• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

10 واقعیت الگوریتم اینستاگرام که باید بدانید -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 28, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

در مورد الگوریتم اینستاگرام شایعات زیادی وجود دارد.

در بعد، همه ما در مورد حقایق هستیم. اینجا خبری نیست، بعد از شما متشکرم.

ما 10 واقعیت برتر الگوریتم اینستاگرام را که باید بدانید – همانطور که توسط خود اینستاگرام تأیید شده است به اشتراک می گذاریم.

10 واقعیت الگوریتم اینستاگرام که باید بدانید:

  1. چندین الگوریتم اینستاگرام در سراسر برنامه کار می کنند

  2. الگوریتم خوراک بر اساس چهار عامل کلیدی رتبه بندی را تعیین می کند

  3. الگوریتم فید همچنین احتمال پنج تعامل “مهم” را در نظر می گیرد.

  4. افزودن یک نفر به لیست دوستان نزدیک شما رتبه آنها را افزایش می دهد

  5. به موقع بودن یک سیگنال مهم است، اما نه تنها سیگنال

  6. با همه انواع حساب ها به طور مساوی رفتار می شود (شخصی، تجاری و سازنده)

  7. هر نظر به عنوان یک تعامل به حساب می آید

  8. تعداد تعاملات در 30 دقیقه اول رتبه بندی را تعیین نمی کند

  9. الگوریتم فید ویدیو را نسبت به عکس ها ترجیح نمی دهد

  10. ربات ها و کامنت پادها کار نمی کنند

شماره 1: چندین الگوریتم اینستاگرام در سراسر برنامه کار می کنند

اغلب می شنوید که از الگوریتم اینستاگرام به عنوان یک مفهوم منحصر به فرد یاد می شود، اما در واقع وجود دارد الگوریتم های متعدد در بازی

به عنوان مثال، الگوریتم فید اینستاگرام با الگوریتم صفحه کاوش اینستاگرام و الگوریتم IGTV با الگوریتم حلقه‌های اینستاگرام متفاوت است.

در حالی که هر الگوریتم برای هر تجربه کمی متفاوت است، اما همه آنها بر اساس یک اصل کار می کنند: ارائه محتوایی که به احتمال زیاد برای کاربران جالب باشد.

شماره 2: الگوریتم خوراک رتبه بندی را بر اساس چهار عامل کلیدی محاسبه می کند

در لایو اخیر اینستاگرام، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، دقیقا نحوه عملکرد الگوریتم فید اینستاگرام را به اشتراک گذاشت.

موسری در طول پخش، مهمترین فاکتورهایی را که الگوریتم اینستاگرام در نظر گرفته است، فاش کرد:

  • اطلاعات مربوط به خود پست: عکسه یا ویدیو؟ در مورد چه موضوعی است؟ آیا لایک زیادی دارد؟

  • اطلاعات پوستر: آیا آنها دوست هستند؟ آیا آنها اغلب پست می گذارند؟

  • فعالیت شما: آیا تمایل به تماشای ویدیوهای زیادی دارید؟ معمولاً با چه محتوایی درگیر می شوید؟

  • سابقه تعامل شما: آیا بسیاری از پست های پوستر را دوست دارید یا در مورد آنها نظر می دهید؟

بر اساس این اطلاعات، الگوریتم محاسبه می کند که چقدر احتمال دارد یک فرد با یک پست، معروف به a تعامل داشته باشد امتیاز مورد علاقه، که در نهایت ترتیب نمایش پست ها در فید یک نفر را تعیین می کند.

شماره 3: الگوریتم فید همچنین احتمال پنج تعامل “مهم” را در نظر می گیرد.

در طول لایو، موسری همچنین به اشتراک گذاشت که کدام تعامل برای الگوریتم اینستاگرام “مهم” است.

این فعل و انفعالات کلیدی، یا “پراکسی ها”، همانطور که موسری به آنها اشاره می کند، توسط الگوریتم هنگام تعیین رتبه بندی خوراک در نظر گرفته می شوند:

  • زمان صرف شده: آیا قرار است برای پست وقت بگذارید؟

  • پسندیدن: چقدر احتمال دارد که پست را دوست داشته باشید؟

  • اظهار نظر: چقدر احتمال می دهید در مورد پست نظر دهید؟

  • صرفه جویی: چقدر احتمال دارد پست را ذخیره کنید؟

  • روی نمایه ضربه بزنید: احتمال اینکه بعد از دیدن پست روی نمایه ضربه بزنید چقدر است؟

اگر الگوریتم محاسبه کند که بعید است کسی هر یک از این تعاملات را روی یک پست انجام دهد، در فید او اولویت بندی می شود.

شماره 4: اضافه کردن یک نفر به لیست دوستان نزدیک خود رتبه آنها را افزایش می دهد

افزودن شخصی به لیست دوستان نزدیک خود نیز نشانگر الگوریتم های اینستاگرام است.

اگر فردی را به لیست دوستان نزدیک خود اضافه کنید، احتمالاً با باز کردن برنامه، پست ها و داستان های او را بالاتر می بینید.

از طرف دیگر، اگر نشان دهید که هستید علاقه مند نیست در یک پست خاص در صفحه کاوش، شما به طور موثر آن نوع محتوا را با الگوریتم اینستاگرام از اولویت خارج می کنید.

** شماره 5: به موقع بودن یک سیگنال مهم است، اما نه تنها سیگنال

**

وقتی صحبت از الگوریتم های اینستاگرام به میان می آید، به موقع بودن (یعنی زمانی که یک پست به اشتراک گذاشته شده است) مهم است.

با این حال، این تنها سیگنال نیست – Mosseri توضیح می‌دهد که “فید تقریباً، اما نه به طور دقیق، زمانی است.”

این به این معنی است که اگر الگوریتم تعیین کند که پست بالاتری دارد، می‌تواند قبل از پست جدیدتر نشان داده شود. امتیاز مورد علاقه برای آن کاربر

با این حال، هرچه زمان بیشتر می گذرد، تازگی (یا فقدان آن) بر امتیاز مورد علاقه غلبه خواهد کرد – و الگوریتم به جای آن، پست های جدیدتر را ترجیح می دهد.

شماره 6: با همه انواع حساب ها به طور مساوی رفتار می شود (شخصی، تجاری و سازنده)

در یک سری داستان در مورد حساب سازندگاناینستاگرام این موضوع را تایید کرد با همه انواع حساب ها به طور مساوی رفتار می شود وقتی صحبت از الگوریتم ها می شود.

این به این معنی است که شما می توانید یک حساب شخصی، تجاری یا یک سازنده داشته باشید – و این تفاوتی در نحوه عملکرد محتوای شما ندارد.

جابجایی به یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که بینش بیشتری در مورد نحوه عملکرد محتوای خود دریافت کنید، و همچنین به این معنی است که می توانید پست های خود را به صورت خودکار با Later منتشر کنید – بنابراین می توانید با آن ورودهای آخر شب خداحافظی کنید!

شماره 7: هر نظر به عنوان یک تعامل به حساب می آید

یکی از طولانی ترین افسانه ها در مورد الگوریتم اینستاگرام این است که کامنت های کمتر از سه کلمه را در نظر نمی گیرد.

واقعیت؟ همه نظرات در نظر گرفته می شوند، حتی اگر فقط حاوی یک یا دو ایموجی باشند.

در واقع، همه چیز به هر کاربر بستگی دارد. اگر آنها به طور منظم با محتوای شما درگیر شوند، احتمال اینکه در فید اینستاگرام آنها رتبه بالاتری داشته باشید وجود دارد.

نظرات یک شاخص تعامل مهم برای الگوریتم اینستاگرام هستند، بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، ایده خوبی است که به طور منظم به نظرات خود پاسخ دهید.

این نه تنها مکالمات را در پست‌های شما فعال نگه می‌دارد، بلکه به مخاطبان شما نشان می‌دهد که درگیر هستید – که می‌تواند برای ترویج تعاملات بیشتر عالی باشد.

نکته: از صندوق ورودی Later’s Conversations برای مشاهده تمام نظرات اخیر خود در فید روی دسکتاپ خود استفاده کنید، بنابراین می توانید به راحتی همه مکالمات خود را مرور کرده و به آنها پاسخ دهید.

شماره 8: تعداد تعاملات در 30 دقیقه اول رتبه بندی را تعیین نمی کند

اینستاگرام تأیید کرده است که تعداد تعاملاتی که یک پست در 30 دقیقه اول دریافت می کند، رتبه بندی فید را تعیین نمی کند.

همانطور که در بالا به اشتراک گذاشتیم، الگوریتم فید رتبه بندی پست ها را بر اساس چهار عامل کلیدی تعیین می کند، و اینها در حد 30 دقیقه محدود نمی شوند.

با این حال، ایده خوبی است که پست های خود را به اشتراک بگذارید تا با چه زمانی مخاطبان شما بیشتر با محتوای شما درگیر شوند.

نکته: از ویژگی Later’s Best Time to Post استفاده کنید تا به طور خودکار هفت زمان پست برتر خود را بر اساس بهترین عملکرد شما در ماه های اخیر محاسبه کنید.

ارتقاء به یکی از بعدها شروع، رشد یا پیشرفته امروز برنامه ریزی کنید و از بهترین زمان های خود برای پست کردن استفاده کنید.

شماره 9: الگوریتم فید ویدیو را نسبت به عکس ها ترجیح نمی دهد

الگوریتم فید اینستاگرام هیچ سوگیری بین محتوای عکس و ویدیو ندارد.

با این حال، محتوای ویدئویی به طور معمول است جذاب تر و بیشتر می شود “زمان صرف شده” در هر پست، دو شاخص مهم برای الگوریتم.

به این ترتیب، محتوای ویدیویی معمولاً از محتوای عکس در برنامه بهتر عمل می کند – یک عامل کلیدی که باید به آن توجه داشت.

شماره 10: ربات ها و کامنت پادها کار نمی کنند

به لطف الگوریتم یادگیری ماشینی اینستاگرام، تعاملات جعلی (مانند استفاده از ربات ها یا کامنت پادها) همیشه شناسایی و رتبه بندی می شوند.

اینستاگرام در پرسش و پاسخ استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت که بهترین راه برای ایجاد تعامل پایدار، معتبر بودن و شفاف بودن در پلتفرم است.

به اختصار؟ تلاش برای تقلب در سیستم کار نمی کند، مهم نیست که چقدر طرح شما پیچیده باشد.

اگر واقعاً می خواهید رتبه الگوریتم خود را در سال 2021 بهبود بخشید، مهم ترین چیز این است که به طور مداوم و منظم با مخاطبان خود درگیر باشید.

و در اینجا شما آن را دارید، برترین حقایق الگوریتم اینستاگرام که باید بدانید!

ایجاد یک رابطه واقعی با فالوورهای شما قوی ترین راه برای “هک کردن” الگوریتم است و باعث می شود مخاطبان خود را برای اطلاعات بیشتر بازگردانند!

شروع به برنامه ریزی با بعدپلتفرم شماره 1 بازاریابی اینستاگرام مورد اعتماد بیش از 2 میلیون کسب و کار! ثبت نام کن – رایگان است!



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
BBP 080: نحوه استفاده از انواع مختلف محتوای اینستاگرام با Cat Griffin

BBP 080: نحوه استفاده از انواع مختلف محتوای اینستاگرام با Cat Griffin -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

خرداد 31, 1401

بازاریابی رسانه های اجتماعی با مخاطبان هزاره -پنل اینستاگرام

خرداد 28, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 28, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 28, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 28, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 28, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 28, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.