• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    Sked Star May June Creative

    Sked Star May June Creative -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد

    چگونه یک نقطه تماس، تجربه مشتری را با نام تجاری شما شکل می دهد -پنل اینستاگرام

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند

    اینستاگرام می خواهد NFT ها را در پلتفرم ادغام کند -پنل اینستا

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت

    Cyberclick توسط Hubspot در جوایز Impact 2022 مورد تقدیر قرار گرفت -پنل اینستاگرام

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تبلیغات گوگل: 6 نکته برای به دست آوردن نتایج بهتر با استراتژی های قیمت گذاری هوشمند -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 19, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

بیش از 80 درصد از کاربران Google Ads از مناقصه خودکار به عنوان بخشی از استراتژی خود استفاده می کنند. سیستم مناقصه هوشمند به شما امکان می دهد قیمت پیشنهادی را در زمان واقعی بهینه کنید و به شما کمک می کند در زمان مدیریت صرفه جویی کنید. اما برای استفاده بیشتر از آن، چندین جنبه مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این مقاله به شما می گوید چه چیزی حراج های هوشمند است و 6 نکته برای بهینه سازی نتایج تبلیغات خود با مناقصه خودکار Google Ads.

Google Ads 6 نکته برای به دست آوردن نتایج بهتر با قیمت گذاری هوشمند

مناقصه هوشمند چیست و برای چیست؟

بهینه سازی قیمت پیشنهادی یکی از کلیدهای موفقیت در تبلیغات گوگل است. پیشنهاداتی که انتخاب می کنید مستقیماً بر رویت تبلیغات شما و در نتیجه نتایج کمپین های شما تأثیر می گذارد. اگر مناقصه‌ها را از نزدیک تماشا نکنید، در معرض خطر صرف بودجه بیش از حد برای کلمات اشتباه و از دست دادن فرصت‌های ارزشمند برای افزایش تبدیل و درآمد هستید.

اما وقتی کمپین‌های Google Ads رشد می‌کنند، مدیریت مناقصه با دست بسیار دشوار است، به‌ویژه اگر می‌خواهید مواردی مانند نوع مطابقت، دستگاه و مکان را بهینه کنید. از آنجایی که حراج ها پویا هستند، قیمت ها دائماً در نوسان هستند. به همین دلیل است که اکثر بازاریابان به راه‌حل‌های پیشنهاد خودکار تکیه می‌کنند، که به آن‌ها اجازه می‌دهد هر عنصر و هر کلمه کلیدی را بهینه کنند و در زمانی که می‌توانند در دیگر جنبه‌های مهم استراتژی خود سرمایه‌گذاری مجدد کنند، صرفه‌جویی کنند.

Smart Bidding یک راه حل Google Ads است که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا با استفاده از یک سری استراتژی‌های مبتنی بر یادگیری ماشین، پیشنهادات خودکار را بر اساس اهداف عملکرد تنظیم کنند. این سیستم پیشنهادهای دقیقی را برای هر حراج تعیین می‌کند تا تبدیل‌های بیشتری را به طور مؤثرتری انجام دهد.

ویژگی‌های کلیدی Smart Bidding عبارتند از مناقصه در زمان واقعی در هر حراج، یادگیری تطبیقی ​​در سطح پرس و جو، و تجزیه و تحلیل سیگنال کاربر چند دستگاهی غنی.

6 نکته برای بهبود نتایج خود با تبلیغات هوشمند Google Ads

1. از پیشنهادات در زمان حراج استفاده کنید

با مناقصه زمان حراج، Google Ads از بهترین داده های موجود برای تنظیم مناسب ترین پیشنهاد در زمان حراج استفاده می کند.

برای تنظیم قیمت‌های خودکار، Smart Bidding برای هر پیشنهاد خاص تصمیم‌گیری می‌کند و عوامل بیشتری را نسبت به تنظیمات پیشنهادی استاندارد در نظر می‌گیرد، مانند:

  • درخواست خاص کاربر (مناقصه دستی فقط در سطح کلمه کلیدی قابل پیکربندی است)
  • تعداد کلمات در جستجو
  • نوع تطبیق کلمه کلیدی
  • دستگاه و سیستم عامل کاربر
  • مرورگر
  • زبان
  • زمانی از روز که درخواست انجام می شود
  • لیست بازاریابی مجدد که کاربر در آن قرار دارد
  • ایجاد تبلیغات

2. ردیابی تبدیل را تنظیم کنید

ردیابی تبدیل برای استفاده از استراتژی‌های مناقصه مبتنی بر تبدیل ضروری است.

برای ردیابی تبدیل‌ها، اولین قدم این است که تصمیم بگیرید که کدام معیار را باید بر اساس اهداف خود رصد کنید. Google Ads چندین گزینه را ارائه می دهد: راه اندازی ردیابی تبدیل در یک وب سایت، ردیابی تبدیل از برنامه های iOS و Android، پیگیری تماس های تلفنی از یک آگهی یا وب سایت و موارد دیگر. در این صفحه می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ردیابی تبدیل پیدا کنید.

3. استراتژی مناقصه مناسب را انتخاب کنید

برای استفاده موفقیت آمیز از Smart Bidding، باید هدف مناسبی را برای کمپین تبلیغاتی گوگل خود انتخاب کنید. و به نوبه خود، این به اهداف تجاری شما بستگی دارد. بیایید مورد به مورد آن را ببینیم:

  • اگر هدف کسب و کار شما افزایش سود است، می خواهید کمپین شما با یک بودجه ثابت یا ROAS به بالاترین ارزش تبدیل ممکن دست یابد. مناسب‌ترین استراتژی‌های مناقصه هوشمند برای رسیدن به این هدف، به حداکثر رساندن ارزش تبدیل و هدف‌گذاری ROAS است.
  • اگر می خواهید فروش یا سرنخ های خود را افزایش دهید، هدف کمپین شما باید به حداکثر رساندن تعداد تبدیل ها برای یک بودجه یا CPA معین باشد. بنابراین، استراتژی های مناقصه هوشمند شما به حداکثر رساندن تبدیل یا CPA هدف خواهد بود.
  • اگر هدف شما هدایت ترافیک به وب سایت شماست، می خواهید کمپین شما با بودجه ای خاص تا حد امکان کلیک کند. شما باید استراتژی به حداکثر رساندن کلیک را انتخاب کنید.
  • اگر به دنبال افزایش یا حفظ شهرت خود هستید، هدف کمپین شما باید کسب سهم خوبی از برداشت ها باشد. برای این، استراتژی شما باید سهم تاثیرگذاری هدفمند باشد.

4. ساختار و تنظیمات حساب خود را تنظیم کنید

Google Ads توصیه می‌کند ساختار حساب خود را ساده کنید زیرا استراتژی‌های پیشنهاد قیمت هوشمند روی همه ساختارهای حساب کار می‌کنند. به طور کلی، هر کمپین باید مبتنی بر هدف باشد و از توصیه‌های توضیح داده شده در نکته قبل پیروی کند.

توصیه مهم دیگر این است که از محدود شدن کمپین خود توسط بودجه جلوگیری کنید. برای استفاده کامل از استراتژی‌های قیمت‌گذاری هوشمند، Google Ads بودجه روزانه را توصیه می‌کند که 20 تا 30 درصد بیشتر از هزینه‌های شما باشد.

5. تست استراتژی های پیشنهاد خودکار

برای یافتن استراتژی قیمت گذاری هوشمند که برای حساب شما بهترین کار را دارد، باید آزمایش کنید. به این توصیه های Google توجه کنید:

  • از آزمایش‌ها برای آزمایش عملکرد مناقصه خودکار متمرکز بر یک معیار کلیدی استفاده کنید.
  • کمپین های بزرگ را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی آزمایش کنید، زیرا هرچه داده های بیشتری در دسترس باشد، روند سریعتر و قابل اعتمادتر خواهد بود.
  • شروع به آزمایش با اهدافی کنید که با سابقه CPA یا ROAS شما مطابقت دارند.

6. نتایج استراتژی مناقصه هوشمند خود را ارزیابی کنید

برای اینکه ببینید آیا آزمایش‌های شما کار می‌کنند، از گزارش استراتژی پیشنهاد قیمت استفاده کنید، جایی که می‌توانید معیارهای عملکرد مرتبط با اهداف خود را مشاهده کنید.

برای تفسیر صحیح این نتایج، باید مدت زمانی را که مشتریان پس از کلیک بر روی یکی از تبلیغات خود تبدیل می کنند، در نظر بگیرید.

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
آیا می توانید از پست های خود در اینستاگرام عبور کنید؟

آیا می توانید از پست های خود در اینستاگرام عبور کنید؟ -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

INSTAGRAM PARA VENDER- karina castro ceferino - TUTORIAL

CÓMO OPTIMIZAR TU PERFIL DE INSTAGRAM EN 10 PASOS -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
هشدار: Instagram یا Envía una notificación cuando alguien hace una captura de pantalla del chat

هشدار: Instagram یا Envía una notificación cuando alguien hace una captura de pantalla del chat -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام - راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام

به‌روزرسانی‌های API اینستاگرام – راهنمای به‌روز در مورد تغییرات API اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 19, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.