این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
در حالی که TikTok ظاهراً اخیراً بخشی از رعد و برق خود را ربوده است، اینستاگرام همچنان یک کانون اصلی برای بازاریابان است – و به درستی هم همینطور است.
پلت فرم در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعالدر حالی که استوری اینستاگرام به تنهایی روزانه بیش از 500 میلیون کاربر فعال دارد. حتی با وجود اینکه نسلهای جوانتر به ظاهر با کلیپهای TikTok هماهنگتر شدهاند، دسترسی و تعامل در اینستاگرام همچنان بهطور باورنکردنی بالاست، و اگر بهدنبال به حداکثر رساندن حضور و دسترسی دیجیتالی خود هستید، این پلتفرمی باقی میماند که به سادگی باید آن را در چارچوب استراتژیک خود در نظر بگیرید. برنامه ریزی.
و اگر به دنبال شروع کار در اینستاگرام هستید، اما در مورد عناصر کلیدی آن مطمئن نیستید، این اینفوگرافیک از تیم در شبکه اجتماعی زرافه یک خلاصه خوب و اساسی است.
محورهای اصلی حضور موثر در اینستاگرام را می توان به چهار عنصر زیر تقسیم کرد:
- استفاده موثر از هشتگ – بسیاری از کارشناسان به برندها توصیه می کنند از 30 هشتگ در هر پست استفاده کنید (محدودیت اینستاگرام) برای به حداکثر رساندن دسترسی، اما خود اینستاگرام توصیه می کند که برندها باید سه تا پنج تگ بسیار مرتبط را برای بهترین نتیجه اضافه کنند. اینکه کدام استراتژی را دنبال میکنید به رویکرد خودتان بستگی دارد و احتمالاً به مخاطبان منحصربهفرد شما مربوط میشود، اما در هر صورت، هشتگها یک ابزار کلیدی کشف در پلتفرم باقی میمانند.
- استوری های اینستاگرام – همانطور که اشاره شد، استوری اینستاگرام روزانه 500 میلیون کاربر میبیند، و موقعیتیابی بالای فید آن، آن را برای افزایش آگاهی و تعامل برند عالی میکند. ایجاد داستان های موثر می تواند به خودی خود یک چالش باشد (چند نکته در اینجا)، اما می تواند راهی عالی برای ایجاد حضور در برنامه شما باشد.
- تصاویری عالی – احتمالاً ناگفته نماند، اما فید اصلی اینستاگرام همچنان بر روی تصاویر عالی و برجسته متمرکز است – نوعی از تصاویر که باعث می شود افراد در اواسط اسکرول متوقف شوند و پست های شما را بررسی کنند. طیف وسیعی از راهنماییها و توصیهها در مورد نحوه انجام این کار وجود دارد، اما حداقل در فید اصلی، کیفیت تصاویر شما یک نکته کلیدی باقی میماند.
- حلقه های اینستاگرام – به نظر می رسد که کلون TikTok اینستاگرام هنوز شروع به کار نکرده است، اما از آنجایی که اینستاگرام همچنان به دنبال راه هایی برای کاهش سرعت حرکت TikTok است، می توانید شرط ببندید که سرمایه گذاری در Reels را ادامه خواهد داد – که می تواند توجه بیشتری را برای برندها ایجاد کند. علاوه بر این، تحقیقات حکایتی نشان داده است که ایجاد قرقره ها می تواند کمک کند حضور کلی اینستاگرام خود را تقویت کنید، از آنجایی که اینستاگرام به نظر می رسد تاکید بیشتری بر این گزینه داشته باشد.
تمرکز بر این عناصر اصلی به شما کمک می کند حضور موثرتر و جذاب تر در اینستاگرام ایجاد کنید. زیر اینفوگرافیک خلاصه ای سریع از این نکات کلیدی را ارائه می دهد.