوباره تنظیم و تجزیه و تحلیل کنید.

علاوه بر این، یک تقویم محتوا می تواند به سازماندهی ایده ها و کمپین ها کمک کند، به شما در شناسایی شکاف های محتوایی کمک کند و به ایجاد ثبات (که برای اینستاگرام بسیار مهم است) کمک کند.

هنگام ایجاد برنامه محتوایی خود برای کمپین ماه، سه ماهه یا اخیر، تعیین این که کدام روزهای هفته می خواهید درباره چه مواردی صحبت کنید، مفید است.

بعد، موضوع را انتخاب کنید و سپس عنوان مناسب را ایجاد کنید.

تقسیم برنامه‌ریزی محتوا به مراحل کوچک‌تر، ساختن تقویم محتوا را آسان‌تر می‌کند.

سپس، اگر اهداف، موضوعات و زیرنویس‌های خود را دارید، می‌توانید به مرحله بعدی بروید: تصاویر یا ویدیوهای لازم را ایجاد کنید.

در نهایت، می‌توانید موضوعات، روزهایی که پست می‌کنید، و زیرنویس‌ها و هشتگ‌ها را در یک سند ساده Google، Word یا Excel جمع‌آوری کنید تا زمانی که آماده برنامه‌ریزی محتوای خود هستید بتوانید به راحتی کپی و جایگذاری کنید.

نکته پاداش: محتوای خود را با ابتکارات بازاریابی هماهنگ کنید

اگر قبلاً برخی از ابتکارات بازاریابی دارید، زمان مناسبی است که آنها را در کمپین بازاریابی خود بگنجانید. به عنوان مثال، ممکن است شما یک محصول جدید منتشر کنید.

سپس، می توانید یک سری محتوا برای آن ایجاد کنید. چند پست در مورد انتشار محصول ایجاد کنید، یک هدیه درج کنید، در تبلیغ محصول خود یا یک ویدیو با استفاده از آن تأثیر داشته باشید و آن مزایا را به بازار عرضه کنید.

رویدادها یا تعطیلات یکی دیگر از راه های عالی برای جذب مصرف کنندگان و تبدیل مصرف کنندگان بیشتر به مشتری است.

اگر رویدادی در راه است، می‌توانید کمپینی ایجاد کنید که در آن رویداد تبلیغاتی کند و در مورد سخنرانان درگیر، محصولاتی که در آنجا حضور خواهند داشت یا کیف‌های جالبی که در رویداد هدیه می‌دهید بحث کنید.

تعطیلات یکی دیگر از راه های سرگرم کننده و مثبت برای ترغیب مشتریان به صحبت درباره برند شما است. هدایا یا معاملات تعطیلات راه دیگری برای افزایش آگاهی از برند و جذب فالوور است.

3. تم و لحن ثابتی داشته باشید

ایجاد یک لحن یا راهنمای برند می تواند راهی موثر برای اطمینان از ثابت نگه داشتن پست ها باشد. شما همچنین می خواهید یک موضوع مشابه را در سراسر پست های خود حفظ کنید، از جمله سبک، فونت و رنگ.

برای الهام گرفتن، می توانید به وب سایت، محتوا و لوگوهای خود نگاه کنید تا به ایجاد لحن و موضوع مناسب برای پست های خود کمک کنید.

علاوه بر این، اینستاگرام دارای ابزارهایی در داستان‌ها است که می‌تواند به شما کمک کند رنگ‌بندی مکمل برند شما داشته باشید.

شما همچنین می خواهید در مورد ظاهر محتوای خود هم برای عکس ها و هم برای فیلم ها فکر کنید. یک زاویه یا فیلتر ثابت برای تنظیم لحن مناسب در نظر بگیرید و به دنبال محتوای خود بگردید.

همچنین بسیار مهم است که در مورد پیام‌های خود فکر کنید، خواه برای زیرنویس، نظرات یا پاسخ به پیام‌های مستقیم باشد.

داشتن یک روش عملیاتی استاندارد برای نحوه پاسخگویی شما به مشتریان در اینستاگرام بسیار مهم است، به خصوص اگر چندین نفر به نظرات و پیام‌ها پاسخ می‌دهند تا مطمئن شوید که مطابق با لحن برند است.

4. خلاقیت خود را به نمایش بگذارید

IG چیزی بیش از یک برنامه اشتراک گذاری عکس است. راه‌های مختلفی برای ایجاد محتوا برای اینستاگرام وجود دارد که می‌تواند برند شما را برجسته کرده و تعامل را افزایش دهد.

بیایید از طریق آنها صحبت کنیم و نکاتی را در مورد زمان استفاده از آنها به اشتراک بگذاریم.

همانطور که می دانید اینستاگرام دارای تصاویر است. تصاویر راهی عالی برای نمایش محصولات هستند. همچنین برای به اشتراک گذاری نقل قول ها، طرح سوالاتی که در عنوان تصویر به آنها پاسخ می دهید، یا تبلیغ معاملات یا هدایا عالی است.

ویدیوها روشی عالی برای نشان دادن نگاه‌های پنهانی از چیزی است که در راه است یا ایجاد تیزر محصول است. همچنین می توانید از ویدیوها برای BTS تجاری استفاده کنید و نحوه استفاده بهینه از محصول خود را نشان دهید.

می‌توانید از حلقه‌های اینستاگرام یا ویدیوهای کوتاه برای نمایش محصولات، اشتراک‌گذاری استوری و افزایش مخاطبان خود استفاده کنید.

IGTV یا تلویزیون اینستاگرام ویدیوهای طولانی تر در فید اینستاگرام هستند. برندها از این موارد استفاده می کنند تا عمیق تر به توصیف یک موضوع خاص بپردازند.

خرید اینستاگرام قابلیتی است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد از طریق عکس ها و فیلم های شما از محصولات شما خرید کنند.

برندها می‌توانند برچسب‌های محصول و راه‌اندازی محصول را ایجاد کنند که در آن مشتریان می‌توانند محصولات را مستقیماً از طریق اینستاگرام خریداری کنند.

سپس، مشتریان مجبور نیستند برای رفتن به وب سایت شما، اینستاگرام را ترک کنند. در عوض، آنها می توانند به سرعت از طریق برنامه خرید کنند.

استوری ها عکس ها یا ویدیوهایی هستند که 24 ساعت طول می کشند (مگر اینکه آنها را به نکات برجسته خود در نمایه خود اضافه کنید) که در آنها می توانید پست های نمایه خود را به اشتراک بگذارید یا محتوای جدید ارسال کنید. این یک راه محبوب برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر و تعامل با مصرف کنندگان است.

محتوای تولید شده توسط کاربر یا محتوای ایجاد شده توسط تأثیرات، مشتریان یا سایر کاربران راهی عالی برای گسترش دسترسی شما به مخاطبان مختلف و تبلیغ بیشتر محصولات شما است.

اگر یک محصول جدید توسط شخصی تبلیغ شده باشد که قبلاً آن را دنبال می کنند، مردم بیشتر شیفته یادگیری در مورد یک محصول جدید می شوند.

به همین ترتیب، اگر مشتریانی که پستی از سوی مشتری که قبلاً آن را دوست دارند، ببینند، می‌تواند به ایجاد اعتماد با مشتریانی که به برند شما تازه وارد هستند کمک کند.

اما چه محتوایی ویروسی می شود؟ این می تواند مفید باشد که به افرادی که در اینستاگرام رقبای شما ایجاد می کنند نگاه کنید و پیچ و تاب منحصر به فرد برند خود را در آن قرار دهید.

5. زیرنویس‌ها و CTAهای متقاعدکننده را ایجاد کنید

اگرچه داشتن تصاویر با کیفیت بالا و ویدیوهای جذاب بسیار خوب است، اما زیرنویس‌ها و فراخوان برای اقدام همچنان اهمیت دارند.

اگر مصرف‌کننده را با تصویر یا ویدیوی خود جذب کرده‌اید، می‌خواهید آن‌ها را با عنوان و CTA خود بچرخانید.

برای اطمینان از اینکه مشتریان صفحه شما را دنبال می کنند، با پست شما درگیر می شوند یا محصول شما را می خرند، برای ایجاد CTA مناسب زمان صرف کنید.

6. هشتگ های صحیح را انتخاب کنید

همچنین تحقیق و انتخاب هشتگ های مناسب برای اطمینان از اینکه پست های شما به مخاطبان مورد نظر و برخی از موارد جدید که ممکن است به برند شما علاقه مند هستند برسد، بسیار مهم است.

هشتگ ها به محتوای شما اجازه می دهند تا به کاربرانی فراتر از فالوورهای پروفایل شما دسترسی پیدا کنند. همانطور که برای هشتگ های خاص محتوا ایجاد می کنید، توجه داشته باشید که کدام پست ها عملکرد خوبی دارند.

به این ترتیب، می توانید پست های بعدی را برای هشتگ های خاص ایجاد کنید که باعث افزایش دید محتوای شما می شود.

7. بهترین زمان برای ارسال پست را بدانید

برنامه ریزی پست های پیش از موعد می تواند به کاهش استرس استراتژی رسانه های اجتماعی کمک کند.

می‌توانید از Meta Business Suites برای برنامه‌ریزی پست‌ها برای فیس‌بوک و اینستاگرام و تنظیم پست‌ها برای یک هفته یا چند هفته استفاده کنید.

اگر مطمئن نیستید که چه زمانی پست کنید، آن‌ها روزها و زمان‌هایی را پیشنهاد کرده‌اند که تجزیه و تحلیل نشان می‌دهد کجا بیشترین تعامل و بازدید را خواهید داشت.

اگرچه، انجام برخی تحقیقات خاص در صنعت خود برای دیدن بهترین زمان و روز برای ارسال پست‌های خود مفید خواهد بود.

یکی از نکات مهمی که هنگام برنامه ریزی محتوای خود باید در نظر داشته باشید، تعطیلات آینده است.

آیا می‌خواهید برای جشن تعطیلات پستی بنویسید، از تعطیلات برای انجام یک تبلیغ یا هدیه استفاده کنید یا اصلاً در آن روز پست نکنید؟

مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید، مهم است که تعطیلات را در نظر داشته باشید.

8. نتایج را اندازه گیری و تنظیم کنید

Instagram Insights، هم در برنامه و هم از طریق Meta Business Suites، می‌تواند تعداد بازدیدهای یک پست و آمار تعامل با پست‌ها را نشان دهد تا به شما کمک کند ببینید کدام نوع محتوا بهتر کار می‌کند. می‌توانید لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها، نظرات و ذخیره‌های محتوای خود را ببینید.

مارک‌ها همچنین می‌توانند از Insights برای دریافت معیارهای فعالیت پولی استفاده کنند. Insights یک راه عالی برای مشاهده روندها است تا بتوانید استراتژی محتوای خود را تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید معیارهایی را در فالوورهای خود مشاهده کنید تا ببینید چه تعداد فالوور دریافت می‌کنید، سن فالوورهای خود و اطلاعات مربوط به زمان فعال‌تر بودن آنها به صورت آنلاین. به این ترتیب، می‌توانید زمان‌هایی را که پست می‌کنید تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که در دستیابی به مخاطبان خود بهتر هستید.

بسته بندی

برنامه ریزی محتوا بهترین راه برای کمک به افزایش دسترسی و تعامل در اینستاگرام است.

ایجاد یک تقویم محتوایی با الهام از اهداف بازاریابی فعلی و تنظیم محتوای خود با موضوعی که توسط معیارها پشتیبانی می شود، بهترین راه برای کمک به رسیدن به اهداف شما است.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: alinabuphoto/Shutterstock



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
نحوه فروش در اینستاگرام: 11 نکته

نحوه فروش در اینستاگرام: 11 نکته -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Daily Crunch: فیس بوک تحقیقات داخلی در مورد اثرات سلامت روان اینستاگرام - TechCrunch را منتشر می کند

Daily Crunch: فیس بوک تحقیقات داخلی در مورد اثرات سلامت روان اینستاگرام – TechCrunch را منتشر می کند -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
نحوه دریافت فالوور رایگان اینستاگرام

نحوه دریافت فالوور رایگان اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 30, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.