این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
باور کنید یا نه، بله، هشتگ ها همچنان محبوب هستند.
بسیاری از مردم استفاده از هشتگ ها را درک نمی کنند و بنابراین استفاده از آنها را متوقف کرده اند.
هرچند گول نخورید هنوز افراد و کسبوکارهای زیادی هستند که برای یافتن راهحلهایی برای نیازهای خود به هشتگها تکیه میکنند، چه به دنبال مدیر رسانههای اجتماعی باشند، چه یک رستوران جدید در منطقه شما یا یک عکاس فارغالتحصیلی.

دانلود رایگان
راهنمای نهایی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت
چرا هشتگ ها برای استراتژی اینستاگرام من مهم هستند؟
هشتگ ها هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای افزایش دید و بهبود تعامل در اینستاگرام هستند.
چه از هشتگ های از قبل موجود استفاده کنید یا هشتگ های جدیدی را به طور خاص برای برند خود ایجاد کنید، با استفاده از آنها می توانید به حساب های بیشتری دسترسی پیدا کنید.
هنوز کاربران زیادی هستند که جستجو می کنند یا دنبال می کنند هر روز هشتگ. این ممکن است یک کلمه کلیدی صنعتی باشد که آنها دوست دارند برای روندهای جدید دنبال کنند، یا شاید آنها در حال جستجوی هشتگ های مربوط به یک رویداد به موقع آن روز هستند.
مشاهده برای موفقیت در اینستاگرام ضروری است. از این گذشته، اگر هیچ کس پست های شما را نمی بیند، حضور در پلتفرم واقعاً فایده ای ندارد. هشتگ ها راهی عالی برای ظاهر شدن در جستجوی افرادی است که در حال حاضر شما را دنبال نمی کنند، اما احتمالاً مناسب هستند.
هشتگ ها می توانند به افزایش تعامل کمک کنند، به خصوص زمانی که از مخاطبان خود بخواهید از هشتگ های مارک خود استفاده کنند. چه در حال برگزاری مسابقه باشید و چه به دنبال جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر باشید، درخواست از فالوورهای خود برای برچسب گذاری پست های خود با یک هشتگ خاص (و البته اکانت خود را تگ کنید) می تواند تعامل با برند شما را افزایش دهد. این همچنین به شما کمک می کند که دید را افزایش دهید، زیرا دنبال کنندگان شما شما را به ارتباطات خود ارتقا می دهند.
چگونه بهترین هشتگ های اینستاگرام را پیدا کنیم؟
اگر مراقب نباشید، تحقیق در مورد بهترین هشتگهای اینستاگرام میتواند به راحتی شما را به سوراخ خرگوش بکشاند. یکی از بهترین راه ها برای صرفه جویی در زمان و حفظ تمرکز، استفاده از یک تولید کننده هشتگ با کیفیت بالا است.
تولید کننده هشتگ Kicksta استفاده از آن آسان است و هشتگ های مرتبطی را برای فردی که وارد می کنید ارائه می کند. شما می توانید بر اساس هشتگ های برتر، هشتگ های منطبق بر بهترین ها یا هشتگ های تصادفی جستجو کنید. از آنجا، می توانید مواردی را که به بهترین وجه با برند شما مطابقت دارند انتخاب کنید و آنها را در گروه های مختلف هشتگ ذخیره کنید.
اگر نمی خواهید از ژنراتور استفاده کنید، می توانید خودتان در اینستاگرام نیز جستجو کنید. با نگاهی به رقبا یا رهبران در صنعت خود شروع کنید تا ببینید از چه هشتگ هایی استفاده می کنند. از آنجا می توانید یکی از آن هشتگ ها را انتخاب کنید و ببینید چه پست هایی ظاهر می شوند. به آن پست ها نگاه کنید و ببینید آیا هشتگ دیگری نظر شما را جلب می کند یا خیر. اگر فکر میکنید هشتگهای آنها ممکن است به شما مربوط باشد، میتوانید این فرآیند را با حسابهای خارج از صنعت خود نیز تکرار کنید.
انواع هشتگ برای تحقیق و استفاده
انواع مختلفی از هشتگ ها وجود دارد که برندها و حساب ها در پست های مختلف خود از آنها استفاده می کنند. بهترین استراتژیهای هشتگ از ترکیبی از انواع و اندازههای مختلف هشتگ استفاده میکنند.
بیایید نگاهی به انواع مختلف هشتگ هایی که ممکن است بخواهید در استراتژی اینستاگرام خود بگنجانید بیاندازیم.
هشتگ های پرطرفدار
مانند هر چیز پرطرفداری، هشتگ های پرطرفدار محبوب ترین هشتگ ها در هر لحظه هستند. یافتن هشتگ های پرطرفدار در اینستاگرام مانند فیس بوک آسان نیست.
اگر از a استفاده می کنید مولد هشتگ، احتمالاً گزینه ای برای انتخاب هشتگ های “بالا” دارد. این به شما آنهایی را که در حال ترند هستند نشان می دهد.
یا اگر میخواهید در اینستاگرام بمانید، میتوانید به صفحه جستجو بروید، اما در واقع چیزی در نوار تایپ نکنید. این به شما پست های پرطرفدار مرتبط با شما را نشان می دهد. می توانید در این پست ها اسکرول کنید و ببینید از کدام هشتگ استفاده می کنند. این می تواند مفید باشد زیرا احتمالاً در حال پست کردن و دنبال کردن حساب های مرتبط با صنعت خود هستید.


هشتگ های مارک دار
هشتگهای مارکدار همانطور که به نظر میرسند هستند – توسط یک برند خاص و برای آن ایجاد شدهاند.
کارآفرین جنا کوچر این کار را با پادکست خود انجام داده است. او هشتگ #goaldiggerpodcast را ایجاد کرد و فالوورهایش را تشویق میکند که از آن هنگام صحبت در مورد برنامه یا هر چیزی که مربوط به محتوای کسبوکارش است استفاده کنند. این به او کمک کرده است تا جامعه خود و دنبال کنندگان برنامه را رشد دهد.

هشتگ های مخصوص طاقچه
هشتگهایی که مختص جایگاه خاص هستند معمولاً بسیار هدفمند هستند و ممکن است به بزرگی سایر هشتگهای بسیار محبوب نباشند. تفاوت این است که هشتگ های خاص اغلب برای نمایش پست شما در مقابل افرادی که واقعاً به محتوایی که شما ایجاد می کنید علاقه مند هستند، مؤثرتر هستند.
برچسبی مانند #شفای بدن من با غذا برای کسانی که به دنبال بهبودی خود با تغذیه هستند بسیار خاص است.

هشتگ های مبتنی بر رویداد
استفاده از هشتگ برای رویدادهای پرطرفدار راهی عالی برای تبدیل شدن به بخشی از گفتگو است. چه رویدادهایی که واقعاً در آن شرکت میکنید یا رویدادهایی که میدانید در صنعت شما اتفاق میافتند، افزودن این هشتگها به استراتژیتان میتواند به شما کمک کند در مقابل کاربران ایدهآل اینستاگرام قرار بگیرید.
به عنوان مثال، ریچل هالیس چندین بار در سال یک رویداد بزرگ کارآفرینی به نام Rise برگزار می کند. استفاده از یکی از آن هشتگها، مانند #risexdallas، پستهای شما را در گفتگو با پستهایی که از رویداد واقعی ارسال شدهاند قرار میدهد.

هشتگ های محلی
استفاده از هشتگ های محلی راهی عالی برای اطمینان از جذب کاربران در منطقه خود است. این به ویژه اگر شما یک برند مبتنی بر خدمات هستید که به مشتریان محلی متکی است مفید است.
اگر به مکان های فیزیکی محدود نیستید، هشتگ های محلی را تخفیف ندهید. بسیاری از مردم هشتگ های محلی را برای حمایت از مشاغل کوچک جستجو می کنند یا حتی در مورد سفرهای آینده تحقیق می کنند.
هشتگ هایی مانند #cincinnnatiweddingplanner ابزاری عالی برای جذب مشتریان بالقوه ای هستند که در منطقه شما هستند.

استفاده رقبا از هشتگ ها
استفاده از هشتگ هایی که رقبای شما استفاده می کنند می تواند ایده خوبی باشد. حداقل میتوانید از هشتگهای صنعتی عمومی یا هشتگهای خاص که آنها استفاده میکنند استفاده کنید.
شما باید از استفاده از هشتگ های مارک آنها خودداری کنید. در عوض، از هشتگهای آنها به عنوان الهامبخش استفاده کنید، به خصوص اگر در مکانی متفاوت از شما هستند و رقبای مستقیم نیستند. رقبای شما ممکن است ایده های خوبی برای هشتگ داشته باشند، بنابراین نگاهی بیندازید تا ببینید درباره چه موضوعاتی پست می کنند.
البته فراموش نکنید که هشتگ های شما فرصتی دیگر برای متمایز کردن خود هستند. ببینید آیا میتوانید هشتگهای آنها را بچرخانید تا آنها را به شما مرتبطتر کند. اگر واقعاً گیج شدهاید، ببینید از چه هشتگهای گسترده و گستردهای در صنعت استفاده میکنند و شروع به استفاده از آنها کنید.
بهترین روش های هشتگ اینستاگرام
بنابراین اکنون که انواع مختلف هشتگهایی را که باید در مورد آنها تحقیق و استفاده کنید، میدانید، اجازه دهید به سرعت به برخی از بهترین روشهای کلی اشاره کنیم تا مطمئن شویم که از هشتگهای خود به خوبی استفاده میکنید.
- شما می توانید تا 30 هشتگ در اینستاگرام استفاده کنید و توصیه می کنیم از همه آنها استفاده کنید. ما فقط در مورد شش نوع مختلف هشتگ برای تحقیق و استفاده صحبت کردیم، بنابراین از هر نوع چند مورد را برای ایجاد ترکیب شخصی خود انتخاب کنید.
- دقیقاً مجموعه هشتگ های مشابه را در هر پست پست نکنید. هشتگ هایی که استفاده می کنید را با هم ترکیب کنید و مطمئن شوید که حداقل برخی از آنها دقیقاً با آنچه در عکس شما است مرتبط هستند.
- اگر نمی خواهید هشتگ های خود را به کپشن خود اضافه کنید، می توانید آنها را در اولین نظر ارسال کنید. بسیاری از ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام در واقع به شما امکان می دهند آنها را در کامنت ذخیره کنید و آنها نیز آنها را برای شما پست می کنند.
- هشتگها میتوانند آزمون و خطا داشته باشند، اما در نهایت برخی از آنها را پیدا خواهید کرد که به خوبی برای شما کار میکنند. مطمئن شوید که آنها را برای استفاده در آینده ذخیره کرده اید. برای دسترسی آسان می توانید هشتگ های مورد علاقه خود را در لیست های گوشی خود ذخیره کنید.
بسته شدن
هنگامی که شروع به کار با هشتگ در استراتژی اینستاگرام خود کردید، احتمالاً افزایش تعامل و دیده شدن را خواهید دید. مطمئن شوید که هشتگهای شما سایهبانی نشدهاند (فقط آنها را جستجو کنید و مطمئن شوید که یادداشتی با مضمون «این پستها نشان داده نمیشوند» وجود ندارد)، و سپس از کار کردن لذت ببرید تا ببینید کدام برچسبها برای مخاطبان شما بهتر کار میکنند.
نویسنده مهمان: Rafaella Aguiar مدیر بازاریابی در Kicksta است. او در زمینه بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی تخصص دارد. می توانید نکات بازاریابی روزانه بیشتری را از او در اینجا بیابید @kicksta.co.