این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

با توجه به حضور گسترده اینستاگرام در بازار رسانه های اجتماعی، باور اینکه اینستاگرام کمتر از یک دهه است که وجود داشته است سخت است.

اینستاگرام از این ایده متولد شد که مردم می‌خواهند عکس‌های بی‌نقص را به صورت آنلاین برای فالوورهای خود پست کنند. افزودن گزینه‌های فیلترینگ به برنامه تنها چیزی است که لازم بود تا اینستاگرام به عنوان یک حس رسانه‌های اجتماعی مطرح شود.

کاربران اکنون می‌توانند با اعمال فیلترهایی به عکس‌های خود با تغییر آن‌ها به رنگ‌های تک رنگ یا قهوه‌ای یا تشدید نور و اشکال، ظاهر متفاوتی به عکس‌های خود بدهند. تعداد کاربران اینستاگرام افزایش یافت زیرا کاربران بیشتر و بیشتری احساس کردند که تصاویر آنها اکنون ارزش پست کردن را دارد.

در سال 2012، بنیانگذاران اینستاگرام این اپلیکیشن را به فیسبوک فروختند برای 1 میلیارد دلار، با حدود 50 میلیون کاربر در سراسر جهان. اکنون بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد و ارزش تخمینی آن 100 میلیارد دلار است.

نمودار افزایش اینستاگرام به ۱ میلیارد برای بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام

این برنامه از استفاده توسط افراد در ظرفیت شخصی خود به برنامه های کاربردی تجاری تغییر یافته است، جایی که بازاریابی اینستاگرام موفقیت بزرگی را به اثبات رسانده است. این کاربران از فالوورهای عظیم خود برای ترغیب آنها به استفاده از محصولات و خدمات خاص استفاده می کنند. برای برخی، این منبع درآمد اصلی آنهاست و بسیاری از آنها در تعجب مانده اند که چگونه این کار را انجام می دهند.

راز بزرگ بازاریابی اینستاگرام چیست؟ همانطور که معلوم است، تعداد کمی وجود دارد.

راهنمای رسانه های اجتماعی

دانلود رایگان

راهنمای نهایی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت