این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
قرار گرفتن برند خود در رسانه های اجتماعی یکی از اولین کارهایی است که باید از نظر بازاریابی آن برای عموم مردم انجام دهید. با این حال، شروع به کار در اینستاگرام به عنوان یک شرکت جدید می تواند نسبتاً دشوار باشد.
از آنجایی که اینستاگرام در چند سال اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، جذب فالوور در این پلتفرم نیز سختتر از همیشه شده است. این امر باعث شده است که بسیاری از شرکتها در مسیر خرید فالوورهای IG یا استفاده از برنامههای کاربردی خاصی باشند که حسابهای ربات را به دنبال آنها در اینستاگرام وادار میکنند. با این حال، این روش نباید توسط هر برندی که میخواهد نامی برای خود ایجاد کند استفاده شود – ممکن است در کوتاهمدت به شما کمک کند، اما در درازمدت، احتمالاً هیچ سودی برای تجارت شما نخواهد داشت.
بنابراین، به جای صرف زمان و هزینه ارزشمند برای جذب فالوورهای جعلی، سعی کنید یاد بگیرید چگونه مخاطبان واقعی را جذب کنید و چگونه افراد واقعی را وادار کنید که شرکت شما را در IG دنبال کنند. در نهایت، این تنها راهی است که می توانید مشتریان بالقوه خود را با برند و محصولاتی که می فروشید درگیر کنید.
به همین دلیل این مقاله به آموزش نحوه دریافت فالوور رایگان اینستاگرام اختصاص دارد. اکنون بیایید نگاهی به برخی از مفیدترین نکات و ترفندهایی بیندازیم که نمایه IG شرکت شما را در کمترین زمان ممکن در پلتفرم افزایش میدهد.
10 نکته برای دریافت فالوور واقعی رایگان در اینستاگرام
“چگونه کسی را وادار کنیم تا شما را در اینستاگرام دنبال کند” یکی از سوالاتی است که در گوگل جستجو شده است. این قابل درک است – داشتن تعداد زیادی فالوور در پلتفرم رسانه های اجتماعی راهی سریع برای افراد است که توسط شرکت ها مورد توجه قرار گیرند و به عنوان یک تأثیرگذار فعالیت کنند. علاوه بر این، بسیاری از شرکتها نیز میخواهند پاسخ این سوال را بدانند، زیرا داشتن دنبالکنندگان زیاد یکی از راههای مطمئن برای شناختهتر کردن برند در بین عموم مردم است.
خوشبختانه برای همه، به دست آوردن فالوور واقعی در اینستاگرام یک ماموریت غیرممکن نیست. در واقع، تعداد زیادی اقدامات کوچک وجود دارد که می توانید در این پلتفرم انجام دهید که به شما کمک می کند افراد بیشتری صفحه شما را دنبال کنند. بیا یک نگاهی بیندازیم.
یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام شفاف داشته باشید
داشتن فالوور زیاد در اینستاگرام یک هدف عالی است. اما برای داشتن یک حساب کاربری موفق در IG به چیزی بیش از این نیاز دارید. به همین دلیل است که باید در نظر داشته باشید که پروفایل شما در اینستاگرام چگونه با بقیه استراتژی بازاریابی دیجیتال شما مرتبط است.
به این فکر کنید که چرا باید یک حساب کاربری در پلتفرم داشته باشید. چه چیزی می خواهید از آن کسب کنید؟ شاید بخواهید آگاهی از برند را افزایش دهید یا افراد بیشتری را به خرید محصولاتتان وادارید؟ یا شاید می خواهید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید؟
صرف نظر از اینکه هدف شما چیست، باید به وضوح مشخص شود. این به شما کمک می کند پایه ای برای محتوای خود بسازید تا بتوانید با پیام های خود سازگار بمانید و در نتیجه بتوانید به نتیجه دلخواه برسید.
از یک داستان و طراحی برند منسجم استفاده کنید
انسان ها موجوداتی قصه گو هستند. یکی از بهترین راهها برای اطمینان از اینکه مردم کسبوکار شما را به خاطر خواهند آورد، گفتن یک داستان خوب و جذاب از طریق محتوای خود است. میتوانید روی روشی که محصولاتتان ساخته میشوند تمرکز کنید یا روی چیزی که باعث شد شرکت را در وهله اول راه اندازی کنید، تمرکز کنید. یا می توانید سعی کنید با نشان دادن ظاهر و احساس مشتریان خود پس از دریافت محصولات شما، به یک برند آرمانی تبدیل شوید. مهم نیست که چه زاویه ای را انتخاب می کنید، با آن سازگار باشید.
در کنار سازگاری با داستان شما، ظاهر برند شما نیز باید هماهنگ باشد. به همین دلیل، ایده خوبی است که از همان ابتدا سبک و طرحی را که برای پست های IG خود استفاده می کنید انتخاب کنید – می خواهید محتوایی ایجاد کنید که فورا قابل تشخیص باشد و مخاطبان شما را به برند شما متصل کند.
یک مخاطب هدف را تعریف کنید
برای اینکه بتوانید فالوور رایگان اینستاگرام داشته باشید، باید بدانید که چه نوع افرادی در گروه هدف شما قرار می گیرند. سعی کنید آنها را با پرسیدن چند سوال سریع و آسان از خود تعریف کنید:
- رده سنی آنها چیست؟
- آنها کجا زندگی می کنند؟
- در چه صنعتی کار می کنند؟
- نقاط درد اصلی آنها چیست؟
- چگونه و چه زمانی از اینستاگرام استفاده می کنند؟
پاسخ به این سوالات به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان هدف خود داشته باشید، که به نوبه خود به شما کمک می کند محتوایی را که به طور خاص برای آنها و علایق آنها طراحی شده است ایجاد کنید. در درازمدت، این به حساب شما کمک میکند تا مخاطبان طبیعی خود را افزایش دهد، زیرا حسابهایی که شما را دنبال میکنند در واقع به پستهای شما علاقهمند خواهند شد.
از هشتگ های مرتبط استفاده کنید
یکی از نکات کلیدی برای دریافت فالوور واقعی رایگان اینستاگرام از طریق هشتگ است. زیرنویس های آرزویی که در آخرین پست خود استفاده کرده اید در موتور جستجوی IG ظاهر نمی شوند. با این حال، هشتگ های پس از آن خواهد شد.
گنجاندن هشتگهای مرتبط برای هر یک از پستهای شما یکی از کارآمدترین راهها برای جذب بازدیدکنندگان جدید به پروفایل اینستاگرام شما است، زیرا به افراد امکان میدهد محتوای شما را از طریق صفحه کاوش IG پیدا کنند.
همچنین فراموش نکنید که از این واقعیت استفاده کنید که می توانید از 30 هشتگ در یک پست استفاده کنید. سعی کنید از ترکیب های مختلف هشتگ در پست های خود استفاده کنید تا ببینید کدام یک بیشترین افراد را به صفحه شما می آورند. بر اساس این دانش، مجموعه ای از هشتگ ها را ایجاد کنید که در کل محتوای خود از آن ها استفاده خواهید کرد.
PS فراموش نکنید که می توانید در اینستاگرام تگ کنید. مشتریان خود را تشویق کنید تا پست های آنها را با محصول شما به اشتراک بگذارند و سپس محتوای آنها را دوباره به اشتراک بگذارند و آنها را تگ کنند. به این ترتیب، شما در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت، در حالی که برند خود را به عنوان یک برند مشتری پسند معرفی می کنید.
زیرنویسهای جذاب و جذاب بنویسید
از جستجوی «کپشنهای زیباییشناختی برای اینستاگرام» و سپس استفاده از شعر تیلور سویفت در زیر پستهایتان خودداری کنید. وقتی یک دختر مجرد هستید ممکن است جالب به نظر برسد، اما در مورد حساب تجاری واقعاً با این حساب سازگار نیست.
اگر می خواهید فالوور رایگان اینستاگرام داشته باشید، باید به آنها محتوای ارزشمند بدهید. یکی از بهترین راهها برای انجام این کار از طریق زیرنویسها است – از آنها برای به اشتراک گذاشتن داستانها با کارمندان یا مشتریان یا ارائه بینشی در مورد اینکه محصول شما چگونه میتواند بهترین استفاده را داشته باشد، استفاده کنید.
علاوه بر این، نوشتن شرحهای طولانیتر میتواند به شما در افزایش دسترسی و تعامل حسابهایتان کمک زیادی کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید برای پست های خود در نظر داشته باشید:
- از 125 کاراکتر اول برای جلب توجه خواننده استفاده کنید. اگر از همان ابتدا توانستید به اندازه کافی جالب باشید، به احتمال زیاد روی دکمه “بیشتر بخوانید” کلیک کرده و بقیه پست شما را تمام می کنند.
- سعی کنید از مخاطبان خود سؤال بپرسید – به این ترتیب مطمئناً نظراتی دریافت خواهید کرد که در ازای آن باعث افزایش تعامل حساب شما می شود.
- از ایموجیها برای جذب مخاطب به پست خود استفاده کنید – شکلکهای خندهدار و بد بو نیز تأثیرگذار هستند و احتمالاً یک ضربه دوبار یا نظر برای شما به همراه خواهند داشت.
یکی از بهترین ویژگی های پنهان اینستاگرام، امکان پین کردن نظراتی است که برای هر یک از پست های خود بیشتر دوست دارید. دو راه اصلی برای استفاده از این گزینه برای کمک به افزایش دسترسی پستهایتان وجود دارد.
میتوانید با نوشتن انتهای پست خود در بخش نظرات، از ویژگی “پین نظر” برای گسترش عنوان خود به بیش از حد مجاز 2200 کاراکتر استفاده کنید. این ممکن است برای مواقعی مفید باشد که می خواهید اطلاعات ارزشمندی را از طریق محتوای IG خود با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که نظراتی را که بیشترین دوست داشتن را دارند زیر پست های خود پین کنید، زیرا آنها در حال حاضر تعامل ایجاد می کنند.
به نظر من هر دو گزینه ضروری هستند، زیرا به شما کمک می کنند تا در مورد محتوای خود مکالمه ایجاد کنید، بنابراین به افزایش دسترسی به حساب شما کمک می کند.
هدف رسیدن به صفحه کاوش
طبق اینستاگرام، صفحه کاوش جایی است که میتوانید عکسها و ویدیوهایی را که ممکن است دوست داشته باشید، از حسابهایی که هنوز دنبال نمیکنید، پیدا کنید. این بدان معناست که استفاده از صفحه کاوش بهترین راه برای دریافت فالوور رایگان اینستاگرام از طریق استفاده از محتوای شما است.
این برگه در برنامه دارای هر نوع محتوایی است که می توانید در پلتفرم پست کنید – داستان ها، حلقه ها، کلیپ های تلویزیون IG و عکس ها. آنچه کاربران در آن شبکه میبینند توسط الگوریتم اینستاگرام انتخاب میشود که هزاران پست را فیلتر میکند تا براساس آنچه در حال حاضر دوست دارند و دنبال میکنند، ببیند کدام یک ممکن است مورد علاقه هر کاربر باشد.
تخمین زده می شود که حدود نیمی از پروفایل های اینستاگرام هر ماه از صفحه کاوش بازدید می کنند. این بدان معنی است که با قرار گرفتن در آن صفحه، برند شما در معرض مخاطبان جدید گسترده ای قرار می گیرد که می توانند به دنبال کنندگان بالقوه تبدیل شوند.
ساده ترین راه برای رسیدن به صفحه کاوش، پرداخت هزینه آن است. با این حال، اگر مایل به انجام این کار نیستید، چند مرحله وجود دارد که می توانید برای اینکه محتوای خود را با ارزش در صفحه جستجو کنید، دنبال کنید.
همکاری اینستاگرامی انجام دهید
انجام یک همکاری اینستاگرامی با برند دیگری یا با یک اینفلوئنسر معروف راهی عالی برای آگاهی از برند است. از تماس با شرکت ها نترسید تا ببینید آیا کمپین هایی وجود دارد که می توانید با هم در اینستاگرام انجام دهید. ساده ترین راه برای شروع این است که با کسب و کارهایی صحبت کنید که قبلاً با ظرفیتی کار می کنید و ببینید آیا چیزهایی وجود دارد که بتوانید با هم به نفع هر دو شرکت کار کنید.
یکی از رایج ترین کمپین های مشترکی که برندها با هم انجام می دهند، هدایا است. در اینجا شما یک بسته یا محصولات یا خدمات مشترک را به تعداد تصادفی از افراد ارائه می دهید که برای شرکت در قرعه کشی باید هر دو شرکت را دنبال کنند. از آنجایی که مردم عاشق دریافت هدایا هستند، این کمپین هدایایی همچنین منجر به فالوورهای واقعی رایگان برای حساب شما می شود.
پست هایی ایجاد کنید که هدف آنها اشتراک گذاری مجدد است
یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای دریافت فالوور رایگان اینستاگرام انجام دهید، ایجاد محتوایی است که مردم بخواهند در حساب های خود دوباره به اشتراک بگذارند.
معمولاً دو نوع پست در اینستاگرام منتشر میشوند: پستهای اینفوگرافیک که موضوع خاصی را عمیقاً بررسی میکنند، با استفاده از آمار و دادهها برای اثبات یک نکته، یا عکسها/ممهای خندهدار که یک رویداد فعلی را که بسیار مورد علاقه است را روشن میکنند. از مردم. یک مثال خوب در اینجا تصویر افتتاحیه برنی سندرز است که توسط انواع برندها برای ایجاد محتوای سرگرم کننده مرتبط با محصول یا خدمات خود استفاده می شود.
اینستاگرام خود را به دیگر پلتفرم های رسانه اجتماعی که استفاده می کنید متصل کنید
اگر قبلاً در هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری حضور دارید، فرقی نمیکند فیسبوک، توییتر یا TikTok باشد، تمام تلاش خود را بکنید تا از آن برای دریافت فالوور رایگان اینستاگرام استفاده کنید.
مطمئن شوید که حساب IG خود را به وب سایت شرکت، نمایه توییتر و در همه خبرنامه هایی که ارسال می کنید پیوند دهید. اگر پروفایل شما در اینستاگرام کاملاً جدید است، میتوانید با راهاندازی یک کمپین ایمیلی که پستهای اخیر شما را به نمایش میگذارد، دنبال کننده جذب کنید.
نتیجه
بزرگ شدن برند شما در اینستاگرام می تواند گام مهمی برای دستیابی به مشتریان جدید بیشتر و ایجاد فروش بیشتر برای کسب و کار شما باشد. به همین دلیل است که سرمایه گذاری زمان و پول برای ایجاد دنبال کننده در بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای شرکت ها 100٪ ارزش دارد.
البته، به دست آوردن یک فالوور بسیار زیاد در IG کار آسانی نیست، به خصوص امروزه که هر کسب و کار و افرادی که می خواهند تأثیرگذار باشند، روی پلتفرم هستند و سعی می کنند توجه مخاطبان هدف خود را به خود جلب کنند. با این حال، این بدان معنا نیست که غیرممکن است. اگر هدف مشخصی داشته باشید، استراتژی خوبی داشته باشید و با محتوای خود سازگار باشید، دیر یا زود فالوورها شروع به ورود خواهند کرد و همه آنها رایگان و واقعی خواهند بود.
به همین دلیل است که توصیه شماره یک که باید توسط همه شرکتهایی که بهتازگی در IG شروع به کار کردهاند دنبال کنند این است: فریب نخورید و مبالغ زیادی را برای پلتفرمهایی که به شما فالوورهای خرید میدهند خرج کنید. در عوض، وقت و دلار خود را صرف ایجاد صفحهای کنید که به دلیل محتوای باورنکردنی که پست میکند، فالوورهای رایگان اینستاگرام را دریافت کند.