• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بازاریابی وابسته در اینستاگرام – همشهری وابسته -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 19, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اینستاگرام یکی از بزرگترین و شلوغ ترین پلتفرم های روی کره زمین است. کمی از این پای عظیم را از دست ندهید! در این مقاله چند راه برای انجام بازاریابی وابسته در اینستاگرام به شما می گوییم. در واقع آنقدرها هم سخت نیست (اگرچه رشد معما پیچیده تری است). بیایید شروع کنیم!

چرا بازاریابی وابسته در اینستاگرام انجام می شود؟

اینستاگرام احتمالاً بعد از فیسبوک بزرگترین پلتفرم آنلاین جهان است. بر اساس گزارش، اخیراً به 1 میلیارد (بله این میلیارد با ab) کاربران فعال ماهانه رسیده است این مقاله Statista.

این تعداد کل کاربران یا کاربران گاه به گاه نیست، بلکه افرادی هستند که به طور منظم هر ماه از این پلت فرم استفاده می کنند. این یک عدد به طور جدی گیج کننده است. پینترست یک پلتفرم بزرگ و منبع عظیم ترافیک است و ماهانه 250 میلیون کاربر دارد. پینترست یک جانور ترافیکی عظیم است و اینستاگرام هم همینطور چهار برابر اندازه از پینترست!

اگر در اینستاگرام نیستید، دیوانه هستید. همانطور که گفته شد، این جانور بسیار متفاوت از سایر سیستم عامل ها است. اگر با آن مانند فیس بوک یا توییتر رفتار کنید، شکست خواهید خورد و به جایی نخواهید رسید.

بنابراین من توضیح خواهم داد که چگونه بازاریابی وابسته در اینستاگرام کار می کند و چگونه می توانید از این پلتفرم عظیم استفاده کنید.

اینستاگرام درباره لینک نیست

ترافیک اینستاگرام

اینستاگرام یک غول ترافیکی است اما برای ارسال هرزنامه نیست

بیشتر پلتفرم‌های اجتماعی مانند پینترست، توییتر و حتی فیس‌بوک به شدت بر روی لینک‌هایی به محتوای خارجی متمرکز هستند. فیس بوک دیوانه وار در تلاش است تا تعداد افرادی را که لینک های خارجی با رتبه پایین را در الگوریتم EdgeRank خود پیوند می دهند، محدود کند. پینترست مطمئناً اینطور نیست – پین های پیوند تقریباً همه چیز هستند. توییتر طبق معمول اهمیتی نمی دهد که مردم در آنجا چه پست می کنند.

اینستاگرام از این نظر بسیار متفاوت است که در واقع هیچ لینکی را در پلتفرم خود اجازه نمی دهد! تنها لینکی که می توانید در اینستاگرام داشته باشید یک لینک در بیو شماست. جدای از آن، می‌توانید لینک‌ها را به‌عنوان متن در نظرات عکس‌ها جای‌گذاری کنید، اما آنها به صورت هایپرپیوندی قرار نخواهند گرفت.

و با توجه به اینکه 99.5 درصد (این یک اشتباه تایپی نیست) از جلسات اینستاگرام روی یک تلفن است، که در آن کپی و چسباندن بسیار ناشیانه است، می توانید تضمین کنید که اگر اصلاً استفاده نشود، زیاد استفاده نمی شود.

این در مورد محتوا و تعامل با آن محتوا است

خوب، بنابراین اینستاگرام سخت کار کرده است تا مردم را از تبدیل آن به توییتر دیگر، یعنی یک جشن اسپم لینک بزرگ که ارزش پلتفرم را به صفر می‌رساند، باز دارد. بنابراین نمی توانید لینک ارسال کنید. پس مردم چه کار می کنند؟

آنها به عکس ها نگاه می کنند و با عکس ها درگیر می شوند.

و در حالی که قانون بدون پیوند از منظر بازاریابی یک مشکل بزرگ است، ویژگی مهم دیگری در اینستاگرام وجود دارد که معدن طلای بالقوه ای برای بازاریابان است: الگوریتم اینستاگرام.

در حالی که الگوریتم فیس بوک تماماً در مورد حذف و مسدود کردن موارد از فید شما است (برای جلوگیری از ارسال هرزنامه ها و مجبور کردن مردم به خرید «محتوای تقویت شده»)، اینستاگرام راه دیگری است.

الگوریتم اینستاگرام در Newsfeed بسیار احمقانه است و فقط محتوا را از دنبال کنندگان شما بر اساس میزان تعامل آنها رتبه بندی می کند. اما صفحه کاوش در کل چیز دیگری است.

صفحه کاوش یک تغییر دهنده بزرگ بازی است. جایی است که الگوریتم اینستاگرام محتوای افراد را نشان می دهد خارج از لیست دنبال کردن شما. بنابراین، اگر بتوانید چیزی برای ایجاد تعامل کافی برای شروع ظاهر شدن در صفحات کاوش برخی افراد به دست آورید و آنها آن را دوست داشته باشند، می تواند به طور جدی ویروسی شود. شروع به نمایش در صفحات کاوش بیشتر می کند، تعامل بیشتری ایجاد می کند، که آن را در صفحات کاوش بیشتر و بزرگتر و غیره سوق می دهد.

به هر حال، اکنون بیشتر به نحوه رشد در اینستاگرام می پردازیم، که خود یک پست دیگر است. این مقاله بیشتر در مورد چگونگی انجام بازاریابی در اینستاگرام است.

پس چه کاری می توانید انجام دهید؟ چند گزینه وجود دارد.

یک لینک وابسته در بیو خود قرار دهید

این مورد اول بی معنی است: یک پیوند وابسته را در بیو حساب اینستاگرام خود قرار دهید. این می تواند هر چیزی باشد! توصیه می‌کنم چیزی را وارد کنید که مربوط به موضوع حساب شما باشد. و در حالت ایده آل، چیزی که در آن بتوانید چیزی در مورد مردم ثبت کنید.

حداقل یک صفحه با پیکسل هدف‌گیری مجدد گوگل و فیسبوک، تا بتوانید بعداً آنها را هدف‌گیری مجدد کنید. (در واقع، به دلایلی که در ادامه این مقاله در مورد آن صحبت خواهم کرد، شما حتی به پیکسل فیس بوک هم نیاز ندارید).

اما حتی بهتر از آن، صفحه ای با فرم ثبت نام ایمیل، تا بتوانید سرنخ ها را جذب کنید و بعداً آنها را ایمیل کنید. سپس شاید آنها را به یک پیشنهاد هدایت کنید. به این ترتیب، ممکن است مقداری فروش داشته باشید، اما تعدادی سرنخ نیز دریافت خواهید کرد که می توانید بعداً ایمیل بزنید.

این یک قیف بازاریابی وابسته ساده است که قبلاً در مورد آن صحبت کرده ام و در آینده بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد.

شما می توانید اینفلوئنسر مارکتینگ را بخرید (یا بفروشید!).

بنابراین ممکن است شما فالوور اینستاگرام زیادی نداشته باشید و کسی به پروفایل شما نرود. مشکلی نیست – ترافیک را از شخص دیگری دریافت کنید! اینفلوئنسر مارکتینگ همه چیز در مورد استفاده از مخاطبان اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی موجود است. و اینستاگرام برای این استراتژی عالی است.

می‌توانید چیزهایی به نام «فریاد زدن» بخرید، جایی که به کسی پول می‌دهید تا یک عکس و پیوند در نمایه‌اش برای یک روز یا بیشتر بگذارد. و همه فالوورهای آنها عکس را می بینند (که دارای متنی است که به آنها می گوید روی پیوند بیو کلیک کنند) و امیدوارند روی آن لینک کلیک کنند.

می‌توانید مستقیماً با این افراد تماس بگیرید، یا از طریق بازاری مانند سبد خرید.

اکنون، اگر می‌خواهید در مورد نحوه راه‌اندازی این موارد، چه پیشنهاداتی برای قرار دادن در آنجا و نحوه پیگیری آن‌ها بیشتر بدانید، نمی‌توانم همه آن‌ها را در این مقاله شرح دهم. برای صفحات و صفحات استفاده می شود. در عوض اکیداً توصیه می‌کنم دوره را بگذرانید فرار Fuego توسط اسطوره های بازاریابی اینترنتی برندان میس و جونو آرمسترانگ. این فرآیند را با جزئیات کامل توضیح می دهد. شما می توانید بررسی من را در اینجا بخوانید یا بررسی کنید بهترین قیمت اینجا.

یا شاید اگر دنبال‌کنندگان زیادی دارید، می‌توانید این کار را برعکس انجام دهید – می‌توانید از مردم برای انجام فریادها پول دریافت کنید! برای اینکه واقعاً کار کند، باید دنبال کنندگان بسیار زیادی، 10 هزار یا بیشتر داشته باشید. و رسیدن به آن خیلی آسان نیست. با این حال، من سخت در اینستاگرام کار می کنم، و امیدوارم مواردی را برای به اشتراک گذاشتن با شما بچه ها رقم بزنم.

شاید پست های پولی؟

اگر دنبال کننده زیادی دارید، کار دیگری که می توانید انجام دهید پست های پولی است. اینجاست که بگویید کیف های دستی گوچی یا هر چیز دیگری که به شما کمک می کند تا با یک کیف دستی از شما سلفی بگیرید و زیرنویسی با این مضمون «اوه من کیف دستی جدیدم گوچی را خیلی دوست دارم!» یا چیزی خیلی بد است، اما این رسانه اجتماعی برای شماست.

باز هم، این فقط در صورتی کار می کند که دنبال کنندگان زیادی داشته باشید، که کمی مانع ورود است. میزان دستمزدی که می‌گیرید بر اساس تعداد فالوورهای شما و میزان جذب آن است. اگرچه گزینه دیگر خرید یک حساب کاربری بزرگ در اینستاگرام است (وب سایت هایی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید) و سپس به دنبال کسب درآمد از این حساب باشید.

می توانید مدیریت اکانت اینستاگرام را امتحان کنید

بازیابی مدیریت اکانت اینستاگرام

Rekaching آموزش و نرم افزاری برای مدیریت اکانت اینستاگرام است

گزینه دیگر این است که مدیر اکانت اینستاگرام کسی شوید. شرکت‌ها و افراد مشهوری وجود دارند که نمی‌دانند چگونه حساب اینستاگرام خود را مدیریت کرده و رشد دهند.

بنابراین شما می توانید آن را برای آنها انجام دهید، و برای آن پول دریافت کنید! این واقعاً بازاریابی وابسته نیست، بیشتر آربیتراژ خدمات است، اما حدس می‌زنم راهی برای کسب درآمد از اینستاگرام باشد. بنابراین من آن را در اینجا گنجانده ام.

در صورتی که فکر می‌کنید «نمی‌دانم چگونه این کار را انجام دهم و به نظر کار زیادی است!»، خوب، یک راه‌حل آسان وجود دارد. در کچینگ مجدد دوره دقیقاً این را آموزش می دهد، و شامل دسترسی رایگان به برخی از نرم افزارهای بسیار پیچیده است که بسیاری از کارهای خرخر را انجام می دهد. برخی از افراد 20 دلار در ماه برای نرم افزار برای انجام این کار دریافت می کنند و شما آن را به صورت رایگان با Re-Kaching دریافت می کنید. بسیار شسته و رفته! ممکن است بخواهی آن را بررسی کنید.

هدف گذاری مجدد را فراموش نکنید!

آه اکنون به سس جادویی مخفی می رسیم – هدف گیری مجدد! اینجا جایی است که بیشتر مردم انبوهی از پول های متعفن را روی میز می گذارند. ببینید، اینستاگرام متعلق به فیسبوک است. به طور کامل.

بنابراین هر اینستاگرام به نوعی یک اکانت فیس بوک است، حتی اگر فکر نمی کنید اینطور است و حتی اگر آن را به یک حساب فیس بوک پیوند ندهید.

و این بدان معناست (دقت کنید) این است که هر حساب اینستاگرام دارای یک پیکسل هدفمند مجدد فیس بوک است. تک تک. شما مجبور نیستید کاری انجام دهید، فقط آنجاست، چه بخواهید چه نخواهید.

و البته، بنابراین، هر کاربر اینستاگرامی که از پروفایل شما بازدید می کند، به پیکسل فیس بوک شما تگ می شود (اگر حساب اینستاگرام خود را به حساب فیس بوک خود پیوند داده باشید، که باید). با فرض اینکه آنها یک حساب فیس بوک دارند که به حساب اینستاگرام خود پیوند داده شده است، که فکر می کنم حدود 95٪ این کار را انجام می دهند.

بنابراین اکنون شما در حال ایجاد یک لیست هدفمند مجدد فیس بوک، به صورت رایگان هستید! این خیلی دیوانه کننده است! به یاد داشته باشید، واداشتن مردم به کلیک بر روی لینک ها و خرید کالا در اینستاگرام سخت است. این چیزی نیست که مردم آنجا هستند. اما نیازی نیست! فقط باید آنها را وادار کنید به نمایه شما نگاه کنند و/یا ویدیوهای شما را تماشا کنند.

زیرا اکنون می‌توانید آن‌ها را در فیس‌بوک، جایی که مردم برای کلیک کردن روی پیوندها و خرید چیزها آنجا هستند، دوباره هدف‌گیری کنید. ایجاد یک لیست هدف‌گیری مجدد از هزاران نفر از طریق یک وب‌سایت یا تبلیغات فیس‌بوک برای شما هزینه زیادی (یا ماه‌ها کار) دارد. اما بازدید هزاران نفر از اکانت اینستاگرام شما می تواند صد دلار یا کمتر یا چند هفته آپلود (یا کپی) تصاویر برای شما هزینه داشته باشد!

فاکتور تای لوپز

تای لوپز “مشهور” معروف بازاریابی اینترنتی از این طریق درآمد میلیونی خود را به دست آورد. این دقیقاً همان کاری است که او انجام داد.

او یک حساب کاربری در اینستاگرام راه‌اندازی کرد، ویدیوهای احمقانه‌ای از او ساخت که ماشین‌های اسپورت خود را به نمایش می‌گذارد، سپس انبوهی از پاورلایک‌ها را خرید (عموماً به افرادی که چندین اکانت بزرگ اینستاگرام را مدیریت می‌کنند پول می‌دهید تا محتوای شما را لایک کنند) تا ویدیوهای او را در صفحات کاوش قرار دهند.

این ویدیوها در فضای مجازی منتشر شد و در سراسر اینستاگرام پخش شد. چیز بزرگی است، احتمالاً در حال فکر کردن هستید.

اما پس از آن او کمپین های تبلیغاتی فیس بوک را راه اندازی کرد و افرادی را که 50 درصد یا بیشتر از ویدیوهای اینستاگرام او را تماشا کردند (برای اطمینان از اینکه آنها افرادی بودند که واقعاً به محتوای او علاقه داشتند) را هدف قرار داد. بله، می‌توانید بر اساس درصد تماشای ویدیویی که در اینستاگرام پست کرده‌اید، در فیسبوک هدف‌گیری مجدد کنید. من این را نمی سازم

چند صد دلار در پاورلایک‌ها می‌تواند تعداد زیادی بازدید از اینستاگرام را برای شما به ارمغان بیاورد (به راحتی ده‌ها هزار بازدید، اگر در صفحه کاوش حساب‌های کافی قرار گیرد، که احتمالاً با تعداد پاورلایک‌های کافی انجام می‌شود).

باز هم، آنها فقط بازدید هستند، هیچ کس چیزی در اینستاگرام نمی‌خرد. اما آنها نیازی به این کار ندارند! شما به تازگی یک لیست بزرگ هدف گذاری مجدد فیس بوک ایجاد کرده اید. و بنابراین (حداقل) هزینه هر سرنخ در کمپین تبلیغاتی فیس بوک خود را به نصف کاهش داد. و اگر هزاران دلار در هفته برای تبلیغات فیس بوک خرج می کنید (که او همینطور بود)، نصف کردن هزینه هر سرنخ خود برای چند صد دلار بسیار قدرتمند است.

باهوش ها!

خلاصه

امیدوارم اکنون بتوانید ببینید که اینستاگرام در واقع یک پلت فرم پیچیده و بالقوه قدرتمند است. اما موجود پیچیده ای است. من حتی به چگونگی رشد نرسیده ام، که موضوع بسیار پیچیده دیگری است (و هنوز در حال کشف آن هستم).

اگر سوالی در مورد اینستاگرام دارید یا نکاتی دارید که من به آن فکر نکرده ام، لطفاً آنها را در نظرات به اشتراک بگذارید!



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
چگونه در سال 2021 استراتژی های تجاری قدرتمند بازاریابی اینستاگرام ایجاد کنیم

چگونه در سال 2021 استراتژی های تجاری قدرتمند بازاریابی اینستاگرام ایجاد کنیم -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

لایک، فالوور و بازدید.  بازار سیاه خرید و فروش دستگیره های اینستاگرام

لایک، فالوور و بازدید. بازار سیاه خرید و فروش دستگیره های اینستاگرام -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 25, 1401

نحوه افزایش دسترسی و تعامل ارگانیک در اینستاگرام | تبلیغات آرونسون -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 26, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.