• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، لینکدین و پینترست -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 23, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای تقویت برند شما و محتوای فوق العاده ای است که ایجاد می کنید. اما این کافی نیست که هر زمان که دوست داشتید فقط محتوا را در شبکه های اجتماعی پست کنید – پست کردن در برخی مواقع بهتر از سایرین عمل می کند.

بنابراین، بهترین زمان برای ارسال پست در هر کانال رسانه های اجتماعی در سال 2022 چه زمانی است؟ ما بیش از 300 بازاریاب رسانه های اجتماعی در ایالات متحده را مورد بررسی قرار دادیم و به پاسخ آن رسیدیم.

بهترین زمان برای ارسال در رسانه های اجتماعی

بر اساس نظرسنجی ما در سال 2021 از بیش از 300 بازاریاب، بهترین زمان برای ارسال پست در رسانه های اجتماعی – در همه صنایع و پلتفرم ها – از 6 بعد از ظهر تا 9 بعد از ظهر و 3 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر است. بهترین روزها برای ارسال پست معمولاً آخر هفته ها، به ویژه شنبه ها است.

قبل از اینکه به جزئیات هر پلتفرم بپردازیم، توجه به این نکته مهم است که برای نظرسنجی خود، از پاسخ دهندگان خواسته ایم در منطقه زمانی فعلی خود پاسخ دهند – با 38٪ از پاسخ دهندگان در منطقه زمانی شرقی. این را در نظر داشته باشید که اطلاعات را مرور می‌کنید و می‌بینید که چگونه برای برند شما قابل اجرا است.

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام

در سال 2022، اینستاگرام از 2 میلیارد کاربر ماهانه فراتر رفت و اکثر کاربران از طریق موبایل به این پلتفرم دسترسی داشتند.

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام

  • به طور متوسط، بهترین زمان برای ارسال پست است اینستاگرام در سراسر صنایع در اواسط تا اواخر بعد از ظهر، به ویژه بین 6 و 9 بعد از ظهر، 3 و 6 بعد از ظهر، و 9 و 12 بعد از ظهر هستند.
  • بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام شنبه ها است. بدترین روز دوشنبه هاست. با این حال، هنگام مقایسه مارک های B2C و B2B، اولی شنبه ها را به عنوان بهترین روز گزارش می کند در حالی که دومی ها می گویند جمعه است.
  • بدترین زمان برای ارسال پست عبارتند از:
    • 6 صبح تا 9 صبح
    • 9 شب تا 12 صبح
    • ساعت 12 الی 3 بعد از ظهر

یکی از صنایعی که در بازه زمانی 12 تا 3 بعد از ظهر موفقیت‌های زیادی را گزارش می‌کند، تولید و مواد است که 50 درصد از آنها گفته‌اند که بهترین زمان برای ارسال پست است.

بهترین زمان برای ارسال در فیس بوک

وقتی نوبت به بهترین زمان برای ارسال پست می رسد، بازاریابان اعداد تقریباً یکسانی را گزارش می دهند فیس بوک همانطور که در اینستاگرام انجام می دهند.

بهترین زمان برای ارسال در فیس بوک

  • به طور متوسط، بهترین زمان برای ارسال پست در فیس بوک در بین صنایع، اواسط تا اواخر بعد از ظهر است، به ویژه بین ساعت های 6 و 9 بعد از ظهر، 3 و 6 بعد از ظهر، و 9 و 12 بعد از ظهر.
  • بهترین روز برای پست گذاشتن در اینستاگرام شنبه ها است. بدترین روز دوشنبه هاست.
  • بدترین زمان برای ارسال پست عبارتند از:
    • 6 صبح تا 9 صبح
    • 9 شب تا 12 صبح
    • ساعت 12 الی 3 بعد از ظهر

صنایعی که موفقیت بیشتری در ارسال پست در اوایل صبح دارند، برندهای کشاورزی، غذا و نوشیدنی هستند، با 50٪ از 9 صبح تا 12 بعد از ظهر به عنوان بهترین زمان برای پست کردن در فیس بوک. علاوه بر این، 100٪ از بازاریابان مورد بررسی از برندهای مسافرتی و هتلداری نیز این محدوده زمانی را انتخاب کردند.

بهترین زمان برای ارسال در توییتر

این پلتفرم رسانه های اجتماعی مبتنی بر متن به کاربرانی که صبح زود از این برنامه برای دریافت اخبار خود استفاده می کنند و شب جغدها به دنبال اشتراک گذاری افکار خود در اواخر شب هستند، شناخته شده است.

با این حال، داده ها نشان می دهد که بهترین زمان برای دسترسی به کاربران بعد از ظهر است، بین ظهر تا 9 شب

بهترین زمان برای ارسال در توییتر

  • 27 درصد از بازاریاب های مورد بررسی می گویند که 6 بعد از ظهر تا 9 بعد از ظهر بهترین زمان برای پست گذاشتن روی پلتفرم است، سپس از 3 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر و بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر
  • بر خلاف اینستاگرام و فیسبوک، جمعه بهترین روز برای ارسال پست در این پلتفرم است.
  • بدترین زمان؟ صبح زود. به طور خاص از ساعت 6 صبح تا 12 شب

بهترین زمان برای ارسال در لینکدین

تقریبا 28 درصد از بزرگسالان ایالات متحده از لینکدین استفاده می کنند برای شبکه سازی و به اشتراک گذاری تلاش های حرفه ای خود. جای تعجب نیست که این تنها پلتفرم اجتماعی برای گزارش یک روز هفته به عنوان یکی از روزهای برتر برای پست کردن است.

بهترین زمان برای ارسال در لینکدین

  • هدف از ارسال پست در لینکدین بین 6 تا 9 بعد از ظهر، 3 تا 6 بعد از ظهر، یا 12 تا 3 بعد از ظهر
  • بهترین روز برای ارسال پست، شنبه، یکشنبه و چهارشنبه است.
  • روزهای دوشنبه و جمعه کمترین عملکرد را دارند.

بهترین زمان برای ارسال در پینترست

  • بهترین زمان برای پست در پینترست بین 6 بعد از ظهر تا 9 شب است
  • دومین زمان پرطرفدار ظهر تا 3 بعد از ظهر است که توسط بازاریابان مورد بررسی در ساخت و ساز، خدمات مالی، کشاورزی، غذا و نوشیدنی، مواد شیمیایی و فلزات، تولید محصولات مصرفی، به علاوه سفر و مهمان نوازی انتخاب شده است.
  • 22 درصد از برندهای B2C می گویند یکشنبه ها بهترین روز برای ارسال پست در Pinterest است، در حالی که تنها 6 درصد از مارک های B2B. برعکس، تنها 2 درصد از برندهای B2C روزهای دوشنبه را در مقابل 13 درصد از برندهای B2B انتخاب می کنند.

بهترین زمان برای ارسال در یوتیوب

بیش از 80 درصد از بزرگسالان ایالات متحده استفاده می کنند یوتیوب و داده های یک مطالعه تحقیقاتی Pew در سال 2021 نشان می دهد که دسترسی آن در حال افزایش است. بنابراین، چگونه می توانید بهترین دسترسی را روی پلت فرم داشته باشید؟ بیایید شیرجه بزنیم

بهترین زمان برای ارسال در یوتیوب

  • پست بین 6 بعد از ظهر تا 9 بعد از ظهر (31٪)، 3 تا 6 بعد از ظهر، و ظهر تا 3 بعد از ظهر
  • 25 درصد از بازاریابان مورد بررسی توصیه می کنند که در روزهای شنبه پست بگذارید در حالی که 23 درصد می گویند جمعه بهترین روز برای ارسال پست است.
  • دوشنبه تا چهارشنبه بدترین روز برای پست گذاشتن روی پلتفرم است، همراه با صبح زود از ساعت 6 صبح تا 9 صبح.

محبوب ترین بازه زمانی برای برندهای تبلیغاتی/بازاریابی، الکترونیک و خدمات مالی از ساعت 15 تا 6 بعد از ظهر است.

بهترین زمان برای ارسال در TikTok

از سال 2020، TikTok به پلتفرم ویدیویی کوتاه برای مصرف کنندگان Gen-Z و Millennial تبدیل شده است.

بهترین زمان برای ارسال در TikTok

  • بهترین زمان برای ارسال پست 6 تا 9 بعد از ظهر، 3 تا 6 بعد از ظهر و 12 تا 3 بعد از ظهر است.
  • برای برندهای B2B، شنبه و پنجشنبه بهترین روز برای ارسال پست است. برای برندهای B2C، شنبه و یکشنبه است.
  • اگرچه به نظر می رسد برندهای حمل و نقل و خدمات مالی در ارسال پست بین ساعت 6 تا 9 صبح موفق هستند، اکثر بازاریابان آن را توصیه نمی کنند.
  • بدترین روز برای ارسال پست در TikTok سه‌شنبه و پس از آن دوشنبه و سپس پنجشنبه است.

ایجاد یک برنامه زمانبندی ارسال موثر

اگرچه هر شبکه اجتماعی شاهد افزایش تعامل خود در ساعات و روزهای خاصی از هفته است، اما همچنان باید رویکرد خود را برای مخاطبان خود تنظیم کنید.

اگر هنوز اطلاعات کافی ندارید از این داده ها به عنوان راهنما استفاده کنید. هنگامی که به طور منظم شروع به ارسال پست کردید و داده‌ها را جمع‌آوری کردید، آن را مرور کنید تا مشخص کنید مخاطبان شما چه زمانی بیشتر در پلتفرم فعال هستند و به کدام برنامه زمان‌بندی ارسال بیشتر پاسخ می‌دهند.

ممکن است متوجه شوید که انواع خاصی از محتوا زمانی که در زمان‌های خاصی پست می‌شوند بهتر عمل می‌کنند. به عنوان مثال، ویدیوهای شما ممکن است هنگام پست کردن در صبح عملکرد خوبی داشته باشند در حالی که تصاویر شما ممکن است در اواخر بعد از ظهر بهتر عمل کنند.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در سال 2017 منتشر شد، اما برای جامعیت به روز شد.

دعوت به اقدام جدید

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
با عرض پوزش گزارش می دهیم که NFT ها به اینستاگرام می آیند

با عرض پوزش گزارش می دهیم که NFT ها به اینستاگرام می آیند -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

هنرمندان مجاز به فروش NFT در اینستاگرام هستند

هنرمندان مجاز به فروش NFT در اینستاگرام هستند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 23, 1401
نحوه پیوند چندین اکانت اینستاگرام: راهنمای سال 2022

نحوه پیوند چندین اکانت اینستاگرام: راهنمای سال 2022 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 23, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 23, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 23, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 23, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 23, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 23, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.