• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

پست های Geotarget در توییتر، اینستاگرام، فیس بوک و لینکدین -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 3, 1401
صفحه اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

امروزه انجام بازاریابی آنلاین بدون سرمایه گذاری در هدف گذاری جغرافیایی غیرممکن است. ممکن است شما به خوبی با این اصطلاح آشنا نباشید، اما باور کنید، شما هر روز از آن استفاده می‌کنید و کسب‌وکارهای آنلاین از آن استفاده می‌کنند تا شما را در معرض استراتژی‌های هدف‌یابی جغرافیایی خود در بازاریابی آنلاین قرار دهند.

بیایید نحوه استفاده از برچسب‌گذاری جغرافیایی را دریابیم و نحوه استفاده کسب‌وکارها و برندهای دیجیتال از هدف‌گذاری جغرافیایی را متمایز کنیم.

هدف گذاری جغرافیایی چیست؟

فرآیند ارسال محتوا یا تبلیغات مختلف برای مصرف کنندگان بر اساس موقعیت جغرافیایی آنها به عنوان هدف گذاری جغرافیایی شناخته می شود. هدف گذاری جغرافیایی اغلب در کمپین های جستجوی حمایت شده برای تبلیغ به خریداران محلی استفاده می شود.

در بازاریابی آنلاین بسیار ترجیح داده می شود زیرا بسته به مکان هدف خود می توانید پیام خود را دقیق تر نشان دهید.

و زمانی که بتوانید در مورد پیام خود دقیق تر باشید، نرخ تعامل شما افزایش می یابد زیرا آن را برای کسانی که علاقه ندارند ارسال نمی کنید.

قبل از شروع…

برچسب گذاری جغرافیایی چیست؟

برچسب جغرافیایی برچسبی است که بر روی پست های رسانه های اجتماعی برای شناسایی موقعیت آن اعمال می شود. برچسب گذاری جغرافیایی مزایایی دارد.

افزودن برچسب‌های جغرافیایی به تصاویر شما یک هدف حیاتی دارد: هر عکس برچسب‌گذاری شده به یک نقشه عکس اضافه می‌شود که مکان همه عکس‌های برچسب‌گذاری شده را نشان می‌دهد. ما روزانه از این ویژگی استفاده می کنیم.

  • در حالی که ما از جستجوی آنلاین استفاده می کنیم، از جستجوهای “نزدیک به من” استفاده می کنیم.
  • جستجوهای مبتنی بر مکان دستگاه تلفن همراه نتایج سریعی مانند یافتن یک رستوران یا تعمیرگاه به همراه دارد.
  • و اکثر کاربران موبایل به دنبال فروشگاه های نزدیک می گردند و همان روز به آنجا می روند.

بصری ترین ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی

ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی و برنامه ریز محتوا Circleboom یک ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی با استفاده آسان با ابزارهای طراحی قدرتمند غنی شده است. می‌توانید پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود را طراحی، زمان‌بندی کنید و چند یا همه حساب‌های رسانه اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت کنید. می توانید اینستاگرام، توییتر، فیس ب…

OG social media scheduler

آیا می توانید در توییتر هدف گذاری جغرافیایی داشته باشید؟

هدف گذاری جغرافیایی توییتر به شما این امکان را می دهد که به مخاطبانی دست یابید که به بهترین وجه با دامنه کسب و کار شما و اهداف آن مطابقت دارند، چه در خیابان، چه در سراسر ایالت یا در سراسر جهان.

چگونه در توییتر هدف گذاری کنیم؟

هنگام شروع یک کمپین جدید یا تغییر یک کمپین موجود در رابط تبلیغات توییتر، می توانید کمپین های خود را به صورت جغرافیایی هدف قرار دهید.

کشور، ایالت، منطقه مترو یا کد پستی را که می‌خواهید جستجو کنید را در نوار جستجو تایپ کنید. برای تکمیل خودکار انتخاب هایلایت شده از منوی کشویی.

هدف گذاری جغرافیایی شما باید در زیر منوی کشویی ظاهر شود تا به درستی ذخیره شود.

image 9
منبع: Adapworldwide.com

و همچنین این امکان برای بازاریابان وجود دارد فیلتر کردن توییت ها بر اساس برچسب های جغرافیایی.

دنبال کنندگان توییتر با هدف جغرافیایی

در توییتر، می توانید از هشتگ های جغرافیایی برای بازاریابی محلی موثر استفاده کنید. افراد محلی می توانند پست های شما را با گنجاندن برچسب های جغرافیایی در بیو توییتر، توییت ها و ریتوییت های شما پیدا کنند.

وقتی مخاطبان شما موقعیت مکانی شما را در پست‌های خود لحاظ می‌کنند و توییت‌های شما را برای فالوورهایشان قابل کشف می‌کنند، برچسب‌های جغرافیایی نیز برای محتوای تولید شده توسط کاربر بسیار مهم هستند.

image 10
پین‌های مکان در بیو توییتر می‌توانند به شما در یافتن مخاطب مرتبط‌تر کمک کنند.

اگر می‌خواهید دنبال‌کنندگان توییتر با هدف جغرافیایی بیشتری جذب کنید، می‌توانید به کلمات کلیدی هدف‌گذاری شده جغرافیایی نیز نگاه کنید و از آن‌ها در توییت‌های روزانه‌تان استفاده کنید تا به نوردهی مرتبط‌تری برسید.

برای توییتر، ما برای شما آورده ایم مفیدترین ابزار جستجوی کلمه کلیدی-هشتگ در بازار.

image 16

می‌توانید از جستجوی هوشمند Circleboom برای جستجوی کلمات کلیدی با هدف جغرافیایی در بایوس و توییت‌های کاربر استفاده کنید.

کلمات کلیدی و هشتگ های خود را بر اساس مکان، زبان و گزینه های حذف مانند حساب های جعلی/هرزنامه محدود کنید.
کلمات کلیدی و هشتگ های خود را بر اساس مکان، زبان و گزینه های حذف مانند حساب های جعلی/هرزنامه محدود کنید.

فرض کنید به دنبال موضوع خاصی هستید.

در این صورت می توانید استفاده کنید جستجوی هوشمند و جستجوی زندهفیلتر مکان برای انجام جستجوهای هدفمند جغرافیایی برای شناسایی و تعامل با مخاطبان هدف جغرافیایی.

شما می توانید از مکان یابی استفاده کنید و مخاطب را با ویژگی های نمایه آنها اصلاح کنید.
شما می توانید از مکان یابی استفاده کنید و مخاطب را با ویژگی های نمایه آنها اصلاح کنید.

Circleboom دقیقاً با ناحیه ای که کاربر در نمایه توییتر خود ذکر می کند مطابقت دارد. برای مثال، اگر «NY» را جستجو کنید، Circleboom همه حساب‌هایی را که «NY» به‌عنوان مکانشان دارند، مرتب می‌کند، اما نه آن‌هایی که «نیویورک» را به‌عنوان مکان خود دارند.

بنابراین، در حین استفاده از این فیلتر، باید چند نام مختلف را که افراد برای یک مکان خاص به کار می‌برند، امتحان کنید.

توییتر علاقه ابر

هنگامی که پروفایل ها را با برچسب گذاری جغرافیایی هدف قرار دادید و فالوورهای توئیتر را افزایش دادید، می توانید استراتژی خود را با ابر علاقه ویژگی.

با استفاده از Circleboom Interest Cloud می توانید از نظرات دنبال کنندگان خود مطلع شوید. در نتیجه، می توانید به سرعت برنامه های بازاریابی روابط عمومی یا توییتر را بر اساس رفتارهای مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.

توییتر Circleboom نموداری را ارائه می دهد که یک ابر کلمه کلیدی را بر اساس ورودی های مخاطب نشان می دهد
توییتر Circleboom نموداری را ارائه می دهد که یک ابر کلمه کلیدی را بر اساس ورودی های مخاطب نشان می دهد

مدیریت چندین حساب توییتر | به چندین حساب توییتر ارسال کنید

برای مدیریت چندین حساب توییتر به یک کلاینت توییتر نیاز دارید؟ اگر چنین است، شما در جای درستی هستید. Circleboom به شما امکان می دهد چندین حساب توییتر را در یک مکان اضافه و اجرا کنید!

manage multiple twitter accounts 11a83add82

آیا می توانید در اینستاگرام هدف گذاری جغرافیایی داشته باشید؟

هنگامی که شما اساساً موقعیت مکانی خود را با افزودن یک برچسب جغرافیایی به عکس خود تگ می کنید، این عمل شانس داشتن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام را افزایش می دهد.

هدف این تگ این است که هر زمان که کاربر اینستاگرام دیگری روی همان برچسب جغرافیایی در پست دیگری کلیک کرد، عکس شما کشف شود.

اینستاگرام برچسب گذاری جغرافیایی را آسان می کند. از صفحه «پست جدید»، روی «افزودن مکان» ضربه بزنید.

image 18
منبع: Tailwind

اینستاگرام به طور خودکار لیستی از مکان های نزدیک را ارائه می دهد. می توانید یکی از مکان های نشان داده شده را انتخاب کنید یا در هر مکان دیگری تایپ کنید.

از آنجایی که هشتگ‌ها در اینستاگرام قابل جستجو و کلیک هستند، استفاده از هشتگ‌های مرتبط به سایر کاربران اینستاگرام کمک می‌کند مطالب شما را بیابند و با آن درگیر شوند.

آیا می توانید پست های اینستاگرام را هدف قرار دهید؟

تبلیغات اینستاگرام از سیستم تبلیغات فیس بوک بهره می برند که گسترده ترین قابلیت های هدف گیری را ارائه می دهد. شما می توانید جغرافیا، جمعیت شناسی، سرگرمی ها و رفتارهای مخاطب هدف خود را از جمله موارد دیگر انتخاب کنید.

image 19
مدیر تبلیغات فیس بوک مخاطب را هدف قرار می دهد

برای نمایش یا حذف آگهی‌های خود به افراد در مکان‌های خاص، می‌توانید مناطق، کشورها، ایالت‌ها، شهرها، کدهای پستی یا آدرس‌های جهانی را وارد کنید.

استیکرها در استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا استیکرهای دیجیتالی را روی عکس ها یا ویدیوهایی که حاوی برچسب جغرافیایی هستند اعمال کنند. می‌توانید با انتخاب برچسب «مکان» آن را به موقعیت‌های جغرافیایی اطراف خود سفارشی کنید. اگر برچسب جغرافیایی شما در اینستاگرام ظاهر نمی شود، به یاد داشته باشید که ابتدا یک مکان در فیس بوک ایجاد کنید.

مکان های هشتگ

هشتگ ها روش فوق العاده دیگری برای یافتن محتوای مرتبط با یک برچسب مشخص هستند. همه ما می دانیم که افزودن هشتگ های معروف در اینستاگرام باعث افزایش دیده شدن پست شما می شود. همچنین، با ایجاد هشتگ برند خود، می‌توانید افرادی را که در مورد محصولات یا برند شما در اینستاگرام پست می‌گذارند، دنبال کنید و بر تمامی محتوای تولید شده توسط کاربر نظارت داشته باشید.

برنامه زمانبندی پست اینستاگرام | طراحی و برنامه ریزی پست های اینستاگرام

آیا می توانید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید؟ آره! می توانید پست های اینستاگرام را با برنامه زمان بندی پست اینستاگرام ما زمان بندی کنید. با نحوه برنامه ریزی اینستاگرام آشنا شوید.

Schedule Instagram f9fbfd7588

جدیدترین پست های دارای برچسب جغرافیایی با آن مکان دقیق در نتایج جستجوی شما ظاهر می شوند. محبوب ترین پست های اخیر در بخش “پست های برتر” ظاهر می شوند.

در اینجا می‌توانید میکرو اینفلوئنسرها را در منطقه خود شناسایی کنید تا با آنها همکاری کنید.

چگونه در فیسبوک هدف گذاری کنیم؟

کاربران پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به روش‌های مختلف جغرافیایی را هدف‌گیری کنند. همانطور که در بالا ذکر کردیم، مدیر تبلیغات فیس بوک برای آن کار می کند هدف گذاری جغرافیایی در فیس بوک. کاربران فیس بوک و لینکدین می توانند یک پست را به جای یک تبلیغ، هدف گذاری جغرافیایی کنند. با این حال، توییتر فقط از هدف گذاری جغرافیایی در تبلیغات تبلیغ شده پشتیبانی می کند.

هنگام تعیین نحوه هدف‌گیری جغرافیایی محتوای خود، کاربران می‌توانند کل ایالات متحده را جستجو کنند یا در سطح ایالتی یا محلی انتخاب کنند.

کاری که انجام خواهید داد این است که آدرس را جستجو کنید یا از یک پین برای مشخص کردن نقطه دقیقی که می خواهید بازدید کنید استفاده کنید.

همچنین می‌توانید با انتخاب «واردات فهرست مشتریان» و آپلود داده‌های مشتری خود، و سپس ایجاد مخاطبان هدف برای مکان‌های خاص، یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید.

image 20
منبع: k6agency
image 21

در اینجا شما همچنین می توانید کدهای پستی را از هدف گذاری جغرافیایی خاص خود حذف کنید.

برنامه زمانبندی پست فیس بوک | طراحی و برنامه ریزی پست های فیس بوک

آیا می توانید پست ها را در فیس بوک برنامه ریزی کنید؟ آره! بیایید دریابیم که چگونه یک پست را در فیس بوک زمان بندی کنیم و پست های فیس بوک را با برنامه زمان بندی پست فیس بوک Circleboom زمان بندی کنیم.

Schedule Facebook cb18ac22b5

چگونه در لینکدین هدف گذاری کنیم؟

در واقع، هدف‌گیری جغرافیایی در لینکدین مشابه سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی عمل می‌کند، و آنها همچنین تبلیغات پولی را با گزینه‌های هدف‌گیری جغرافیایی در هنگام تبلیغ ارائه می‌دهند.

هنگام ارسال به‌روزرسانی‌های ارگانیک برای صفحات لینک‌دین، می‌توانید با کلیک بر روی نماد «Globe» در صفحه ایجاد پست، مخاطبان خود را هدف قرار دهید. و می توانید انتخاب مخاطبان خود را در اینجا به صورت پیش فرض محدود کنید.

image 22
هدف قرار دادن مخاطب هنگام ارسال پست در لینکدین

یکی دیگر از راه‌های هدف‌گیری جغرافیایی پست‌های لینکدین، استفاده از هشتگ‌ها به‌عنوان تگ مکان است.

از آنجایی که لینکدین حتی زمانی که پست خود را بر اساس محتوا می نویسید، هشتگ های بیشتری را پیشنهاد می کند، می توانیم مطمئن شویم که هشتگ ها برای قرار گرفتن در معرض بیشتر کار می کنند و لینکدین آنها را در الگوریتم خود در نظر می گیرد.

با جستجوی مکان‌ها، تبلیغات لینکدین با هدف جغرافیایی به اعضا بر اساس محل زندگی یا بازدیدشان دسترسی پیدا می‌کند. مکان دائمی یا بلند مدت اعضا و آدرس IP آنها برای بازدیدهای کوتاه مدت برای تعیین موقعیت جغرافیایی آنها استفاده می شود. اطلاعات بیشتر در مورد هدف گذاری کمپین را می توان یافت اینجا.

زمانبند پست لینکدین | زمان بندی پست ها در لینکدین

آیا می توانید پست های لینکدین را برنامه ریزی کنید؟ آره! می توانید پست های لینکدین را با برنامه زمان بندی پست لینکدین ما زمان بندی کنید. نحوه زمان بندی پست ها در لینکدین با Circleboom را بیاموزید!

Schedule Linked In 5d53833fcf

چگونه در تمام پست های ارگانیک رسانه های اجتماعی خود هدف گذاری جغرافیایی داشته باشید؟

احتمالاً به این فکر رسیده اید که وقتی هدف گذاری جغرافیایی از طریق تبلیغات پولی انجام می شود، محدودیت آسمان است. تقریبا.

زمانی که می خواهید برای تبلیغات هزینه کنید، شرکت ها پایگاه داده و الگوریتم های geofencing خود را ارائه می دهند.

اما ما همچنین اشاره کردیم که استفاده از گزینه‌های برچسب‌گذاری جغرافیایی خودسرانه هنگام ارسال پست (عمداً اضافه کردن موقعیت مکانی خود در اینستاگرام یا فیس‌بوک)، استفاده از کلیدواژه‌های زنده و هشتگ‌های مرتبط با منطقه و مخاطبان به شما کمک می‌کند به طور رایگان به آن افراد دسترسی پیدا کنید.

همچنین، اگر می خواهید این شغل را جدی بگیرید، می توانید از ابزارهای اتوماسیون رسانه های اجتماعی مانند انتشار Circleboom، که به شما امکان می دهد هشتگ های مرتبط را در پست های خود به طور خودکار یا برای زمان های برنامه ریزی شده به اشتراک بگذارید.

اتوماسیون رسانه های اجتماعی می تواند به انتشار پست های هدفمند جغرافیایی در حساب های رسانه های اجتماعی کمک کند.
اتوماسیون رسانه های اجتماعی می تواند به انتشار پست های هدفمند جغرافیایی در حساب های رسانه های اجتماعی کمک کند.

این ابزارهای اتوماسیون رسانه های اجتماعی همچنین با ابزارهای کلمه کلیدی هوشمند و هشتگ و ایده های محتوا بر اساس موضوعات و زمینه های مورد علاقه همراه هستند تا روز شما را آسان تر کنند.

به این ترتیب، در حالی که از هدف گذاری جغرافیایی با کلمات کلیدی هدفمند جغرافیایی پشتیبانی می کنید، می توانید روی موضوعات محتوای خاص کار کنید و خود محتوای خود را به عنوان مرتبط با جغرافیایی اصلاح کنید.

بسته شدن

هدف گذاری جغرافیایی در درجه اول به استفاده هدف از دستگاه های تلفن همراه بستگی دارد. در نتیجه، هرچه گروه هدف شما بیشتر از تلفن های همراه خود استفاده کند، استراتژی موثرتر و آموزنده تر می شود.

این می‌تواند برای کمپین‌های B2B مشکل‌ساز باشد، زیرا مقاصد هدف عموماً محل‌های کاری یا محل‌های مرتبط با کار هستند، جایی که مردم کمتر از گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند.

هنگامی که به درستی انجام شود، هدف گذاری جغرافیایی در رسانه های اجتماعی می تواند یک تکنیک بازاریابی بسیار موثر باشد. بهبود مجموع تجربه مشتری، هم به نفع فروشنده و هم برای خریدار خواهد بود. همچنین می‌تواند به بازاریابان کمک کند که این دو را با ایجاد بینش و دسترسی به مکان ایده‌آل و زمان ارسال پیام یا تعامل، به هم مرتبط کنند.

برچسب‌گذاری جغرافیایی در اینجا یک ویژگی خودخدمت در این تصویر دارد، با این حال، می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک و تأثیرگذاران کمک کند تا بدون هیچ بودجه تبلیغاتی توجه بیشتری را به خود جلب کنند.

circleboom twitter 1

چگونه در فیس بوک، لینکدین و توییتر به طور همزمان پست ارسال کنیم

به دنبال راه هایی برای ارسال همزمان در فیس بوک، لینکدین و توییتر هستید؟ این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه به طور همزمان در چندین پروفایل رسانه اجتماعی پست کنید.

publish circlebbom 2

7 ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای بررسی در سال 2021: از بودجه تا بهترین

پیدا کردن مدیریت مناسب رسانه های اجتماعی می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل ما لیستی از بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی برای تجارت را آماده کرده ایم

photo 1516



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
How to View Instagram Private Accounts

15 بهترین برنامه نمایشگر خصوصی اینستاگرام 2022 (بدون نظرسنجی) -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

طول ویدیوی اینستاگرام: ویدیوهای اینستاگرام چقدر می توانند برای بازاریابی مفید باشند

طول ویدیوی اینستاگرام: ویدیوهای اینستاگرام چقدر می توانند برای بازاریابی مفید باشند -پنل اینستاگرام

خرداد 3, 1401
چگونه حضور ارگانیک اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

چگونه حضور ارگانیک اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟ -پنل اینستاگرام

خرداد 18, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 7, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 12, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 3, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 10, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.