• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

راهنمای کامل جامپر برای مبتدیان -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 12, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

به گزارش پنل اینستا

facebook-stories-user-guide

بدون شک با فیس بوک آشنایی دارید و احتمالاً از این اپلیکیشن برای خود استفاده کرده اید، مگر اینکه زیر سنگ زندگی کرده باشید.

اما آیا در مورد داستان های فیس بوک چیزی شنیده اید؟

این جدیدترین بچه در بلوک است.

ما همه چیزهایی را که باید در مورد استوری فیس بوک بدانید، از جمله اینکه این ویژگی در واقع چیست، نحوه استفاده از آن و مقایسه آن با دیگر پلتفرم های اجتماعی را بررسی می کنیم.

بیایید کارها را شروع کنیم!

استوری فیسبوک چیست؟

استوری فیس بوک قابلیتی در فیس بوک است که به کاربران امکان می دهد تصاویر، محتوای ویدیویی و انیمیشن ها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

screen 2x

پس از اینکه محتوا در فید Stories شما منتشر شد، به مدت 24 ساعت قبل از ناپدید شدن در دسترس است. با این حال، محتوا در فید خبری شما یا به عنوان یک پست ظاهر نمی شود.

این ویژگی در مارس 2017 ایجاد شد، اگرچه در ابتدا بود در سپتامبر 2016 در مسنجر تست شد.

استوری فیس بوک برای همه کاربران در دسترس است.

داستان های فیس بوک چگونه کار می کنند

استوری فیس بوک مانند استوری اینستاگرام کار می کند. آنها در برنامه فیس بوک در بالای فید خبری شما ظاهر می شوند:

چگونه-فیسبوک-داستان-کار

اگر در حال جستجو برای استوری های فیس بوک در دسکتاپ هستید، آنها را در این قسمت پیدا خواهید کرد گوشه سمت راست بالا فید شما:

چگونه-فیسبوک-داستان-کار

برای مشاهده استوری، به سادگی روی تصویر نمایه کاربر ضربه بزنید تا محتوای استوری او به شما نشان داده شود.

یک بیننده می تواند با ارسال یک پیام مستقیم، که از طریق مسنجر انجام می شود، به محتوای Story پاسخ دهد.

داستان های نادیده یک حلقه آبی در اطراف خود دارند. هنگامی که استوری یک کاربر را مشاهده کردید، خاکستری می شود. محتوای استوری به صورت تمام صفحه ظاهر می‌شود و مانند اینستاگرام، می‌توان با ضربه زدن روی سمت چپ یا راست صفحه، به جلو و عقب پرش کرد.

اگر نمی‌خواهید استوری‌های کاربر خاصی را ببینید، می‌توانید آنها را نادیده بگیرید و در فید استوری شما نمایش داده نمی‌شوند. برای انجام این کار، کافی است روی Story کاربر کلیک کنید، سپس روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. بر روی بی صدا کلیک کنید (نام کاربری) برای پنهان کردن داستان های خود

نحوه استفاده از استوری های فیس بوک

برای ایجاد یک داستان فیس بوک، به سادگی با انتخاب نماد دوربین در برنامه فیس بوک، به دوربین گوشی خود دسترسی پیدا کنید.

فیلم ضبط کنید یا تصویر بگیرید. اگر می خواهید فیلم یا تصاویر ضبط شده قبلی را به اشتراک بگذارید، نماد آلبوم را انتخاب کنید.

سپس می توانید از یکی از فیلترها یا لنزهای استوری فیس بوک برای بهبود ویدیو یا تصویر خود استفاده کنید:

image4

برای ایجاد یک داستان فیس بوک، به سادگی با انتخاب نماد دوربین در برنامه فیس بوک، به دوربین گوشی خود دسترسی پیدا کنید.

فیلم ضبط کنید یا تصویر بگیرید. اگر می خواهید فیلم یا تصاویر ضبط شده قبلی را به اشتراک بگذارید، نماد آلبوم را انتخاب کنید.

سپس می توانید از یکی از فیلترها یا لنزهای استوری فیس بوک برای بهبود ویدیو یا تصویر خود استفاده کنید:

  • عمومی – دوستان و فالوورهای فیس بوک شما، همراه با هرکسی که با آنها در مسنجر تعامل داشته اید، می توانند استوری شما را مشاهده کنند، اما فقط دوستان می توانند با یک پیام پاسخ دهند.
  • دوستان – فقط دوستان فیس بوک می توانند استوری شما را ببینند.
  • دوستان و ارتباطات – هم دوستان فیس بوک و هم اتصالات پیام رسان می توانند استوری شما را مشاهده کرده و با آن تعامل داشته باشند.
  • سفارشی – می توانید افراد خاصی را برای مشاهده استوری خود انتخاب کنید.

سپس ضربه بزنید ‘تغییر دادن’ و تنظیمات برگزیده شما به روز می شود.

می‌خواهید داستانی را پنهان کنید یا کسانی که می‌توانند آن را ببینند مسدود کنید؟

محتوای خود را اضافه کنید و روی حریم خصوصی در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید. در بخش «چه کسی می‌تواند داستان شما را ببیند؟» «دوستان و ارتباطات» یا «دوستان» را انتخاب کنید و سپس «پنهان کردن داستان از» را انتخاب کنید. سپس می توانید افرادی را برای نگه داشتن در تاریکی انتخاب کنید.

داستان های فیس بوک برای مشاغل

یک صفحه کسب و کار فیس بوک استوری می تواند مخاطبان شما را جذب کند، آگاهی از برند را افزایش دهد، محصولات شما را تبلیغ کند و فروش شما را افزایش دهد.

با بیش از 2.2 میلیارد کاربر فعال ماهانهفیسبوک بزرگترین شبکه اجتماعی است.

استوری فیس بوک اکنون دارد 500 میلیون کاربر روزانهبنابراین استفاده از این ابزار به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کسب و کار شما ضروری است.

image3

Source

با کاهش دسترسی به فید خبری فیس بوک اخیرا، استفاده از استوری برای انتشار محتوا ممکن است راه پیش رو باشد.

نحوه ارسال یک داستان در صفحه تجاری فیس بوک

انتشار یک داستان از صفحه شما مانند یک حساب کاربری معمولی عمل می کند. فقط ابتدا مطمئن شوید که یک صفحه تجاری دارید.

برای ارسال پست از برنامه فیس بوک، سه خط افقی در سمت راست بالای صفحه را لمس کنید. با این کار گروه ها و صفحات شما ظاهر می شوند. از اینجا می توانید صفحه خود را انتخاب کنید.

در برگه اصلی صفحه خود، دوربین را با انتخاب نماد دوربین در زیر باز کنید “یک پست ایجاد کنید.” همچنین می‌توانید «ایجاد داستان» را در صفحه خود انتخاب کنید اگر ظاهر شود:

فیس بوک داستان های کسب و کار صفحه راهنمای

از اینجا می توانید ویدیو یا تصویری را برای اشتراک گذاری با مخاطبان خود در استوری های فیس بوک خود انتخاب کنید یا انتخاب کنید.

انتخاب کنید ‘داستان شما’ در پایین تا زمانی که از تصویر خود راضی بودید پست کنید.

مشخصات ویدیوی داستان فیس بوک

اگر در حال انتشار یک ویدیو یا تبلیغ در استوری فیس بوک هستید، باید با مشخصات ویدیو آشنا باشید.

ویدیوی شما باید این باشد:

  • حداکثر طول 60 ثانیه
  • حداکثر حجم فایل 4 گیگ
  • وضوح پیشنهادی 1080 x 1920 پیکسل
  • حداقل وضوح 600 x 1067 پیکسل
  • فایل mp4 یا .mov

خدمات تولید محتوا جامپر مدیا به شرکت یا کسب و کار کوچک شما کمک می کند در دنیای اجتماعی و دیجیتالی امروز مرتبط بمانید.

ig followers 2018 compressor
در مورد ما اطلاعات کسب کنید خدمات تولید محتوای رسانه های اجتماعی.


ابعاد تصویر داستان های فیس بوک

اگر از تصاویر برای تبلیغات استفاده می کنید، این مشخصات را در نظر بگیرید:

  • حداکثر حجم فایل 30 مگابایت
  • وضوح پیشنهادی 1080 x 1920 پیکسل
  • حداقل وضوح 600 x 1067 پیکسل
  • فایل jpg یا .png

فیس بوک به اینستاگرام

همچنین می توانید به راحتی محتوا را از استوری های اینستاگرام خود در استوری های فیس بوک خود به اشتراک بگذارید — استفاده از محتوای یکسان در پلتفرم ها باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود.

برای به اشتراک گذاری محتوا، باید یک پروفایل تجاری اینستاگرام داشته باشید. برای تنظیم این، به تنظیمات خود بروید و انتخاب کنید تغییر به نمایه کسب و کار.

استوری های زن-مشاهده-فیسبوک

از اینجا می توانید صفحه کسب و کار فیس بوک خود را متصل کنید.

در پروفایل تجاری اینستاگرام خود، با انتخاب سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه، به صفحه پروفایل خود بروید.

انتخاب کنید ‘تنظیمات’ و انتخاب کنید “کنترل های داستان.”

در اینجا می‌توانید انتخاب کنید که استوری‌های اینستاگرام خود را به‌طور خودکار در استوری‌های فیسبوک خود به اشتراک بگذارید.

اگر محتوای اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید و بخواهید از آن در پلتفرم های دیگری مانند فیس بوک استفاده کنید، این گزینه عالی است.

داستان های فیس بوک با پیوندها

استوری های فیس بوک در حال حاضر از پیوندها پشتیبانی نمی کنند. با این حال، اینها هستند در حال حاضر در حال آزمایش.

استوری‌هایی که از اینستاگرام برای صفحات خاص فیس‌بوک به اشتراک گذاشته می‌شوند دارای ویژگی Swipe up هستند، اما این ویژگی فقط برای حساب‌های اینستاگرام با بیش از 10000 فالوور در دسترس است.

ذکرها در حال حاضر نیز در حال آزمایش هستند، و داستان های فیس بوک واکنش ها برای استفاده در دسترس هستند.

واکنش های ایموجی به کاربران راه آسانی برای پاسخ دادن به استوری فیس بوک می دهد. بینندگان می توانند واکنش ایموجی خود را از نوار پایین زیر یک داستان انتخاب کنند و کاربران می توانند ببینند چه کسی واکنش نشان داده است:

نحوه افزودن پیوندها به داستانهای فیس بوک

بینندگان همچنین می‌توانند با ارسال یک پاسخ و به اشتراک گذاشتن آن با دوستان خاص، بحثی پیرامون یک داستان ایجاد کنند:

image6

بینش داستان های فیس بوک

برای مشاهده تجزیه و تحلیل برای استوری های خود، باید آنها را روشن کنید.

شما باید به عنوان مدیر صفحه وارد شوید و کلیک کنید “بینش” در بالای صفحه شما

روی Stories در ستون سمت چپ کلیک کنید و انتخاب کنید ‘روشن کن.’

پس از روشن شدن این موارد، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره تعامل خود مشاهده کنید.

chart colleagues communication 1308777

اطلاعاتی که می‌توانید ببینید شامل:

  • Unique Story باز می شود، تعداد افرادی که استوری شما را باز کرده اند
  • تند تند به سمت جلو به حساب بعدی
  • به جلو و عقب به داستان بعدی یا قبلی ضربه بزنید
  • برای بازگشت به فید اخبار خارج می شود
  • بازدید از صفحه
  • تعداد سهام
  • تعداد پاسخ ها
  • تعاملات استیکر
  • تعداد سوایپ به بالا
  • تعامل کامل

داستان های حمایت شده فیس بوک

استفاده از استوری فیس بوک برای جذب مخاطب یا تبلیغات برای کسب و کار شما عالی است.

image8

همانطور که استوری ها در بالای فید کاربر ظاهر می شوند، توجه را به خود جلب می کنند. ماهیت همه جانبه محتوای ویدیویی همچنین باعث می شود که آنها برای مخاطبان شما جذاب باشند.

از آنجایی که می توانید تجزیه و تحلیل فیس بوک خود را به وضوح ببینید، این پلتفرم برای استفاده از تبلیغات ایده آل است.

استوری های تحت حمایت فیس بوک در فید Story قرار می گیرند و به دلیل هزینه های کمتر و بالقوه جذاب هستند سه برابر افزایش تعامل.

با استفاده از مشخصات برای ایجاد یک داستان فیس بوک، تبلیغ شما می تواند یکی از این اهداف را داشته باشد:

  • آگاهی از برند
  • تبدیل ها
  • رسیدن
  • ترافیک
  • تولید سرب
  • بازدیدهای ویدیویی
  • نصب برنامه

شما می توانید بودجه، مخاطبان هدف و زمان بندی را تعیین کنید:

image2

فیس‌بوک در حال حاضر به شما اجازه نمی‌دهد که تبلیغات را فقط در استوری‌های فیس‌بوک اجرا کنید، بنابراین باید در فید خبری خود یا در استوری اینستاگرام نیز تبلیغی را اجرا کنید.

بهترین شیوه ها

از یک فراخوان برای اقدام واضح در تبلیغات استوری های فیس بوک خود استفاده کنید – فیس بوک بیش از 20 درصد متن را توصیه نمی کند، بنابراین کاربران را تشویق کنید تا با استفاده از زبان مستقیم اقدام کنند.

به یاد داشته باشید که تبلیغات خود را برای استفاده از تلفن همراه با استفاده از نسبت های عمودی بهینه کنید.

از برندسازی و تصاویر واضح استفاده کنید. با استفاده از تصاویری که به تجارت، محصول یا خدمات شما مربوط می شود، تبلیغ خود را متمایز کنید.

سوالات متداول داستان های فیس بوک

giphy

س: آرشیو استوری فیس بوک کجاست؟

داستان های شما را می توان در آرشیو استوری ذخیره کرد. برای روشن کردن آرشیو خود، به فید اخبار خود بروید و روی نام خود کلیک کنید. از اینجا روی آن کلیک کنید ‘بایگانی.’

اگر هر عکسی را ظرف 24 ساعت پس از انتشار استوری خود حذف کنید، در بایگانی شما ذخیره نمی شود.

س: آیا می توان استوری های فیس بوک را خاموش کرد؟

نه، استوری فیس بوک را نمی توان خاموش کرد.

س: اگر فیس بوک استوری ها را بارگیری نکند یا آنها را نشان ندهد چه؟

ممکن است لازم باشد مرورگر خود را به روز کنید و فید خود را بازخوانی کنید تا داستان های خود را نشان دهید.

س: اگر نمی توانم استوری های فیس بوک را بشنوم چه باید بکنم؟

اگر صدای داستان ویدیویی پخش نمی شود، ممکن است کاربر صدا را به درستی آپلود نکرده باشد.

صدای گوشی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور تصادفی دکمه بی صدا را فشار نداده اید.

س: اگر نمی توانم فیس بوک را ببینم چه باید بکنم

داستان ها؟

استوری های فیسبوک به صورت خودکار پس از 24 ساعت حذف می شوند. اگر نمی‌توانید هیچ داستانی را در بالای فید خود ببینید، ممکن است دوستان شما در 24 ساعت گذشته هیچ داستانی را منتشر نکرده باشند.

از داستان های فیس بوک استفاده کنید و برند خود را رشد دهید

استوری های فیس بوک به روشی مشابه استوری های اینستاگرام کار می کنند و استفاده از آنها بسیار آسان است. چرا از این ویژگی برای کمک به رشد برند خود استفاده نمی کنید؟

giphy

استوری فیسبوک را بخشی از استراتژی بازاریابی اجتماعی خود قرار دهید.

چه بخواهید محتوای منحصربه‌فرد ایجاد کنید یا استوری‌های اینستاگرام را مستقیماً در فید استوری فیسبوک خود منتشر کنید، ارتباط با مخاطبان خود با محتوای تصویری و ویدیویی مطمئناً آگاهی و فروش برند را افزایش می‌دهد.

چگونه می توانید از استوری های فیس بوک برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید؟

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
خاویر 'جاوی' اولیوان کیست؟  یک اسپانیایی با 17 فالوور در اینستاگرام که جایگزین شریل سند می شود

خاویر 'جاوی' اولیوان کیست؟ یک اسپانیایی با 17 فالوور در اینستاگرام که جایگزین شریل سند می شود -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

10 واقعیت الگوریتم اینستاگرام که باید بدانید

10 واقعیت الگوریتم اینستاگرام که باید بدانید -پنل اینستاگرام

خرداد 27, 1401
4 نکته ساده برای کمک به بهبود حضور خود در اینستاگرام [Infographic]

4 نکته ساده برای کمک به بهبود حضور خود در اینستاگرام [Infographic] -پنل اینستاگرام

تیر 1, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.