این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
آخرین باری که از طریق استوری اینستاگرام با مخاطبان خود ارتباط برقرار کردید چه زمانی بود؟
اگر تصمیم گرفتهاید در سال 2022 زمان بیشتری را به توسعه مهارتهای بازاریابی محتوای خود اختصاص دهید، احتمالاً زمان آن فرا رسیده است که روی علامت مثبت آبی کوچک کنار عکس نمایه خود کلیک کنید و عمیقتر به استوریهای اینستاگرام بروید! آنها برای تعامل و تعامل با مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی ضروری هستند.
برای شروع، در اینجا 5 راه آسان برای جذب مخاطب از طریق استوری های اینستاگرام خود آورده شده است:
یک سوال بپرسید
سادهترین و رایجترین راه برای جذب مخاطب با استوریهای اینستاگرام، پرسیدن سؤال است.
نظرسنجی، سوالات و استیکرهای مسابقه احتمالاً یکی از ساده ترین کارهایی هستند که می توانید در استوری اینستاگرام خود انجام دهید. با بینندگان خود ارتباط برقرار کنید. اجازه دادن به بینندگان شما با داستان شما به روشی که به سادگی پرسیدن یک سوال یا کلیک کردن روی گزینه ای در نظرسنجی است، راهی را برای بینندگان شما ایجاد می کند تا با شما ارتباط برقرار کنند، در حالی که ممکن است لزوماً احساس نکنند که یک الگوی داستان کامل را پر می کنند و به اشتراک گذاری آن.» – مانند A Voss
می توانید از استوری های اینستاگرام برای پرسیدن سوال یا نظرسنجی استفاده کنید. این یک راه عالی برای نگاهی عمیق تر به جمعیت شناسی فالوورها و محتوایی است که مخاطبان شما به آن پاسخ می دهند. محبوب ترین معیار در اینستاگرام تعامل است و با ویژگی های جدیدتر آن، نظرسنجی ها راهی عالی برای بالا بردن آمار شما هستند!
اضافه کردن ویژگی شما!
یکی دیگر از راههای عالی برای جذب مخاطب، استفاده از برچسب «افزودن شما» است. برچسب «افزودن تو» اساساً یک ویژگی است که در آن درخواستی مانند «حیوان خانگی خود را به من نشان دهید» یا «یک عکس دوران کودکی را به من نشان دهید» مینویسید و افراد دیگر میتوانند روی درخواست شما کلیک کنند و با عکسهای خود به آن پاسخ دهند تا مطابقت داشته باشد. اعلان
نه تنها راه بسیار خوبی برای جذب مخاطب از طریق مشارکت است، بلکه به آوردن افراد جدید به داستان شما کمک می کند، به خصوص اگر درخواست شما زیاد به اشتراک گذاشته شود. این یک نوع واکنش زنجیره ای است.
با توجه به ماهیت تعاملی استیکر Add Yours، این استیکر خود را به زنجیرههای محتوای ویروسی در Stories میرساند و آن را به فرصتی بزرگ برای ایجاد تعامل در پلتفرم تبدیل میکند. – از
مراقبت از @ ذکر
وقتی شخصی شما را در چیزی تگ می کند یا @ در استوری اینستاگرام شما را منشن می کند، آن را در استوری خود به اشتراک بگذارید! این به بینندگان کمک می کند تا احساس ارتباط با شما را داشته باشند و همچنین به آنها می گوید که وقتی با شما ارتباط برقرار می کنند متوجه می شوید. آنها تشویق می شوند که بیشتر با شما در ارتباط باشند زیرا مطمئن هستند که شما آن را خواهید دید و به آن اهمیت می دهید.
نه تنها این، بلکه اگر محتوای دیگری را به اشتراک بگذارید، مردم بیشتر در ازای آن محتوای شما را به اشتراک خواهند گذاشت.
“هر مدیر رسانه های اجتماعی که قدرت تکنیک های بازاریابی مدرن را درک می کند، ویژگی ذکر شده در اینستاگرام یک موهبت الهی است.” – Social Insider
محتوای خود را تبلیغ کنید
این یکی باید به اندازه کافی انجام شود، اما اگر به درستی استفاده شود، استوری های اینستاگرام مکانی عالی برای اطلاع رسانی به مخاطبان شما از پروژه ها و رویدادهای آینده است. حتی میتوانید آخرین پست فید خود را مستقیماً با یک کلیک ساده در استوریهایتان به اشتراک بگذارید تا از مخاطبانتان بخواهید عشق و علاقه بیشتری به شما نشان دهند.
استوری های اینستاگرام همچنین یک راه عالی برای ارتباط فالوورهای شما با سایر جنبه های کسب و کار شما مانند وب سایت شما است. انجام این کار در حال حاضر با یک گزینه پیوند مستقیم به عنوان برچسب در استوری های خود حتی ساده تر است! لینکهای استوری قبلا فقط برای حسابهایی با تعداد فالوور مشخص رزرو میشد، اما اکنون هر کسی میتواند از آنها استفاده کند!
از نکات برجسته داستان استفاده کنید
استفاده از نکات برجسته داستان یک راه عالی برای جلب مشارکت بیشتر در استوری های خود است زیرا آنها برای بیش از 24 ساعت در دسترس هستند. هایلایت های داستان شما می تواند بیشتر تنظیم شده باشد و موضوع یا تمرکزی داشته باشد که احتمال بیشتری برای جذب دنبال کنندگان علاقه مند دارد. وقتی کاربران روی نمایه شما کلیک می کنند و می بینند که نکات برجسته زیادی دارید، به احتمال زیاد به برند شما اعتماد خواهند کرد.
اگر بتوانید طرفداران خود را وادار کنید که به طور منظم با استوری های اینستاگرام شما درگیر شوند، به احتمال زیاد با محتوای دیگر شما ارتباط برقرار می کنند و به وب سایت شما مراجعه می کنند! وقتی فالوورهای شما اقدامی انجام میدهند و با داستانهای شما درگیر میشوند، شما بخش بزرگتری از مکالمه آنلاین هستید، محتوای خود را متنوع میکنید و بیشتر دیده میشوید!
آیا از استوری های اینستاگرام خود برای تعامل با مخاطبان خود استفاده می کنید؟ راه مورد علاقه شما برای انجام این کار چیست؟
آیا نمی خواهید هیچ یک از محتوای عالی ما را از دست بدهید؟ سپس در خبرنامه زیر مشترک شوید. ما فقط یک بار در ماه به شما ایمیل می دهیم، قول می دهیم!
این پست وبلاگ در ابتدا در ژانویه 2019 منتشر شد و برای بهبود دقت و خوانایی ویرایش شده است.