• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بهترین راهنمای استیکرهای اینستاگرام [and Why You Should Use Them] -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 21, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که آنها به 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه رسیده اند. با رشد سه ماهه تا 5 درصد در مقایسه با فیس بوک 3.14 درصد و اسنپ چت 2.13 درصد، جای تعجب نیست که اینستاگرام به طور مداوم ویژگی هایی را اضافه می کند تا از روندها جلوتر بماند. یکی از محبوب ترین افزودنی های آن ها امکان افزودن استیکر به عکس ها، فیلم ها و استوری های اینستاگرام است. اگرچه این ویژگی در ابتدا توسط اسنپ چت معرفی شد، اما اینستاگرام آن را به سطح دیگری ارتقا داد. اگر هنوز آزمایش نکرده اید، استیکرها جدیدترین تکامل ایموجی هستند. استیکرها به کاربران این امکان را می دهند که بیانی را به یک پست اضافه کنند و فالوورها می توانند واکنش های شخصی را ارائه دهند. این نه تنها مورد علاقه کاربران اکانت شخصی روزمره است، بلکه در بین برندهایی که از پلتفرم اینستاگرام استفاده می کنند نیز بسیار محبوب است که امیدوارند تعامل اجتماعی را افزایش دهند. در این بهترین راهنمای استیکرهای اینستاگرام، برخی از انواع مختلف استیکرهایی که در حال حاضر مرسوم هستند و نحوه استفاده از آنها را به شما نشان خواهیم داد.

استیکرهای موسیقی

موسیقی زبان زندگی است و این واقعیت است که کاربران اکنون می توانند موسیقی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید استوری‌ها را بسیار سرگرم‌کننده‌تر می‌کند و اولین مورد در راهنمای ما برای استیکرهای اینستاگرام است. شما واقعاً می توانید احساس خود را با اضافه کردن یک موسیقی متن به داستان خود بیان کنید. با این حال بهتر است، هنگامی که برای افزودن یک برچسب موسیقی ضربه بزنید، به کتابخانه ای از موسیقی منتقل می شوید، جایی که می توانید آهنگ خاصی را جستجو کنید یا بر اساس ژانر فیلتر کنید. گزینه فیلتر کردن بر اساس خلق و خوی لمس خوبی است زیرا به شما امکان می دهد دقیقاً احساس خود را در آن زمان بیان کنید. اگر قسمت خاصی از آهنگی وجود دارد که می‌خواهید از آن استفاده کنید، می‌توانید به سرعت به قسمت دقیقاً جلو یا عقب ببرید، از آن استفاده کنید و سپس انتخاب خود را قبل از انتشار پیش‌نمایش کنید.

استیکرهای نظرسنجی

برچسب های نظرسنجی را می توان درست مانند هر استوری دیگر اینستاگرام اضافه کرد. روی تصویر یا ویدیو بکشید و رها کنید و به شما گزینه ای داده می شود تا یک سوال را سفارشی کنید و انتخاب هایی را برای دنبال کنندگان خود برای رای دادن ارائه دهید. وقتی مردم داستان شما را مشاهده می کنند، می توانند پاسخ سوالی را که فکر می کنند مناسب است انتخاب کنند. هنگامی که آنها بر روی یک انتخاب برای رای دادن ضربه می زنند، نتایج فوری نظرسنجی تا کنون به آنها داده می شود. برای مشاهده نتایج برای خودتان، به سادگی لیست بینندگان را باز کنید و خواهید دید که چه کسی به هر انتخابی رای داده است و کدام گزینه برنده شده است.

برچسب اسلایدر ایموجی

اسلایدر ایموجی استیکر اینستاگرام

اگر می‌خواهید بفهمید تاپیک‌های تابستانی‌تان در مقیاس ۱ تا شگفت‌انگیز چقدر شگفت‌انگیز هستند، نگران نباشید، اینستاگرام پشت شماست! در ویژگی اسلایدر ایموجی نسخه تند استیکر نظرسنجی است. می‌توانید با استفاده از یک مقیاس رتبه‌بندی لغزنده که شامل هر شکلک دلخواه خود به عنوان انتخابگر است، از فالوورهای خود نظرسنجی کنید. به سادگی آن را به استوری خود اضافه کنید، به دنبال کنندگان خود فرصتی برای مشاهده آن بدهید و منتظر دریافت بازخورد باشید. این یک راه عالی برای خلاقیت در تعامل با دوستان و دنبال کنندگان است.

برچسب مکان

استیکر موقعیت مکانی استیکر اینستاگرام

بعدی در راهنمای ما برای استیکرهای اینستاگرام، این است ژئوتگ اینستاگرام، که بیشتر به عنوان برچسب موقعیت مکانی شناخته می شود، یک راه عالی برای کسب و کارها و مارک ها است تا در معرض دید محلی بیشتری قرار گیرند. کاربران معمولی می‌توانند آن را در پست‌ها قرار دهند تا مردم بدانند برای ناهار کجا بوده‌اند یا حسادت خود را نسبت به آخرین لحظه تعطیلات خود در مالدیو تحمیل کنند! این ویژگی به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد تا رویدادها را به اشتراک بگذارند، رویدادهای محلی را برجسته کنند یا با سازندگان استوری های محلی اینستاگرام ارتباط برقرار کنند.

استیکر هشتگ

استیکر هشتگ اینستاگرام استیکر

هنگامی که فیلترهای چهره در سال 2017 به اینستاگرام معرفی شدند، همینطور بود استیکرهای هشتگ. این به فالوورها این امکان را می دهد که با یک هشتگ خاص که در یک عکس یا ویدیو قرار داده شده است تعامل داشته باشند. چگونه کار می کند؟ هنگامی که “Instagram Banger” خود را گرفتید، به سادگی استیکر را بکشید و رها کنید و هشتگ مربوطه خود را اضافه کنید. پس از انتشار، این امکان را به بینندگان می دهد تا روی استیکر کلیک کرده و پست های مشابه حاوی هشتگ مشابه را بررسی کنند و دامنه پست اینستاگرام را افزایش می دهد.

استیکر سلفی

هشدار آماری شگفت انگیز! در زمان نوشتن این پست، تمام شده است 350 میلیارد عکس «#سلفی» در اینستاگرام. وای! عکس های سلفی جهان را آنطور که می شناسیم تغییر داده است. وقتی اینستاگرام استیکر سلفی را معرفی کرد، جای تعجبی نداشت که به اینستاگرامرها اجازه می داد سلفی بگیرند و استیکرهایی از خود به استوری هایشان اضافه کنند. هیچ وقت نمی توان خیلی بیهوده بود! مزایای این ویژگی این است که می‌توانید عکس‌های عکس‌العمل اضافه کنید، چهره‌ها را با ارزش کمیک عوض کنید، یا جنبه‌های مختلف شخصیت خود را در داستان‌هایتان به نمایش بگذارید.

در این راهنمای استیکرهای اینستاگرام، ویژگی‌هایی را بررسی کرده‌ایم که می‌توانید به پست‌ها و استوری‌های خود به جاز اضافه کنید تا آن‌ها را با شخصیت و انیمیشن ایجاد کنید.

اما سوال اینجاست…

چرا باید از آنها استفاده کنید؟

استیکر سوال بیمار اینستاگرام

به عنوان یک کاربر با یک حساب شخصی، استیکرها راه بسیار خوبی برای افزایش فالوورها و تعامل با فالوورهای خود هستند. همچنین به شما این امکان را می دهد که خلاقیت بیشتری داشته باشید و با پست ها سرگرم شوید. برای کسب‌وکارها و برندها، استفاده از این راهنمای استیکرهای اینستاگرام در استوری‌های خود نه تنها با فالوورهای شما ارتباط برقرار می‌کند، بلکه منبعی عالی برای جلب توجه و هدایت ترافیک به فروشگاه یا صفحه اصلی شما است. اگر بیش از 10 هزار دنبال کننده در یک حساب تجاری دارید، اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با کشیدن انگشت به بالا به فروشگاه، صفحه محصول یا صفحه وب خود پیوند دهید. پس واقعی باش خلاق باش. محتوای خود را زنده کنید و شاهد رشد فالوورهای خود باشید.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
NFT su Instagram: cosa sono، come funzionano ea cosa servono

NFT su Instagram: cosa sono، come funzionano ea cosa servono -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

متا شروع به آزمایش NFT در اینستاگرام می کند، می گوید فیس بوک بعدی است

متا شروع به آزمایش NFT در اینستاگرام می کند، می گوید فیس بوک بعدی است -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
7 قالب مسابقه و هدیه اینستاگرام

7 قالب مسابقه و هدیه اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 1, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.