• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

Daily Crunch: فیس بوک تحقیقات داخلی در مورد اثرات سلامت روان اینستاگرام – TechCrunch را منتشر می کند -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 24, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق پستی شما تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 30 سپتامبر 2021 خوش آمدید. این آخرین روز سه ماهه سوم است! بله، این بدان معناست که فصل درآمد همراه با مجموعه ای کامل از داده های سرمایه گذاری خطرپذیر – بیشتر در یک لحظه – اما مهمتر از آن، چگونگی به جهنم آیا Q4 است؟ قبلا، پیش از این؟

از طرف TechCrunch، بلیط های ارزان برای ما جلسات: SaaS رویداد هستند در کوتاه مدت از بین می رود. بنابراین، اگر می‌آیید، آن‌ها را ببندید. من میزبانی می کنم و حتی یک یا دو پنل را انجام می دهم. آنجا میبینمت! – الکس

TechCrunch برتر 3

  • فیس بوک تحقیقات خود را انجام می دهد: تنها راه برای واداشتن فیس بوک به انتشار داده ها و تحقیقات مربوط به پلتفرم خود که از طریق لویاتان روابط عمومی فیلتر نشده است، افشای آن است. سپس فیس بوک ممکن است آن را آزاد کنید، اما با مقدار زیادی از چرخش خودش. البته این دقیقاً نوعی شفافیت است که غول اجتماعی به آن مشهور است و امروز در سنا مورد بحث قرار می گیرد.
  • بازار استارت‌آپ‌های هند در سه‌ماهه سوم سرسام‌آور: نگاه اولیه به بازار سرمایه خطرپذیر هند که به سرعت در حال گسترش است نشان می دهد که این کشور می تواند رکوردهای جدیدی را در سه ماهه سوم به ثبت برساند. رقابت هند و چین که در بسیاری از حوزه‌ها شاهد آن هستیم، اکنون یک زاویه راه اندازی نیز دارد. ما حتی در یادداشت های راه اندازی خود چیزهای بیشتری در مورد هند داریم!
  • آلیاژ 100 میلیون دلار برای کار ضد تقلب جمع آوری می کند: در حالی که ما اغلب در مورد استارت‌آپ‌های فین‌تک می‌نویسیم که مشتریان را به‌عنوان پایگاه مشتری خود معرفی می‌کنند، هر تازه‌کار فناوری مالی نمی‌خواهد به من یا شما بفروشد. TechCrunch گزارش می‌دهد که آلیاژ نمونه‌ای از یک استارت‌آپ فین‌تک B2B است که بر خودکارسازی «تصمیم‌گیری‌های هویت ورود» و «نظارت بر تراکنش‌ها» متمرکز است. ارزش این شرکت در حال حاضر 1.35 میلیارد دلار است.

استارتاپ ها/VC

قبل از شروع، TechCrunch’s برایان هیتر می شود 47 امتیاز برای این عنوان.

همانطور که در بالا وعده داده شد، بیایید کار استارتاپی خود را با دو داستان از هند شروع کنیم:

  • Ola Electric 200 میلیون دلار جمع آوری می کند: این استارتاپ مستقر در بنگلور که اسکوترهای برقی می‌سازد، بخشی از امپراتوری بزرگ‌تر اولا است، یک استارت‌آپ بزرگ در بازار هند که خدمات حمل و نقل را در این کشور ارائه می‌کند. ارزش تجارت اولا الکتریک در حال حاضر 3 میلیارد دلار است که در مقایسه با دو سال قبل یک میلیارد دلار افزایش یافته است.
  • و صحبت از استارت آپ های هندی که اکنون 3 میلیارد دلار ارزش دارند، Tiger در OfBusiness سرمایه گذاری می کند: دور سری F 207 میلیون دلاری ارزش OfBusiness را تنها در دو ماه دوبرابر می‌کند و به مبلغ 3 میلیارد دلاری می‌رسد. استارت آپ چه می کند؟ به گفته TechCrunch، این یک “استارت آپ تجاری است که کالاهای صنعتی می فروشد و به کسب و کارهای کوچک اعتبار می دهد.” با توجه به تعداد SMB ها در هند، این استارتاپ نباید برای مدتی فرصت رشد داشته باشد.

بعدی، اخبار سرمایه گذاری خطرپذیر:

  • BGV چهارمین صندوق به ارزش 110 میلیون دلار را می بندد: Benhamou Global Ventures که بیشتر با نام BGV شناخته می شود، از هم اکنون دارای چهارمین صندوق سرمایه گذاری است و 60 درصد بزرگتر از وسیله سرمایه گذاری قبلی خود است. BGV تاکنون در 28 شرکت سرمایه گذاری کرده است و انتظار دارد که این تعداد با صندوق جدید خود بیش از 12 شرکت افزایش یابد.
  • Counterpart Ventures نیز 110 میلیون دلار جمع آوری می کند، اما برای اولین صندوق خود: وقتی دو سرمایه‌گذار سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی سابق را می‌گیرید و آن‌ها را در صندوق خود می‌چرخانید، چه چیزی به دست می‌آورید؟ حامیان کانترپارت در شرف کشف این موضوع هستند. این زوج روی Noom و DataRobot در نقش های قبلی خود سرمایه گذاری کردند.

و در نهایت، خلاصه ای از سرمایه گذاری:

  • تراشه های تخصصی تجارت بزرگی هستند: این شرط بندی پشت Speedata است که به تازگی از مخفی کاری بیرون آمده و 70 میلیون دلار حمایت مالی را اعلام کرده است. شرکت fabless در حال ساخت چیزی است که آن را به عنوان “اولین پردازنده اختصاصی جهان برای بهینه سازی پایگاه داده مبتنی بر ابر و بارهای کاری تحلیلی” توصیف می کند. با توجه به اینکه بازار مرکز داده چقدر بزرگ است و چقدر تقاضا برای کار علم داده وجود دارد، این شرکت می تواند بازار بسیار بزرگی را در پیش بگیرد.
  • Voodoo Beach Bum را می خرد: نه، این کد یا زبان عامیانه نیست. این یک جمع بندی دقیق از بیت مورد علاقه من از M&A در مدتی است. طبق رومن دیلت خودمان، شرکت فرانسوی بازی های موبایلی وودو، بیچ بوم مستقر در اسرائیل را خریداری می کند که «تخصص[s] در بازی های رومیزی و ورق.» می توانید ببینید که چگونه دومی می تواند اولی را با ایده ها و IP تغذیه کند. به عنوان یک نقطه داده در مورد میزان بزرگی بازار بازی های معمولی، Voodoo ادعا می کند 300 میلیون MAU در هر وب سایت خود. بازی گاه به گاه است بزرگ.
  • Forta 23 میلیون دلار برای امنیت قراردادهای هوشمند جمع آوری می کند: همانطور که اقتصاد بلاک چین (بازار؟) رشد می کند، نیازهای امنیتی آن نیز همراه با آن در حال گسترش است. و با تبدیل شدن قراردادهای هوشمند به یک عملکرد مهمتر در دنیای رمزنگاری، نیازهای امنیتی آنها نیز در حال افزایش است. فورتا، با حمایت تعداد زیادی از سرمایه گذاران متمرکز بر رمزنگاری که نام آنها را شنیده اید، فکر می کند که راه حلی برای این موضوع دارد.
  • سرمایه بیشتر برای هدیه B2B: در پشت استارتاپ هدایای شرکتی سندوسو 100 میلیون دلار در هفته دیگر جمع آوری کردReachdesk برای تلاش های خود در این فضا 43 میلیون دلار جمع آوری کرده است. هدیه شرکت تجارت الکترونیک، ابزار فروش و اشیاء IRL را در یک بسته منظم گرد هم می آورد.
  • و برای بستن ما، Accel و Tiger با هم همکاری می کنند تا 23 میلیون دلار در پلتفرم پرداخت B2B مکزیکی Higo بگذارند. این شرکت تنها یک نیم سال پیش یک دور اولیه به مراتب کمتر از 3.3 میلیون دلار را جمع آوری کرد، که دور هیگو را به یادداشت دیگری در بازار در حال گسترش استارت آپ مکزیک تبدیل کرد، معامله ای بسیار کوچک تر از Tiger، و همچنین، با توجه به اینکه چقدر به فروش قبلی شرکت نزدیک است. سرمایه گذاری، چیزی شبیه به لحظه 2021.

مقیاس بندی از سری A تا C

یافتن توصیه های عملی و اثبات شده برای گسترش استارت آپ ها سخت است.

این به این دلیل است که طبق یک مطالعه Dealroom، تنها 7 درصد از استارت‌آپ‌هایی که دوره‌های اولیه تولید می‌کنند، می‌توانند شرکت‌های خود را به اندازه‌ای رشد دهند که سرمایه‌گذاری سری C داشته باشند.

برای ایجاد چارچوبی برای بنیان‌گذارانی که مسیری از 1 میلیون دلار به 25 میلیون دلار درآمد سالانه را ترسیم می‌کنند، آرتور نوبل، مدیر نایت کپیتال، 47 مصاحبه با بنیان‌گذاران و سرمایه‌گذارانی انجام داد که استارت‌آپ‌ها را از سری A به C رسانده‌اند.

این مقاله بیش از یک مرور کلی، رویکردهایی را برای پیمایش چالش‌های رشد T2D3 (سه‌گانه، سه‌گانه، مضاعف، مضاعف، دوگانه)، توصیه‌های استخدامی خاص و سایر بینش‌های استراتژیک ارائه می‌کند.

به عنوان یک امتیاز، پست همچنین شامل مراحل و تجسم هایی است که می توانید از آنها برای ایجاد نقشه راه مقیاس بندی خود استفاده کنید.

نوبل می نویسد: «کار اولیه این است که ابتدا بفهمید شرکت و بخش های شما در چه مرحله ای هستند و فقط کارهای مورد نیاز برای آن مرحله را انجام دهید.

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های راه اندازی کمک می کند تا پیشروی کنند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • محصولات تبلیغاتی جدید از TikTok: انتظار داشته باشید که برندها راه‌های جدیدی برای جلب توجه شما به TikTok در آینده داشته باشند، با این شرکت تلاش می‌کند «چند قالب تبلیغاتی جدید و تعاملی، از برچسب‌های قابل کلیک گرفته تا تبلیغات از نوع «ماجراجویی خود را انتخاب کنید» تا «لایک‌های فوق‌العاده» ارائه کند. و بیشتر» به خدمات اجتماعی آن. وای
  • لردستون ممکن است کارخانه را به فاکسکان بفروشد: Lordstown ممکن است کارخانه سابق جنرال موتورز را که در سال 2019 خریداری کرده بود به فاکسکان بفروشد. لردستون است معروف به عدم ساخت کامیون های برقی، در حالی که فاکسکان است به دلیل عدم ساخت کارخانه در ایالات متحده شناخته شده است. بنابراین، آن را یک جفت کامل بنامید.
  • فیس بوک مسنجر را به اینستاگرام نزدیک می کند: پیام‌رسانی بین برنامه‌ای بین فیسبوک و اینستاگرام آسان‌تر می‌شود گروه گفتگو در حال حاضر امکان پذیر است تصمیم فیسبوک برای بدتر کردن اینستاگرام برای پشتیبانی از برنامه اصلی خود، یک تصمیم تجاری است که من گمان می‌کنم برای دهه‌های آینده درباره آن چت خواهیم کرد.
  • Spotify جعبه ابزار پادکست را تقویت می کند: سرویس پخش موسیقی Spotify از کاربرانش می‌خواهد که پادکست‌های بیشتری مصرف کنند تا هم نمایه سود ناخالص خود را بهبود بخشد و هم به لطف محتوای انحصاری قدرت قیمت‌گذاری در آینده به آن بدهد. برای این منظور، این شرکت ابزارهای پادکست شامل نظرسنجی و عملکرد پرسش و پاسخ را برای مخاطبان جهانی خود عرضه می کند. این ویژگی ها قبلا در نسخه بتا بودند.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: شان گلادول (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch می خواهد به استارتاپ ها کمک کند تا متخصص مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنند. برای انجام این کار، ما در حال ایجاد لیست کوتاهی از بازاریابان برتر در حال رشد هستیم. از زمانی که نظرسنجی خود را راه اندازی کردیم، توصیه های خوبی برای بازاریابان رشد در صنعت استارت آپ دریافت کرده ایم.

ما برای خواندن پاسخ‌های بیشتر با آمدن آنها هیجان‌زده هستیم! نظرسنجی را اینجا پر کنید



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
من غیرقابل توقف هستم: چگونه دواین وید، پپسی و اینستاگرام به قطار NFT می پیوندند

من غیرقابل توقف هستم: چگونه دواین وید، پپسی و اینستاگرام به قطار NFT می پیوندند -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

پست های Geotarget در توییتر، اینستاگرام، فیس بوک و لینکدین

پست های Geotarget در توییتر، اینستاگرام، فیس بوک و لینکدین -پنل اینستاگرام

خرداد 2, 1401
make money on instagram

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام در سال 2022: راهنمای گام به گام -پنل اینستاگرام

خرداد 3, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 24, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 24, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 24, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 24, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 24, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.