این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
بازاریابی در اینستاگرام روز به روز بزرگتر و بزرگتر می شود. بسیاری از برندها و شرکت های تجاری مقداری از سرمایه خود را برای انجام کمپین های بازاریابی در این پلتفرم اجتماعی با حدود 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه اختصاص می دهند. بد نیست، درست است؟
اما فقط در حال افزایش است. بنابراین وقتی از نظر پولی مزیتی دارند، می توانید از نظر بازاریابی با آنها رقابت کنید؟ بله، البته که شما می توانید. اما با رویکرد خلاقانه و استراتژیک شما. اینستاگرام یک زمینه مشترک برای همه کاربرانش فراهم می کند و این شما هستید که باید آن را در مسیر خود قرار دهید.
برای تنظیم خاص خود استراتژی های اینستاگرام، باید تقریباً به طور کامل در مورد این پلتفرم بدانید. برای این کار باید ترفندهایی را یاد بگیرید و دنبال کنید.
ترفندهای بازاریابی اینستاگرام که باید بدانید
مشخصات
اولین قدم این است که پروفایل خود را تنظیم کنید. برای اهداف بازاریابی، بهتر است به یک نمایه تجاری بروید. از آنجا که اینستاگرام به حساب های تجاری آنها گزینه های ویژه ای ارائه می دهد که از بسیاری جهات به شما کمک می کند.
ویژگیهایی مانند بینش، دعوت به عمل، اشتراکگذاری پیوند به کمپین بازاریابی شما سود میرساند و آنها فقط به حسابهای تجاری محدود میشوند.
شما همچنین می توانید برخی را ترجیح دهید ابزارهای تحلیل کسب و کار که به صورت آنلاین در دسترس هستند، اما مقداری دلار برای شما هزینه خواهد داشت. بنابراین بهتر است از نمایه تجاری استفاده کنید.
بیوگرافی
اگر نمایه فروشگاه شماست، پس بیو تابلوی شماست. درباره شما و کسب و کارتان می گوید. اما در یک خط ساده، نه مانند یک انشا. بنابراین باید بیوگرافی خود را بسازید که باید واضح و جذاب باشد. برخی هستند هک بیو اینستاگرام تا بیوگرافی شما جذاب به نظر برسد.
- خطوط خود را بشکنید این بدان معناست که به جای اضافه کردن بیوگرافی خود به عنوان یک پاراگراف، می توانید آنها را به 2 یا 3 خط تقسیم کنید، بنابراین واضح و تمیز به نظر می رسد.
- سایر اکانت های مرتبط با شما را در بیو تگ کنید. حتی می توانید حساب شخصی خود را در آنجا اضافه کنید. این به شما کمک می کند آن حساب ها را تبلیغ کنید.
- استفاده از کلمات کلیدی به عنوان نام نمایه به صفحه شما کمک می کند تا مخاطب و فالوور بیشتری داشته باشد. زیرا افرادی که با استفاده از آن کلمات جستجو می کنند می توانند صفحه شما را پیدا کنند. شما باید بهترین کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه خود را پیدا کنید و باید آنها را بر اساس آن انتخاب کنید
- شما می توانید تراز زیستی خود را با استفاده عاقلانه از فضاها تغییر دهید. از آنجایی که تقریباً تمام بایوس ها به چپ تراز هستند، ظاهری منحصر به فرد به شما می دهد.
- کاراکترها یا ایموجی ها را اضافه کنید تا جذاب تر به نظر برسد. استفاده از انواع مختلف فونت نیز می تواند همین کار را انجام دهد.
- پیوند خود را به نمایه خود اضافه کنید. شما می توانید تنها یک لینک در بیو خود اضافه کنید، بنابراین آن را در صورت نیاز انتخاب کنید.
خوراک
فید یا دیوار شما ناحیه ای است که حاوی پست های شماست. جایی است که محتوای شما وجود دارد. پس باید به اندازه محتوا به پست ها هم توجه کنید. پست های شما تصمیم شما را می گیرد کسب و کار در اینستاگرام. این چیزی است که به مردم می رسد و محتوای شما را برای آنها طنین انداز می کند.
بنابراین کارهایی که می توانید برای افزایش کیفیت پست خود انجام دهید عبارتند از:
عکس ها
- از فیلترها استفاده کنید یا عکس های خود را ویرایش کنید تا بهتر از تصاویر خام به نظر برسند.
- از شبکه ها برای تراز کردن تصویر خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر عکسی از یک محصول ارسال می کنید، از قانون یک سوم استفاده کنید تا آن را کاملاً تراز کنید.
- انواع مختلف تکنیک های ارسال را دنبال کنید. به عنوان مثال، مانند ارسال شبکه ای، شما عکس های خود را تقسیم می کنید و آنها را جداگانه پست می کنید یا از چرخ فلک برای اضافه کردن چندین عکس تا 10 استفاده می کنید.
- پیش نویس های خود را به جای ارسال چندین پست به طور همزمان ذخیره کنید.
فیلم های
- از ابزارهای ویرایش ویدیو استفاده کنید تا ویدیوی خود را کامل تر کنید و ویدیوی خود را بهتر جلوه دهید.
- در صورت عدم نیاز، صدای طبیعی را از ویدیو حذف کنید. سپس، میتوانید صدای دیگری را اضافه کنید که با محتوای شما سازگاری بیشتری دارد.
- یک تصویر جلد برای ویدیوی خود ایجاد کنید. شما می توانید هر فریم خاصی را از ویدیو انتخاب کنید، یا همچنین می توانید از یک تصویر جداگانه استفاده کنید.
کپشن و هشتگ
زیرنویسها جایی هستند که میتوانید تمام خلاقیت خود را به کار ببرید. این منطقه ای است که می توانید بینندگان خود را به تعامل با پست ها سوق دهید.
بر اساس محتوا، می توانید تا 2200 کاراکتر در کپشن اضافه کنید و همچنین می توانید آنها را در قسمت نظرات خود ادامه دهید و پین کنید. برخی از پستها مانند نقد فیلم یا هر محتوای اطلاعاتی به آن نیاز دارند.
اما اگر در مورد محصول یا خدماتی پست میکنید، نباید از حد مجاز تجاوز کنید. زیرنویس ها با 125 کاراکتر کوتاه می شوند. بنابراین مهم است که شما باید نمای کلی را در آن انتقال دهید.
کاری که هرگز نباید در اینستاگرام یا هر سایت دیگری از انجام آن دست بکشید بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی هشتگ اضافه می کند هشتگ ها مانند تمبر روی پست هستند. بدون آنها به مقصد مورد نظر شما نمی رسد.
بنابراین باید هشتگهای مرتبط را به پستهای خود اضافه کنید لایک خودکار اینستاگرام برای دسترسی بیشتر از پست های شما برای مجموعه ای متفاوت از مخاطبان. شما باید بر اساس محبوبیت و ارتباط آنها در مورد آنها تحقیق کنید و بهترین ها را انتخاب کنید. اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا 30 هشتگ را در یک کپشن اضافه کنید.
اینها ترفندهای برتری هستند که بسیاری از بازاریابان اینستاگرام دنبال می کنند و نتیجه می گیرند. اگر شما هم همین کار را انجام دهید، به سرعت کمتر از یک حرفه ای نیستید، که باعث رونق کسب و کار شما می شود.
بیوگرافی نویسنده
سارا جیمز نویسنده محتوا در VoxCorp با بیش از 8 سال سابقه در بازاریابی شبکه های اجتماعی. در اوقات فراغت، او دوست دارد با دوستانش درباره غذا، سفر و فرهنگ باستانی صحبت کند.

کارکنان تحریریه WP Daily Coupons تیمی از کارشناسان وردپرس به رهبری پیتر نیلسون هستند.