• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    The 7 Best Instagram Engagement Rate Calculators

    7 بهترین محاسبه گر نرخ تعامل اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری

    شماره 1 برنامه‌ریزی اینستاگرام و ابزار زمان‌بندی استوری -پنل اینستاگرام

    Instagram Hashtags: Where To Find Them And How To Use Them

    هشتگ های اینستاگرام: کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید

    Bing SEO: چگونه وب سایت خود را برای این موتور جستجو قرار دهید -پنل اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022

    بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در سال 2022 -پنل اینستاگرام

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

    چگونه از گزینه HubSpot Target Accounts برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید -پنل اینستاگرام

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022)

    به روز رسانی اینستاگرام: راه اندازی جدید برای فید و پست ها (مه 2022) -پنل اینستاگرام

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما

    نتایج SEO: جدول زمانی معمولی برای وب سایت شما -پنل اینستاگرام

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر

    چت ربات های نسل پیشرو: نکاتی برای به دست آوردن سرنخ های موثر -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

کمپین های Google Performance Max: چه هستند، مزایای آنها و نحوه ایجاد آنها -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
خرداد 13, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

Google Ads به طور مداوم گزینه های بهتری را به تبلیغ کنندگان می دهد. یکی از این گزینه ها است کمپین های اوج عملکردکه به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا عملکرد کمپین خود را با استفاده از هوش مصنوعی و اتوماسیون بازاریابی بهبود بخشند.

همه چیزهایی را که باید در مورد کمپین های اوج عملکرد و اینکه چرا آنها در تبلیغات بسیار موثر هستند بدانید بیاموزید.

کمپین های Google Performance Max چه هستند، مزایا و آموزش

کمپین های Performance Max چیست؟

کمپین‌های Performance Max نوع جدیدی از کمپین‌های مبتنی بر هدف گوگل ادز هستند که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد به تمام موجودی خود از یک کمپین دسترسی داشته باشند.

هدف اصلی آنها به حداکثر رساندن عملکرد بر اساس یک هدف تبدیل خاص است و مشتریان فعال را در تمام کانال های Google مانند YouTube، Display، Search، Discover، Gmail و Maps هدف قرار می دهند. آنها فناوری‌های اتوماسیون Google را در تمام جنبه‌های کمپین‌ها، از جمله پیشنهاد قیمت، بهینه‌سازی بودجه، مخاطبان و خلاقیت‌ها ترکیب می‌کنند.

همانطور که توسط Google اعلام شد، کمپین‌های خرید محلی و هوشمند اکنون می‌توانند به Performance Max ارتقا داده شوند تا به موجودی و قالب‌های اضافی در YouTube، تبلیغات متنی جستجو و Discover دسترسی داشته باشند. کمپین‌های خرید یا محلی از ژوئیه ۲۰۲۲ دیگر در دسترس نخواهند بود. از ماه سپتامبر، همه کمپین‌هایی که به صورت دستی به حداکثر عملکرد تبدیل نشده‌اند، به‌طور خودکار تغییر می‌کنند.

https://www.youtube.com/watch?v=ghM5eKVVdOo

مزایای کمپین های Performance Max چیست؟

  • کمپین‌های Performance Max با دربرگرفتن تمام ویژگی‌های Google به صورت یکپارچه به شما این امکان را می‌دهند که سفر مشتری را در یک محیط پیچیده‌تر دنبال کنید. با راه‌های بیشتر و بیشتر برای تحقیق درباره محصولات و خرید آنلاین، تبلیغ‌کنندگان به یک راه‌حل خودکار کامل نیاز دارند. به علاوه، با دسترسی به سایت های بیشتر، می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و تبدیل های بیشتری را به دنبال داشته باشید.
  • مدل‌های یادگیری ماشینی برای کمپین‌های با عملکرد برتر از یک مدل ارجاع مبتنی بر داده‌های چند کانال استفاده می‌کنند. اینها به Google Ads اجازه می دهد تا با دقت بیشتری پیش بینی کند که کدام تبلیغات، مخاطبان و خلاقیت ها بهترین عملکرد را دارند.
  • کمپین‌های Performance Max شامل معیارهای جدیدی مانند روند رو به رشد جستجو هستند که می‌توانند به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر در مورد کمپین‌های خود کمک کنند.
  • Performance Max به شما این امکان را می دهد که سرعت کسب نتایج را افزایش دهید زیرا کل استراتژی مبتنی بر دستیابی به اهداف بازاریابی شما است.

تفاوت بین کمپین های معمولی Google Ads و کمپین های Performance Max

  • کمپین های استاندارد Google Ads به شما این امکان را می دهند که گروه های تبلیغاتی ایجاد کنید که مخاطبان مختلفی را هدف قرار دهند. با این حال، در Performance Max، همه تبلیغات به طور خودکار به کاربرانی ارائه می شود که احتمالاً برای یک هدف خاص تبدیل می کنند. همچنین می‌توانید سرنخ‌ها یا بینش‌هایی را در اختیار Google قرار دهید تا کمپین‌های خود را برای مخاطبانی که بیشتر به آنها اهمیت می‌دهید، بهینه کنید.
  • کمپین‌های Performance Max می‌توانند در تمام موجودی Google، از جمله جستجو، نمایش، YouTube، Gmail و Discover اجرا شوند. این ویژگی شانس شما را برای دستیابی به مخاطب هدف به حداکثر می رساند.
  • وقتی نوبت به بهینه‌سازی پیشنهادها می‌رسد، کمپین‌های Performance Max به الگوریتم اجازه می‌دهد تا اطلاعات پیشنهادی را در تمام دارایی‌های Google مشاهده کامل کند.
  • Performance Max از قابلیت‌های اتوماسیون Google، از جمله هدف‌گیری و تحویل کمپین، بهره کامل می‌برد.

زمان استفاده از Performance Max

Google Ads توصیه می‌کند که تبلیغ‌کنندگان از کمپین‌های با عملکرد برتر در موارد زیر استفاده کنند:

  • زمانی که اهداف تبلیغاتی و تبدیل خاصی دارید، مانند ایجاد فروش یا سرنخ آنلاین.
  • زمانی که می خواهید عملکرد کمپین خود را بهینه کنید و هیچ محدودیتی برای اینکه تبلیغات شما در کدام کانال نمایش داده شود یا نباید نمایش داده شود، ندارید.
  • زمانی که می خواهید بدون نیاز به ایجاد کمپین های جداگانه برای هر کدام به تمامی کانال های تبلیغاتی گوگل دسترسی داشته باشید.
  • زمانی که می خواهید میزان دسترسی و تبدیل کمپین های تحقیقاتی کلمات کلیدی را بهینه کنید.

نحوه ایجاد کمپین Performance Max مرحله به مرحله

https://www.youtube.com/watch?v=vR-4bGWdNOk

1. اهداف خود را انتخاب کنید

در موفق‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی گوگل، تمام اتوماسیون‌ها حول هدف می‌چرخند، بنابراین انتخاب مناسب‌ترین مورد برای هر مورد مهم‌ترین مرحله است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که هدف اصلی کمپین خود را از بین این گزینه ها انتخاب کنید:

  • حراجی: فروش آنلاین، تلفنی یا فروشگاهی ایجاد کنید.

  • آهنگ های: با تشویق مشتریان به اقدام، سرنخ ها و سایر تبدیل ها را دریافت کنید.

  • ترافیک سایت: برای بازدید از وب سایت خود، ترافیک واجد شرایط دریافت کنید.

  • توجه به محصول و نام تجاری: enمردم را تشویق کنید تا محصولات یا خدمات شما را کشف کنند.

  • آگاهی از برند و دستیابی به آن: افزایش آگاهی از برند خود در بین کاربران بیشتر

  • تبلیغ یک برنامه: نصب ها، تعاملات و پیش ثبت نام های بیشتری در یک برنامه دریافت کنید.

  • بازدید از فروشگاه و تبلیغات: کاربران را ترغیب کنید تا شخصاً از فروشگاه شما بازدید کنند.

همچنین می توانید یک کمپین بدون هدف اصلی ایجاد کنید. توجه به این نکته مهم است که تنها در صورتی می توانید کمپین حداکثر عملکرد را ایجاد کنید که فروش، سرنخ، ترافیک وب سایت یا بدون هدف را انتخاب کنید.

گام بعدی این است که اهداف تبدیل خاصی را برای کمپین خود تعیین کنید، مانند تماس ها، ارسال فرم ها یا خرید.

2. کمپین های Performance Max را انتخاب کنید

هنگامی که اهداف خود را تعیین کردید، حداکثر عملکرد را به عنوان نوع کمپین انتخاب کنید تا به همه کانال ها و موجودی تبلیغات Google دسترسی داشته باشید.

3. استراتژی و بودجه پیشنهادی را تعیین کنید

استراتژی پیشنهاد و بودجه برای کمپین Performance Max باید با اهداف کلی کسب و کار شما هماهنگ باشد. در اینجا گزینه های اصلی وجود دارد:

  • ارزش تبدیل: اگر می خواهید تبدیل هایی را که ارزش های متفاوتی برای کسب و کار شما دارند به حداکثر برسانید، این استراتژی مناسب ترین است.
  • تبدیل: اگر می‌خواهید تبدیل‌ها را به حداکثر برسانید و همه آنها تقریباً ارزش یکسانی برای تجارت شما دارند، این استراتژی مناسب‌ترین است.

همچنین اگر به شما کمک می کند نتایج بازاریابی خود را بهتر اندازه گیری کنید، می توانید یک هدف هزینه به ازای هر اقدام (CPA) یا بازده هزینه تبلیغات (ROAS) اضافه کنید. می توانید از میانگین CPA یا ROAS 30 روز گذشته در کمپین های دیگر به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. ممکن است کمپین مبلغ مورد نظر را بر اساس سابقه حساب شما پیشنهاد کند، اما در صورت تمایل می‌توانید آن را تغییر دهید.
به زودی Performance Max پیش‌بینی‌ها و اهداف بودجه‌ای برای کمک به شما در این مرحله خواهد داشت.

4. تنظیمات کمپین اضافی را انتخاب کنید

سپس باید این تنظیمات را انتخاب کنید:

  • مکان و زبان کمپین شما.
  • برنامه و تاریخ ها
  • مدل ردیابی
  • پسوند URL انتهایی. Google Ads توصیه می‌کند که پسوند URL انتهایی را فعال کنید تا پوشش عبارت‌های جستجوی مرتبط را گسترش دهید. این ویژگی به شما امکان می دهد تا در جستجوهای دیگر با قابلیت ایجاد تبدیل ظاهر شوید.
  • کلمات کلیدی منفی در سطح حساب

5. یک گروه دارایی ایجاد کنید

مانند سایر کمپین های تبلیغاتی گوگل، کیفیت و تنوع خلاقیت های شما برای موفقیت کمپین شما مهم است. در Performance Max، می‌توانید گروه‌های دارایی را برای مدیریت خلاقیت‌های مختلف، مشابه گروه‌های تبلیغاتی در سایر انواع کمپین ایجاد کنید.

عناصر شامل URL نهایی یا صفحه فرود، تصاویر، لوگوها، ویدئوها، عناوین و توضیحات، و دعوت به اقدام هستند. برای بهینه سازی کمپین های خود، می توانید گروه های مختلفی از دارایی های مرتبط با یک موضوع ایجاد کنید. می توانید تصاویر را از رایانه خود آپلود کنید، مواردی را که در کمپین های قبلی استفاده کرده اید انتخاب کنید، یا آنها را از وب سایت یا کانال YouTube خود بیرون بکشید. اگر هیچ ویدیویی ندارید، Performance Max به طور خودکار با استفاده از منابع شما ویدیویی با کیفیت بالا ایجاد می کند.

به عنوان بخشی از ویژگی های اتوماسیون، Performance Max به طور خودکار دارایی ها را بر اساس فرمت های موجود که با اهداف تبدیل شما مطابقت دارد، گروه بندی می کند. هرچه دارایی های بیشتری داشته باشید، قالب های تبلیغاتی بیشتری در کمپین وجود خواهد داشت و برای کاربران جذاب تر خواهد بود. علاوه بر این، گزینه‌های بیشتری برای اتوماسیون و یادگیری ماشینی برای تولید ترکیب‌های بهتر فراهم می‌کند.

6. مخاطبان خود را انتخاب کنید

با ویژگی Audience Signals، می‌توانید به Google بگویید کدام بخش‌ها احتمالاً تبدیل می‌شوند یا کدام تبلیغات به بهترین وجه به مخاطب خاصی می‌رسند.

نمایش سیگنال های مخاطب می تواند هدف گیری خودکار را بهبود بخشد و اطمینان حاصل کند که تبلیغات به مرتبط ترین مخاطبان ارائه می شود. با این حال، یکی از بهترین چیزها در مورد اتوماسیون این است که به شما کمک می کند بخش های تبدیل جدید را شناسایی کنید تا مجبور نباشید تبلیغات خود را به مخاطبان خاصی محدود کنید.

7. افزونه ها را اضافه کنید

افزونه‌های تبلیغاتی مانند پیوندهای سایت، متن ویژه، تیزرها یا فرم‌های سرنخ را شامل شود. این باعث می شود تبلیغات شما بیشتر برجسته شود و اطلاعات بیشتری در اختیار مشتریان بالقوه شما قرار دهد.

در نهایت، قبل از انتشار کمپین خود، به صفحه خلاصه نگاهی بیندازید تا ببینید آیا چیزی کم است یا خطایی وجود دارد یا خیر.

اکنون آماده انتشار و بهره مندی از تمامی مزایای کمپین های Performance Max هستید.

مزایا و معایب گزارش ها و آمار Performance Max

در اینجا مزایای گزارش هایی است که Google برای کمپین های اوج عملکرد به شما ارائه می دهد:

  • گزارش دارایی‌ها برای این نوع کمپین‌ها به شما کمک می‌کند کشف کنید کدام خلاقیت‌ها بیشترین تأثیر مثبت یا منفی را بر عملکرد دارند، بنابراین می‌دانید کدام خلاقیت‌ها را برای افزایش بازگشت سرمایه کمپین بهینه کنید.
  • معیارهای جدید، مانند افزایش روند جستجو، می تواند به شما در شناسایی تغییرات در عملکرد کمک کند و به شما در توسعه بهتر استراتژی کمک کند.
  • مهم است بدانید که Performance Max در حال حاضر معیارهایی را برای گروه های منابع نشان نمی دهد، برخلاف کمپین های جستجو یا نمایش. شما فقط می توانید داده های آماری را در سطح کمپین ببینید.

برای سهولت درک، اگر یک کمپین Performance Max با تمرکز بر نمایش محصولات تجارت الکترونیک خود ایجاد کرده باشید و گوگل تبلیغات را در جستجو، خرید و نمایش ارائه دهد، نمی توانید تعیین کنید که کدام کانال بهترین نتایج را داشته است. گوگل این اطلاعات را برای خود نگه می دارد و فقط داده های انبوه را ارائه می دهد. انتظار می رود که با گذشت زمان این امر تکامل یابد و آمار دقیق تری در دسترس قرار گیرد.

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی

تبلیغات در فیس بوک: چگونه و چرا کار می کند -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

Fruit and iphone on white background header image

پادهای اینستاگرام: آیا پادهای تعامل می توانند الگوریتم را شکست دهند؟ -پنل اینستاگرام

خرداد 13, 1401
اینستاگرام در حال آزمایش ابزارهای تأیید سن جدید برای حساب های 18+، از جمله سلفی های ویدیویی - TechCrunch است.

اینستاگرام در حال آزمایش ابزارهای تأیید سن جدید برای حساب های 18+، از جمله سلفی های ویدیویی – TechCrunch است. -پنل اینستاگرام

تیر 3, 1401

اخبار منتخب.

How to Make and Use an Instagram Avatar in Stories, Messages

نحوه ساخت و استفاده از آواتار اینستاگرام در استوری، پیام … -پنل اینستاگرام

خرداد 13, 1401
نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت |  Startups.co.uk

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت | Startups.co.uk -پنل اینستاگرام

خرداد 13, 1401
اول فیس بوک، حالا اینستاگرام - خانم مومی هریس

اول فیس بوک، حالا اینستاگرام – خانم مومی هریس -پنل اینستاگرام

خرداد 13, 1401
TikTok beats Instagram to top global download rankings this year

تیک تاک امسال اینستاگرام را شکست داد و در رتبه‌بندی جهانی دانلود قرار گرفت -پنل اینستاگرام

خرداد 13, 1401
در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است

در اینجا نحوه برندسازی خود در اینستاگرام آورده شده است -پنل اینستاگرام

خرداد 13, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.