• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

Google Topics: چیست و چگونه در تبلیغات بدون کوکی کار می کند؟ -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 21, 1401
صفحه اصلی فالوور اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

گوگل به حرکت به سمت دنیایی بدون کوکی ادامه می دهد و در عین حال Google Ads را به عنوان منبع اصلی درآمد خود حفظ می کند. اولین پیشنهاد تبلیغاتی هدفمند بدون کوکی آن، FLoC، به دلیل شکایت سایر بازیگران صنعت کنار گذاشته شد. او از آن زمان معرفی کرد موضوعات گوگلراه حل جدیدی که بیشتر به حریم خصوصی کاربر احترام می گذارد.

بیایید ببینیم چیست و چگونه کار می کند.

Google Topics چیست و چگونه در تبلیغات بدون کوکی کار می کند

خداحافظ کوکی ها و جعبه ایمنی حریم خصوصی

در سال 2020، گوگل اعلام کرد که پشتیبانی از کوکی های شخص ثالث را در مرورگر گوگل کروم خود حذف خواهد کرد. این در تبلیغات دیجیتال بسیار بزرگ بود، زیرا تبلیغ‌کنندگان برای دهه‌ها از کوکی‌ها استفاده می‌کردند تا بر اساس علایق خاص کاربران، تبلیغات هدفمندتر و مرتبط‌تری را در اختیار کاربران قرار دهند.

در اینجا انواع اصلی کوکی‌هایی که گوگل امسال حذف می‌کند، آمده است:

  • کوکی های جلسه: اینها برای تجزیه و تحلیل رفتار مرورگر کاربر در یک وب سایت و ایجاد نمایه هایی با محتوایی که مشاهده کرده اند استفاده می شود.
  • ردیابی کوکی ها: برای ایجاد رکوردهای طولانی مدت از بازدیدهای متعدد از یک سایت به منظور تجزیه و تحلیل رفتار کاربر در سایت استفاده می شود.
  • کوکی های احراز هویت: برای ذخیره اطلاعات کاربری و تسهیل ورود به سیستم استفاده می شود

هدف گوگل حذف تبلیغات شخصی سازی شده نیست، بلکه معرفی فناوری های جدیدی است که با رعایت حریم خصوصی کاربران، عملکردی مشابه کوکی ها را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد.

گوگل به عنوان جایگزینی برای تبلیغات مبتنی بر کوکی، پروژه Privacy Sandbox را راه‌اندازی کرد که هدف آن کاهش ردیابی کاربران و در عین حال امکان مشاهده تبلیغات هدفمند بر اساس ویژگی‌ها و علایقشان است.

گوگل چندین برنامه کاربردی را به عنوان بخشی از این پروژه اعلام کرده است، از جمله گزارش انبوه، بودجه بندی تبلیغات و API های اندازه گیری. بحث برانگیزترین آنها FLoC: گروه های آموزشی فدرال است.

FLoC به جای ردیابی رفتار فردی کاربر (همانطور که در مورد کوکی ها بود)، مجموعه ای از “خوشه های رفتاری” ایجاد می کند که می توان از آنها نتیجه گیری کرد. با این حال، چندین بازیگر صنعت، مانند موتور جستجوی DuckDuckGo و مرورگر Brave، مخالفت خود را با این دلیل بیان کرده‌اند که هنوز مشکلاتی در مورد حفظ حریم خصوصی دارد.

Google Matters چگونه کار می کند؟

موضوع رویکرد جدید Privacy Sandbox برای تبلیغات مبتنی بر علاقه است. هدف این ابزار به تصویر کشیدن درس ها و بازخوردهای دریافتی از اولین تست های FloC است.

با Google Topics، مرورگر کاربر یک سری موضوعات مانند “ورزش” یا “سفر” را تعیین می کند که نشان دهنده علایق اصلی کاربر در هفته گذشته است. این اطلاعات از تاریخچه مرور آنها استنباط می شود.

Google Topics چیست و چگونه در تبلیغات CookieFree کار می کند

موضوعات مورد علاقه فقط در دستگاه کاربر بدون دخالت سرورهای خارجی (از جمله سرورهای Google) انتخاب می شوند. موضوعات فقط به مدت سه هفته نگه داشته و سپس حذف می شوند. از آنجایی که آنها مبتنی بر مرورگر هستند، مشاهده و کنترل نحوه اشتراک داده‌هایش را در مقایسه با کوکی‌های شخص ثالث برای کاربر آسان‌تر می‌کنند.

هنگامی که کاربر از وب سایتی بازدید می کند که بخشی از اکوسیستم Topics است، سه موضوع (یک موضوع از هر سه هفته قبل) انتخاب می شود تا با وب سایت و شرکای تبلیغاتی آن به اشتراک گذاشته شود.

از نقطه نظر فنی، ابتدا API هر وب سایت را با یک موضوع کلی، به عنوان مثال “آشپزخانه” برچسب گذاری می کند. سپس مرورگر برخی از متداول ترین موضوعات را از وب سایت های بازدید شده توسط کاربر جمع آوری می کند. سپس موضوعات با سایت هایی که کاربر بازدید می کند به اشتراک گذاشته می شود تا به آنها کمک کند تبلیغات مرتبط تری را نشان دهند، بدون نیاز به دانستن سایت های خاصی که کاربر بازدید کرده است.

مرورگر از فهرست محدودی از موضوعات انتخاب شده از یک لیست عمومی ایجاد شده به صورت دستی استفاده می کند. لیست پیشنهادی شامل تقریباً 350 عنوان است تا از جزئیات بیش از حد اطلاعات کاربر جلوگیری شود.

Google Topics به مرورگرها اجازه می دهد تا اطلاعات موضوع را به صورت شفاف نمایش دهند و به کاربران کنترل کنند. در کروم، کاربر می تواند موضوعات ذخیره شده را کنترل کند، موضوعات را حذف کند یا حتی این ویژگی را به طور کلی غیرفعال کند. علاوه بر این، برای محافظت بهتر از حریم خصوصی کاربر، موضوعات دسته‌هایی مانند جنسیت یا نژاد را حذف می‌کنند.

گوگل اعلام کرد که به زودی تست Topics را در کروم راه اندازی می کند که شامل کنترل های کاربر می شود و به توسعه دهندگان وب و صنعت تبلیغات اجازه می دهد این ویژگی جدید را آزمایش کنند. طراحی نهایی کنترل های کاربر و سایر جنبه های فنی به نتایج این تست ها و بازخورد دریافتی بستگی دارد.

تفاوت بین Google Topics و Floc

پیشنهاد قبلی گوگل برای جایگزینی کوکی ها، FLoC، از تاریخچه مرور برای گروه بندی کاربران به گروه های هزار نفری استفاده می کرد. یکی از جنجال برانگیزترین جنبه های آن این است که تعداد زیادی دسته، به همان تعداد، داشت مثل 30000 این بدان معناست که شرکت ها می توانند پروفایل های کاربری بسیار دقیقی داشته باشند. از سوی دیگر، موضوعات به حدود 350 دسته محدود می شود، به این معنی که اطلاعاتی که شرکت ها دریافت می کنند بسیار کمتر است.

به طور خلاصه، Google Topics به دنبال رعایت حریم خصوصی کاربران تا حد امکان است. در ماه های آینده، نتایج اولین آزمایش ها در دسترس خواهد بود و تبلیغ کنندگان می توانند ارزیابی کنند که آیا این راه حل مناسبی برای تبلیغات هدفمند با کیفیت است یا خیر.

فراخوان جدید برای اقدام



منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
Meta NFT ها را برای اینستاگرام عرضه می کند - فیس بوک و سایر برنامه ها برای دنبال کردن

Meta NFT ها را برای اینستاگرام عرضه می کند - فیس بوک و سایر برنامه ها برای دنبال کردن -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

50 عامیانه اینستاگرام که باید بدانید – تنبلی صبحگاهی -پنل اینستاگرام

خرداد 1, 1401
نحوه قرار دادن فید اینستاگرام در وب سایت (6 ابزار شگفت انگیز)

نحوه قرار دادن فید اینستاگرام در وب سایت (6 ابزار شگفت انگیز) -پنل اینستاگرام

خرداد 2, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.