این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
همانطور که متا به روند ویدیوهای کوتاه مدت متمایل می شود، روش های جدیدی را برای کاربران اضافه می کند ریمیکس محتوا در Reels در اینستاگرام، در حالی که به ظرفیت آن نیز اضافه شده است حلقهها را از ویدیوهای موجود خود در Creator Studio ایجاد کنید.
ابتدا، در IG – همانطور که در این مثال، ارسال شده توسط نشان داده شده است لیندزی گمبل، برخی از کاربران اینستاگرام اکنون هنگام ارسال تصاویر ثابت در برنامه از گزینه جدید “ریمیکس برای عکس ها” مطلع می شوند.
همانطور که اینستاگرام توضیح میدهد، Remix for Photos به کاربران امکان میدهد بر اساس محتوای پست فید شما حلقههایی ایجاد کنند، که سپس میتوانند آنها را در داخل کلیپهای خود دانلود کنند. این بدان معناست که افراد میتوانند هر طور که دوست دارند از محتوای شما دوباره استفاده کنند – اما اگر ترجیح میدهید این اتفاق نیفتد، میتوانید این گزینه را در تنظیمات خود خاموش کنید.
در عمل به این صورت است:

این روش دیگری برای واکنش به محتوای برنامه است که به یک مورد استفاده محبوب در TikTok تبدیل شده است، با ماهیت مشارکتی پلتفرم که اساساً بر روی روندهای میم بنا شده و به کاربران امکان می دهد نظرات خود را ارائه دهند، نه صرفاً مصرف آخرین محتوا. .
اکنون اینستاگرام همچنین به کاربران امکان میدهد تا هر ویدیویی را که در برنامه میبینند، ریمیکس کنند، و الهامبخش بیشتری برای محتوای Reels فراهم میکند – و با کمک Reels اکنون 20٪ از کل زمان صرف شده در برنامه، منطقی است که اینستاگرام تا جایی که می تواند به سمت روند متمایل شود و گزینه های بیشتری برای تعامل با Reels اضافه کند.
از نظر استفاده از نام تجاری، این می تواند به ویژه برای دعوت از محصولات جدید یا اعلامیه های نام تجاری مفید باشد، به طوری که کاربران می توانند یک پاسخ سریع را از طریق کلیپ های Reels به اشتراک بگذارند. این امر همچنین میتواند منجر به انتقاد از اعلانهای برند از طریق همین فرآیند شود، اما واداشتن مخاطبان به تعامل با پستهای شما میتواند راه خوبی برای افزایش دسترسی و تعامل باشد.
در یک جبهه دیگر، متا نیز ظرفیت را به آن اضافه کرده است حلقه ها را در Creator Studio ایجاد کنید، با ترکیب مجدد ویدیوهای موجود خود در کلیپ های کوتاه تر.

همانطور که در این مثال مشاهده می کنید که توسط متخصص بازاریابی فیس بوک ارسال شده است ماری اسمیت (و به اشتراک گذاشته شده توسط مت ناوارامتا به کاربران Creator Studio از فرآیند جدید خود برای برش ویدیوهای موجود شما در کلیپهای Reels اطلاع میدهد.
این فرآیند با استفاده از بهترین بخشهای آپلودهای ویدیویی موجود، شما را از طریق فرآیند ویرایش برای ایجاد کلیپهای حلقهها و داستانها راهنمایی میکند.

این روش دیگری برای متا برای کمک به برندها و سازندگان است که در محتوای Reels ادغام شوند – که با روندهای استفاده گسترده تر مطابقت دارد، در حالی که به Meta محتوای Reels بیشتری را می دهد تا به مردم نشان دهد، زیرا همچنان به دنبال راه های جدید برای دو برابر کردن فرم کوتاه است. روند ویدیویی
در واقع، یک جدید مروری استراتژیک از متا توضیح داده است که چگونه میخواهد Reels را در فیسبوک در اولویت قرار دهد، زیرا این ویدیوی کوتاه به یک روند تحولآفرین در فضای رسانههای اجتماعی تبدیل شده است.
همانطور که در مدیر برنامه فیس بوک تام آلیسون:
«ژانر امروزی ویدیوهای کوتاه عمومی راههای جدیدی را برای خلق و کشف محتوا برای مردم باز میکند. در حالی که موتور اکتشاف فیس بوک برای پشتیبانی از فرمت های مختلف (متن، عکس، ویدئو و در نهایت تجربیات Metaverse) طراحی شده است، بزرگترین شکاف ما امروز در مورد ویدیوهای کوتاه است و ما بر روی یکپارچه سازی Reels در Home، Watch، In Feed تمرکز کرده ایم. توصیهها و گروهها.»
بنابراین حلقههای بیشتر، در مکانهای بیشتر – زیرا فیسبوک، اساسا، میترسد که اگر مطابق با روندهای در حال تکامل مصرفکننده حرکت نکند، به سرعت ارتباط و در نتیجه تعامل کاربر را از دست خواهد داد.
که در حال حاضر اتفاق می افتد. گزارشهای مختلف حاکی از آن است که مردم اکنون زمان بیشتری را نسبت به برنامه فیسبوک در TikTok صرف میکنند، در حالی که ماهیت کلیپهای اسکرول سریع و کوتاه TikTok در واقع دامنه توجه کاربران را تغییر میدهد و نحوه مصرف محتوا را تغییر میدهد.
از این نظر، فیسبوک در واقع کاملاً قدیمی به نظر میرسد، به همین دلیل است که اکنون در تلاش است تا با نمایش حلقههای بیشتر در مکانهای بیشتری در برنامه، بار دیگر به TikTok برسد.
این بهروزرسانیهای جدید با آن روند گستردهتر همسو هستند و به هدایت کاربران به سمت همین روند کمک میکنند.
البته، این احتمال نیز وجود دارد که متا در مرحله ای تغییر مسیر دهد و اولویت بندی حلقه ها را متوقف کند، همانطور که در گذشته با سایر محتوای ویدیویی انجام می شد. اما باز هم، ماهیت معمولی ویدیوهای کوتاه مدت، از بسیاری جهات، در تغییر نحوه تعامل کاربران دائمیتر است.
قطعا ارزش برندهای بیشتری را دارد که به دنبال آزمایش با Reels هستند، و این بهروزرسانیها ظرفیت بیشتری را در این زمینه فراهم میکنند.