این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
- Cyberclick بالاترین امتیاز را در منطقه در رده تخصص فنی دارد.
- HubSpot به شرکت هایی که از نرم افزار آن برای بهبود نتایج مشتریان خود استفاده کرده اند با این جایزه سه ماهه پاداش می دهد.
تصور کنید بتوانید تمام فروش های آنلاین و آفلاین شرکت خود را در یک مکان مشاهده کنید و ارتباطات با مشتریان خود را به صورت خودکار انجام دهید. این هدف تیم فروش Laumont، برند معروف متخصص در ترافل و قارچ بود. در مواجهه با این چالش، Cyberclick یک برنامه خارجی توسعه داد که از طریق API، اطلاعات تماس را در Hubspot به روز می کرد. قابلیتهای این پلتفرم به Laumont اجازه میدهد تا از وضعیت دقیق همه مشتریان خود مطلع شود و اطلاعات بهروز در مورد تمام فروشهای فیزیکی خود را در هر زمان به دست آورد.
این راه حل فناوری برنده جایزه تأثیر Cyberclick HubSpot در سه ماهه آخر در رده تخصص فنی برای منطقه EMEA شد. مارینا سالا، سرپرست تیم بازاریابی ورودی Cyberclick، می گوید: “این پروژه ای فراتر از ایجاد کمپین های بازاریابی است. برای Laumont، این منجر به بهینه سازی مدیریت آن و دیده شدن بیشتر فعالیت آفلاین آن در بخش تجاری شده است.”
Laumont شروع به استفاده از HubSpot برای عملکرد ایمیل خود کرد زیرا امکان ارسال ایمیل های شخصی برای هر مشتری را فراهم می کرد، اما زمانی که او پتانسیل این پلت فرم را دید، تصمیم گرفت ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) و CRM خود را با داده های صورتحساب در HubSpot متمرکز کند.
برای انجام این کار، تیم IT Cyberclick یک API ایجاد کرد که به همگام سازی نمونه های ERP جدید با HubSpot کمک می کند. به عنوان مثال، هنگامی که یک مخاطب در ERP به روز می شود، در HubSpot نیز به روز می شود.
داشتن نرم افزار بازاریابی یکپارچه مانند HubSpot مزایای زیر را برای Laumont به ارمغان آورده است:
- نمای کلی فعالیت آفلاین: اکنون می توان فروش را کاهش داد و فرصت های جدید را در داشبوردهای داده مشاهده کرد.
- خطوط لوله فروش با توجه به خطوط تولید مختلف: سیستم صورتحساب علاوه بر ارسال فاکتور برای مشتریان، آنها را در HubSpot نیز ادغام می کند.
- مروری بر وضعیت پرداخت مشتری: دادههای مربوط به نوع کسبوکار، در صورت داشتن سطح اعتبار و ریسک، تامین مالی خرید و غیره.
- استراتژی های بازیابی سریع برای مشتریانی که گردش مالی خود را کاهش داده اند.
- صرفه جویی در زمان و منابع برای تیم
- قابلیت مشاهده و ردیابی ایمیل های ارسال شده به سرنخ ها و مشتریان شما
برای Laumont، این پروژه با HubSpot منجر به بهینه سازی کامل مدیریت و فعالیت آن شده است. با تشکر از داده های خوب به دست آمده، گام بعدی یکپارچه سازی قراردادها خواهد بود.
Cyberclick از ابزارهایی مانند HubSpot برای اجرای استراتژی های بازاریابی جهانی، توسعه اقدامات بازاریابی ورودی و ادغام فناوری استفاده می کند که نتایج را برای مشاغل تجارت الکترونیک و همه انواع مشاغل بهبود می بخشد. این شناخت از HubSpot نشان دهنده تمایل Cyberclick برای نوآوری و همیشه یک قدم جلوتر در جستجوی بهترین راه حل برای مشتریان خود است.