• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی

    15 سوال برتر مصاحبه برای مدیران رسانه های اجتماعی -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    مدل کسب و کار Freemium چیست؟

    مدل کسب و کار Freemium چیست؟ -پنل اینستاگرام

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟

    لینکدین برای بازاریابی B2B: چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند؟ -پنل اینستاگرام

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت

    بازاریابی موثر مبتنی بر حساب: مثال‌ها و داستان‌های موفقیت -پنل اینستاگرام

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید

    Pinterest Analytics: چگونه استراتژی خود را در پلتفرم اندازه گیری کنید -پنل اینستاگرام

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

    کهن الگوهای یونگ: کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟ -پنل اینستاگرام

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم

    نحوه حذف واترمارک TikTok هنگام دانلود فیلم -پنل اینستاگرام

  • خرید ویو
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

متا واکنش‌های آواتار جدید را در استوری‌های اینستاگرام آزمایش می‌کند-پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
مرداد 3, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

یکی از عناصر کلیدی فشار متاورس متا، استفاده از آواتارهای دیجیتال به روش‌های بیشتری است، زیرا به نظر می‌رسد این نمایش‌های مجازی را در همه جنبه‌ها به ابزارهای تعامل معمول‌تر تبدیل کند.

پلتفرم اصلی در این زمینه VR است، با کاربرانی که از طریق پراکسی های کارتونی خود در فضاهای کاملاً غوطه ور تعامل دارند. اما متا همچنین می‌خواهد کاربران غیرواقعی واقعیت مجازی را قادر سازد تا به همان شیوه درگیر شوند، با شخصیت‌هایی که برای نشان دادن خود انتخاب می‌کنند، بسط برجسته‌تری از شخصیت و حضور آن‌ها تبدیل می‌شوند.

برای انجام این کار، متا باید آواتارهای خود را جذاب تر و قابل تنظیم تر کند، کاری که در حال حاضر با پیاده سازی آواتارهای سه بعدی در فیس بوک، مسنجر و درون استیکرها در اینستاگرام انجام می دهد. اول بیایید ببینیم آواتار اینستاگرام چیست؟

و اکنون، متا در حال برداشتن گام‌های بعدی است که برخی از کاربران اکنون آن را می‌بینند واکنش های آواتار به عنوان یک گزینه در استوری اینستاگرام.

همانطور که در این مثال مشاهده می کنید که توسط کاربر به اشتراک گذاشته شده است پوروراج دوتا، برخی از کاربران اکنون یک اعلان جدید برای استفاده از واکنش‌های «Emoji» یا «Avatar» به Stories می‌بینند. روی گزینه «آواتار» ضربه بزنید و به شما هدایت می‌شود تا کاراکتر آواتار سفارشی خود را بسازید (اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید) قبل از اینکه با طیف وسیعی از پاسخ‌های برچسب سفارشی با استفاده از کاراکتر خود به شما ارائه شود.

این روش دیگری است برای ایجاد کاراکترهای سفارشی توسط کاربران بیشتر، که باز هم بخشی از فشار گسترده‌تر متا برای تبدیل این رفتار به رفتار معمول‌تر و معمول‌تر درگیر شدن است، با این دیدگاه که این تصویرها تبدیل به این کاراکترها می‌شوند. را روشی که شما خود را به صورت آنلاین معرفی می کنید.

که سپس طیف وسیعی از کاربردهای گسترده را خواهد داشت.

تعامل در دنیای مجازی – یا متاورس – فشار اصلی است، اما اجرای گسترده‌تر شخصیت‌های دیجیتال سفارشی فرصت‌های جدیدی را برای متا برای فروش اقلام مجازی در فضاهای در حال تکامل خود فراهم می‌کند.

به عنوان مثال، اسنپ چت در حال حاضر طیف وسیعی از آیتم های حمایت شده توسط شرکت ها را برای شخصیت های آواتار خود Bitmoji در دسترس دارد که به کاربران امکان می دهد آواتارهای خود را در لباس بپوشانند. آدیداس، نایک و سایر برندهای معروف

در حال حاضر، پوشاندن شخصیت خود در این انواع لباس های دیجیتال هزینه ای ندارد، اما گسترش نهایی استفاده از آواتار شاهد افزایش تقاضا برای آیتم های انحصاری و سفارشی سازی ها خواهد بود که پلتفرم ها می توانند به عنوان افراد برای آنها هزینه بپردازند. به دنبال تغییرات منحصربفردتر و دست نیافتنی تر باشید که می تواند سطحی از اعتبار را در قلمرو مجازی به آنها بدهد.

این در حال حاضر در فضاهای موجود از نوع متاورس اتفاق می افتد، با پوسته های نسخه محدود در Fortnite و Roblox که کاربران را قادر می سازد تا تجربه و مهارت خود را از طریق لباس های آواتار به دست آورده یا خریداری شده نشان دهند.

در واقع، یک کیف مجازی گوچی سال گذشته به قیمت 4000 دلار در Roblox فروخته شدو این فشار سطح بعدی است که پلتفرم‌ها و برندها به‌عنوان یک فرصت بزرگ به آن‌ها نگاه می‌کنند و آنها را قادر می‌سازد تا نه تنها آیتم‌های دنیای واقعی را از طریق تصاویر دیجیتالی تبلیغ کنند، بلکه یک بازار کاملاً جدید از کالاهای کاملاً دیجیتالی ایجاد کنند.

کیف گوچی در Roblox

ممکن است برای بسیاری مفهومی عجیب به نظر برسد. چرا مردم باید برای کیفی که فقط در دنیای دیجیتال نمایش داده می شود پول بپردازند – حتی نمی توانید آن را باز کنید یا چیزی در آن قرار دهید؟

این ممکن است درست باشد، اما ما در حال حاضر شاهد یک بازار در حال ظهور برای چنین اقلامی هستیم، در ظهور NFT ها، که اخیراً کاهش یافته است، اما به عنوان سیگنال اولیه مرحله بعدی تجارت دیجیتال، جایی که مردم پرداخت خواهند کرد، عمل می کند. داشتن چیزی که فیزیکی نیست، اما می تواند به شخصیت آنلاین خود متصل شود.

با این حال، اکثر پروژه های NFT بی فایده هستند. بازار NFT به سرعت توسط کلاهبردارانی که به دنبال کسب درآمد سریع هستند، پر شده است، برخلاف ارائه فرصتی جدید برای هنرمندان برای کسب درآمد از آثارشان، و هر کلاهبرداری و بحث و جدل بیشتر اعتماد به این فضا را از بین می برد، که بسیاری از “سرمایه گذاران” را تبدیل کرده است. ‘ دور.

من می گویم “سرمایه گذاران” زیرا بسیاری از علاقه مندان به NFT خود را اینگونه می دانند – ناگهان هر برادر فناوری و استاد گری وی تبدیل به یک منتقد هنری شده است که ارزش آینده را در این آثار منحصر به فرد می بیند، که آنها معتقدند در طول زمان قدردانی خواهند کرد.

اما آنها این کار را نمی کنند. ارزش واقعی NFT ها، به عنوان یک مفهوم، در تسهیل خرید آیتم های مجازی است که می توانند به هویت شما مرتبط شوند، در حالت ایده آل، با این قابلیت که اقلام مجازی خود را با خود در قلمروها و فضاهای VR همراه داشته باشید – مانند پوشیدن لباس های خود. پوست شخصیت Roblox به یک جلسه کاری از طریق Zoom.

از این نظر، NFT ها به عنوان یک چارچوب، برای خرید آیتم های مجازی قابل استفاده و قابل نمایش، ارزش دارند. عکس‌های نمایه تصادفی میمون‌ها آنقدر ارزش ندارند – و تصاویر دست‌کش شده توسط گری وی قطعاً جذابیت منحصر به فردی را فراتر از لشکر طرفداران او نخواهد داشت.

در اصل، کلکسیونرهای فعلی NFT فقط در یک چیز درست می گویند – این که زود هستند، با روندی که در طول زمان قابل توجه تر می شود، وارد طبقه همکف می شوند. مشکل این است که «سرمایه‌گذاری‌هایی» که اکنون انجام می‌دهند، در مرحله بعدی ارزش واقعی ندارند – به همین دلیل است که هر پروژه NFT اکنون تلاش می‌کند از طریق مزایای جامعه و دسترسی به ارزش افزوده کند، که چنین نخواهد بود. ارزش زیادی در آینده دارد

با این حال، NFT ها به عنوان زیرساختی برای خرید لباس مجازی، اکنون دارای پتانسیل هستند، و ممکن است داشتن یک کیف مجازی گوچی که بتوان به هویت شما متصل شود، ارزش واقعی و قدردانی به عنوان استفاده از این آواتارها و پذیرش داشته باشد. دنیای مجازی گسترش می یابد

اما مردم از گالری‌های هنری مجازی دیدن نمی‌کنند و برای اولین نسخه Bored Apes مناقصه نمی‌دهند. در واقع، شاید Bored Apes ارزشی به عنوان نشانه ای از زمان داشته باشد، در حالی که آثار Beeple، به عنوان مثال، دارای ارزش فرهنگی هستند که می تواند آنها را تا حدی اهمیت دهد. اما اکثریت قریب به اتفاق پروژه های NFT عکس نمایه یک مد، نشانگر مرحله بعدی خواهند بود، اما به خودی خود، مصنوع ارزشمندی برای نسل بعدی نیستند.

اما هیچ کس نمی خواهد قایق را از دست بدهد. بسیاری از سرمایه‌گذاران فیس‌بوک را در همان ابتدا کنار گذاشتند، و خرید را از دست دادند، همان‌طور که توییتر و بسیاری از تغییرات مهم دیگر در فناوری انجام شد. به همین دلیل است که مردم به NFTها می‌پرند و امیدوارند وارد مرحله بعدی شوند – و در حالی که از این نظر واقعاً زود هستند، احتمالاً برای ورود به همه چیز خیلی زود هستند.

اما سطح بعدی در راه است و محصولات دیجیتال یک چیز خواهند بود. متا به دنبال یافتن راه های بیشتری برای تقویت این تغییر است. و در نهایت، این کار، به هر طریقی، کار خواهد کرد.

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
صفحه «کاوش» اینستاگرام سیاره تنهای جدید است

صفحه «کاوش» اینستاگرام سیاره تنهای جدید است -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

ارزش ها را صدا کنید: نحوه ایجاد صدای برند -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401
اینستاگرام ویژگی نقشه پویا را برای برجسته کردن مشاغل محلی معرفی می کند - DesignTAXI.com

اینستاگرام ویژگی نقشه پویا را برای برجسته کردن مشاغل محلی معرفی می کند – DesignTAXI.com -پنل اینستاگرام

تیر 29, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام …-پنل اینستاگرام

مرداد 3, 1401
Instagram Stories, tudo o que você precisa saber para tirar o máximo proveito desta funcionalidade e aumentar as visualizações

استوری‌های اینستاگرام: داستان‌های جالب و به‌عنوان Visualizações را بیاموزید -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401
بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟

بینندگان ناشناس استوری اینستاگرام چیست؟ -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401
10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده)

10 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام در سال 2022 (تست شده) -پنل اینستاگرام

خرداد 27, 1401
هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی

هر پست اینستاگرام را به Pinterest پین کنید: راهنمای نهایی -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • دسته‌بندی نشده
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.