این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
همانطور که دیروز اشاره کردیم، وقتی کارداشیان ها صحبت می کنند، برنامه های رسانه های اجتماعی گوش می دهند.
بعد از هر دو کایلی جنر و کیم کارداشیان در پاسخ به آخرین تغییرات الگوریتم و فید، حمایت خود را از کمپینی که از اینستاگرام میخواهد «تلاش برای TikTok بودن را متوقف کند» را به اشتراک گذاشتند، امروز، آدام موسری، رئیس اینستاگرام پاسخی را منتشر کرده است که در آن چندین جنبه نگرانی در میان کاربران را توضیح میدهد. جامعه IG
موسری در به روز رسانی خود سه عنصر کلیدی را پوشش می دهد:
- فید تمام صفحه – Mosseri به کاربران یادآوری میکند که در حال حاضر فقط در حالت آزمایشی است، و «هنوز خوب نیست»، و مطمئناً به اندازهای خوب نیست که در این مرحله یک عرضه کامل برای همه کاربران داشته باشد (اطلاعات بیشتر در مورد آزمایش را میتوانید در اینجا بخوانید)
- تغییر به سمت ویدئو – موسری میگوید که در حالی که ویدیو به ناچار تمرکز بیشتری برای برنامه پیدا کرده است، عکسها یک عنصر کلیدی و «بخشی از میراث ما» هستند. عکس ها تمرکز اصلی هستند کمپین Change.org که جنر و کارداشیان در پستهای خود از آن حمایت کردهاند، و کاربران خواستار بازگشت اینستاگرام به تمرکز بیشتر روی پستهای عکس دوستان در فید اصلی شدند.
- توصیه های در جریان – Mosseri همچنین به افزایش پستهای توصیهشده در فید صفحه اصلی شما میپردازد، که پستهایی از افراد و صفحاتی هستند که شما آنها را دنبال نمیکنید، و بین پستهایی که مستقیماً برای دیدن انتخاب کردهاید، پراکنده شدهاند. موسری میگوید که اینستاگرام متعهد است محتوای بیشتری را به مردم نشان دهد که ممکن است آنها را دوست داشته باشند، زیرا این «یکی از مؤثرترین و مهمترین راهها برای کمک به سازندگان برای دستیابی به افراد بیشتری است». من نمیدانم کسی این را میخرد – این تغییر به وضوح فشاری از سوی اینستاگرام برای به حداکثر رساندن تعامل کاربر با اتخاذ رویکرد محتوایی مشابه TikTok است، اما این همان چیزی است که موسری به آن پایبند است.
جالب است که یک بار دیگر اثر کارداشیان را با جنر ببینید اسنپ چت را وادار می کند تا به روز رسانی رابط کاربری خود را دوباره ارزیابی کند از طریق نظرات عمومی او در مورد تغییر.
کارداشیان ها نفوذ زیادی دارند، به طوری که کایلی و کیم در مجموع ۶۸۶ میلیون دنبال کننده تنها در IG دارند. در واقع، از زمان تایید دادخواست Change.org به ‘اینستاگرام را دوباره اینستاگرام بسازید’، بیش از 70000 نفر دیگر ثبت نام کرده اند که باعث شده است موسری پاسخ دهد و تغییرات را با جزئیات بیشتر توضیح دهد.
اما نکته اصلی، با این حال، این است که اینستاگرام در واکنش به رفتار کاربران – چه مردم بگویند که آنها را دوست دارند یا نه، تغییرات خود را به پیش میبرد.
در نظرات بیشتر خود در مورد به روز رسانی، در به پست ویدیویی او پاسخ می دهدموسری خاطرنشان می کند که اکثر این تغییرات به هر حال رخ می دهند، صرف نظر از هر گونه به روز رسانی الگوریتمی یا UI، در حالی که همچنین پیشنهاد می کند که پر سر و صداترین منتقدان در اینستاگرام و توییتر منعکس کننده احساسات گسترده تر جامعه نیستند.
که تقریباً همیشه همینطور است و اینستاگرام آمار تعامل را دارد، می داند که آیا تغییرات آن محبوب هستند و باعث فعالیت کاربران می شوند یا خیر. بنابراین در حالی که بسیاری از مردم ممکن است عصبانیت خود را از این بهروزرسانیها ابراز کنند، اعداد داخلی داستان واقعی را نشان میدهند، که موسری میگوید منطقاً چراغ راهنما در اینجا خواهد بود.
موسری همچنین خاطرنشان می کند که در حالی که برخی از دوستان خود در فید اصلی خود مطالب بیشتری را درخواست می کنند.تمام رشد عکسها و ویدیوهای دوستان در استوریها و دیامها بوده است.
دوستان خیلی بیشتر در استوری ها پست می کنند و DM های بسیار بیشتری نسبت به فید ارسال می کنند. اگر میخواهید مطمئن شوید که هرگز پست فید یک دوست را از دست نمیدهید، آنها را به موارد دلخواه خود اضافه کنید تا در بالای صفحه نمایش داده شوند.
— آدام موسری (@mosseri) 26 جولای 2022
این یکی دیگر از تغییرات رفتاری است که اینستاگرام باید با آن مقابله کند – بنابراین باز هم، اگرچه ممکن است مردم از نمایشگر به روز شده خیلی راضی به نظر نرسند، اعداد نشان میدهند که احتمالاً موثرترین رویکرد است، حتی اگر انحراف از چیزی باشد که به آن عادت کردهاند. .
موسری همچنین میگوید که آنها در حال کار بر روی فرآیند جدیدی هستند که بر اساس محتوایی که به کاربران نشان میدهند، اولویتبندی میکند. بنابراین اگر بیشتر با عکسها درگیر شوید، تعداد بیشتری از آنها را خواهید دید، مانند Reels، Stories و غیره.
در اصل، گفته موسری مبنی بر اینکه تغییرات ناشی از استفاده گسترده تر و تغییرات رفتاری است که البته حداقل تا حدی تحت تأثیر TikTok قرار گرفته است. اما این محرک اصلی استراتژی IG نیست.
بنابراین اگرچه ممکن است احساس شود که اینستاگرام تمایز خود را از دست میدهد و هر روز بیشتر شبیه به TikTok میشود، حقیقت در ارتباط آن با تعامل مداوم و اینکه آیا افراد در نتیجه این تغییرات زمان بیشتری را در برنامه صرف میکنند یا خیر نهفته است.
اگر مردم واقعاً از این تغییرات خوششان نمیآید و به همین دلیل دیگر به اینستاگرام مراجعه نمیکنند، ممکن است مجبور شوند به چیزی شبیه آنچه فید اصلی شما قبلاً بود بازگردند.
اما اگر به سمت دیگری پیش رفت، میتوانید انتظار داشته باشید که اینستاگرام با تصور مجدد تدریجی برنامه به پیشبرد ادامه دهد.
همچنین یک PSA برای بازاریابان رسانه های اجتماعی:
PSA برای همه افراد اجتماعی/داده: وقتی اینستاگرام همه ویدیوها را در حلقهها ادغام میکند، معیارهایی مانند نمایشهای ویدیو و بازدیدهای ویدیویی که با Plays و Reach جایگزین میشوند را از دست خواهید داد. این بدان معناست که گزارش های 2022 شما باید دوباره تنظیم شوند. اکنون آماده باشید تا تعجب نکنید.
– نیک سیسرو (@nickcicero) 26 جولای 2022
در رویکرد شما قابل توجه است.