این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
مدتی است که در حال آزمایش بوده است، اما امروز، اینستاگرام راه اندازی کرده است نسخه ی به روز شده از تست فید اصلی تمام صفحه جدید خود، که پستهای اینستاگرام را – خواه تصاویر ثابت، ویدئو یا حلقهها – به یک جریان تمام قد و مانند TikTok از انواع مختلف محتوای IG گسترش میدهد.
همانطور که در این مثال مشاهده می کنید، در قالب جدید، حلقه های اینستاگرام و کلیپ های ویدئویی به گسترش یافته اند سبک تمام صفحه، با نوار ناوبری، توضیحات و لوگوی اینستاگرام که روی محتوا پوشانده شده است.
این یک تغییر در ارائه اصلی این گزینه است که برای اولین بار در ماه مارس در آزمایش مشاهده شد.
مارک زاکربرگ مدیر عامل متا داستانی را به اشتراک گذاشت در مورد سبک ارائه به روز شده، همراه با این نکته که “عکس ها هنوز بخش مهمی از اینستاگرام هستند”.

اما چندان مهم نیست، به خصوص با توجه به اینکه Reels اکنون سریعترین گزینه محتوای اینستاگرام در حال رشد است 20 درصد از تمام اوقات در اینستاگرام اکنون در خوراک قرقره خود صرف شده است.
نکته جالب این است که این رویکرد جدید نوار Stories را نیز از دید خارج میکند، اگرچه در رویکرد طولانیمدت احتمالاً Stories نیز در قالب ارائه جدید گنجانده شده است، با نوار شمارش فریم در امتداد پایین صفحه، که کاربران را تشویق میکند تا انگشت خود را روی صفحه بکشند. برای بیشتر.
این بهروزرسانی تأثیر مداوم TikTok را منعکس میکند، که روشی را تغییر داده است که تقریباً همه پلتفرمها اکنون به رشد فکر میکنند، با افزایش مداوم برنامه در تغییر رفتارهای کاربر، در مقیاسی بسیار گستردهتر از خود TikTok.
در واقع، یک گزارش جدید از آستانه این هفته فاش کرد که فیسبوک همچنین به دنبال این است که چگونه بیشتر به روند ویدیوهای کوتاهمدت گرایش پیدا کند، با محبوبیت این قالب که اکنون دامنه توجه کاربران را تغییر داده و انتظارات مصرفکنندگان را تغییر میدهد، که اساساً به این معنی است که پلتفرمها یا مطابق با روند یا با نادیده گرفتن آن مخاطب را از دست بدهید.
اینستاگرام از این نظر شبیهترین پلتفرم متا است، و به این ترتیب، منطقی است که به دنبال «پرداخت کامل TikTok» و تغییر به یک فید محتوایی تراز تر است.
این نیز مطابق با چیزی است که آدام موسری، رئیس اینستاگرام در دسامبر سال گذشته، زمانی که گفت: ویدئو تمرکز کلیدی برای IG در سال 2022 خواهد بود.
“ما تمرکز خود را بر روی ویدئو کاهش می دهیم و همه فرمت های ویدئویی خود را در اطراف Reels یکپارچه می کنیم.”
به نظر می رسد این مرحله نهایی نهایی در این جبهه باشد، و یک موقعیت مجدد دیگر در رویارویی با TikTok، به منظور کاهش تسلط روزافزون TikTok در فضا.
هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست، اما افراد بیشتری به زودی آن را مشاهده خواهند کرد – و از آنجا، مایلم شرط ببندم که ادغام بعدی، از جمله Stories، به زودی پس از آن ارائه خواهد شد و اینستاگرام را به سمت TikTok بسیار بیشتری سوق خواهد داد. -مثل تجربه
برای برندها، اگر هنوز محتوای ویدیویی کوتاه مدت ایجاد نمی کنید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که آزمایش را شروع کنید، زیرا این موضوع در IG تبدیل خواهد شد.