این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
آیا می خواهید حضور خود در اینستاگرام را افزایش دهید؟
هر کسبوکاری در اینستاگرام میداند که این چیزی بیش از یک پلتفرم قدرتمند برای نمایش تصاویر محصولات است. اینستاگرام از طریق تأثیر بصری، محتوای معتبر و زیباییشناسی استراتژیک، با مخاطبان شما ارتباط برقرار میکند.
با میلیونها رقیب فعال هر روز، و یک الگوریتم هوشمندانهتر برای مقابله، یادگیری نحوه ایجاد رشد برای نمایهتان میتواند دشوار باشد. خبر خوب؟ چند بهترین روش اثبات شده برای ارائه نتایج واقعی وجود دارد.
در اینجا نحوه شروع پیشرفت در این سال آمده است.

دانلود رایگان
راهنمای نهایی بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل کوچک
1. از یک سرویس رشد اینستاگرام استفاده کنید
اینستاگرام می تواند ابزاری عالی برای رشد کسب و کار شما باشد، اما برای تسلط بر آن نیاز به کار است. مراحل اولیه ایجاد شهرت و ایجاد اعتبار اغلب مدتی طول می کشد. برای سرعت بخشیدن به کارها (و کاهش وزن روی شانه ها)، آسان تر است که مسئولیتی را به یک سرویس رشد بسپارید.
خدمات رشد اینستاگرام میتواند از شما در ایجاد شهرت اینستا در کسب و کارتان پشتیبانی کند. با این حال، باید در مورد سرویسی که استفاده می کنید محتاط باشید. برخی از شرکتهای اسپم «رشد» سعی میکنند دنبالکنندگانی را به شما بفروشند که فقط رباتها هستند – که قادر به درگیر شدن با محتوای شما نیستند.

همانطور که قبلاً می دانید، هنگام جمع آوری فالوور و افزایش اینستاگرام، کیفیت به همان اندازه اهمیت دارد. به دنبال شرکتی مانند Kicksta باشید که دنبال کنندگان واقعی را هدف قرار می دهد که علاقه واقعی به آنچه شما باید به اشتراک بگذارید. به این ترتیب، شما شروع به ایجاد یک پیروان طبیعی می کنید که می توانید در طول زمان آن را حفظ کنید.
یک سرویس رشد، شروعی را که نیاز دارید به شما می دهد. هنگامی که آماده شدید، می توانید از شتابی که از این راه حل ها به دست می آورید برای بهبود نتایج خود از سایر نکات ما استفاده کنید.
2. برنامه ریزی و زمان بندی محتوا
یک فید اینستاگرام پرجمعیت پر از محتوای تازه به جذب فالوورهایی که برند شما را دوست دارند کمک می کند. برای به دست آوردن بهترین نتایج و رشد اینستاگرام خود، باید محتوای مناسب را در بهترین زمان منتشر کنید.
برنامهریزی محتوای خود از قبل به این معنی است که میتوانید از تعطیلات ملی استفاده کنید، برای رویدادهای آتی سر و صدا ایجاد کنید، و از کهنه شدن فید خود جلوگیری کنید. یک تقویم محتوای خوب برنامه ریزی شده همچنین به این معنی است که اگر روزی بدون الهام زیاد دارید، لازم نیست نگران باشید.

از خود استفاده کنید بینش اینستاگرام برای تعیین اینکه مشتریان شما چه زمانی بیشتر فعال هستند. از آنجا، برنامهریزی (و تعداد پستها) خود را متناسب با فالوورهایتان برنامهریزی کنید. راه حل های نرم افزاری این کار را بسیار آسان تر می کنند، مانند:
- بعد: یکی از محبوبترین ابزارهای برنامهریزی اینستاگرام Later، بهترین زمان ارسال پست را بر اساس عملکرد تاریخی برای شما محاسبه میکند. شما می توانید تقویم های بصری را در داشبورد بسازید، پست ها را برای بعد ذخیره کنید، و حتی نتایج کمپین های اجتماعی خود را دنبال کنید.
- بافر: بافر با یک ردیف رایگان برای مبتدیان شروع به برنامه ریزی استراتژی اجتماعی خود را آسان می کند. میتوانید دقیقاً تصمیم بگیرید که چه زمانی محتوا را منتشر کنید و تقویم خود را در صفحات اجتماعی و وبسایتهای مختلف به طور همزمان ردیابی کنید.
- جوانه اجتماعی: یک راه حل جامع بازاریابی رسانه های اجتماعی، Sprout Social به شما امکان می دهد پست های خود را برای اینستاگرام برنامه ریزی کنید و همچنین دارای طیف وسیعی از ویژگی های دیگر است. با Sprout میتوانید نامهای تجاری را دنبال کنید، حامیان کارمند ایجاد کنید و روابط اجتماعی خود را نیز تحلیل کنید.
یک موضوع منسجم را دنبال کنید
یکی از مزایای اصلی برنامه ریزی محتوای خود از قبل، توانایی طراحی یک زیبایی شناسی سازگار در تمام دارایی های آنلاین شما است. وقتی میتوانید برنامه محتوای خود را برای اینستاگرام ببینید، میتوانید به راحتی پستها را جابهجا کنید تا ببینید چه چیزی برای فید شما بهتر به نظر میرسد.
آ تم قوی یکی از موارد ضروری در اینستاگرام است، زیرا دنبال کنندگان شما به دنبال چیزی زیبا برای مرور هستند. این روند بررسی زیباترین فیدها از نظر زیبایی شناختی تنها در سال 2021 برجسته تر می شود. به این مثال از @Aww.Sam، سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل تصاویر، شبکه، و حتی نکات برجسته ای که ذخیره می کند، کاملاً با برند او مطابقت دارند.

موضوع شما به تقویت جذابیت برندتان در هنگام ارسال پست کمک می کند و به دنبال کنندگان یادآوری می کند که در مورد چه چیزی هستید. همچنین فرصتی است تا خود را به یاد ماندنی تر کنید. با محبوبتر شدن اینستاگرام، هر کاری که انجام میدهید باید از بقیه متمایز شود.
این شما هستید که می خواهید موضوع خود را چقدر ساده یا پیچیده باشد. @WildHousePaper، با رنگ های خاکستری ملایم، کرم و سفید، زیبایی بسیار مینیمالیستی ایجاد می کند.

3. پروفایل خود را بهینه کنید
در حالی که تم خود را تقویت می کنید و شبکه خود را عالی جلوه می دهید، چرا سایر قسمت های نمایه Insta خود را بهینه نکنید؟ نمایه شما اولین چیزی است که فالوورهای بالقوه شما پس از کلیک بر روی حساب شما می بینند. همه چیز در این صفحه برای ارائه نتایج باید بهینه شود.
برای ایجاد نمایه کامل، با در نظر گرفتن موارد زیر شروع کنید:
- تصویر پروفایل شما: اگر نماینده یک شرکت هستید، تصویر نمایه ایده آل ممکن است عکسی از لوگوی شما یا حتی تصویری از محصول شما باشد، مانند آنچه Oreo در زیر استفاده می کند. با این حال، در بیشتر موارد، مردم دوست دارند انسان های دیگر را در اینستاگرام ببینند. تصویر یک انسان خندان بسیار جذاب تر از یک عکس هنری از ساختمان اداری شما است.

- بیوگرافی شما: Bio جایی است که مخاطبان خود را از مهم ترین چیزهایی که باید در مورد شما بدانند آگاه می کنید. شما در اینجا فقط 150 کاراکتر دارید، بنابراین مختصر و دقیق صحبت کنید. کاری را که انجام می دهید برجسته کنید و در مورد استفاده از هشتگ های #برند برای ایجاد تعامل فکر کنید. فونت ها و ایموجی های منحصر به فرد می توانند به برجسته شدن بیو شما کمک کنند.
- ارتباط: لینک موجود در بیو یکی از با ارزش ترین ابزارهایی است که در اینستاگرام دارید. این افراد را تشویق می کند تا از وب سایت شما و سایر دارایی های آنلاین بازدید کنند. تغییر مداوم پیوند واحد خود برای رسیدن به بهترین نتایج خسته کننده است. آ ابزار لینک در بیو مانند url.bio با ایجاد یک هاب برای ترافیک از یک URL، به شما کمک می کند تا از آن پیوند واحد بیشترین بهره را ببرید.
- نکات برجسته: نکات برجسته شما راهی فوق العاده برای ذخیره اطلاعات ارزشمندی است که مشتریان شما باید ببینند. آنها همچنین برای تکمیل نمایه شما فوق العاده هستند. اطمینان حاصل کنید که رنگهایی که انتخاب میکنید با موضوع شما مطابقت دارند و اطمینان حاصل کنید که تصاویر کوچک در کنار عنوان یا کلمه توصیفی که استفاده میکنید معنی دارند. پسندیدن @Nadia_Rachel92 اینجا انجام می دهد.

4. محتوای ویدیویی بیشتری ایجاد کنید
ویدئو به سرعت به یکی از با ارزش ترین ابزارهای اینستاگرام تبدیل می شود. از زمانی که سایت رسانه اجتماعی IGTV را معرفی کرد، بهانه های بیشتری را برای شروع ضبط به کاربران ارائه کرده است. این روزها، گزینه های ویدیویی زیادی برای انتخاب دارید، از جمله:
- حلقه های اینستاگرام: جدیدترین افزوده شده به ویدیوهای اینستاگرام، Reels قطعههای کوتاهی از محتوا هستند، مانند آنچه در TikTok پیدا میکنید. @Shutthekaleup از Reels برای به اشتراک گذاشتن نکات پخت و پز کوچک و دستور پخت استفاده می کند که فقط چند ثانیه طول می کشد. این یک راه عالی برای سازنده است تا مخاطبان خود را درگیر کند، به علاوه این ویدیوها در کنار کمپین IGTV او بهعنوان نکتههای جایزه به خوبی کار میکنند.

- IGTV: IGTV ابزاری فوق العاده برای رشد اینستاگرام شماست، زیرا به شما امکان دسترسی به بخش دیگری از برنامه Insta را می دهد. جغرافیای ملی یکی از اولین شرکت هایی بود که شروع به استفاده از IGTV برای دسترسی بیشتر به اطلاعات در مورد طبیعت کرد. این ویدیوهای NatGeo بیشتر این شرکت را به عنوان یک رهبر فکری در فضای خود معرفی می کند و شامل همکاری با سایر نمادهای برجسته است.

- لایو اینستاگرام: بهترین زمان برای استفاده از لایو اینستاگرام زمانی است که می خواهید انسانیت و اصالت خود را نشان دهید. این راهی است برای نشان دادن آنچه در پشت صحنه در حال رخ دادن است. @شهروند جهانییک سازمان غیرانتفاعی، از Live برای ارتباط با اهداکنندگان و نشان دادن کار سختی که انجام میدهند استفاده میکند.
5. با اینفلوئنسرها کار کنید
اینفلوئنسر مارکتینگ مفهوم جدیدی برای کاربران اینستاگرام نیست، اما در سال 2021 مانند همیشه ارزشمند است. کار با اینفلوئنسرها و سایر برندهای موجود در جایگاه شما یکی از بهترین راه ها برای ایجاد اعتبار از طریق ارتباط است.
اگر بتوانید افرادی را که مشتریانتان از قبل به آنها احترام میگذارند برای حمایت از کسبوکارتان وادار کنید، در کوتاهمدت دنبالکنندگان بیشتری خواهید داشت.
اینفلوئنسرهایی که با آنها کار می کنید اغلب در مورد تکنیک هایی که باید استفاده کنید مشاوره می دهند، اما برخی از بهترین گزینه ها عبارتند از:
- تصاحب: به یک کاربر اینستاگرام اجازه دهید یک روز حساب تجاری شما را تصاحب کند و محتوای خود را پست کند. این کار باعث میشود تا فالوورهای بیشتری به نمایه شما جذب شوند، زیرا افراد سعی میکنند کارهای تأثیرگذار مورد علاقهشان را پیگیری کنند.
- هدایا: همه ما عاشق فرصتی برای بردن چیزی هستیم. دویدن a هدیه دادن جایی که مشتریان شما برای ورود به آن نیاز به @منشن کردن یک دوست دارند، راهی عالی برای ایجاد تعامل است. با استفاده از اینفلوئنسر، می توانید یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید که افراد را به حساب شما بازگرداند و تعداد ورودی های دریافتی شما را افزایش دهد.
- مسابقات: گاهی اوقات مسابقات به اندازه هدایا سرگرم کننده هستند. بهعنوان یک شرکت مد، میتوانید از مردم بخواهید تصویری از لباس مورد علاقهشان را از شما به اشتراک بگذارند و آن را با هشتگ برندتان به اشتراک بگذارند تا شانسی برای برنده شدن داشته باشند.

کار با اینفلوئنسرها تصویر برند شما را تقویت می کند، اما می تواند از راه دیگری نیز کمک کند، با تولید محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC). محتوای تولید شده توسط کاربر باعث می شود نمایه شما معتبرتر به نظر برسد و در عین حال به مخاطبان خود نشان دهد که برای ورودی آنها ارزش قائل هستید. این یک راه عالی برای تقویت تعامل است.
6. معتبر باشید
اگر می خواهید اینستاگرام خود را رشد دهید، باید متعهد به حضور واقعی باشید.
در حالی که پستهای آموزشی و تبلیغاتی قبلاً در اینستاگرام محبوب بودهاند، کاربران (بهویژه جوانترها)، فقط میخواهند محتوای واقعی را ببینند. این روندی است که با شروع ظهور TikTok منفجر شد. کاربران دیگر علاقه ای به محصولات یا خدماتی که می توانید ارائه دهید، ندارند، به همان اندازه که شما چه کسی هستید، و افرادی که در پشت کسب و کار شما هستند چگونه هستند.
به این فکر کنید که چگونه می توانید محتوای خود را معتبرتر جلوه دهید پشت صحنه ویدیوها، زیرنویسهای احساسی، و نگاهی اجمالی به افراد واقعی. شما می توانید به سوالات متداول دنبال کنندگان با فیلم ها، تصاویر و راهنماهای نحوه پاسخگویی پاسخ دهید.

همچنین میتوانید تصویری را با شرحی به اشتراک بگذارید که به شما یادآوری کند که چگونه برند خود را در طول سالها رشد و توسعه دادهاید. همه عاشق یک داستان خوب هستند.
در مورد آن، فراموش نکنید که از استوری های اینستاگرام خود نیز استفاده کنید. این ابزارها برای ترکیب تصاویر، کلیپها و زیرنویسهای مختلف و ایجاد تجربهای جذابتر برای مخاطبان عالی هستند. از آنجایی که آنها فقط موقتی هستند، مشتریان شما انتظار دارند کمی کمتر ویرایش شوند.
7. هشتگ، هشتگ، هشتگ!
هر کسی در اینستاگرام باید با قدرت هشتگ آشنا باشد.
متأسفانه همه کاربران به طور مؤثر از این ابزارها استفاده نمی کنند. برای اطمینان از اینکه از هشتگ های مناسب برای محتوای خود استفاده می کنید، باید تحقیقات خود را انجام دهید. به تگ های ترند در صفحه “کاوش” برای اینستاگرام توجه کنید.
اگر ایده هایتان کم شده است، برای الهام گرفتن به حساب های دیگر مشابه خود نگاه کنید، یا به یک مولد هشتگ برای پشتیبانی اضافی از هرگونه برچسب ممنوعه دوری کنید و فراموش نکنید که همه چیز را با هم مخلوط کنید. مهم است که تگهای شما در نهایت اسپم به نظر نرسند.
برای بهترین نتیجه، به یاد داشته باشید که به طور مرتب از هشتگ های مارک دار استفاده کنید. آنها یک راه عالی برای انتشار اطلاعات در مورد شرکت شما، پرورش محتوای تولید شده توسط کاربر و افزایش آگاهی از برند هستند. هشتگ #JustDoIt نایک تاکنون میلیون ها پست ایجاد کرده است!

به یاد داشته باشید که هشتگ برند شما باید کوتاه، خاطره انگیز و مرتبط با برند شما باشد تا مشتریان شما بتوانند به طور مرتب از آن استفاده کنند.
اینستاگرام خود را رشد دهید
تصمیمگیری برای رشد پروفایل اینستاگرام یکی از بهترین کارهایی است که میتوانید در سال 2021 انجام دهید. این فرصتی است برای تقویت روابط خود با مشتریان و به دنبالکنندگان نشان میدهد که کسب و کار شما چیست.
با این حال، فراموش نکنید که هر استراتژی توسعه برند نیاز به برنامه ریزی و استراتژی قبلی دارد. نکات بالا را دنبال کنید و تا پایان سال 2021 در بین فالوورها قرار خواهید گرفت.
نویسنده مهمان: سامانتا هکت یک هماهنگ کننده بازاریابی در Kicksta است که در همه چیز بازاریابی اینستاگرام و رسانه های اجتماعی تخصص دارد.