• پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
پنل اینستا
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • تبلیغات اینستاگرام
    What NOT To Do On Instagram

    کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد -پنل اینستاگرام

    6 Tips on How to Get More Followers on Instagram Quickly

    6 نکته در مورد چگونگی به دست آوردن سریع فالوورهای بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    How To Use Instagram to Improve Your Marketing

    چگونه از اینستاگرام برای بهبود بازاریابی خود استفاده کنیم؟ -پنل اینستاگرام

    20 Instagram Apps to Create Perfect Business Instagram Graphics

    20 اپلیکیشن اینستاگرام برای ایجاد گرافیک بی‌نقص کسب‌وکار اینستاگرام -پنل اینستاگرام

    Why You Should Create Infographic Designs For Instagram To Reach Out To Millennials

    چرا باید طرح های اینفوگرافیک برای اینستاگرام ایجاد کنید تا به نسل هزاره دسترسی پیدا کنید؟ -پنل اینستاگرام

    5 Things the Most Liked Instagram Photos Include

    5 موردی که بیشترین لایک در عکس های اینستاگرام را شامل می شود -پنل اینستاگرام

  • فالوور اینستاگرام
    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان

    7 استراتژی برای جذب و حفظ مشتریان -پنل اینستاگرام

    تبلیغات بازی چیست؟  موارد استفاده و مثال

    تبلیغات بازی چیست؟ موارد استفاده و مثال -پنل اینستاگرام

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال

    10 نکته برای افزایش نرخ تبدیل بازاریابی دیجیتال -پنل اینستاگرام

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها

    نیازهای مصرف کننده: انواع و نحوه تعریف آنها -پنل اینستاگرام

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

    مدل ماتریس BCG: چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد -پنل اینستاگرام

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic]

    8 نوع تبلیغات دیجیتال [infographic] -پنل اینستاگرام

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
پنل اینستاگرام
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

7 روش آزمایش شده برای افزایش لیست ایمیل خود با اینستاگرام -پنل اینستاگرام

حسندخت توسط حسندخت
اردیبهشت 21, 1401
صفحه اصلی تبلیغات اینستاگرام

این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.

با محبوبیت اینستاگرام، بسیاری اکنون می پرسند که آیا این امکان وجود دارد و چگونه لیست ایمیل خود را با اینستاگرام افزایش دهید. اگرچه این ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما اینطور نیست و این یک تحول طبیعی در بازاریابی اینستاگرام است.

در آخرین سال ها، بازاریابی اینستاگرامی به دو دلیل اصلی محبوبیت پیدا کرده است: این پلتفرم دائما در حال رشد است و کاربران آن آماده برقراری ارتباط با برندهای درون برنامه هستند. با پتانسیل زیادی، جامعه کسب و کار رسیده است 25 میلیون پروفایل تجاری و حضور اینستاگرام برای هر کسب و کاری در هر صنعتی ضروری است.

با این حال، 73% از مشتریان همچنان می خواهند محتوای برند را از طریق ایمیل دریافت کنند. با افزایش تعداد کاربران ایمیل به 4.2 میلیارد، بازاریابی ایمیلی یکی از موثرترین استراتژی ها برای جذب و حفظ مشتری است.

اما: کاربران اینترنت می خواهند به صورت آنلاین ایمن بمانند، بنابراین جای تعجب نیست که مردم تمایلی به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی مانند آدرس ایمیل ندارند. فقط تصور کن: 733 میلیون آدرس ایمیل در سال 2019 به سرقت رفتند. برای کسب و کارها، دسترسی به مخاطبان هدف و تشویق مشتریان بالقوه برای قرار گرفتن در لیست ایمیل آنها می تواند دشوار باشد.

راه حل؟ بگذارید اینستاگرام و بازاریابی ایمیلی با هم کار کنند.

امروزه اینستاگرام فقط به انتشار اطلاعات در مورد شرکت و محصولات شما، تعامل با مشتریان بالقوه و افزایش آگاهی از برند، وفاداری و اعتماد نیست. هنگامی که به درستی انجام شد، می توانید با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و دنبال کنندگان را تشویق کنید که به لیست ایمیل شما بپیوندند.

چرا لیست ایمیل خود را با اینستاگرام افزایش دهید؟

اعداد بسیار صحبت می کنند، بنابراین بیایید نگاهی به موارد اخیر بیندازیم آمار اینستاگرام برای اثبات اینکه اینستاگرام به چهار دلیل زیر مکانی عالی برای رشد لیست ایمیل شماست:

  1. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، این احتمال بیشتر است مشترکین ایمیل بالقوه شما از اینستاگرام استفاده می کنند.
  2. اینستاگرامرها از ارتباط با برندها خوشحال هستند زیرا 80 درصد آنها حداقل یک کسب و کار درون برنامه ای را دنبال می کنند و 200 میلیون نفر روزانه از یک نمایه تجاری بازدید می کنند.
  3. اینستاگرام نسبت به سایر پلتفرم های رسانه اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر نرخ تعامل بالاتری دارد، بنابراین می توانید پیام برند خود را به مخاطبان هدف خود برسانید.
  4. از آنجایی که شرکت‌های بیشتری از اینستاگرام برای تبلیغ کسب‌وکار استفاده می‌کنند، اینستاگرام این کار را کرده است ویژگی های مختلف برای کسب و کار که می تواند به شما در جمع آوری ثبت نام های ایمیل کمک کند.

اینستاگرام پتانسیل بالایی دارد، بنابراین می تواند منبع جایگزینی برای جمع آوری آدرس های ایمیل از مشتریان شما باشد. برای انجام درست این کار، در اینجا هفت راه آزمایش شده برای افزایش لیست ایمیل خود با اینستاگرام آورده شده است:

1. خبرنامه خود را در بیو منتشر کنید

وقتی اینستاگرامرها از پروفایل کسب و کار شما بازدید می کنند، اولین چیزی که می بینند بیوگرافی اینستاگرام شما است. این به عنوان یک کارت ویزیت عمل می کند که به بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان شما درباره شرکت شما می گوید. از آنجایی که کاربران مدرن مدت زمان توجه کوتاه هشت ثانیه ای دارند، بسیار مهم است که از این بخش نهایت استفاده را ببرید و اگر می خواهید لیست ایمیل خود را افزایش دهید، خبرنامه خود را به بازدیدکنندگان خود بگویید.

هنگام ایجاد یک بیوگرافی کامل در اینستاگرام که خبرنامه شما را منتشر می کند، به خاطر داشته باشید که شما به 150 کاراکتر و یک لینک قابل کلیک محدود هستید.

نمونه ای لازم است؟ در اینجا نحوه استفاده یک برند از بیوگرافی اینستاگرام خود برای تبلیغ خبرنامه و دریافت ایمیل های ثبت نام بیشتر آمده است:

1. Newsletter bio

و در اینجا آمده است که چگونه Little Extras Lifestyle یک فراخوان برای اقدام به فیلد “Name” خود اضافه کرده است تا در بالای بیو اینستاگرام خود پررنگ به نظر برسد. علاوه بر این، این شرکت مزایایی را فهرست می کند که بینندگان را تشویق می کند در لیست ایمیل خود ثبت نام کنند:

1. Sign up bio

برای دریافت ایمیل های بیشتر، باید هم دنبال کنندگان و هم بازدیدکنندگان نمایه را متقاعد کنید که به لیست ایمیل شما بپیوندند. از آنجایی که مردم می توانند به سرعت علاقه خود را به محتوای برند شما از دست بدهند، باید توجه آنها را جلب کنید، بنابراین بیو اینستاگرام شما مکانی عالی برای اطلاع رسانی در مورد خبرنامه شما است.

2. به صفحه فرود نسل اصلی خود پیوند دهید

همه شرکت ها نمی توانند بایوس اینستاگرام خود را به خبرنامه ها اختصاص دهند. از آنجایی که کاربران به 150 کاراکتر محدود می شوند، بسیاری از آنها از یک لینک قابل کلیک نهایت استفاده را می برند و اطلاعات ارزشمندی را در وب سایت خود اضافه می کنند.

به عنوان مثال، اگر به دنبال افزایش لیست ایمیل خود هستید، می توانید به ایمیل خود لینک دهید صفحه فرود نسل لید که دارای اطلاعاتی در مورد خبرنامه شما، یک دکمه فراخوان چشم نواز، و یک فیلد آسان برای استفاده کاربران برای وارد کردن آدرس ایمیل خود است.

2. Insta bio landing page

این مثال از فرانک بادی را بررسی کنید. هنگامی که اینستاگرامرها روی پیوند بیو اینستاگرام آن ضربه می زنند، به صفحه فرود نسل لید آن هدایت می شوند که مزایای حضور در لیست ایمیل را توضیح می دهد و یک فرم ثبت نام دارد:

3. یک دکمه ایمیل به نمایه کسب و کار خود اضافه کنید

روزهایی که گذاشتن عکس و فیلم برای جذب مخاطب کافی بود، خیلی از ما عقب مانده است. تقاضای مشتریان افزایش یافته است. امروزه، مردم با برندها در رسانه های اجتماعی تماس می گیرند و انتظار دارند که از شما در داخل بشنوند 60 دقیقه.

اگر در اینستاگرام پشتیبانی مشتری ارائه نمی کنید و فالوورهای شما برای پرس و جو در مورد برند شما نظر می نویسند یا برای شما پیام دایرکت می فرستند، همیشه می توانید استفاده کنید ابزار یاب ایمیل تا ایمیل های شخصی خود را دریافت کرده و درخواست های خود را از طریق ایمیل حل کنند.

با این حال، می‌توانید آدرس ایمیل خود را به‌عنوان گزینه تماس اضافه کنید تا اینستاگرام‌بازان علاقه‌مند بتوانند از طریق ایمیل با شما ارتباط برقرار کنند، درست مانند GAP که در مثال زیر این کار را انجام داد:

3. Email Button

کاربران ترجیحات تماس متفاوتی برای ارتباط دارند. وقتی گزینه های تماس مختلفی را به بازدیدکنندگان اینستاگرام خود ارائه می دهید و یک آدرس ایمیل را به عنوان یکی از راه های ارتباط با برند خود درج می کنید، این احتمال وجود دارد که مشتریان بیشتری از طریق ایمیل با شما تماس بگیرند. این بدان معناست که می توانید اینستاگرامرها را تشویق کنید تا آدرس ایمیل خود را بدون صرف زمان یا تلاش زیاد به اشتراک بگذارند.

10

4. از مزایای حضور در لیست ایمیل خود بگویید

هنگامی که مردم برند شما را در اینستاگرام دنبال می کنند، علاقه مند هستند که درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. اگر به روش هایی فکر می کنید که از طریق آنها بتوانید فالوورهای خود را به مشترکین ایمیل تبدیل کنید، بهتر است پست های آموزنده ای در مورد اشتراک ایمیل خود اضافه کنید. استراتژی محتوای اینستاگرام.

می توانید مجموعه ای از پست ها را ایجاد کنید که در مورد مزایای حضور در لیست ایمیل شما صحبت کند یا هر از چند گاهی از دنبال کنندگان دعوت کنید تا به لیست ایمیل شما بپیوندند.

مثال؟ بگویید که اخبار و به روز رسانی های شرکت را به لیست ایمیل خود ارسال می کنید:

4. Updates Email

یا مشترکین ایمیل خود را اولین کسانی کنید که معاملات انحصاری شما را دریافت می کنند:

4. Deals Email

مهم نیست که چه مزایایی از حضور در لیست ایمیل خود دارید، آنها باید مخاطبان هدف شما را تشویق به ثبت نام کنند. اگر می خواهید در مورد مزایای لیست ایمیل خود بیشتر بگویید و مخاطبان خود را درگیر خود نگه دارید، انتشار پست های ویدیویی اینستاگرام را در نظر بگیرید زیرا اینستاگرامرها محتوای ویدیویی را دوست دارند. علاوه بر این، در صورت استفاده از ویرایشگر ویدیوی اینستاگرام مانند مواردی که در این پست در مورد ابزارهای بازاریابی ویدیویی توضیح داده شده است، می توانید به راحتی پست های ویدیویی ایجاد کنید..

5. CTA را در عنوان خود قرار دهید

اگر به دنبال کنندگان لیست ایمیل خود را بگویید، عالی است. با این حال، تشویق مشترکین بالقوه خود برای پیوستن به لیست ایمیل شما کافی نیست. اکثر مردم می خواهند در مورد کارهای بعدی راهنمایی شوند، بنابراین نوشتن قانع کننده است کپشن اینستاگرام و گنجاندن کپی های CTA به خوبی نوشته شده از اهمیت بالایی برخوردار است.

مثال زیر را بررسی کنید:

لینک اینستاگرام در بیو کپشن نمونه از @everythingsart

درک اینکه اینفلوئنسر اینستاگرام فالوورهای خود را دعوت می کند تا به لیست ایمیل بپیوندند، زمان یا تلاش زیادی لازم نیست. علاوه بر این، او به طرفداران می گوید که چگونه بدون تلاش زیاد در لیست ایمیل او ثبت نام کنند.

6. از ویژگی های استوری اینستاگرام حداکثر استفاده را ببرید

در چهار سال گذشته، استوری اینستاگرام محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مدرکی لازم است؟ روزانه 500 میلیون نفر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند، کسب و کارها یک سوم استوری های پربازدید را ایجاد می کنند و 96 درصد از بازاریابان قصد دارند در آینده استوری های بیشتری ایجاد کنند.

راز چیست؟ با طول عمر 24 ساعته، استوری های اینستاگرام حس خاصی از فوریت ایجاد می کند که بینندگان را تشویق می کند تا سریعتر اقدام کنند. آیا می خواهید بهترین قسمت را بدانید؟ شما می توانید استفاده کنید استوری های اینستاگرام برای پرورش سرب و بینندگان درگیر خود را به مشترکین ایمیل تبدیل کنید. علاوه بر این، چندین ویژگی استوری اینستاگرام وجود دارد که این فرآیند را آسان‌تر می‌کند.

ابتدا استفاده از یک را در نظر بگیرید لینک قابل کلیک استوری اینستاگرام. نه تنها می توانید در مورد لیست ایمیل خود بگویید، بلکه می توانید پیوندی به فیلدی نیز اضافه کنید که کاربران علاقه مند بتوانند ایمیل های خود را در آنجا بگذارند.

6. Clickable link

توجه: برای قرار دادن پیوندهای قابل کلیک استوری اینستاگرام، باید در اینستاگرام تایید شوید یا 10 هزار دنبال کننده به دست آورید ابتدا این ویژگی برای همه کاربران در دسترس نیست.

دوم، شما می توانید استفاده کنید برچسب سوال که به جمع آوری بازخورد مشتری کمک می کند. اما اگر به دنبال جمع‌آوری ایمیل‌های کاربران هستید، می‌توانید از بینندگان بخواهید آدرس ایمیل خود را در فیلد به اشتراک بگذارند و این ایمیل‌ها را به لیست خود اضافه کنند.

نمونه استیکر سوال استوری اینستاگرام

استوری های اینستاگرام در بین کاربران محبوب هستند، بنابراین این شرکت ویژگی های خاص کسب و کار را ارائه می دهد که به شرکت ها در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کند. علاوه بر این، می توانید خلاقیت خود را آزاد کنید و از این ویژگی ها برای جمع آوری ایمیل ها استفاده کنید.

7. قرعه کشی اینستاگرام را سازماندهی کنید

هیچ راهی بهتر (و سریع‌تر) برای افزایش تعامل از برگزاری مسابقه اینستاگرامی وجود ندارد. چرا؟ مردم چیزهای رایگان را دوست دارند و آماده هستند تا شرایط مشارکت را برای شانس بردن چیزی ارزشمند تکمیل کنند.

اگرچه اکثر شرکت‌ها از شرکت‌کنندگان می‌خواهند که عکس مسابقه را لایک کنند و روی آن نظر بگذارند، شما می‌توانید شرایط را تغییر دهید و از افراد بخواهید که به لیست ایمیل شما بپیوندند. نحوه انجام آن را بررسی کنید:

چگونه لیست ایمیل خود را با اینستاگرام با استفاده از هدایای اینستاگرام @plantbasednews رشد دهید

برای ثبت نام بیشتر، باید شرکت کنندگان بیشتری را جذب کنید. چگونه انجامش بدهیم؟ اهدای جوایز ارزشمند اگرچه شما می توانید برندگان را با نام تجاری رایگان ارائه دهید، بهتر است از a گواهی ساز کارت های هدیه ایجاد کنید تا شرکت کنندگان شما بتوانند هدایای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اما اگر «اشتراک در لیست ایمیل ما» را در شرایط شرکت ندارید، همچنان می‌توانید وقتی برندگان جوایز خود را از طریق ایمیل درخواست می‌کنند، چندین نفر را به لیست ایمیل خود اضافه کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

نمونه هدیه اینستاگرام از @caitsplate

بنابراین، شما مشترکین ایمیل بیشتری دارید. حالا چی؟

اینستاگرام راه های زیادی برای افزایش لیست ایمیل شما ارائه می دهد. با این حال، اگر می‌خواهید با مشترکین ایمیل خود ارتباط برقرار کنید و با آنها ارتباط طولانی‌مدت برقرار کنید، باید چندین مرحله را انجام دهید:

  • آدرس های ایمیل را تأیید کنید به دلایل مختلف، همه افرادی که به لیست ایمیل شما می پیوندند آدرس ایمیل معتبر خود را به اشتراک نمی گذارند. اگر می‌خواهید کمپین‌های بازاریابی ایمیلی مؤثری را اجرا کنید، باید آدرس‌های ایمیل را بررسی کنید و مطمئن شوید که ایمیل‌های فعالی از افراد واقعی دارید که علاقه‌مند به دریافت به‌روزرسانی‌های برند شما از طریق ایمیل هستند.
  • لیست ایمیل خود را دوباره درگیر کنید. اگر یک لیست ایمیل قوی دارید، عالی است. اما باید توجه زیادی به نرخ باز بودن داشته باشید زیرا این معیار نشان می دهد که مشترکین شما افراد واقعی هستند که به شرکت شما علاقه مند هستند. قبل از ارسال ایمیل، لیست ایمیل خود را دوباره درگیر کنید زیرا به بهبود تحویل ایمیل کمک می کند و بنابراین به شما امکان می دهد به نتایج بهتری برسید.
  • ارسال ایمیل خوش آمدگویی هنگامی که لیست ایمیل خود را ایجاد کردید، مهم است که مشترکین ایمیل خود را نیز درگیر نگه دارید. بنابراین، ایده خوبی است که از اینستاگرامرها برای پیوستن به لیست ایمیل شما با کمک ایمیل های خوش آمد گویی تشکر کنید. برای افزایش وفاداری به برند و دادن به مشترکین خود برای بررسی خبرنامه ایمیل شما، می توانید یک جایزه برند مانند کد تبلیغاتی یا تخفیف در نظر بگیرید.

آیا از اینستاگرام برای افزایش لیست ایمیل خود استفاده کرده اید؟ چه تاکتیکی را برای ثبت نام ایمیل بیشتر توصیه می کنید؟

عکس قهرمان توسط برونو گومیرو در Unsplash

آیا می خواهید بفهمید که چگونه لیست ایمیل خود را با اینستاگرام افزایش دهید؟  در اینجا 7 روش آزمایش شده، از جمله سازماندهی قرعه کشی اینستاگرام، استفاده حداکثری از ...

منبع

حسندخت

حسندخت

نوشته‌ی بعدی
Meta to Start Testing Digital Collectibles on Instagram

متا برای شروع تست کلکسیون های دیجیتال در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توصیه شده

10 نکته مفید برای جذب بیشتر در اینستاگرام

10 نکته مفید برای جذب بیشتر در اینستاگرام -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 30, 1401
Instagram

دانلود آخرین اپلیکیشن آلفا اینستاگرام -پنل اینستاگرام

خرداد 2, 1401

اخبار منتخب.

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده

بهترین گواهینامه هاب اسپات: 5 دوره برتر توصیه شده -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
descargar vídeos de Instagram

آیا می توانید ویدیوهای اینستاگرام را از اندروید، iOS و رایانه شخصی دانلود کنید؟ در 2020 -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند - MAXBIT

اینستاگرام مرحله آزمایش بتا را برای NFT ها راه اندازی می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

اینستاگرام NFT ها را برای کاربران و فیس بوک برای فالو کردن آزمایش می کند -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401
مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند - The Daily Hodl

مارک زاکربرگ از متا می گوید NFT ها هم به اینستاگرام و هم در فیس بوک می آیند – The Daily Hodl -پنل اینستاگرام

اردیبهشت 21, 1401

پنل اینستاگرام مرجع آموزش اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام است. ما در پنل اینستا آموزش رایگان جذب ۱۰۰۰ فالوور اول را به همه فارسی زبانان یاد میدهیم.

ما را دنبال کنید

دسته‌ها

  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • پنل اینستا
  • تبلیغات اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • فالوور اینستاگرام

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنل اینستا است.