• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

استراتژی های قدرتمند هدف گذاری تبلیغات فیس بوک برای سال 2020 -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 11, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

به گزارش پنل اینستا

فیس بوک زندگی خود را به عنوان مکانی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر شام و تعقیب افرادی که ده سال است ندیده بودید آغاز کرد.

امروزه، این یک اکوسیستم کامل مبتنی بر ارتباطات، علایق و رفتار است که آن را تبدیل به یک اکوسیستم می کند کامل مکانی برای بازاریابی کسب و کار شما

در حقیقت، طبق تحقیقات، فیس بوک به طور مداوم بیش از دو برابر ترافیک رقبای خود در پنج سال گذشته، و آمریکایی ها بیشتر از هر پلتفرم دیگری وقت خود را بر روی آن صرف می کنند.

آمریکایی ها چند ساعت را در شبکه های اجتماعی صرف می کنند

Source

به عبارت دیگر، همه در فیس بوک هستند و به شما امکان دسترسی آسان به مشتریان بالقوه جدید و مشتریان آینده را می دهند.

اما وقتی نوبت به تبلیغات فیسبوک می‌رسد، بیشتر مردم گیج، غرق شده و کاملاً ناامید هستند: چگونه آن را درست انجام می دهید؟ چرا برخی از برندها کاملاً آن را تکان می دهند و برخی دیگر نه؟ آیا واقعاً فقط یک مورد بال زدن آن است؟ راستش ارزشش را دارد؟

giphy

نکته اینجاست که برخلاف روش های بازاریابی گذشته (ما در مورد تبلیغات تلویزیونی، رادیو، بیلبوردها و مجلات صحبت می کنیم گسترش می یابد اینجافیس بوک فوق العاده شخصی سازی شده است. ابزارهای هدف گیری داخلی به شما این امکان را می دهند که با افرادی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، آنقدر مشخص شوید که می توانید آن را به یک نفر کاهش دهید (که دقیقا همان چیزی است این مرد انجام داد).

فقط یک نکته وجود دارد: شما باید آن را به درستی انجام دهید.

تسلط بر عملکردهای هدف گذاری تبلیغات فیس بوک شما را مستقیماً در معرض دید مشتریان یا مشتریان بسیار خاص و با انگیزه قرار می دهد. در اینجا چند استراتژی قدرتمند وجود دارد که می توانید برای انجام این کار به شما کمک کند.

7 استراتژی هدف گذاری تبلیغاتی که باید در فیس بوک استفاده کنید

jack finnigan 569674 unsplash min

Source

1) از بینش مخاطبان استفاده کنید

اگر در فیس بوک تبلیغ می کنید، به احتمال زیاد یک صفحه فیس بوک راه اندازی کرده اید. اگر این کار را انجام دهید، به اطلاعاتی در مورد افرادی که صفحه شما را دوست دارند و با آن تعامل دارند، دسترسی خواهید داشت.

به سادگی به صفحه فیس بوک خود بروید، روی برگه «Insights» در بالا کلیک کنید و به بخش «افراد» بروید تا اطلاعاتی در مورد سن، جنسیت و موقعیت فالوورهای خود به شما ارائه شود.

نمودار بینش مخاطبان فیس بوک

توجه به این نکته مهم است که فیس بوک به تنهایی نمی ایستد. با ترکیب بینش‌هایی که در اینجا با داده‌های Google Analytics دارید، می‌توانید اطلاعات شخصی‌سازی‌شده‌تری درباره مخاطبان خود دریافت کنید. ترکیب این دو منبع بینش عمیق تری در مورد اینکه چه نوع افرادی با شما در رسانه های اجتماعی تعامل دارند و همچنین افرادی که فعالانه از وب سایت شما بازدید می کنند به شما می دهد.

مشکلی که اکثر تبلیغ‌کنندگان فیس‌بوک ایجاد می‌کنند، این است فرض آنها می دانند که مخاطبانشان چه کسانی هستند.

ممکن است وقتی متوجه شوید که اکثر فالوورهای شما اهل آمریکا نیستند، شوکه شوید، یا اینکه در حال جذب مردان 35 تا 50 ساله هستید که فکر می‌کنید مخاطبان شما عمدتاً از 50+ زن تشکیل شده‌اند.

2) رفتار خرید را تحلیل کنید

همه ما می دانیم که فیس بوک به حجم مضحکی از داده ها دسترسی دارد. این فقط یک واقعیت زندگی است. این می تواند برای تبلیغ کنندگان واقعاً مفید باشد که فقط بر روی جمعیت شناسی مخاطبان خود تمرکز نکنند، بلکه افراد را بر اساس رفتار آنها نیز هدف قرار دهند.

در مورد آن فکر کنید:

اگر شخصی در ماه گذشته محصولی را از طریق تبلیغ فیس بوک خریداری کرده باشد، احتمال اینکه دوباره آن را انجام دهد زیاد است. فیس‌بوک از این اطلاعات برای ارائه تبلیغات شما به افرادی استفاده می‌کند که به احتمال زیاد به شیوه‌ای که شما می‌خواهید تعامل دارند.

رفتارهای مخاطبان فیس بوک

در بخش هدف‌یابی مدیر تبلیغات خود، می‌توانید «رفتار خرید» را انتخاب کنید و سپس ادامه دهید. به عنوان مثال، می‌توانید افرادی را که اخیراً یک سرویس بازاریابی کسب‌وکار خریداری کرده‌اند یا افرادی که به طور مرتب آموزش می‌خرند، هدف قرار دهید.

اگر گزینه «نمایه‌های خریدار» را انتخاب کنید، سپس می‌توانید افرادی را انتخاب کنید که به طور مداوم محصولاتی را در یک جایگاه خاص خریداری می‌کنند، مانند افرادی که خود را انجام می‌دهند، شیک پوشان یا اهل غذا.

3) رویدادهای زندگی را هدف قرار دهید

آیا اشاره کردیم که فیس بوک به معنای واقعی کلمه به آن دسترسی دارد همه چيز اونجا پوشیدی؟

درباره نامزدی اخیر خود پست کردید؟ فیس بوک این اطلاعات را ذخیره می کند. وضعیتی در مورد ماجراجویی کوله پشتی آینده خود در اروپا به اشتراک گذاشتید؟ فیس بوک آن را کلاک کرده است.

giphy

بدیهی است که ما می خواهیم این رویدادهای بزرگ را در زندگی خود به اشتراک بگذاریم، به این ترتیب فیس بوک این نوع اطلاعات دقیق را در مورد ما به دست می آورد.

اگرچه این ممکن است از همان ابتدا کمی ترسناک به نظر برسد، اما در واقع یک راه واقعا مفید برای به دست آوردن اطلاعات کلیدی در مورد مخاطبان است. کسب‌وکارهای خاص تلاش‌های فروش خود را حول نقاط عطف خاصی از زندگی متمرکز می‌کنند.

به عنوان مثال، عکاسان عروسی فعالانه می‌خواهند برای افرادی که قرار است ازدواج کنند بازاریابی کنند، در حالی که خدمات جابجایی به مخاطبانی متشکل از افرادی که قصد مهاجرت دارند نیاز دارند.

رویدادهای زندگی مخاطب هدف فیس بوک

در بخش «رویدادهای زندگی» مدیر تبلیغات فیسبوک خود، می‌توانید از میان موقعیت‌های زیادی انتخاب کنید، از افرادی که سالگردهای آینده را جشن می‌گیرند تا کسانی که به تازگی شغل رویایی خود را پیدا کرده‌اند.

4) از مخاطبان سفارشی استفاده کنید

گاهی اوقات شما نمی خواهید برای غریبه ها تبلیغ کنید. در عوض، شما می خواهید یک پیشنهاد ویژه را به مشتریان وفادار خود تبلیغ کنید یا یک تبلیغ ایجاد کنید نیست در مورد آگاهی از برند

در این موارد، مخاطبان سفارشی فیس بوک ویژگی پاسخ است.

این به شما امکان می دهد لیستی از مشترکین، مشتریان قبلی یا افرادی که از وب سایت شما بازدید کرده اند بارگذاری کنید (و همچنین افرادی که از صفحات خاصی در سایت شما بازدید کردند) و به این افراد تبلیغات بسیار هدفمند ارائه دهید.

ویژگی های مخاطب سفارشی فیس بوک

همچنین می توانید هدف خود را حتی بیشتر محدود کنید.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید مشتریان قبلی را که عنوان شغلی خاصی دارند، هدف قرار دهید، یا ممکن است بخواهید یک محصول با قیمت بالا را برای مشترکین ایمیلی که در کد پستی مرفه زندگی می کنند، هدف قرار دهید. شما ممکن است انتخاب کنید هدف افرادی که قبلاً از وبلاگ شما بازدید کرده اند و با پیشنهادی برای نمایش محصول شما به صفحه درباره شما رفته اند، اکنون که می دانند شما چه کسی هستید.

ایجاد مخاطبین سفارشی برای افزایش ارزش مادام العمر مشتریان فعلی با ارائه معاملات، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه به آنها عالی است، اما همچنین به شما کمک می‌کند تا مشتریانی را که می‌دانند شما هستید، اما ممکن است در خرید از شما مشکل دارند، تبدیل کنید.

و گزینه ها هستند بزرگ.

giphy

ویژگی «مخاطب سفارشی» به شما امکان می‌دهد بر اساس ترتیبات زندگی، دارایی خالص، درآمد خانوار، علایق، موقعیت مکانی و موارد دیگر به افراد خاصی دسترسی داشته باشید.


خدمات تولید محتوا جامپر مدیا به شرکت یا کسب و کار کوچک شما کمک می کند در دنیای اجتماعی و دیجیتالی امروز مرتبط بمانید.

در مورد ما اطلاعات کسب کنید خدمات تولید محتوای رسانه های اجتماعی.


5) مخاطبان شبیه به هم ایجاد کنید

هنگامی که مخاطبان سفارشی خود را آپلود کردید، خواه فهرستی از افرادی باشد که قبلاً از شما خرید کرده اند یا صرفاً صفحه گسترده ای از بازدیدکنندگان سایت شما، می توانید شروع به ایجاد چیزی کنید که به آن یک مخاطب Lookalike می گویند.

مخاطبان شبیه به فیس بوک

این اساساً نگاهی به افراد موجود در فهرست مخاطبان سفارشی شما می‌اندازد و سپس کاربران فیس‌بوک را با نمایه‌های مشابه بر اساس موقعیت مکانی، رفتار یا عادت‌های خرید قبلی‌شان پیدا می‌کند. این ویژگی در صورتی که لیست مشترکین گسترده ای ندارید ایده آل است زیرا به شما کمک می کند تا فراتر از افرادی که قبلاً به آنها دسترسی دارید گسترش دهید – اما همچنان به شما امکان می دهد افرادی را که نمایه های خاصی دارند هدف قرار دهید.

شما می توانید با افرادی که در خود هدف قرار می دهید فوق العاده مشخص شوید تماشاچی شبیه، هم. مثلا، ممکن است فقط افرادی را که در یک منطقه خاص زندگی می کنند یا کسانی که علاقه خاصی دارند هدف قرار دهید.

نکته مهم این است که می توانید این مخاطبان را بر اساس ویژگی های خاص به زیربخش های کوچکتر تقسیم کنید و سپس تبلیغات بسیار شخصی سازی شده ای ایجاد کنید که بخش خاصی از نمایه آنها را هدف قرار می دهد. این باعث ایجاد تبدیل بسیار بیشتری نسبت به ارائه یک تبلیغ عمومی برای همه افراد در لیست می شود.

6) افراد را حذف کنید (با دلیل موجه)

هیچ کس دوست ندارد کنار گذاشته شود، اما در این مورد، ممکن است اعتبار شما را حفظ کند.

می بینید، افرادی که از شما خرید کرده اند و مشتریان وفادار هستند، احتمالاً در صورت مشاهده تبلیغات تبلیغاتی محصولاتی که قبلاً خریداری کرده اند یا ویدیوهایی که کسب و کار شما را معرفی می کنند، خاموش می شوند.

این جایی است که بخش طرد می شود ابزارهای هدف گذاری فیسبوک به کار می آید برای مثال، می‌توانید خریداران قبلی، افرادی که از صفحه خاصی در وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، یا افرادی که قبلاً به شدت در صفحه فیس‌بوک شما حضور دارند حذف کنید.

حذف مخاطبان سفارشی فیس بوک

این کار نه تنها مانع از بین رفتن شهرت شما می شود، بلکه باعث صرفه جویی در پول شما نیز می شود، زیرا این امر باعث اتلاف هنگفتی از پول نقد و زمان تبلیغات برای افرادی خواهد شد که قبلاً آنچه شما تبلیغ می کنید را دارند.

7) هدف گذاری لایه ای

giphy

اگر می‌خواهید تأثیر بهینه داشته باشید، بهترین گزینه شما این است که چند یا همه این گزینه‌های هدف را ترکیب کنید و تبلیغات خاصی را بر اساس علایق، رفتارها و جمعیت‌شناسی تقسیم‌بندی شده خاص ایجاد کنید.

هدف فیس بوک است بنابراین قدرتمند است که می توانید از ترکیبی از گزینه های هدف گیری استفاده کنید (مانند مواردی که در اینجا ذکر کردیم) تا مخاطبان خود را به فقط کاهش دهید یکی شخص – آیا می توانید احتمالات را تصور کنید؟!

با این حال، بسیار بعید است که بخواهید فقط هدف قرار دهید یکی شخص در عوض، این هدف گذاری فوق العاده می تواند به طور مؤثرتری برای مطابقت با تصاویر بصری تبلیغات، کپی کردن، و پیشنهادات به مخاطبان بسیار کوچکی که به احتمال زیاد تبدیل شوند، استفاده شود.

به عنوان مثال، یک شرکت حمل‌ونقل که برای افراد بالای 50 سال تخفیف دارد، می‌تواند از ترکیبی از گزینه‌های هدف‌گیری برای دسترسی به کاربرانی استفاده کند که اخیراً خانه خریداری کرده‌اند (مثلاً در یکی دو ماه گذشته)، بالای 50 سال سن دارند، و که در منطقه مناسب زندگی می کنند.

از این استراتژی ها برای افزایش تبدیل و کاهش هزینه ها استفاده کنید

راه های متعددی وجود دارد که می توانید مخاطبان خود را محدود کنید، و دلیلی وجود ندارد که از یکی از این روش ها بدون اجرای یک یا دو استراتژی دیگر به طور همزمان استفاده کنید.

در واقع، هرچه بتوانید پیشنهادات خود را به هر بخش از مخاطبان مرتبط‌تر ارائه دهید، نرخ کلیک شما بالاتر خواهد بود و در عین حال هزینه به ازای هر کلیک کاهش می‌یابد.

نرخ کلیک مخاطبان سفارشی فیس بوک

Source

هر استراتژی که ما از دست داده ایم؟ از چه استراتژی های هدف گذاری تبلیغاتی استفاده کرده اید و چگونه به شما کمک کرده است؟ در نظرات زیر پاسخ دهید!

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی

وبلاگ - خرید نقد برای فالوورهای اینستاگرام -پنل اینستا

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

روندهای بازاریابی ویدئویی 2022

روندهای بازاریابی ویدئویی 2022 -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
Instagram Marketing Tips for small business

10+ ایده آسان بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل کوچک در سال 2022 -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 11, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.