• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بازاریابی وابسته با اینستاگرام – قیف فروش استاد -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 12, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

آیا می دانستید که بازاریابی وابسته با اینستاگرام آسان تر از راه اندازی وب سایت شخصی شماست؟

رسانه‌های اجتماعی امروزه به یک پلتفرم پیچیده تبدیل شده‌اند که هم برای بازاریابان و هم برای کاربران راحت است.

نکته ای که در مورد عصر دیجیتال وجود دارد این است که کاربران در رسانه های اجتماعی بسیار فعال تر هستند.

این بدان معناست که شما به راحتی می توانید در اینستاگرام به مخاطبین دست پیدا کنید.

یکی از اهداف بازاریاب های وابسته این است که لینک های خود را به مقرون به صرفه ترین راه به بیرون برسانند.

برخی با Dream 100 خود متحد می شوند تا لیست خود را افزایش دهند، که این نیز موثر است اما مدتی طول می کشد تا به اهداف شما برسید.

با این وجود، مهم نیست که چقدر سریع یا کند باشد، همچنان در حال پیشرفت است.

اما دقیقاً چگونه پیوندهای وابسته خود را در اینستاگرام پیوند می دهید و بازاریابی وابسته در این پلتفرم چگونه کار می کند؟

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک برنامه شبکه اجتماعی متعلق به متا (که قبلاً با نام فیس بوک شناخته می شد)، که همچنین مالک واتس اپ است.

این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا عکس ها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند و ویرایش کنند و میلیاردها نفر در سراسر جهان هر روز از آن استفاده می کنند.

اما از آنجایی که هر پلتفرمی می تواند یک بازار باشد، اینستاگرام به پلتفرم خوبی برای بازاریابان تبدیل شده است.

اینستاگرام همچنین مکانی است که اینفلوئنسرها برندها را برای فالوورهای خود تبلیغ می کنند زیرا ساده است و فقط باید عکس های زیبا بگیرید تا مورد توجه قرار بگیرید.

به علاوه، لازم نیست نگران داشتن فالوورهای زیاد باشید، زیرا می توانید مخاطبان خود را در این راه افزایش دهید.

می‌توانید از هشتگ‌ها استفاده کنید و ثابت ماندن برای رسیدن به اهدافتان کافی است.

بازاریابی وابسته با اینستاگرام

آیا می توانید از اینستاگرام برای بازاریابی وابسته استفاده کنید؟

این یکی از متداول ترین سوالاتی است که توسط وابستگان مبتدی که می خواهند از فالوورهای خود در اینستاگرام کسب درآمد کنند پرسیده می شود.

و بله، می توانید از این پلت فرم برای بازاریابی وابسته استفاده کنید.

با اینستاگرام، کسب درآمد از فالوورهای شبکه های اجتماعی خود به عنوان یک بازاریاب وابسته آسان است، حتی اگر آن نشان آبی را در نمایه خود نداشته باشید.

برنامه رسانه های اجتماعی دارای ویژگی هایی است که پیگیری پیشرفت شما را آسان تر می کند.

اگر نمی‌دانستید، بازاریابی وابسته یک استراتژی قدرتمند است که به اینفلوئنسرها اجازه می‌دهد محصولات یا خدمات را تبلیغ کنند و از طرف دیگر کمیسیون دریافت کنند.

اگر در اینستاگرام مخاطب دارید، چرا از این فرصت برای کسب درآمد استفاده نکنید، درست است؟

عوامل مهم در بازاریابی وابسته به اینستاگرام

نکاتی در مورد بازاریابی وابسته با اینستاگرام

همه ما می دانیم که بازاریابی وابسته فقط این نیست که پیوندهای خود را در آنجا قرار دهید و دعا کنید که کسی روی آنها کلیک کند.

این فقط گرفتن عکس‌های «زیبایی‌شناختی» نیست، زیرا شما همچنین باید بر روی چیزهای دیگر تمرکز کنید و نه فقط به ظاهر عکس‌هایتان.

مهم نیست که کدام پلتفرم برای تبلیغ یک برند برنامه ریزی می کنید، باید بدانید که عوامل مهمی برای بازاریابی وابسته موثر وجود دارد.

محتوای با کیفیت

مصرف کنندگان به احتمال زیاد با چیزهایی که ارزش ارائه می دهند و ارزش توجه آنها را دارند تعامل دارند.

اگر فقط قصد دارید محصولات و لینک‌هایی را بدون اینکه جذاب و دلپذیر به نظر برسند پست کنید، کار نمی‌کند.

از آنجایی که اینستاگرام در مقایسه با پست های وبلاگ بیشتر جنبه بصری دارد، باید محتوای خود را با کیفیت بالا بسازید.

هنگامی که محتوای زیبایی در نمایه خود دارید، این به شما کمک می کند تا فالوورهای بیشتری را در راه به دست آورید.

نامزدی

اینستاگرام ممکن است بر روی تصاویر بصری متمرکز باشد، اما اگر می‌خواهید با افراد بالقوه مناسب ارتباط برقرار کنید، پست‌های خود را جذاب‌تر کنید.

یک “لینک در بیو” ساده برای اینکه آنها را وادار به کلیک روی پیوند شما کند کافی نیست.

اگر بتوانید توضیحات مناسبی بنویسید، این امر باعث می شود که محتوای شما در جذب مشتریان بالقوه موثرتر شود.

هشتگ ها

هشتگ ها ممکن است چیزهای قدیمی باشند، اما در واقع برای دستیابی به مخاطب بسیار مفید هستند.

از زمانی که اینستاگرام قابلیتی را اضافه کرد که می‌توانید هشتگ‌ها را دنبال کنید، این به دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا فوراً محتوای موجود در فید خود را ببینند.

برخی از افراد برای جستجوی مشاغل محلی به اینستاگرام می روند تا محصولاتی را پیدا کنند که دقیقاً از Google و YouTube استفاده می کنند.

ثبات

ثابت ماندن در انجام سه عامل بالا تمام چیزی است که هنگام انجام بازاریابی وابسته با اینستاگرام نیاز دارید.

وقتی با ارسال محتوای با کیفیت و تعامل با فالوورهای خود سازگار باشید، اینستاگرام پست‌های شما را بیشتر به افرادی که با شما تعامل دارند نشان می‌دهد.

حتی اگر فکر می کنید اینستاگرام تنها مکانی است که مردم عکس های زندگی خود را در آن به اشتراک می گذارند. در واقع چیزی بیشتر از یک پلتفرم ساده رسانه اجتماعی در آن وجود دارد و با افزودن ویژگی‌های بیشتر، بهتر می‌شود.

چگونه کار می کند؟

هنگام استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات، لینک های وابسته اغلب در بیو پروفایل پست می شوند.

ممکن است در حین پیمایش فید خود با اینفلوئنسر برخورد کرده باشید، جایی که “پیوند در بیو” را روی توضیحات قرار داده است.

این پیوند کاربران را به صفحه فرود خود هدایت می کند، جایی که می توانند محصولات مختلفی را که ممکن است علاقه مند به خرید باشند انتخاب کنند.

متأسفانه اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد لینک ها را به عنوان کپشن قرار دهند، به همین دلیل نمی توانید مستقیماً آنها را به یک پست اضافه کنید.

از طرف دیگر، آنها همچنین می توانند پیوندهایی به استوری های خود اضافه کنند و آنها را در نکات برجسته خود جمع آوری کنند تا کاربران همچنان بتوانند آنها را بررسی کنند.

مزایا و معایب بازاریابی وابسته اینستاگرام

اینستاگرام ممکن است پلتفرم خوبی برای وابسته بودن باشد، اما نکات منفی خود را نیز دارد که باید از آن آگاه باشید.

طرفداران

  • آگاهی از برند و فالوورها را افزایش دهید
  • افزایش تعامل
  • همراه با ویژگی های پیشرفته
  • دسترسی به ترافیک ارگانیک آسان تر است

منفی

  • برخی بازارها اجازه بازاریابی وابسته به اینستاگرام را نمی دهند
  • ویژگی های محدود در دسترس است

کدام بازارها اجازه بازاریابی وابسته به اینستاگرام را می دهند؟

کسب درآمد در بازاریابی وابسته به اینستاگرام

برخی از برندهای بزرگ به بازاریاب ها اجازه می دهند که در اینستاگرام لینک ارسال کنند. اگر علاقه مند هستید، می توانید به عنوان یک شرکت وابسته به این آدرس درخواست دهید:

ShareASale

ShareASale یکی از قدیمی ترین بازارهای وابسته است که بیش از 20 سال است که وجود دارد.

این پلتفرم به دلیل پیشنهادات و کمپین‌های شگفت‌انگیز خود که به شرکت‌های وابسته کمک می‌کند تا کمیسیون‌های بالایی کسب کنند، مشهور است.

راکوتن

Rakuten Advertising یک بازار وابسته است که با مارک ها و تبلیغ کنندگان محبوب مانند New Balance، Sephora، JanSport، Udemy و غیره عرضه می شود.

برنامه آنها در واقع کاملاً با رقبای خود متفاوت است زیرا آنها نیازی به شرکت های وابسته ندارند که پس از درخواست برای تبلیغ کنندگان مختلف درخواست دهند.

وابسته به CJ

CJ Affiliate یکی دیگر از پلتفرم های بازاریابی وابسته پیشرو است که با بهترین مارک ها برای تبلیغ همراه است زیرا بیش از هزار شریک تبلیغاتی دارد.

CJ Affiliate که قبلاً به عنوان Commission Junction شناخته می شد، به دلیل اکوسیستم غنی از تبلیغ کنندگان خود به شهرت رسیده است.

آمازون

آمازون محبوب‌ترین بازار آنلاینی است که سال‌هاست وجود دارد و بدون شک آنها یک برنامه وابسته برای کمک به تبلیغ محصولات خود دارند.

نرخ کمیسیون ممکن است به دسته بندی های مختلف خرید بستگی داشته باشد، اما یک چیز مطمئن است که آنها طیف گسترده ای از محصولات را دارند که می توانید در اینستاگرام تبلیغ کنید.

کلیک بانک

ClickBank یک پلت فرم بازاریابی وابسته است که عموماً به عنوان خرده‌فروشی شناخته می‌شود که محصولات شرکت‌های مختلف را به فروش می‌رساند.

آنها همچنین یکی از مطمئن ترین برنامه های وابسته را دارند که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید

به هر حال، اینها تنها تعداد کمی از بازارهای وابسته آنلاین هستند که در اینجا گنجانده نشده اند.

آیا می خواهید در مورد بازاریابی وابسته اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای بررسی دوره بازاریابی وابسته ما اینجا را کلیک کنید.

نکاتی برای خوب بودن در بازاریابی وابسته به اینستاگرام

هر بازاریاب وابسته می‌خواهد در اینستاگرام خوب باشد، به همین دلیل ما نکاتی را گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید از آنها برای ارتقای استراتژی‌های بازاریابی خود استفاده کنید.

یک نام کاربری مناسب انتخاب کنید

اگر می خواهید حساب شما واقعی و قابل اعتماد به نظر برسد، از نام کاربری استفاده کنید که به راحتی و بدون تعداد زیادی اعداد و کاراکترهای عجیب و غریب به خاطر بسپارید.

این بسیار مهم است تا فالوورها بتوانند به راحتی شما را در عکس های خود جستجو و تگ کنند.

فقط آن را ساده نگه دارید.

نمایه خود را جذاب جلوه دهید

احتمالاً این عامل شگفت انگیزی است که باعث می شود کاربران اینفلوئنسرها را دنبال کنند.

انتخاب یک عکس پروفایل مرتبط و ساختن یک فید «مناسب برای اینستاگرام» یکی از دلایلی است که افراد فالوورهای زیادی به دست می آورند.

از آنجایی که پلتفرم بیشتر جنبه بصری دارد، افراد به احتمال زیاد با حساب‌هایی درگیر می‌شوند که ارزش توجه آنها را دارند.

حساب خود را عمومی کنید

سعی کنید بررسی کنید که آیا حساب شما برای عموم قابل مشاهده است یا خیر.

اگر نمایه شما خصوصی باشد، ظاهر شدن در صفحات “کاوش” یا “پست های مشابه” به شما سخت می شود.

یک حساب سازنده داشته باشید

داشتن حساب سازنده برای سازندگان محتوا و تأثیرگذاران بسیار مفید است زیرا دارای ویژگی‌های خاصی است که حساب معمولی فاقد آن است، مانند ابزار “بینش”.

این ویژگی به پیگیری عملکرد آنها در پلتفرم کمک می کند.

یک طاقچه انتخاب کنید

تمرکز بر روی یک طاقچه خاص نیز بسیار مهم است زیرا به شما امکان می دهد یک موضوع در نمایه خود داشته باشید.

اگر جایگاه شما مربوط به گیاهان و باغبانی است، همیشه سعی کنید مطالبی را ارسال کنید که مرتبط با جایگاه شما باشد.

هشتگ های مربوطه را اضافه کنید

همه ما می دانیم که هشتگ ها چگونه محتوای ما را در اینستاگرام دریافت می کنند، به همین دلیل استفاده از هشتگ های مرتبط راه خوبی برای رسیدن به ترافیک ارگانیک است.

برخی از افراد حتی از هشتگ ها برای به دست آوردن فالوور استفاده می کنند، اما هنگام اضافه کردن آنها مراقب باشید تا از برچسب اسپم جلوگیری کنید.

برای اطمینان از اینکه از هشتگ‌های مناسب استفاده می‌کنید، انجام برخی تحقیقات می‌تواند بسیار مفید باشد، بنابراین برای هشتگ‌های مرتبط خود وقت بگذارید.

با فالوورها تعامل داشته باشید

نکته در مورد اینستاگرام این است که یکی از بهترین مکان ها برای حفظ تعامل با فالوورهای شماست.

اکثر شرکت‌های بزرگ حساب‌هایی را ترجیح می‌دهند که نرخ تعامل بالایی داشته باشند، زیرا این حساب‌ها بیشتر تبدیل می‌شوند.

اگر می‌خواهید نمایه‌تان در بهترین مکان‌ها ظاهر شود، افزایش تعامل و پاسخ به نظرات ضروری است.

پست های حمایت شده و تبلیغات پولی در اینستاگرام چیست؟

این هر دو پست پولی هستند با این تفاوت که پست های حمایت شده در اینستاگرام می تواند محتوای یک اینفلوئنسر باشد که برای پست کردن محصول برای دنبال کنندگان خود پول دریافت کرده است.

از سوی دیگر، تبلیغات پولی آنهایی هستند که به طور تصادفی در فید خبری شما که “اسپانسر” شده است ظاهر می شوند.

تفاوت بین بازاریابی وابسته و اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر

بازاریابی وابسته و اینفلوئنسر مارکتینگ یک هدف مشترک دارند: افزایش آگاهی از برند.

تنها چیزی که این دو ساختار را متفاوت می کند این است که اینفلوئنسرها کمیسیون ثابت دریافت می کنند، در حالی که وابسته ها از طریق پیوندهای وابسته کمیسیون دریافت می کنند.

گاهی اوقات شرکت‌های وابسته با اینفلوئنسرها کار می‌کنند، زیرا آسان‌تر است. آنها در حال حاضر دنبال کنندگان ارگانیک دارند که شما به راحتی می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از مزایای کار با اینفلوئنسرهای اینستاگرام این است که می توانید یک رابطه منحصر به فرد بین آنها ایجاد کنید

آیا می خواهید در مورد بازاریابی وابسته اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای بررسی دوره بازاریابی وابسته ما اینجا را کلیک کنید.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
Activity Status Not Showing Featured

چرا وضعیت فعالیت در اینستاگرام نمایش داده نمی شود؟ - فناوری را آسان تر کنید -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

چگونه بدون خرج کردن یک سکه 47633 فالوور در اینستاگرام به دست آوریم

چگونه بدون خرج کردن یک سکه 47633 فالوور در اینستاگرام به دست آوریم -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
زاکربرگ می‌گوید اینستاگرام متا NFT‌ها را آزمایش می‌کند، زیرا فیس‌بوک قصد دارد به‌زودی از آن پیروی کند

زاکربرگ می‌گوید اینستاگرام متا NFT‌ها را آزمایش می‌کند، زیرا فیس‌بوک قصد دارد به‌زودی از آن پیروی کند -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.