این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
در دنیای دیجیتال امروزی، رسانه های اجتماعی نقش مهمی در تضمین موفقیت بسیاری از مشاغل ایفا می کنند.
اگرچه بسیاری از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در فضای شبکههای اجتماعی فراوان هستند، اینستاگرام همچنان یکی از بهترین و محبوبترین اپلیکیشنهای رسانههای اجتماعی است که صاحبان مشاغل باید از آن بهره ببرند و دلایل خوبی نیز دارد.
یافته های اخیر نشان می دهد که بیش از 1 میلیارد نفر در هر ماه از اینستاگرام استفاده می کنند 200 میلیون کاربر اینستاگرام حداقل از یک نمایه تجاری هر روز بازدید کنید. این ارقام فقط نشان می دهد که چقدر برای کسب و کار شما داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام اهمیت دارد.
چه کسب و کار شما برای اینستاگرام جدید باشد یا نه، باید یک اولویت اصلی داشته باشید: چگونه اینستاگرام خود را رشد دهید حضار. مخاطبان بیشتر در اینستاگرام به این معنی است که کسب و کار شما مشتریان بالقوه بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
این مقاله پنج راه برای افزایش مخاطبان خود در اینستاگرام و مزایایی که از حضور در اینستاگرام به دست میآورید (اگر قبلاً نمیدانستید) را برجسته میکند.
5 راه برای افزایش مخاطب در اینستاگرام
این پنج راه آزمایش شده و ثابت شده است که به شما کمک می کند مخاطبان خود را در اینستاگرام افزایش دهید. علاوه بر افزایش مخاطبان، این نکات همچنین به شما اطمینان می دهد که مشتریان بیشتر و به ناچار فروش بیشتری در کسب و کار خود داشته باشید.
پروفایل اینستاگرام خود را بهینه کنید
روشی که کسب و کار خود را در اینستاگرام به تصویر میکشید تعیین میکند که آیا مخاطبان خود را افزایش خواهید داد یا خیر. اگر اکانت اینستاگرامی که ایجاد کردید یک حساب تجاری نیست، تغییر فوری آن ضروری است.
تغییر حساب جاری خود به حساب تجاری بسیار آسان است. پس از ورود به حساب کاربری اینستاگرام خود، به تنظیمات بروید و روی «تغییر به نمایه تجاری» کلیک کنید. سپس، می توانید آن را از آنجا ببرید.
با یک حساب تجاری می توانید تبلیغات اینستاگرامی برای کسب و کار خود ایجاد و منتشر کنید. در نهایت، ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام، همچنین به عنوان Insights شناخته میشوند، به ارائه آماری در مورد برداشتها و دسترسی پستهای شما به مخاطبان کمک میکنند.
در تنظیم نمایه کسب و کار خود، باید تا آنجا که ممکن است دقیق باشید. هنگام ایجاد نمایه خود، در مورد اینکه کسب و کار شما در چه صنعتی است، آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد، آدرس وب سایت، موقعیت مکانی کسب و کار، شماره تلفن کسب و کار و آدرس ایمیل خود صحبت کنید.
از هشتگ های تعاملی، مارک دار و مناسب استفاده کنید
هشتگها و هشتگگذاری، یافتن عکسهای شما را برای کاربران اینستاگرام که به دنبال موارد خاصی هستند، آسانتر میکند. هشتگ ها به شما کمک می کنند تا مخاطبان خود را افزایش دهید و با فالوورهای خود در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.
استفاده از هشتگ های پرطرفدار که مناسب برند و کسب و کار شما نیست، فقط لایک و تعامل بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت. اما برای افزایش فالوور و از همه مهمتر فروش، باید از هشتگ های تعاملی، مارک دار و مناسب استفاده کنید.
تصمیم گیری در مورد اینکه کدام هشتگ برای پست شما بهترین است می تواند کار دشواری باشد. بنابراین، هنگام تولید هشتگ برای کسب و کار خود در اینستاگرام، می توانید از هر یک از ایده های زیر استفاده کنید:
- هشتگ کلمه کلیدی برند: این شامل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با برند شما در هشتگ ها می شود، به عنوان مثال، #لوازم جانبی زنانه، #کفش مردانه.
- هشتگ کلمه کلیدی دسته بندی محصول: با استفاده از کلمات کلیدی محصولاتی که ارائه می کنید، به عنوان مثال، #جوراب های رنگارنگ، #Courtheelsforwork
- هشتگ کلمه کلیدی خاص مکان: این بر محل کسب و کار شما یا مناطق احتمالی که به آنها تحویل می دهید متمرکز است، به عنوان مثال، #GeorgiaBusiness، #WisconsinFashion
اگر یک گزینه آسان می خواهید، می توانید از مولدهای هشتگ مانند استفاده کنید همه هشتگ ها و Ritetag. اینها تعداد زیادی هشتگ برای شما تولید می کنند. تنها چیزی که باقی خواهد ماند این است که شما بهترین را از بین بهترین ها انتخاب کنید.
با اینفلوئنسرها شریک شوید
مشارکت با اینفلوئنسرها به شما این امکان را می دهد که به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنید زیرا آنها قبلاً با دنبال کنندگان زیاد خود مخاطب ایجاد کرده اند (آنها فالوورهای زیادی دارند). امروزه مردم محصولات و خدمات را بر اساس آنچه در صفحات اینفلوئنسرهایی که دنبال می کنند می بینند، خریداری می کنند.
بنابراین، در انتخاب اینفلوئنسر مناسب اینستاگرام، یکی را انتخاب کنید که مخاطبان مرتبط با برند یا کسب و کار شما را داشته باشد. به عنوان مثال، اگر لباس یا تجهیزات باشگاه می فروشید، به یک تأثیرگذار برای تناسب اندام نیاز دارید.
اینفلوئنسر اینستاگرام یا اینفلوئنسرهایی که با آنها شریک هستید، محصولات و خدمات شما را در صفحات خود پست خواهند کرد. اینها فالوورهای خود را به صفحه شما جذب می کنند. وقتی این فالوورهای جدید آنچه را که در صفحه شما دوست دارند می بینند، از شما حمایت می کنند یا حتی شما را فالو می کنند.
همچنین، واداشتن این اینفلوئنسرها به گرفتن عکس یا ویدیویی از آنها با استفاده از محصولات یا خدمات شما، اعتماد جامعه اینستاگرام به کسب و کار شما را افزایش می دهد. این به نوبه خود باعث افزایش مخاطبان شما در اینستاگرام می شود.
انواع مختلف محتوای اینستاگرام را آزمایش کنید
امروزه انواع متنوعی از محتوای اینستاگرام وجود دارد و به نظر می رسد که هر به روز رسانی دارای ویژگی جدیدی است. برخی از این انواع محتوای مختلف را در زیر مشاهده کنید، از آنها در اینستاگرام خود استفاده کنید تا طیف وسیع تری از مخاطبان را جذب کنید.
حلقه های اینستاگرام:
می توانید از آن برای ایجاد ویدیوهای کوتاه، آموزنده و سرگرم کننده در مورد محصولات و خدمات خود استفاده کنید. خوشبختانه، حلقههای شما فقط به دنبالکنندگان شما محدود نمیشود و دسترسی برند شما به مخاطبان بیشتری را آسان میکند.
استوری اینستاگرام:
در استوری اینستاگرام خود می توانید عکس ها و ویدیوهایی را برای اعلام یک محصول جدید یا در صفحه خود ارسال کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا دسترسی خود را افزایش دهید و تعامل را افزایش دهید. با این حال، آنها فقط برای 24 ساعت در دسترس هستند.
تلویزیون اینستاگرام:
از تلویزیون اینستاگرام (IGTV) برای ویدیوهای طولانی تر خود استفاده کنید. برای محتوا، موارد زیر را در نظر بگیرید:
- ارائه بصری سوالات متداول شما
- داستان برند شما
- کشف پشت صحنه
- آموزش نحوه استفاده از محصولات و خدمات
نکات مهم اینستاگرام:
اینها آن دسته از استوری های اینستاگرام هستند که می خواهید به طور دائم در پروفایل خود قرار دهید. هنگامی که استوری را به هایلایت اضافه می کنید، حتی پس از منقضی شدن جدول زمانی 24 ساعته داستان IG، قابل مشاهده باقی می ماند.
راه های دیگر آزمایش انواع محتوا در اینستاگرام شامل پست های تبلیغاتی، ترکیب نقل قول ها، توصیفات، حقایق سرگرم کننده در مورد کسب و کار شما و غیره است.
به طور مداوم و در زمان مناسب پست کنید
آیا می دانید که ارسال پست در زمان های نامناسب یا عدم ارسال منظم پست می تواند بر رشد مخاطبان اینستاگرام شما تأثیر بگذارد؟ اگر امیدوارید مخاطبان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، باید در برنامه فعال باشید.
زمان بندی پست های شما نقش بسزایی در موفقیت صفحه اینستاگرام شما دارد. یکی از راههای تعیین زمانهای صحیح برای ارسال پست، تجزیه و تحلیل مواردی است که در گذشته برای شما مفید بوده یا نبوده است.
برخی از مشاغل ممکن است تصمیم بگیرند که هر روز سه بار پست کنند یا هر دو ساعت یک پست آپلود کنند. شما باید زمان هایی را انتخاب کنید که برای شما و مخاطبانتان مناسب باشد. همچنین باید سعی کنید تیزرهای محصولی را منتشر کنید که دنبال کنندگان شما را ترغیب می کند که از کسب و کار شما حمایت کنند.
هنگام پست کردن، مطمئن شوید که با ارسال تعداد زیادی عکس یا ویدیو در روز زیاده روی نکنید. تعادل را پیدا کنید چه لذتی است و چه چیزی آزاردهنده است.
می توانید از ابزارهای آنلاین رایگان مانند وب استاگرام و IconoSquare برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد بهترین زمان برای ارسال.
چگونه کسب و کار شما از اینستاگرام سود می برد
مزایای زیادی برای کسب و کار شما از داشتن یک حساب کاربری اینستاگرام وجود دارد. آنها را در زیر ببینید.
به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را به کسب و کار یا وب سایت خود جذب کنید
داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام برای کسب و کار شما، ترافیک بیشتری را به سمت برند و وب سایت شما جذب می کند. ترافیک بیشتر می تواند منجر به افزایش فروش یا تبدیل شود. وقتی محصولات خود را به سمت فالوورهای اینستاگرام خود سوق می دهید، آنها مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت شما می شوند.
ارتباط با مشتریان راحت تر است
با اینستاگرام، می توانید به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و در بخش نظرات یا از طریق پیام های مستقیم، بازخورد خود را دریافت کنید. همه کسبوکارها به ورودی نیاز دارند و وقتی آن را دریافت کردید، عاقلانه از آن برای بهبود خدمات و پیشنهادات خود استفاده کنید. ارتباط مداوم با فالوورهای خود به شما کمک می کند تا بدانید آنها چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند.
امکان تبلیغات و بازاریابی رایگان را فراهم می کند
اینستاگرام ابزاری عالی برای تبلیغ و بازاریابی رایگان کسب و کارتان است. با ابزارها، محتوا و استراتژی بازاریابی مناسب، مخاطبان بیشتری از آنچه فکرش را می کنید در اینستاگرام خواهید داشت.
عکس ها و فیلم های حرفه ای و زیبا از محصولات خود را به نمایش بگذارید
اینستاگرام امکانات زیادی برای آپلود عکس و فیلم در اختیار کاربران قرار می دهد. حتی می توانید تصاویر و ویدیوهای خود را ویرایش کنید تا ظاهری حرفه ای به آنها ببخشید. تصاویر و فیلم های محصولات شما باید کیفیت بالایی داشته باشند. اگر نه، می تواند مشتریان بالقوه را دلسرد کند.
برای کسب و کار خود اعتماد کسب کنید
وقتی بهروزرسانیها را پست میکنید، با فالوورهای خود در ارتباط هستید. با این حال، هنگامی که نظرات را اضافه می کنید، افراد و مکان ها را برچسب گذاری می کنید و غیره، اعتماد ایجاد می کنید. در نتیجه، مردم به سرعت با شما و کسب و کارتان آشنا می شوند و به مرور زمان مشتری می شوند.
نتیجه
اینستاگرام در بین مصرف کنندگان محبوب است، بنابراین برای کسب و کار شما مفید است.
هنگامی که یک حساب تجاری دارید، با مخاطبان بیشتر، ویژگی های بیشتری ارائه می شود. نحوه تعامل سایر برندها با مخاطبان خود را مطالعه کنید و از نکات بالا استفاده کنید.