این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
خلاصه غواصی:
- اینستاگرام توانایی پرداخت در عملکرد چت خود را اضافه کرده است که به کاربران امکان سفارش، پرداخت و ردیابی کالاها را در حین پیامرسانی با مشاغل کوچک در برنامه، شرکت مادر Meta میدهد. روز دوشنبه با انتشار خبری اعلام شد.
- این ویژگی به مشاغل کوچکی که دارای یک حساب کاربری حرفه ای در اینستاگرام هستند اجازه می دهد درخواست های پرداخت را ایجاد کنید و پرداخت ها را از مشتریان دریافت کنید. یک سخنگوی گفت که این قابلیت در هفتههای آینده برای 300000 کسبوکار کوچک آمریکایی ارائه خواهد شد.
- یکی از سخنگویان گفت که برای استفاده از این قابلیت، خریداران باید یک حساب کاربری در Meta Pay، کیف پول دیجیتال این شرکت داشته باشند. “هم اکنون می توانید محصولاتی را از مشاغل کوچک خریداری کنید و سفارش خود را در چت اینستاگرام در ایالات متحده دنبال کنید.” مارک مدیر عامل متا زاکربرگ گفت در حساب اینستاگرام خود دوشنبه. “با Meta Pay پرداخت کنید و با چند ضربه تسویه حساب کنید.»
بینش غواصی:
این شرکت در انتشار بیانیهای اعلام کرد که در سراسر برنامههای متا، که شامل فیسبوک، مسنجر و واتساپ نیز میشود، حدود یک میلیارد نفر هر هفته برای کسبوکارها پیام ارسال میکنند. Meta مستقر در منلو پارک، کالیفرنیا گفت که میخواهد به مردم کمک کند «محصولاتی را که دوست دارند در یک تجربه آسان و بدون درز، درست از طریق چت پیدا کنند و بخرند».
تجارت اجتماعی در سالهای اخیر رشد کرده است و TikTok، Pinterest و Snapchat نیز در حال تغییر هستند. حرکت روز دوشنبه امکان خرید بیشتر را به طور مستقیم در برنامه اینستاگرام فراهم می کند. متا همچنین احتمالاً قابلیت اضافه شده را برای تقویت تعداد کاربرانی که دارای حساب های متا پی هستند در سراسر برنامه های خود در نظر گرفته است.
یکی از سخنگویان روز دوشنبه هنگامی که از تعداد حساب های متا پی پرسیده شد یا اینکه چگونه این حرکت ممکن است این تعداد را افزایش دهد، بلافاصله پاسخی نداد.
در ماه ژوئن، شرکت گفت فیسبوک پی با توجه به تغییر نام گستردهترش، به متا پی تغییر نام داد. Meta Pay به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا پول ارسال کنند، خرید کنند یا از طریق برنامه های شرکت کمک مالی کنند، و برخی از خرده فروشان آنلاین نیز از روش پرداخت برای پذیرش پرداخت استفاده می کنند. کاربران می توانند کارت های اعتباری و نقدی، PayPal و اطلاعات Shop Pay را در کیف پول دیجیتال بارگذاری کنند.
اگر یک کاربر اینستاگرام با یک سوال در مورد یکی از محصولات خود یا درخواست شخصی سازی یک کالا به یک کسب و کار کوچک پیام دهد، خریدار می تواند محصول را مستقیماً در پیام سفارش داده و هزینه آن را بپردازد. برای مشاغلی که در حال حاضر از ویژگی اینستاگرام استفاده نمی کنند که به آنها امکان می دهد به مصرف کنندگان بفروشند، این قابلیت جدید آنها را قادر می سازد تا سفارش دهند و پرداخت ها را بپذیرند.