این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
آیا از یادآور در پست های اینستاگرام استفاده کرده اید؟
ایجاد آنها آسان است، اما فهمیدن نحوه استفاده از آنها می تواند کمی مشکل باشد.
در این پست نحوه ایجاد یادآوری اینستاگرام را مرحله به مرحله مرور می کنیم.
سپس چند نکته در مورد نحوه استفاده از آنها برای بازاریابی ارائه می دهیم.
لازم به ذکر است که افزودن یادآور به پست های اینستاگرام فقط برای اکانت های حرفه ای امکان پذیر است. خوشبختانه، تبدیل حساب شخصی اینستاگرام خود به یک پروفایل تجاری بسیار آسان است.
بیا شروع کنیم:
نحوه اضافه کردن یادآور به پست اینستاگرام
- طبق معمول یک پست فید اینستاگرام جدید ایجاد کنید.
- در زیر صفحه New Post روی Add Reminder ضربه بزنید.
- نام رویداد خود را نام ببرید
- زمان شروع را به رویداد خود اضافه کنید.
- زمان پایان را به رویداد خود اضافه کنید. این اختیاری است.
- پست خود را به اشتراک بگذارید
به همین راحتی است، اما اجازه دهید در مورد هر مرحله توضیح دهیم.
مرحله 1: یک پست فید اینستاگرام جدید ایجاد کنید
یک پست فید جدید همانطور که معمولاً انجام می دهید ایجاد کنید:
ویدیوها یا تصاویری را که به پست خود اضافه کنید انتخاب کنید و آنها را به دلخواه ویرایش کنید.
می توانید به پست ها و پست های مارک دار با برچسب های محصول یادآوری اضافه کنید.
در حالی که میتوانید پستهایی را که یادآور هستند، تقویت کنید، نمیتوانید از آنها برای ایجاد تبلیغات استفاده کنید. هنگام انتخاب تصاویر خود این را در نظر داشته باشید.
مرحله 2: روی Add Reminder ضربه بزنید
صفحه New Post که هنگام ایجاد یک پست جدید در اینستاگرام ظاهر می شود، اکنون یک دکمه Add Reminder دارد:

بین دکمههای Tag People و Add Location قرار دارد.
روی دکمه Add Reminder ضربه بزنید تا صفحه تنظیمات یادآوری شما باز شود.
مرحله 3: نام رویداد خود را نام ببرید
شما می توانید چندین پست برای یک رویداد ایجاد کنید، بنابراین مهم است که برای یادآوری خود نام مناسبی داشته باشید تا بتوانید بعداً آن را تشخیص دهید.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که عنوان رویداد را در قسمت «نام رویداد…» وارد کنید:

از چیزی کوتاه و در عین حال توصیفی استفاده کنید، مانند «Sephora Giveaway».
مرحله 4: زمان شروع را به رویداد خود اضافه کنید
زمان شروع رویداد خود را انتخاب کنید تا دنبال کنندگان شما بدانند که چه زمانی است:

زمان شروع شما باید حداقل یک ساعت پس از ایجاد پست خود باشد و می توانید تا سه ماه دورتر بروید.
زمانی را انتخاب کنید که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند. میتوانید این اطلاعات را در گزارشهای Insights حسابتان بیابید.
مرحله 5: زمان پایان را به رویداد خود اضافه کنید
این مرحله اختیاری است، اما میتوانید زمان پایان را به رویداد خود اضافه کنید:

اگر مخاطبان شما بدانند که رویداد شما چقدر طول می کشد، می تواند به آنها کمک کند تا آن را در برنامه های خود قرار دهند.
مرحله 6: پست خود را به اشتراک بگذارید
هنگامی که تنظیم یادآوری خود را تمام کردید، یک عنوان اضافه کنید، و بقیه صفحه پست جدید را ویرایش کنید، سپس پست خود را به اشتراک بگذارید.
حتی می توانید پست را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. این تضمین میکند فالوورهایی که فقط استوریهای شما را میبینند، یادآوری شما را نیز ببینند.
یادآوری به عنوان یک نماد زنگ کوچک در گوشه سمت چپ پایین پست شما ظاهر می شود:

وقتی دنبال کنندگان شما یادآوری (نماد زنگ) را می بینند، می توانند روی نماد زنگ کلیک کنند تا اعلان های رویداد شما را دریافت کنند:

فالوور شما اعلان های زیر را دریافت خواهد کرد:
- اطلاع رسانی فید فعالیت 24 ساعت قبل از رویداد.
- فید فعالیت و اعلان فشار 15 دقیقه قبل از رویداد.
- فید فعالیت و اعلان فشار هنگام شروع رویداد.
همچنین می توانید پست های اضافی برای همان رویداد ایجاد کنید.
پس از ایجاد یک رویداد و به اشتراک گذاشتن اولین پست خود برای آن، می توانید هنگام ایجاد پست های اضافی، آن را انتخاب کنید.
همانطور که قبلاً انجام دادید، فقط روی Add Reminder کلیک کنید و آن را انتخاب کنید:

نحوه استفاده از یادآورهای اینستاگرام برای بازاریابی رسانه های اجتماعی
بازاریابی رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد تعامل است.

مطمئناً، لایکها و فالوهایی که دریافت میکنید ممکن است فوراً به اسکناس دلار تبدیل نشوند، اما این یک ریاضی ساده است: هرچه تأثیر بیشتری داشته باشید، پتانسیل بیشتری برای کسب سود خواهید داشت.
این همان چیزی است که دسترسی ارگانیک را بسیار قدرتمند می کند. این به شما امکان می دهد تا ترافیک رسانه های اجتماعی را بدون نیاز به بازگرداندن آن دلار از طریق تبلیغات به آن تبدیل کنید.
بدون مشارکت، شانس شما برای افزایش دسترسی ارگانیک کاهش می یابد.
چرا یادآوری ها برای بازاریابی اینستاگرام بسیار مهم هستند؟
نیاز بازاریابی رسانههای اجتماعی به تعامل به این دلیل است که یادآوری برای بازاریابی اینستاگرام بسیار مهم است.
هر بار که در اینستاگرام پست می گذارید، باید آن لایک ها، کامنت ها، فالوها و پست های مجدد را ببینید. به شما این امکان را می دهد که بدانید مخاطبان فعالی دارید که مشتاق دیدن حرکت بعدی شما هستند.
با این حال، زمانی که تعامل کم است، به استراتژی های جدیدی برای کمک به تقویت آن نیاز دارید.
اینستاگرام چند ابزار داخلی برای این کار دارد، از جمله پست های تقویت شده و تبلیغات:

یادآوریهای اینستاگرام ابزار دیگری هستند که میتوانید در صورت نیاز برای افزایش تعامل به زرادخانه خود اضافه کنید.
به جای لایک کردن پستی که شامل یک عنوان گرافیکی و منطبق است که برای تبلیغ رویداد خود ایجاد کردهاید، یادآوریها به فالوورهای شما راه دقیقتری برای گفتن «بله، من علاقهمندم» میدهد.
مهمتر از همه، احتمال مشارکت واقعی آنها را افزایش می دهد.
برای چه رویدادهایی باید از یادآورهای اینستاگرام استفاده کنید؟
تبلیغ زندگی اینستاگرام، مانند یک رویداد هدیه، یکی از مفیدترین راه ها برای استفاده از یادآورهای اینستاگرام است.
با این حال، لزوماً لازم نیست رویداد شما در اینستاگرام باشد تا بتوانید آن را در پلتفرم تبلیغ کنید.
یادآوری های اینستاگرام به سادگی راهی برای ارسال فید فعالیت و ارسال نوتیفیکیشن به دنبال کنندگان خود است تا آنها را در مورد رویداد خود هیجان زده کرده و آنها را ترغیب کنید تا در آنها ظاهر شوند.
در اینجا چند رویداد آینده وجود دارد که می توانید با یادآوری اینستاگرام تبلیغ کنید:
- انتشار محصولات جدید
- محتوای جدید منتشر شده است
- پخش زنده و وبینارها در سایر سیستم عامل ها
- کنوانسیون ها/جلسات
- فروش برای فروشگاه/محصول شما
افکار نهایی
افزودن یک یادآور به پست اینستاگرام آسان است. این به بیش از چند ضربه روی صفحه نیاز ندارد و یک راه ساده برای تبلیغ یک رویداد در اختیار شما قرار می دهد.
حتی می توانید یادآورها را تقویت کنید تا دسترسی آنها را افزایش دهید.
آنها یک ابزار بازاریابی عالی هستند، اما تنها بخش کوچکی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام بزرگتر هستند.
این شامل استفاده از یک ابزار زمانبندی قوی برای کمک به شما در برنامهریزی و مدیریت تقویم رسانههای اجتماعی و حتی پاسخگویی مؤثرتر به نظرات و پیامها است.
Pally بهترین انتخاب ما برای برنامه ریزی اینستاگرام است. دارای ویژگی های برنامه ریزی عالی، برنامه ریز شبکه بصری و گزارش تحلیلی است.

همچنین باید روی چند استراتژی کار کنید که به شما کمک می کند در اینستاگرام ویروسی شوید. آنها به شما کمک می کنند فالوورهای خود را افزایش دهید.
در نهایت، استفاده از یک ابزار اختصاصی برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام را در نظر بگیرید.
وقتی شروع به استفاده از یادآورها و تقویت استراتژی بازاریابی کلی اینستاگرام خود می کنید، به شما کمک می کند ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند.
افشاگری: این پست شامل پیوندهای مربوط است. این بدان معناست که در صورت خرید شما ممکن است کمیسیون کمی دریافت کنیم.