• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اینستاگرام فرمت جدید تب «دنبال کردن» را با کاربران در هند آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 24, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اوه وای، قرقره های اینستاگرام سعی می کند حتی بیشتر شبیه TikTok باشد؟ چه سورپرایزی.

اینستاگرام در حال حاضر بهینه سازی طراحی صفحه اصلی Reels در برنامه، کاربران در هند اکنون یک برگه جدید “دنبال کردن” را در کنار فید اصلی Reels می بینند.

همانطور که در این مثال می بینید که توسط app researcher ارسال شده است سلمان ممون، کاربران هندی اکنون دارای یک برگه «دنبال کردن» هستند که با انگشت خود از کنار آن فاصله بگیرید، که راه دیگری را برای پیمایش در آخرین کلیپ های Reels در دسته های مختلف ارائه می دهد.

که منعکس‌کننده رویکرد فید «دنبال کردن» و «برای شما» TikTok است، با کلیپ‌های پیشنهادی الگوریتمی در «برای شما» که برنامه را قادر می‌سازد طیف وسیع‌تری از کلیپ‌های ویدیویی محبوب را به نمایش بگذارد.

این کلید موفقیت TikTok بوده است. به جای محدود کردن جریان محتوای شما به شبکه شخصی شما، TikTok می تواند بهترین محتوا را در محدوده نامحدودی از موضوعات دریافت کند و آنها را بر اساس علایق شما به شما نشان دهد. این بدان معنی است که محبوب ترین کلیپ ها بدون توجه به اینکه هر کاربر چه کسی را دنبال می کند شانس بیشتری برای موفقیت دارند، و در حالی که می توانید آخرین آپلودهای افرادی را که می شناسید و دوست دارید فیلتر کنید، بسیاری از کاربران دریافتند که فید اصلی “برای شما” کافی است تا به آنها اصلاح ویدیوی کوتاه خود را ارائه دهیم.

Reels رویکرد مشابهی را با فید برگه Reels خود اتخاذ کرده است، در حالی که محتوای سازندگانی که دنبال می‌کنید اکنون در صفحه اصلی فید IG شما درج می‌شود. اما با این رویکرد فید متناوب، شما می‌توانید یک راه خاص برای حلقه‌ها برای بررسی کلیپ‌هایی از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، داشته باشید، که می‌تواند با گرایش بیشتر به روند ویدیوی فرم کوتاه، به افزایش تعامل کمک کند.

اگرچه حتی پس از آن، سس مخفی واقعی برای TikTok الگوریتم آن است، که به طور فزاینده ای در یادگیری آنچه دوست دارید و نشان دادن بیشتر و بیشتر از آن به شما خوب است.

همانطور که توسط یوجین وی، کل رابط کاربری TikTok حول بهینه سازی الگوریتمی ساخته شده است.

“هر کاری که از لحظه شروع پخش ویدیو انجام می دهید نشان دهنده احساس شما نسبت به آن ویدیو است. آیا قبل از اینکه ویدیوی بعدی پخش شود، انگشت خود را به سمت بالا بکشید؟ یک سیگنال ضمنی (هرچند مرزی صریح) بی‌علاقگی. آیا آن را بیش از یک بار تماشا کردید و اجازه دادید چند بار حلقه بزند؟ آیا ویدیو را از طریق قسمت اشتراک گذاری داخلی به اشتراک گذاشتید؟ اگر روی نماد LP در حال چرخش پایین سمت راست ضربه بزنید و ویدیوهای بیشتری را با همان موسیقی متن تماشا کنید، این سیگنال اضافی به سلیقه شما خواهد بود.

علاوه بر این، طبقه‌بندی‌کننده‌های داخلی TikTok در مورد آنچه در واقع در هر کلیپ ویدیویی وجود دارد، بسیار خاص هستند، و این حلقه بازخورد مستقیم و برچسب‌گذاری موجودیت پیچیده است که باعث می‌شود سیستم TikTok در نشان دادن چیزهایی که می‌خواهید بیشتر ببینید، بسیار خوب عمل کند.

حلقه های اینستاگرام هنوز در آن سطح نیست. اگرچه روی آن کار می کند.

در متا آخرین تماس با درآمدمارک زاکربرگ، مدیرعامل، یادداشت جالبی در مورد اتکای فزاینده شرکت به توصیه‌های هوش مصنوعی، برخلاف سیگنال‌های ضمنی مبتنی بر نمودار اجتماعی شما، نوشت.

همانطور که در زاکربرگ:

“در حالی که ما شاهد افزایش ویدیوهای کوتاه‌مدت هستیم، همچنین شاهد یک تغییر عمده در فیدها هستیم از اینکه تقریباً به‌طور انحصاری توسط نمودار اجتماعی یا نمودار دنبال‌کننده شما تنظیم می‌شود تا اکنون تعداد بیشتری از فید شما توسط هوش مصنوعی توصیه شود، حتی اگر محتوا وجود نداشته باشد. توسط یک دوست یا کسی که شما دنبال می کنید پست شده است. محتوای اجتماعی از دوستان، افراد و کسب‌وکارهایی که دنبال می‌کنید همچنان با ارزش‌ترین، جذاب‌ترین و متمایزترین محتوا برای خدمات ما خواهد بود، اما اکنون همچنین می‌توانید محتوایی را از کل جهان به‌طور دقیق توصیه کنید که مستقیماً آن را دنبال نمی‌کنید. تعداد زیادی ویدیو و پست های جالب و مفید که ممکن است در غیر این صورت از دست داده باشید.

که شبیه تیک تاک است، درست است؟ نمودار اجتماعی متا مدت‌هاست که متمایزکننده اصلی آن بوده است و به آن امکان می‌دهد شما را از کارهایی که دوستان و خانواده‌تان انجام می‌دهند و به آن علاقه‌مند هستند آگاه نگه دارد. اما اکنون، گسترش این دامنه مهم‌تر است.

به طور کلی، من در مورد هوش مصنوعی فکر می کنم که ما نه تنها به عنوان یک سیستم توصیه برای ویدیوهای کوتاه، بلکه به عنوان یک موتور کشف که می تواند همه جالب ترین محتوایی را که مردم در سیستم های ما به اشتراک گذاشته اند به شما نشان دهد. در آینده، من فکر می کنم که مردم به طور فزاینده ای به موتورهای کشف مبتنی بر هوش مصنوعی روی می آورند تا آنها را سرگرم کنند، چیزهایی را به آنها آموزش دهند و آنها را با افرادی که علایق مشترک دارند مرتبط کنند. من معتقدم که سرمایه‌گذاری‌های ما در هوش مصنوعی، انواع مختلف محتوایی که پشتیبانی می‌کنیم، و کار ما برای ایجاد بهترین پلتفرم‌ها برای گذران زندگی سازندگان، خدمات ما را به طور فزاینده‌ای از سایر بخش‌های صنعت متمایز می‌کند و باعث موفقیت ما می‌شود.»

این یک تغییر جالب است، زیرا همانطور که اشاره شد، فیس بوک، به ویژه، مدت هاست که محتوای خانواده و دوستان را در اولویت قرار داده است، و با تعداد کاربران بیشتری از هر برنامه دیگری، با اختلاف قابل توجهی، این یک فرمول برنده بوده است – در حالی که سایر سیستم عامل ها مجبور شده اند راه‌های جدید و بهتری برای نمایش بهترین محتوا در برنامه‌هایشان در مقیاس وسیع‌تر پیدا کنید.

Reddit این کار را به خوبی انجام می دهد، از طریق اعتدال مبتنی بر جمعیت (رای مثبت و منفی). توییتر در کشف به طرز وحشتناکی ضعیف است. اما TikTok تا حد زیادی بر آن تسلط دارد، به همین دلیل است که بسیار قانع کننده است، و تبدیل به زمانی برای افرادی شده است که به دنبال سرگرمی های سریع هستند.

برخی از عناصر مشکوک در این مورد وجود دارد، به این ترتیب که TikTok با نشان دادن بیشتر و بیشتر موارد مشابه به کاربران، به علایق بیشتر مرتبط می‌شود. اما به طور موثر نشان داده شده است که توصیه‌های هوش مصنوعی می‌تواند راهی مؤثر برای به حداکثر رساندن تعامل، بدون نیاز به نمودار اجتماعی باشد و رقابت بیشتری را در فضای رسانه‌های اجتماعی باز کند.

اکنون متا در تلاش است تا به آن برسد – اگرچه گنجاندن برگه “دنبال کردن” به حفظ جنبه ارتباط اجتماعی نزدیک تر نیز کمک می کند، چیزی که TikTok اکنون نیز در تلاش است تا آن را بهتر بگنجاند زیرا به نظر می رسد به سمت ارتباط اجتماعی گسترده تر حرکت کند.

تب دوستان TikTok

در واقع، برنامه اجتماعی نهایی این دو را ترکیب می‌کند و کشف محتوای بهینه را برای به حداکثر رساندن تعامل کاربر تسهیل می‌کند، و همچنین ارتباط اجتماعی را برای تبدیل آن به تجربه‌ای چسبناک‌تر و جهانی‌تر تسهیل می‌کند. عناصر اجتماعی یک مؤلفه مهم باقی می‌مانند، در حالی که یکپارچه‌سازی آن‌ها به این معنی است که کاربران می‌توانند بیشتر فعالیت‌های اشتراک‌گذاری و تعامل خود را در یک برنامه واحد انجام دهند. اگر دوستان شما همه به‌روزرسانی‌ها را در TikTok به اشتراک می‌گذارند، نیازی نیست به فیس‌بوک بروید، در حالی که اگر بتوانید بهترین، جدیدترین میم‌ها و محتوای پرطرفدار را پیدا کنید، اینستاگرام کمتر مرتبط می‌شود.

همین امر در مورد اسنپ چت یا پینترست نیز صدق می کند زیرا TikTok خریدهای درون برنامه ای بیشتری را اضافه می کند. گسترش موارد استفاده کلیدی است، و در حالی که TikTok در تلاش است تا این موارد را در فرآیند خود بگنجاند، اینستاگرام نیز به دنبال راه‌هایی برای ایجاد آن در تجربه Reels است.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
اینستاگرام می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد، اما به ویدیو فکر کنید

اینستاگرام می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد، اما به ویدیو فکر کنید -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Instagram_ 12 applications pour des stories simples et originales

اینستاگرام: 12 اپلیکیشن pour des stories simples et originales – Meryem b happy -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 27, 1401
چگونه در سال 2022 فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشم؟

چگونه در سال 2022 فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشم؟ -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 24, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 24, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 24, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 24, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 24, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 24, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.