این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
آخرین به روز رسانی در 18 مارس 2020
اگر میخواهید موفقیت رسانههای اجتماعی آنلاین خود را با فیسبوک و توییتر انجام دهید، ممکن است بخواهید در استراتژی خود تجدید نظر کنید. حقیقت این است که رهبر هم نیست. رسانه های اجتماعی اصلی ترین مسیری است که مردم در دنیای دیجیتال امروزی از آن استفاده می کنند. اگر در مسیر درستی نباشید، خودتان را خیلی عقب تر از رقبا خواهید یافت.
داشتن بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه، اینستاگرام با رقابت کمتری با سایر رهبران رسانه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک، مخاطبان بسیار درگیرتری دارد.
این اطلاعات به کسبوکارها این فرصت را میدهد تا خدمات یا محصولات خود را به مخاطبان علاقهمندتر و هدفمندتری بدون سرمایهگذاری مقدار زیادی پول برای تبلیغات پولی بازاریابی کنند.
بردلی شاو از dallaswebsitedesign.com این شش نکته بازاریابی اینستاگرام را برای مشاغل ارائه داد.
چه رویکرد شما نیاز به بهروزرسانی داشته باشد، چه تازه وارد غول رسانههای اجتماعی باشید، اطلاعات زیر را در نکات مفید بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل.
آنچه را که باید ارائه دهید به روشی خلاقانه بیان کنید
به جای اینکه تمرکز اصلی خود را بر روی خدمات یا محصولی که می فروشید قرار دهید، راه حلی را که ارائه می دهید بسازید. با اینستاگرام، کمک به ارزش برای مشتریان و ظاهر زیبا در حین انجام آن بسیار حیاتی است.
هرگز این واقعیت را به حداقل نرسانید که با ارزش ترین دارایی شما (و اغلب سقوط می کند) در این شبکه رسانه اجتماعی محتوای بصری است.
اگر شرکت شما در دسته خدمات گرا قرار دارد، روی برجسته کردن روند ارائه خدمات تمرکز کنید.
فرهنگ کسب و کار خود را همزمان با به اشتراک گذاشتن ماموریت با جهان به نمایش بگذارید.
از طرف دیگر، میتوانید روشهای ارزشمند و نکات مفید را به اشتراک بگذارید.
در اینستاگرام، شما همچنین میتوانید ویدیوهای کوتاه (بومرنگ، مانند GIF) ویدیوهای یک دقیقهای و عکسها را آپلود کنید.
از استوری اینستاگرام استفاده کنید
استوری های اینستاگرام یک موفقیت بزرگ برای مشاغل است. چنین داستان هایی دارای قالب های نمایش اسلاید هستند که فقط برای یک دوره 24 ساعته پخش می شوند. با این حال، میتوانید آنها را در دستگاههای خود ذخیره کنید تا بعداً دوباره استفاده کنید. این ویژگی رقیب نزدیک اسنپ چت و ویژگی داستانی آن است. در اینجا لیستی از مزایای معتبر استفاده از استوری اینستاگرام برای برندها آمده است:
- مکان استوری دقیقاً زیر لوگوی اینستاگرام در بالای جدول زمانی فالوورها قرار دارد.
- اینستاگرام شما از پشت صحنه فیلم می گیرد که به کیفیت بالایی مانند پست های معمولی شما نیاز ندارد.
- اینستاگرام کاوش انواع محتوای مختلف را ساده میکند: مانند ویدیوی کوتاه، بومرنگ، ویدیوی زنده، ویدیویی که به عقب فیلمبرداری میشود، عکس و ویدیویی که به عقب فیلمبرداری میشود.
- توانایی تگ کردن حسابهای مختلف که برای بازاریابی تأثیرگذار و همکار عالی است.
- ویژگیهای سرگرمکننده مانند متن، برچسبها و فیلترهای چهره به شما کمک میکنند تصاویر را در حین حرکت ویرایش کنید.
- جستجوی داستان برای مکان ها و هشتگ ها آنها را بیشتر قابل کشف می کند.
- همه ویدیوها و عکسهایی که اضافه میکنید به ترتیبی که اضافه شدهاند پخش میشوند و شما میتوانید هر تعداد که میخواهید اضافه کنید.
تبلیغات استوری اینستاگرام در مارس 2017 برای همه مشاغل در سرتاسر جهان در دسترس قرار گرفت. میتوانید از این تبلیغات برای هدف قرار دادن مخاطبان جدید و فراخوانی برای اقدام به کلاژهای خود استفاده کنید که برای تبلیغات مفید هستند.
مطالب مرتبط: راهنمای جامع استفاده از استوری اینستاگرام برای مشاغل کوچک
یک نمایه قهرمان ایجاد کنید
بهعنوان یک کسبوکار، شما به احتمال زیاد کارهای زیادی را انجام میدهید و راهحلهای بسیار بیشتری را ارائه میدهید که دقیقاً همان چیزی است که در لیست پروفایل خود دارید. به خودتان لطفی کنید و در تقلا برای جا دادن همه کارهایی که انجام می دهید در 150 کاراکتر گرفتار نشوید.
خود را قرار دهید روی چیز بزرگ بعدی خود تمرکز کنید یا مهم ترین USP شما. خواه یک تبلیغ، معرفی محصول یا رویداد باشد.
با وجود تنها پیوند قابل کلیک در بخش بیو، عادت کنید که بهروزرسانیهای مکرر را انجام دهید. اکثر کسب و کارها فقط از این ویژگی برای پیوند دادن به سایت خود استفاده می کنند. از مزیت آن بسیار بیشتر استفاده کنید.
این غول رسانه های اجتماعی همچنین نمایه تجاری مطلوب و تبلیغات پولی را راه اندازی کرده است. با نمایه کسب و کار، می توانید شماره تلفن خود را به بخش بیوگرافی خود اضافه کنید.
با انجام این کار به شما این امکان را می دهد که به حجم عمیقی از داده های تحلیلی دسترسی داشته باشید که معمولاً بدون ابزار رسانه اجتماعی مناسب در دسترس نیستند.
مطالب مرتبط: 4 ویژگی مخفی اینستاگرام که احتمالاً از آنها اطلاعی ندارید
مشتریان خود را به پشت صحنه ببرید
مصرف کنندگان نسبت به تولید محصولاتی که خریداری می کنند کنجکاوی دارند. اینستاگرام شما این قابلیت را ارائه می دهد که چرخه عمر کامل را به مشتریان خود نشان دهید از محصولات مورد علاقه آنها
این امر به ویژه برای مشاغلی که محصولات تجارت منصفانه یا سازگار با محیط زیست را به بازار عرضه می کنند بسیار مهم است. از عکاسی منبع برای نشان دادن نحوه تولید محصولات – از مواد اصلی تا تولید و توزیع آن استفاده کنید.
اگر در پیدا کردن بهترین چیزها برای استفاده خوب نیستید، میتوانید به همان اندازه که اینستاگراممرها انجام میدهند، یادداشتها را به اشتراک بگذارید، تخته سیاه یا تخته سفید پر شده و طرحها را به اشتراک بگذارید.
هر کسب و کاری طوفان فکری کاملی برای ارائه ایده انجام می دهد. شما نیز می توانید یک عکس فوق العاده بگیرید و آن را برای فالوورهای خود آپلود کنید.
ممکن است متوجه شوید که بهتر است چند سبک پست مختلف را آزمایش کنید تا زمانی که بهترین سبکی را که مخاطب را جذب می کند بیابید. به لطف این ویژگی جدید خارق العاده، اینستاگرام شما به شما امکان می دهد پست خود را به جای حذف آنها، فایل کنید.
با #هشتگ مخاطبان خود را افزایش دهید
هشتگ ها! همه دوست دارند از هشتگ استفاده کنند. بنابراین، وقت آن رسیده است که شما نیز از یک هشتگ برای گسترش دسترسی خود استفاده کنید. هشتگ ها می توانند در مورد یک جزئیات خاص یا به طور کلی هر چیزی باشند – تنها چیزی که مهم است این است که آنها با کسب و کار شما ارتباط دارند.
همچنین حتما هشتگ اصلی شرکت خود را تنظیم کرده و در اینستاگرام به طور متوسط از آن استفاده کنید. با انجام این کار، دسترسی افراد را برای یافتن محتوای مرتبط با شما و همچنین حساب اصلی شما در دسترس تر می کنید.
بهترین کار این است که از سه تا پنج هشتگ استفاده کنید، حتی اگر حداکثر مقدار برای هر پست 30 باشد. حتما از این فرصت استفاده کنید و از هشتگ های خاص برند خود و همچنین سایر موارد محبوب تر استفاده کنید تا شانس کشف خود را افزایش دهید. محتوا.
برای مثال، میتوانید هشتگهایی مانند #tbt به معنای «پنجشنبه بازگشت» یا «#instagood» اضافه کنید و به 300 میلیون باری که کاربران آن را پست میکنند بپیوندید. علاوه بر این، موارد خاص صنعت را نادیده نگیرید.
همچنین با نحوه استفاده از هشتگ ها ماجراجو باشید. اینها می توانند در یک نظر، در انتهای یک پست باشند یا در خود پست واقعی کار کنند.
نام دیگران و همکاری
اینستاگرام به دلیل جلب توجه همکاران و به اشتراک گذاری داستان های موفقیت مصرف کننده، به عنوان تأثیرگذارترین رسانه های اجتماعی در خط مقدم قرار دارد.
حتی اگر به طور منظم با یک سازمان غیر انتفاعی شریک نیستید، میتوانید به کمک خیریه یا جمعآوری کمک مالی در طول سال به عنوان ابزاری برای ایجاد یک همکاری موفق، مشارکت کنید.
اگر گروه با مأموریت و ارزش های برند شما هماهنگ باشد، بسیار عالی است. به خاطر داشته باشید که همه هشتگها را در حسابهای رسانههای اجتماعی خود تماشا نمیکنند، بنابراین تگ کردن یک حساب خاص معمولاً بهترین انتخاب برای جلب توجه شما است.
در نتیجه
اگر هنوز در مورد افزودن کسب و کار خود به اینستاگرام مطمئن نیستید، می توانید وبینار آنها را برای اطلاعات بیشتر تماشا کنید.
اجازه دهید شما را در اینستاگرام راه اندازی کنیم تا شما نیز بتوانید از داشتن یک کمپین بازاریابی موفق که به میلیون ها نفر می رسد استفاده کنید.
ما به این پنج نفر امیدواریم نکات بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل عملکرد شما را ارتقا می دهد و مشتریان جدیدی به دست می آورد. لطفاً یک پیام بگذارید تا به ما اطلاع دهید که کدام یک از این پیشنهادات برای شما مفیدتر بوده است و ما را در مورد سایر روش هایی که برای شما مفید بوده است مطلع کنید.
از کتابخانه الگوی ما
براد کارشناس SEO کارشناس سئوی شما از سال 1997 است. سابقه ثابت شده فروش بیش از 150 میلیون دلار. من شرکتها را رشد میدهم، نه فقط سئو.