این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
استیکرهای موسیقی
موسیقی زبان زندگی است و این واقعیت است که کاربران اکنون می توانند موسیقی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید استوریها را بسیار سرگرمکنندهتر میکند و اولین مورد در راهنمای ما برای استیکرهای اینستاگرام است. شما واقعاً می توانید احساس خود را با اضافه کردن یک موسیقی متن به داستان خود بیان کنید. با این حال بهتر است، هنگامی که برای افزودن یک برچسب موسیقی ضربه بزنید، به کتابخانه ای از موسیقی منتقل می شوید، جایی که می توانید آهنگ خاصی را جستجو کنید یا بر اساس ژانر فیلتر کنید. گزینه فیلتر کردن بر اساس خلق و خوی لمس خوبی است زیرا به شما امکان می دهد دقیقاً احساس خود را در آن زمان بیان کنید. اگر قسمت خاصی از آهنگی وجود دارد که میخواهید از آن استفاده کنید، میتوانید به سرعت به قسمت دقیقاً جلو یا عقب ببرید، از آن استفاده کنید و سپس انتخاب خود را قبل از انتشار پیشنمایش کنید.
استیکرهای نظرسنجی
برچسب های نظرسنجی را می توان درست مانند هر استوری دیگر اینستاگرام اضافه کرد. روی تصویر یا ویدیو بکشید و رها کنید و به شما گزینه ای داده می شود تا یک سوال را سفارشی کنید و انتخاب هایی را برای دنبال کنندگان خود برای رای دادن ارائه دهید. وقتی مردم داستان شما را مشاهده می کنند، می توانند پاسخ سوالی را که فکر می کنند مناسب است انتخاب کنند. هنگامی که آنها بر روی یک انتخاب برای رای دادن ضربه می زنند، نتایج فوری نظرسنجی تا کنون به آنها داده می شود. برای مشاهده نتایج برای خودتان، به سادگی لیست بینندگان را باز کنید و خواهید دید که چه کسی به هر انتخابی رای داده است و کدام گزینه برنده شده است.
برچسب اسلایدر ایموجی
اگر میخواهید بفهمید تاپیکهای تابستانیتان در مقیاس ۱ تا شگفتانگیز چقدر شگفتانگیز هستند، نگران نباشید، اینستاگرام پشت شماست! در ویژگی اسلایدر ایموجی نسخه تند استیکر نظرسنجی است. میتوانید با استفاده از یک مقیاس رتبهبندی لغزنده که شامل هر شکلک دلخواه خود به عنوان انتخابگر است، از فالوورهای خود نظرسنجی کنید. به سادگی آن را به استوری خود اضافه کنید، به دنبال کنندگان خود فرصتی برای مشاهده آن بدهید و منتظر دریافت بازخورد باشید. این یک راه عالی برای خلاقیت در تعامل با دوستان و دنبال کنندگان است.
برچسب مکان
بعدی در راهنمای ما برای استیکرهای اینستاگرام، این است ژئوتگ اینستاگرام، که بیشتر به عنوان برچسب موقعیت مکانی شناخته می شود، یک راه عالی برای کسب و کارها و مارک ها است تا در معرض دید محلی بیشتری قرار گیرند. کاربران معمولی میتوانند آن را در پستها قرار دهند تا مردم بدانند برای ناهار کجا بودهاند یا حسادت خود را نسبت به آخرین لحظه تعطیلات خود در مالدیو تحمیل کنند! این ویژگی به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد تا رویدادها را به اشتراک بگذارند، رویدادهای محلی را برجسته کنند یا با سازندگان استوری های محلی اینستاگرام ارتباط برقرار کنند.
استیکر هشتگ
هنگامی که فیلترهای چهره در سال 2017 به اینستاگرام معرفی شدند، همینطور بود استیکرهای هشتگ. این به فالوورها این امکان را می دهد که با یک هشتگ خاص که در یک عکس یا ویدیو قرار داده شده است تعامل داشته باشند. چگونه کار می کند؟ هنگامی که “Instagram Banger” خود را گرفتید، به سادگی استیکر را بکشید و رها کنید و هشتگ مربوطه خود را اضافه کنید. پس از انتشار، این امکان را به بینندگان می دهد تا روی استیکر کلیک کرده و پست های مشابه حاوی هشتگ مشابه را بررسی کنند و دامنه پست اینستاگرام را افزایش می دهد.
استیکر سلفی
هشدار آماری شگفت انگیز! در زمان نوشتن این پست، تمام شده است 350 میلیارد عکس «#سلفی» در اینستاگرام. وای! عکس های سلفی جهان را آنطور که می شناسیم تغییر داده است. وقتی اینستاگرام استیکر سلفی را معرفی کرد، جای تعجبی نداشت که به اینستاگرامرها اجازه می داد سلفی بگیرند و استیکرهایی از خود به استوری هایشان اضافه کنند. هیچ وقت نمی توان خیلی بیهوده بود! مزایای این ویژگی این است که میتوانید عکسهای عکسالعمل اضافه کنید، چهرهها را با ارزش کمیک عوض کنید، یا جنبههای مختلف شخصیت خود را در داستانهایتان به نمایش بگذارید.
در این راهنمای استیکرهای اینستاگرام، ویژگیهایی را بررسی کردهایم که میتوانید به پستها و استوریهای خود به جاز اضافه کنید تا آنها را با شخصیت و انیمیشن ایجاد کنید.
اما سوال اینجاست…
چرا باید از آنها استفاده کنید؟
به عنوان یک کاربر با یک حساب شخصی، استیکرها راه بسیار خوبی برای افزایش فالوورها و تعامل با فالوورهای خود هستند. همچنین به شما این امکان را می دهد که خلاقیت بیشتری داشته باشید و با پست ها سرگرم شوید. برای کسبوکارها و برندها، استفاده از این راهنمای استیکرهای اینستاگرام در استوریهای خود نه تنها با فالوورهای شما ارتباط برقرار میکند، بلکه منبعی عالی برای جلب توجه و هدایت ترافیک به فروشگاه یا صفحه اصلی شما است. اگر بیش از 10 هزار دنبال کننده در یک حساب تجاری دارید، اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که با کشیدن انگشت به بالا به فروشگاه، صفحه محصول یا صفحه وب خود پیوند دهید. پس واقعی باش خلاق باش. محتوای خود را زنده کنید و شاهد رشد فالوورهای خود باشید.