این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
این باید کمی تعجب آور باشد که یک برنامه با 2 میلیارد گزارش شده است کاربران فعال ماهانه اکثر پشتیبانی خود را خودکار می کند.
اینستاگرام یک “مرکز کمک” گسترده را فراهم می کند که در آن کاربران می توانند از طریق انواع صفحات راهنما جستجو کنند. هر چیزی که در مورد آن نیاز به کمک داشته باشید احتمالاً در اینجا بررسی می شود. این شامل کمک در مورد همه چیز از مدیریت تنظیمات حریم خصوصی شما تا توضیح نحوه عملکرد فید اینستاگرام شما است. اما اگر متوجه شدید که هنوز به کمک نیاز دارید، دسترسی به یک انسان در اینستاگرام ممکن است کاملاً غیرممکن نباشد.
در اینجا نحوه یافتن مرکز راهنمایی اینستاگرام و در صورت لزوم با اینستاگرام تماس بگیرید.
خبرنامه فناوری صحبت کردن: بزرگترین داستانهای فناوری هفته، به صندوق ورودی شما تحویل داده شد
نحوه حذف اینستاگرام: مراحل حذف یا غیرفعال کردن حساب اینستاگرام خود را انجام دهید
تماس با شماره پشتیبانی اینستاگرام
متای مارک زاکربرگ، که مالک فیسبوک نیز هست، دو شماره پشتیبانی مشتری (650-543-4800 و 650-308-7300) را برای کاربران برنامههای خود نگه میدارد. اما در اینجا کمک زیادی نخواهید یافت. شما به سادگی به پشتیبانی آنلاین هدایت می شوید.
USA TODAY با هر دو شماره تماس گرفت و با همان پیام از پیش ضبط شده مواجه شد.
«از اینکه با اینستاگرام تماس گرفتید متشکرم. متأسفیم که در حال حاضر نمیتوانیم به تماس شما پاسخ دهیم.» در این پیام آمده است. “در بیشتر مواقع، ما قادر به ارائه پشتیبانی تلفنی نیستیم. از مرکز راهنمایی در help.instagram.com دیدن کنید.”
نحوه دسترسی به مرکز راهنمای اینستاگرام در برنامه
-
روی نماد منو در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه خود ضربه بزنید.
-
روی «Help» ضربه بزنید.
-
روی «مرکز راهنمایی» ضربه بزنید.
با این کار یک نوار جستجو ظاهر می شود که در آن می توانید برای مشکل خود راهنمایی پیدا کنید.
نحوه دسترسی آنلاین به مرکز راهنمایی اینستاگرام
برای دسترسی به مرکز راهنمایی نیازی به لاگین کردن یا داشتن اپلیکیشن اینستاگرام ندارید. کافیست در مرورگر خود به help.instagram.com بروید.
نحوه ارتباط با اینستاگرام
حقیقت این است که کمک گرفتن از یک فرد واقعی سخت خواهد بود. مردم پس از تماس با ایمیل پشتیبانی اینستاگرام: [email protected] موفقیت کمی در دریافت پاسخ گزارش کرده اند. بهترین شرط شما این است که در برنامه اینستاگرام «یک مشکل» را گزارش کنید:
-
روی نماد منو در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه خود ضربه بزنید.
-
روی «Help» ضربه بزنید.
-
روی «گزارش مشکل» ضربه بزنید.
سپس می توانید مشکل خود را توضیح دهید و آن را به عنوان گزارش به همراه اسکرین شات به اینستاگرام ارسال کنید.
یک ویژگی جدید میانبری برای گزارش مشکل در برنامه فراهم می کند. با تکان دادن تلفن، پنجره “گزارش مشکل” ظاهر می شود و از لحظه ای که تلفن خود را تکان می دهید، به طور خودکار با یک اسکرین شات بارگذاری می شود. بسته به آنچه گزارش می کنید، ممکن است زیر چشم یک جفت انسان بیاید. با این حال، این یک لانگ شات است.
نکات بیشتر اینستاگرام
به دنبال نکات فیس بوک
به دنبال نکات فنی بیشتری هستید؟ USA TODAY شما را تحت پوشش قرار داده است.
این مقاله در ابتدا در USA TODAY ظاهر شد: نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام: راهنمای گام به گام