این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
اینستاگرام دارای انبوهی از محتوای موجود در پلتفرم خود است که نشان دهنده دسترسی آن در سراسر جهان است. اما، چه چیزی باعث می شود این محتوای چند رسانه ای به دستگاه هر کاربر برسد؟ اینها چیزی نیستند جز هشتگ هایی که در انتهای هر محتوا اضافه می شوند و نمایه و پست شما را قابل شناسایی تر می کند. بنابراین، هشتگ ها بهترین راه برای افزایش دسترسی مخاطبان شما هستند. هشتگ ها در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک (اکنون متا)، لینکدین، یوتیوب، TikTok و دیگران. اما بیشترین تاثیر هشتگ ها در اینستاگرام و توییتر بوده است.
هشتگ ها اصلاً درباره چیست؟
هشتگ ها عناصر قابل کلیکی هستند که کاربر را به محتوای مشابهی که با آن هشتگ خاص برچسب گذاری شده است می برد. کاربران می توانند از هشتگ ها در پست ها، استوری ها و حلقه های اینستاگرام استفاده کنند. با این حال، استفاده از هشتگ های قبلی ضروری نیست. تولیدکنندگان محتوا زیادی وجود دارند که هشتگهای خود را میسازند و سعی میکنند دسترسی آن را افزایش دهند.
مهم است که از هشتگ مربوطه استفاده کنید که همگام با پست ها باشد و دسترسی آن را افزایش دهد. نه تنها برای کاربران معمولی و هشتگها راه را برای کسبوکارها و اینفلوئنسرهایی که هدف اصلی آنها جمعآوری دیدگاههای فراوان در مورد محتوایشان است، هموار کرد.
اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید
به نوار جستجو بروید و هشتگ مربوط به پست شما را تایپ کنید
اکنون هشتگ های پرطرفدار را انتخاب کنید (می توانید هشتگ های پرطرفدار را با تعداد پست هایی که زیر هشتگ قرار می گیرند بررسی کنید)
آن هشتگ را انتخاب کنید و از آن در پست، داستان یا حلقههای خود استفاده کنید
فیس بوکتوییترلینکدین