این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
و برای کسانی که محیط جدید پر از ویدیو اینستاگرام را دوست ندارند، خبر خوبی نیست.
آدام موسری، رئیس اینستاگرام، سه شنبه شب به این تغییرات اشاره کرد تا به کاربران کمک کند تا مسیر کسب و کار و پلت فرم رسانه های اجتماعی را درک کنند.
در این ویدیوی سه دقیقهای، موسری اعتراف کرد که بحثهای زیادی در مورد تغییراتی که برخی یا همه کاربران در پلتفرم مشاهده میکنند وجود داشته است و سعی کرد مستقیماً به آنها بپردازد.
موسری به “تجربه تمام صفحه” که ممکن است برخی از کاربران دیده باشند اشاره کرد.
او گفت: «تجربهی تمام صفحهتر، نه تنها برای ویدیوها، بلکه برای عکسها، ممکن است تجربهای سرگرمکنندهتر و جذابتر باشد».
او همچنین با ضربه زدن به توسعه دهندگان آن تجربه، با کاربران هم سطح شد.
او گفت: “من همچنین می خواهم واضح بگویم.”
“این هنوز خوب نیست، و اگر بخواهیم آن را برای سایر اعضای انجمن اینستاگرام ارسال کنیم، باید آن را به یک مکان خوب برسانیم.”
موسری سپس به فیل واقعی در اتاق اشاره کرد: نگرانیهایی که اینستاگرام در حال تغییر به سمت ویدیو است و از هدف اصلی خود به عنوان یک سرویس اشتراکگذاری عکس فاصله میگیرد.
موسری اصرار داشت که این پلتفرم به حمایت از عکسها ادامه میدهد و آنها را «بخشی از میراث ما» توصیف کرد.
او گفت: “میدانی، من عاشق عکسها هستم. میدانم که بسیاری از شما هم عاشق عکسها هستند.”
او گفت: “باید صادق باشم. من معتقدم که بیشتر و بیشتر اینستاگرام با گذشت زمان تبدیل به ویدئو می شود.
ما این را میبینیم، حتی اگر چیزی را تغییر دهیم، این را میبینیم. حتی اگر فقط به فید زمانی نگاه کنید، اگر به آنچه مردم در اینستاگرام به اشتراک میگذارند نگاه کنید، با گذشت زمان بیشتر و بیشتر به ویدیوها تغییر میکند.
“اگر به آنچه که مردم در اینستاگرام می پسندند، مصرف می کنند و مشاهده می کنند، نگاه کنید، این نیز با گذشت زمان بیشتر و بیشتر به سمت ویدیو تغییر می کند، حتی زمانی که ما تغییر چیزی را متوقف می کنیم. بنابراین ما باید در عین حمایت از عکس ها، به این تغییر متمایل شویم. “
واقعیت این است که اینستاگرام، متعلق به شرکت مادر فیسبوک متا، در واقع از بزرگترین لحظه رقابتی خود رنج می برد.
TikTok توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است و با سرعتی سریعتر از هر پلتفرم رسانه اجتماعی در تاریخ رشد کرده است – و همه اینها ویدیو است.
تغییر اینستاگرام به ویدیو، همراه با «تجربه تمام صفحه» کاملاً با هدف جذب مخاطبان TikTok است.
موسری به تهدید رقیب اصلی شبکه اجتماعی خود توجهی نکرد.
مشکل سوم در میان جامعه کاربران در اینستاگرام وجود دارد. از جایی که در آن عکسهایی از افرادی را که انتخاب میکنید دنبال کنید، میبینید، به مکانی تبدیل شده است که اینستاگرام بدون درخواست، اکانتها و محتوای جدید را وارد فید شما میکند. این توصیه ها را می نامد.
رئیس اینستاگرام به این موضوع پرداخت و توصیه هایی را به عنوان راهی برای “کمک به کشف چیزهای جدید و جالب در اینستاگرام که ممکن است حتی از وجود آنها ندانید” توصیف کرد.
او گفت: «اکنون، اگر چیزهایی را در فید خود میبینید که توصیههایی هستند که به آنها علاقهای ندارید، به این معنی است که ما رتبهبندی شغلی بدی انجام میدهیم و باید بهبود پیدا کنیم.»
موسری با تعهد به “سازندگان” در پلتفرم و اطمینان خاطر “ما به حمایت از عکسها متعهد خواهیم ماند” امضا کرد.
اما بسیاری از مخالفان از این توضیح راضی نبودند.
تغییر نام فیسبوک به متا در مورد دور شدن از برچسبها و برچسبهایی بود که فیسبوک پس از چندین سال بحث و جدل داشت و مسیری را برای آیندهای تعیین کرد که هنوز نمیتوانیم در Metaverse ببینیم.
اما مشکل واقعی متا حفظ پایگاه کاربری و فعالیت کاربران خود در مواجهه با رشد سریع کاربران و درآمد TikTok است.