• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 21, 1401
صفحه اصلی تبلیغات اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

چندی پیش اینستاگرام به‌روزرسانی‌ای را منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌دهد از محدودیت‌های قاب مربعی پلتفرم فاصله بگیرند و تصاویر پرتره و منظره را ارسال کنند. ممکن است این یک گام به ظاهر کوچک برای ابزار اشتراک‌گذاری تصویر باشد، اما در را به روی طیف گسترده‌ای از انواع بالقوه تصاویر باز می‌کند. برای هر شرکتی که سعی می‌کند دسترسی اجتماعی خود را به حداکثر برساند، این خبر خوبی است زیرا نیاز به تولید تصاویر متناسب با پارامترهای محدود را از بین می‌برد. همچنین درهای اینفوگرافیک را برای اینستاگرام باز کرده است.

اگر شما یک بازاریاب هستید، پس به اهمیت یافتن محل تولید محتوا و مدیریت آن پی می برید. طبق مطالعه انجام شده توسط AppSumo، محبوب ترین شکل های محتوا یا مقاله های مبتنی بر لیست یا اینفوگرافیک ها هستند. دلیل اهمیت توجه به این موضوع این است که با مزایای جدید اینستاگرام، اکنون پست کردن طرح های اینفوگرافیک کمی طولانی تر در این ابزار آسان تر شده است.

یکی از رایج ترین سوالات در حال حاضر در بازاریابی این است که به این موضوع می پردازد که چگونه شرکت ها می توانند نسل هزاره را هدف قرار دهند. چه چیزی در این نسل جوان است که رسیدن به آنها را بسیار پیچیده می کند؟ خوب اول از همه، بین سال های 2011 تا 2014، اکثر جوانان بین 13 تا 18 سال استفاده از فیس بوک را به طور کامل کنار گذاشتند و اینستاگرام را به عنوان ابزار اصلی اشتراک گذاری اجتماعی خود انتخاب کردند.

هزاره ها عمدتاً محتوای بصری را به اشتراک می گذارند زیرا ارتباط و هضم آن آسان است. چگونه شرکت‌ها می‌توانند داده‌ها و آماری را به اشتراک بگذارند که جذاب اما آموزنده است؟ با استفاده از اینفوگرافیک Infographic.ly در هدف قرار دادن محتوای بصری خود برای جمعیت جوان‌تر کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. در زیر نمونه ای از طراحی و اینفوگرافیک است که آماری ساده را در قالبی جذاب به تصویر می کشد.

شکی نیست که برای کسب و کارهای رو به رشد بسیار مهم است اینفوگرافیک و اینستاگرام را در استراتژی کسب و کار خود ادغام کنید. بسیاری از کسب‌وکارها هنوز فیسبوک را بهترین گزینه برای اشتراک‌گذاری اجتماعی می‌دانند، اما حقیقت این است که اگر می‌خواهید توجه یک جمعیت جوان‌تر و تأثیرگذارتر را جلب کنید، باید بتوانید علایق آن‌ها را جلب کنید.

مطالعه ای توسط Iconosquare نشان داد که 73 درصد از کاربران اینستاگرام بین 15 تا 35 سال سن دارند و اگر تعداد زیادی از این کاربران (میان سنین 13 تا 18 سال) حتی به فیس بوک نگاهی هم نکنند، آنگاه تعداد بسیار زیادی وجود دارد. بازار نادیده گرفته شده است

نکته دیگری که در مورد هزاره ها باید در نظر گرفت این است که آنها به طور کلی دارای یک درآمد قابل تصرف بسیار زیاد. این گروه سنی است که گرفتار وام مسکن و فرزندان نمی شود و آنها به مراتب از نسلی که در حال رشد هستند، ذهن بازتری دارند.

بنابراین سوال بعدی این است چگونه میتوانی ایجاد اینفوگرافیک با استفاده از نرم افزار اینفوگرافیک آنلاین برای این گروه سنی مناسب است؟ ترفند این است که اطمینان حاصل کنید که محتوایی که ایجاد می کنید به موضوع مورد علاقه این نسل می پردازد. به طور متوسط، کاربران اینستاگرام پست هایی را ترجیح می دهند که موضوعاتی مانند مد (80%)، دکوراسیون (67%) و فرهنگ (65%) را پوشش دهد. علاوه بر این، دلیلی که کاربر برای دنبال کردن یک برند در اینستاگرام انتخاب می‌کند، 62 درصد به این دلیل است که آن برند را دوست دارد، 54 درصد برای کشف چیزهای جدید و 48 درصد به این دلیل است که محتوا را جالب یا خنده‌دار می‌داند.

چیزی که می توانید از این اطلاعات جزئی بگیرید این است که با ایجاد محتوایی که چیزی را به روشی خنده دار یا جالب آموزش می دهد، شانس بسیار بیشتری برای جذب فالوورهای بیشتری دارید. این پست اینستاگرامی Venngage را در نظر بگیرید. مطمئناً این یک اینفوگرافیک است، اما به روش معمولی انجام نمی شود. استفاده از مواد واقعی و لمسی که برای نمایش تجسم داده‌ها استفاده می‌شود، محتوایی «خنده‌دار» یا «جالب» است.

نمودار آب نبات Venngage

این ما را به نکته بعدی می‌رساند – کنار هم قرار گرفتن در محتوای بصری شما احتمالاً برای جمعیت جوان‌تر جذاب است. هزاره ها از ارائه دیدگاه های متناقض، مضامین متضاد یا مقایسه های مرتبط لذت می برند. در اینجا یک مثال دیگر توسط Infographic.ly آمده است:

Age of Influence Learn More 750x450 4

اینفوگرافیک اینفوگرافیک

این تصویر نه تنها نشان دهنده عواملی است که تعیین می کند مردان و زنان چگونه شامپوها را انتخاب می کنند، بلکه پیچیدگی هایی را نیز نشان می دهد که ذهن زنان را از طریق تنوع رنگ استفاده می کند.

بسیاری از بازاریابان برای جذب پیروان هزاره تلاش می کنند. به منظور جذابیت برای نسل جوان کاربران اینستاگرام، صاحبان مشاغل کوچک باید بتوانند آثار خود را از طریق ایجاد محتوای بصری و مدیریت ترجمه کنند. اینفوگرافیک ها به بازاریابان و صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا ایده ها و داده های پیچیده و پیچیده را به طرح های ساده تبدیل کنند. از این گذشته، اگر یک هزاره از محتوای شما خوشش بیاید، این احتمال وجود دارد که آنها به بزرگترین مدافع شما تبدیل شوند.

عکس توسط کرده سورین در Unsplash

اینفوگرافیک برای سوالات متداول اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام اینفوگرافیک بسازید؟

هنوز هیچ ویژگی در اینستاگرام وجود ندارد که بتوانید اینفوگرافیک را در برنامه ایجاد کنید. برنامه های سازنده اینفوگرافیک و گرافیک رایگان و پولی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین از آنها استفاده کنید. این برنامه‌ها دارای قالب‌ها و طرح‌بندی‌هایی هستند که به‌راحتی در دسترس کاربران هستند. به سادگی یک الگو/طرح بندی را انتخاب کنید و سپس سایر عناصر را متناسب با میل خود ویرایش کنید.

آیا اینفوگرافیک ها در اینستاگرام محبوب هستند؟

بله، اینفوگرافیک ها نه تنها در اینستاگرام بلکه در اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب هستند. در واقع ثابت شده است که اینفوگرافیک ها محبوب ترین نوع محتوا هستند. اگر می خواهید در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرید، از اینفوگرافیک استفاده کنید. آنها محبوب هستند زیرا به مصرف کنندگان اجازه می دهند به راحتی اطلاعات را بدون خواندن زیاد هضم کنند. علاوه بر این، آنها همچنین بدون زحمت توجه مصرف کننده را به خود جلب می کنند.

چگونه می توانم یک اینفوگرافیک رسانه اجتماعی ایجاد کنم؟

مواردی که هنگام ایجاد اینفوگرافیک برای رسانه های اجتماعی باید در نظر داشته باشید:

1. پلتفرمی را که در حال ایجاد اینفوگرافیک برای آن هستید تعیین کنید زیرا ابعاد و اندازه های مختلف برای هر پلتفرم بهترین است.
2. عناصر بصری سبک را در به تصویر کشیدن پیام و داده های خود انتخاب کنید
3. مطمئن شوید که اطلاعات اینفوگرافیک خود را به شیوه ای بصری جذاب چیدمان کنید.

چگونه یک پست آموزنده در اینستاگرام انجام می دهید؟

در ایجاد یک پست آموزنده در اینستاگرام، دانستن بخش های ضروری یک اینفوگرافیک بسیار مهم است. یک گرافیک آموزنده شامل موارد زیر است:

1. معرفی قدرتمند
2. بدنه با ساختار مناسب
3. تصاویر حرفه ای، نمادها، و سایر عناصر بصری
4. موضوع ثابت
5. لوگوی برند شما و حساب های رسانه های اجتماعی

آیا می توانید اینفوگرافیک را در اینستاگرام قرار دهید؟

بله، می توانید اینفوگرافیک را در اینستاگرام ارسال کنید. این برنامه در اصل به عنوان برنامه اشتراک گذاری عکس در نظر گرفته شده است و اینفوگرافیک ها تصاویر هستند. تا زمانی که از فرمت و اندازه صحیح اینفوگرافیک استفاده کنید، مشکلی وجود ندارد. دانستن انواع مختلف اینفوگرافیک و زمان استفاده از آنها مفید خواهد بود.

اینفوگرافیک برای اینستاگرام راهی عالی برای ارائه داده های شما در پلتفرم های بصری مانند اینستاگرام، به منظور دسترسی به نسل هزاره است.



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

▷ از طریق une story در اینستاگرام نظر دهید؟

▷ از طریق une story در اینستاگرام نظر دهید؟ -پنل اینستاگرام

خرداد 2, 1401
how-to-use-instagram-stories-a-simple-guide-for-marketers

نحوه استفاده از استوری اینستاگرام: راهنمای ساده برای بازاریابان -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.