• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ده برند تجارت الکترونیک که به طور موثر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 21, 1401
صفحه اصلی تبلیغات اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

از زمانی که اینستاگرام کپی شد (اهم، الهام گرفته شده بود) قالب داستانی اسنپ چت تقریباً دو سال پیش، این پلتفرم دائما در حال نوآوری برای معرفی ویژگی های جدید و جذاب تر کردن آن برای طرفداران، تأثیرگذاران و برندها بوده است. با توجه به این موضوع، به درستی از خود می پرسید: آیا برندها در حال حاضر به طور موثر از استوری اینستاگرام استفاده می کنند؟

از این نمونه‌های الهام‌بخش برندهایی که از استوری‌های اینستاگرام به طور مؤثر استفاده می‌کنند، سرنخ بگیرید و آموخته‌های خود را در استوری اینستاگرام خود به کار ببرید.

برندهایی که از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند که آن را می کشند

1. مربی: برای آخر هفته آماده شوید

image24
image32

کوچ از اینستاگرام برای تعریف داستانی در مورد کیف پارکر خود استفاده کرد. آنها با تخیل یک شب بیرون از شهر در شهر نیویورک، طرفداران خود را برای آخر هفته هیجان زده می کنند. سپس کیف خود را برجسته می‌کنند و آن را با یک فراخوان واضح برای اقدام به «Swipe up to shop» دنبال می‌کنند.

Coach یکی از برندهایی است که با انتشار این استوری در روز جمعه، زمانی که طرفداران آخر هفته خود را تجسم می کنند، به طور موثر از استوری های اینستاگرام استفاده می کند. آنها به جای اینکه فقط کیف خود را نشان دهند، ابتدا طرفداران را با صحنه ای از نیویورک جذب کردند و به آنها کمک کردند مکان هایی را که از کیف استفاده می کنند تصور کنند، قبل از اینکه برای فروش با تصویری نزدیک از خود کیف به فروش بروند.

چگونه می توانید به طرفداران کمک کنید محصول شما را در زندگی روزمره خود تصور کنند؟ محصول خود را مانند کوچ مرتبط و ضروری کنید.

2. انسان شناسی: به طرفداران خود توجه کنید

image4
image7
image26

کمپین #MyAnthropologie لباس های Anthropologie و و لوازم جانبی موبایل، همانطور که توسط طرفداران اینستاگرام آنها پوشیده شده است. این استوری اینستاگرام از چند جهت نابغه است:

  • این به Anthropologie اجازه می دهد تا محصولات خود را برجسته کند، اما به نوعی، این امر ناپسند نیست. آنها از عکس های طرفداران واقعی به جای مدل های خودشان استفاده مجدد می کنند. به علاوه، این محتوای تولید شده توسط کاربر است که منبع‌یابی و استفاده از آن برای Anthropologie کاملاً رایگان است.
  • آنها به جای تصاویر کاتالوگ بی نقص، از تصاویر سبک زندگی استفاده می کنند، نوع خاصی از محتوا که در اینستاگرام به خوبی کار می کند.
  • در نهایت، به طرفداران دلیلی می‌دهد تا در مورد آخرین خریدهای Anthropologie خود پست کنند و برند را برچسب‌گذاری کنند، که هم آگاهی از برند و هم وفاداری مشتری را افزایش می‌دهد.

با توجه به اینکه این روزها همه می‌خواهند یک تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی باشند، فراخوان Anthropologie برای «اشتراک‌گذاری شما» راهی مناسب برای مشتریان واقعی است تا از نوبت خود در کانون توجه لذت ببرند. Anthropologie هوشمندانه شامل نشانه گذاری است تا به کاربران بگوید چه کاری باید انجام دهند – از آنها دعوت می کند تا برای مشاهده همه ظاهرها، قبل از پایان دادن به CTA نهایی برای پیوستن به کمپین، کلیک کنند. هر تصویر شامل پیوندی به صفحه محصول ویژه است، بنابراین طرفداران می توانند ظاهر خود را شبیه سازی کنند.

طرفداران خود را به سفیران برند تبدیل کنید. فقط از آنها نخواهید که در مورد شما در اینستاگرام پست بگذارند – با قول دادن به آنها که علاقه مندی های شما را فریاد می زنند، دلیلی برای آنها ارائه دهید.

3. Sephora: طرفداران را با یک نظرسنجی درگیر کنید

image9
image29
image8

Sephora به طور منظم از مشتریان خود نظرسنجی می کند در مورد انتخاب های لوازم آرایشی و مارک های مورد علاقه آنها. این نه تنها به آنها اجازه می‌دهد تا تحقیقات رایگان کاربر را جمع‌آوری کنند، بلکه راهی است برای اینکه مشتری عادت کند به Sephora “بله” بگوید. در روانشناسی پشت تعهدات خرد مانند نظرسنجی ها این است که هر چه بیشتر از این اقدامات کوچک با مشتریان خود برای بله گفتن انجام دهید، احتمال اینکه آنها به طور کلی راحت تر تبدیل شوند – شما را در فیس بوک دنبال می کنند، ایمیل های شما را باز می کنند، و البته، خرید محصولات شما را بیشتر می کنند.

Sephora مراقبت می کند تا نان و کره خود را برجسته کند – با استفاده از یک پس زمینه ساده اما از نظر بصری جذاب، بنابراین تأکید بر روی محصول آرایشی است. هر یک شامل یک لینک است تا طرفداران بتوانند برای خرید کلیک کنند. با پرداختن به ایموجی‌ها و برچسب‌گذاری برند لوازم آرایشی ویژه، نظرسنجی اجتماعی و سرگرم‌کننده است و شاید کمی هیجان‌انگیزتر از آنچه واقعا هست.

Age of Influence Learn More 750x450 2

از مشتریان خود نظرسنجی کنید از آنها سوالات مرتبط با صنعت خود یا به سادگی مربوط به یک هشتگ پرطرفدار بپرسید. از استفاده از ایموجی های زیاد نترسید.

4. المپیک NBC: رویداد آینده خود را تبلیغ کنید

image6
image17
image33

شما هرگز نمی توانید بازاریابی را سست کنید، حتی اگر برند شما یکی از بزرگترین رویدادهای سال را مدیریت کند. حتی NBC می‌داند که مردم نمی‌توانند دائماً بازی‌های المپیک را تماشا کنند، به همین دلیل است که استوری‌های اینستاگرام را ایجاد کردند تا رویدادهای فردی را تبلیغ کنند و مردم را تشویق به هماهنگی کنند.

در این مصاحبه برای مراسم افتتاحیه، آنها نگاهی پنهانی به مصاحبه های اختصاصی که با اینفلوئنسرها و ورزشکاران برتر خواهند داشت، به همراه پیش نمایشی از اجراهای هنری می پردازند. و با کاهش بینندگان تلویزیونی، اینستاگرام به NBC اجازه می‌دهد تلویزیون را برای طرفداران خود بیاورد – آنها می‌توانند برای تماشای بازی‌های المپیک از گوشی خود به سادگی انگشت خود را به سمت بالا بکشند.

اگر رویدادی در راه است، آن را با یک استوری اینستاگرام تبلیغ کنید! (حتی اگر آن رویداد خود یک استوری یا یک استوری اینستاگرام دیگر باشد لایو اینستاگرام رویداد). فقط به مردم نگویید که تماشا کنند. به آنها نشان دهید که چرا نمی توانند مانند NBC رفتار کنند. به آنها ایده بدهید که چه چیزی در راه است تا دلیلی برای هماهنگ کردن داشته باشند.

5. Barkbox: روی یک روند پرش کنید

image22
image11
image13

حتی اگر رویداد شما نباشد، همچنان می توانید از آن برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. خدمات اشتراک جعبه حیوانات خانگی Barkbox تصمیم گرفت هفته مد نیویورک را با طنز خاص خود بمباران کند و با یک سگ مشهور در اینستا به نام “فرن” شریک شود.

image34
image21

Barkbox نشان می‌دهد که هر برندی می‌تواند با پرش روی یک موضوع پرطرفدار، دید بیشتری کسب کند، حتی اگر ربطی به صنعت خاص شما نداشته باشد. شما فقط باید خلاق باشید چگونه شما آن را مانند Barkbox به برند خود مرتبط می کنید. آنها روی تروپ فوتوبمب بازی کردند و با شراکت با یکی از #سگ های اینستاگرام، آن را به پلتفرم اختصاص دادند.

فهرستی از رویدادهای بزرگ، چه در داخل و چه خارج از صنعت خود، که احتمالاً مستحق یک هشتگ پرطرفدار هستند، تهیه کنید. سپس استوری های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید که حول این رویدادها متمرکز شوند. شما می توانید بازیگوش، مفید یا جدی باشید – فقط به برند خود صادق باشید. رویدادها روشی قدرتمند هستند که در آن برندها با موفقیت از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند.

6. هدف: برای فروش بروید

image20
image28
image23
image18
image30

با صحبت از ارتباط، تارگت دریافت که المپیک فرصت مناسبی برای تبلیغ محصولات طلا، نقره و برنز آنهاست. با وجود چنین کاتالوگ محصول عظیمی برای انتخاب، احتمالاً راهی وجود دارد که شرکت بتواند محصولات خود را با هر هشتگ مرتبط کند.

هدف این استوری اینستاگرام ساده است – به فروش محصولات. اما کم‌کلید است و با تصاویر بصری بازی‌های المپیک بازی می‌کند، بنابراین به جای فروش و آزاردهنده، اجتماعی و هوشمندانه به نظر می‌رسد. این یک راه عالی برای برند است تا بتواند خود را در ذهن طرفداران نگه دارد.

اشکالی ندارد گاهی اوقات به سراغ فروش بروید. برند شما بالاخره می خواهد پول دربیاورد. فقط مطمئن شوید که پیام خود را طوری تنظیم کرده اید که سرگرم کننده باشد.

9

7. REI: راه حلی برای مشکلات روزمره ارائه دهید

image31
image5
image19

آیا می خواهید یک راه ساده و موثر برای نشان دادن یک مورد استفاده برای محصول خود داشته باشید؟ به آنچه REI انجام داد نگاه کنید.

استوری اینستاگرام آنها به موقع بود زیرا فصل زمستان شرایط دویدن در فضای باز را برای دوندگان در آمریکای شمالی، جایی که اکثر مشتریان REI در آن قرار دارند، سخت تر می کند.

آنها با یک بهانه معمول شروع می کنند که دونده ها را از بیرون رفتن باز می دارد (“خیلی گل آلود است”)، و سپس فوراً آن را با کفش های دویدن خود حل می کنند. نام محصول کفش به‌طور برجسته نشان داده می‌شود، زیرا خود کفش‌ها روی صفحه راه می‌روند و ردپایی گل‌آلود به جای می‌گذارند و به طرفداران کمک می‌کند تصور کنند که با آنها می‌دوند. آخرین شات پیشنهاد فروش منحصر به فرد کفش را با لینک خرید تکرار می کند.

مشکلات رایج مشتریان شما چیست – که محصول شما به طور منحصر به فرد قادر به حل آنها است؟ راه‌های سریع و قابل برداشتی را بیابید که می‌توانید راه حل را نشان دهید، مانند برندهایی که از استوری‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند.

8. گوگل: در صورت امکان از سگ ها استفاده کنید.

image2
image12
image14

سگ ها همیشه یک استراتژی برنده هستند، بدون توجه به برند یا صنعت شما. گوگل در استوری اینستاگرام خود با یک عکاس-اینفلوئنسر سوفی کار کرد تا در مورد پنج برنامه عکاسی اندروید خود صحبت کند.

گوگل با این استوری اینستاگرام دستاوردهای زیادی کسب می کند. آنها با استفاده از سگ های کارمند خود برای نشان دادن نحوه عملکرد محصولاتشان، نام تجاری خود را قابل ارتباط می کنند. آنها با یک تأثیرگذار شریک شوید بنابراین آنها راه دیگری برای مناظر رانندگی دارند. در نهایت، همه محصولاتی که آنها تبلیغ می‌کنند برای افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند ارزش ویژه‌ای دارند، زیرا آنها برنامه‌های ویرایش عکس هستند.

نکته مهم در اینجا آسان است: اگر می خواهید فوراً تعامل استوری اینستاگرام خود را بهبود ببخشید، یک یا دو دوست پشمالو پیدا کنید.

9. WeWork: مشتریان خود را برجسته کنید

image3
image10
image36
image16

همانطور که WeWork نشان می دهد، گاهی اوقات اینفلوئنسرهایی که انتخاب می کنید می توانند مشتریان خودتان باشند. WeWork از #NationalPizzaDay برای ارائه زمینه ای برای مطالعه موردی یکی از مشتریان خود، Two Boots Pizza استفاده کرد. Story از به موقع بودن یک هشتگ پرطرفدار استفاده می کند، به اینستاگرامرها نگاهی داخلی به محتوای مرتبط با آن هشتگ (نحوه تهیه پیتزا) می دهد، در حالی که تنوع انواع مشتریانی که از WeWork استفاده می کنند را نشان می دهد – این فقط کارکنان اداری نیستند.

اگر فکر می کنید مطالعات موردی فقط برای فیلم ها یا کاغذهای سفید است، دوباره فکر کنید. برای یک استوری مشترک اینستاگرام با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید – این روشی قدرتمند است که در آن برندهای موفق از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند.

10. FedEx: اجازه ندهید مشتریان شما را فراموش کنند

image35
image27
image25

هنگامی که مردم برای خرید هدایا خرید می کنند، اغلب به بخش های فراموش نشدنی و در عین حال به همان اندازه مهم هدیه دادن فکر نمی کنند – مانند حمل و نقل و بسته بندی. درست در زمان روز ولنتاین، فدرال اکسپرس به مشتریان یادآوری کرد که چگونه می توانند به آنها در تهیه هدایایی برای همه نوع عزیزان، از معلمان گرفته تا پدران و سایر افراد مهم کمک کنند. این یک راه صمیمانه برای برند است تا نشان دهد که برای هر هدیه دهنده ای که در جایی متفاوت از هدیه گیرنده خود زندگی می کند، اهمیت می دهد و آنها را در ذهن خود نگه می دارد.

موارد استفاده متفاوت از محصول خود را به مشتریان خود یادآوری کنید، اما به گونه ای که برای آنها ارزش قائل شود.

استوری اینستاگرام شما چیست؟

طرفداران منتظر شنیدن داستان برند شما هستند. محصولات خود را به نمایش بگذارید، رویدادهای خود را تبلیغ کنید و با اینفلوئنسرها شریک شوید تا محتوای جذاب و هیجان انگیز را به اشتراک بگذارید.

از ویژگی های ویرایش اینستاگرام برای بالا بردن تصاویر خود استفاده کنید و به هشتگ های محبوب توجه کنید. و هر کاری که انجام می دهید، همیشه یک CTA و یک لینک داشته باشید!

امیدواریم در آینده شرکت شما را به عنوان نمونه ای از برندهایی ببینیم که از استوری های اینستاگرام نیز به طور موثر استفاده می کنند!

عکس توسط رایان کارپنتر بر پاشیدن

آیا از استوری های اینستاگرام به طور موثر برای تبلیغ فروشگاه تجارت الکترونیک خود استفاده می کنید؟  در این 10 نمونه از برندهایی که از استوری اینستاگرام استفاده می کنند، از بهترین ها بیاموزید.

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
اینستاگرام تست NFT ها را از این هفته آغاز می کند |  نیوف

اینستاگرام تست NFT ها را از این هفته آغاز می کند | نیوف -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند – Crypto Digital Currency News © -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
10 کارآفرین برتر نحوه استفاده از اینستاگرام را برای رشد کسب و کار خود به اشتراک می گذارند

10 کارآفرین برتر نحوه استفاده از اینستاگرام را برای رشد کسب و کار خود به اشتراک می گذارند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.