این محتوا به تلاش تیم رسانه وب سایت پنل اینستا تهیه شده است.
داشتن یک حساب کاربری اینستاگرام به طور خودکار به این معنی نیست که شما صدها هزار فالوور دریافت خواهید کرد، صرف نظر از اینکه آمار اینستاگرام چه می گوید. افزایش فالوور اینستاگرام کار آسانی نیست.
در واقع رشد کند خواهد بود.
اما هنوز استرس نداشته باشید. با این نکات برای افزایش فالوور اینستاگرام، می توانید به سرعت اکانت خود را افزایش دهید.
اولین قدم این است که هشتگ های مناسب را پیدا کنید.
برای انجام این کار در اینستاگرام، به گزینه جستجو و کاوش دسترسی پیدا کنید.
ممکن است قبلاً چند هشتگ داشته باشید که از آنها برای تعامل با فالوورها استفاده می کنید. بنابراین جستجوی خود را از آن لیست شروع کنید و سپس هشتگ های جدیدتر را با یافتن آنها یادداشت کنید و یک صفحه گسترده بزرگتر ایجاد کنید که در آن بقیه هشتگ ها را پیگیری می کنید.
هشتگها بهترین راه برای شما هستند که بتوانید برند خود را گسترش دهید و حتی بیشتر شناخته شوید. هشتگها پستهای شما را به مخاطبان مرتبط میبرد.
نامی برای خود بسازید. هشتگ های مناسب فرصتی را برای شما فراهم می کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. این به شما کمک می کند محصول خود را بفروشید، نظرات را در مورد محصول خود دریافت کنیدو افراد بیشتری را درگیر کنید.
2. شناسایی و تعامل با پست های اینستاگرام
در اینجا یک مثال برای رسیدن به نقطه اصلی وجود دارد.
سوزان پترسن از Freshly Picked از صفر به بیش از 900000 فالوور در اینستاگرام رسید و ساعتها از وقت خود را صرف لایک کردن تعداد زیادی محتوا از سایر حسابهای مشابه خود کرد.


چطور این کار را بکنیم؟ لایک کردن و ارسال نظر در مورد 10 تا 15 پست مختلف در حساب های مشابه شما را هدف قرار دهید. اینکه شخصی باید به کسب و کار شما مرتبط باشد. اگر یک نظر واقعی بگذارید و آنها را دنبال کنید کمک می کند. این به آنها کمک می کند تا متوجه شما شوند و همچنین به دنبال کنندگان آنها کمک می کند تا شما را کشف کنند.
هنگام انجام این کار، در اینجا مواردی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید – محتوای افراد در جایگاه خود را دنبال کرده و لایک کنید. بروید و هشتگ های مرتبط را جستجو کنید تا محتوای مرتبط را پیدا کنید.
این به شما فرصتی می دهد تا با پست های مرتبط درگیر شوید و آن ها را پیدا کنید.
هنگامی که هشتگ های مناسب را کشف کردید، برای دنبال کردن این استراتژی، کار بعدی فیلتر کردن محتوا برای یافتن محتوای مرتبط و جذاب است.
با خواندن کپشن به جزئیات هر پستی که با آن برخورد می کنید پی ببرید. با عنوان، می توانید بفهمید که آیا شخصی که آن را ایجاد کرده است واقعاً فکری به آن کرده است یا اینکه فقط متنی است که به عنوان یک فکر بعدی نوشته شده است.
به بیو و جزئیات دیگر نگاه کنید.
مطالب را بخوانید تا ببینید آیا:
-
مطالب مرتبط و آموزشی است.
-
کپشن به خوبی نوشته شده و آموزنده است.
-
بیو با وضوح فراوان بیان می کند که آنها چه می کنند و چه کسانی در جامعه هستند.
به تلاش و زمان شخصی که کپشن را نوشته است نگاه کنید. آیا این فقط یک توصیف ساختگی است که فقط سعی می کند در برخی کلمات گیر کند؟ آیا این چیزی است که سعی میکند قبل از پرش به پست کردن محتوای بعدی، به همان تعداد هشتگ جا بیفتد؟
زیرنویسهای خوب همیشه داستان محور هستند. در واقع داستان سرایی بر اساس تحقیقات انجام شده یکی از مهم ترین عوامل برای محتوای اثربخش است.


فقط آن حسابها باعث ایجاد تعامل میشوند. در اینجا نحوه یافتن حسابهایی با تعامل خوب آورده شده است.
نرخ تعامل اینستاگرام چقدر است؟
میتوانید با نگاه کردن به لایکها و کامنتهای پست، نرخ تعامل را اندازهگیری کنید و آن را بر تعداد کل فالوورها تقسیم کنید تا تصوری از تعامل واقعی در حساب داشته باشید.
در اینجا در این بخش، من قصد دارم در مورد نرخ تعامل ایده آلی که باید به دنبال آن باشید، بحث کنم.
نرخ تعامل مهم ترین عامل در انتخاب حساب هایی است که می خواهید به عنوان بخشی از این استراتژی با آنها تعامل داشته باشید. اکانتی با میلیونها فالوور اما به ندرت کامنت یا لایکی داشته باشد، حساب مناسبی برای هدف شما نیست. این موضوع چیزهای زیادی در مورد عدم وجود انجمن در اکانت اینستاگرام می گوید.
برای تعامل بسیار مهم است که نظرات ارزشمندی را بنویسید.
تفاوت زیادی در گذاشتن یک نظر یک کلمه ای و رفتن سریع به یک پست جدید برای گذاشتن هرزنامه تبلیغاتی دیگری نسبت به گذاشتن نظری که در آن منتظر ایجاد یک بحث هستید، وجود دارد. فقط اقدامات آگاهانه سوزن بازاریابی را حرکت می دهد.
نظراتی که می گذارید ارزش بلندمدتی برای برند و جامعه در آینده ایجاد می کند.
اگر نمی توانید وقت خود را برای گذاشتن نظرات سنجیده صرف کنید، فقط وقت خود را تلف می کنید.
زمانی که برای ایجاد روابط با افراد مناسب صرف می کنید، رشد شما را بهبود می بخشد.
در کامنت ها پشت صحنه کسب و کار شما در اطراف عنوان وجود دارد. یا چیزی از زندگی تان که بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید.
یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای جریان یافتن مکالمه انجام دهید این است که از مردم بخواهید با پرسیدن سؤالات باز صحبت کنند و درگیر شوند. این روش بسیار معنادارتری برای شروع مکالمه است
3. یک موضوع برای محتوای خود ایجاد کنید
هنگامی که به چنین روشی پرداختید، این احتمال وجود دارد که افراد شروع به بررسی حساب شما کنند. اجازه ندهید این فرصت از دست برود.
وقتی حساب دیگری را دنبال می کنید و با آن درگیر می شوید، اولین کاری که دیگران انجام می دهند این است که متوجه نام کاربری شما می شوند.
بعد می آیند حساب شما را چک می کنند. چیزی به آنها بدهید که به آنها کمک کند بفهمند حساب شما در مورد چیست. یک بیوگرافی اضافه کنید که مردم بفهمند باید حساب را با چه چیزی مرتبط کنند.
به عنوان مثال، اگر شخصی از Shopbob بازدید کند، بلافاصله میداند که این حساب در مورد چیست. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین لباس ها را در خوراک خود تهیه کنند. این امر خرید را برای مشتریان بالقوه آسان می کند.
اینجاست یک مثال.

4. با فالوورهای اینستاگرام خود معاشرت کنید
رسانه های اجتماعی کانالی برای معاشرت هستند.
برای اجتماعی شدن موفقیت آمیز – به نظرات پست های خود پاسخ دهید و نظرات خود را در مورد کار دیگران بنویسید. گولولو سازنده بطری آب با فناوری پیشرفته توانست 100000 دلار بودجه ایجاد کند با حسن نیت از طرفداران خود در رسانه های اجتماعی. این فالوورها پس از تعاملی که با فالوورهای رسانه های اجتماعی داشتند و در آن فواید استفاده از بطری آب خود را به اشتراک گذاشتند، آمدند.
سعی کنید پاسخ ها و نظرات واقعی را بنویسید. اگر دنبال کنندگان شما محتوای تولید شده توسط کاربر را ارسال می کنند، سعی کنید بیشتر از آن تشویق کنید.
5. یک هشتگ مارک ایجاد کنید و استفاده از آن را تشویق کنید
برای ساختن جامعه خود کافی نیست که با هشتگ های محبوب محتوا ایجاد کنید. راه پیشرفت این امر با ایجاد هشتگ منحصر به فرد خود است که مردم می توانند برند شما را با آن مرتبط کنند. مطمئن شوید که از قبل استفاده نشده است.
نمونههای زیادی از برندها وجود دارد که به این موضوع کمک میکنند. این یکی از KFC است:
در این مثال خاص، هشتگ چیزی نبود که KFC اختراع کرد، اما در زمان مناسب به آن پرداخت.
وقتی #NationalFriedChickenDay به هشتگ پرطرفدار در توییتر تبدیل شد، KFC تصمیم گرفت از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

هشتگ پشت مرغ دوست دارانی که روزی برای مرغ سوخاری می خواستند آمد. از آنجایی که KFC متوجه شد این چیزی نزدیک به کاری است که آنها انجام دادند، یک کمپین تبلیغاتی در اطراف آن شروع کردند.
نکته بعدی که می دانید به یک رویداد سالانه و محبوب ترین کمپین هشتگ KFC تبدیل شد. چیزی که KFC برای آن اختراع نکرده است.
هنگامی که مردم را تشویق به استفاده از هشتگ کردید، می توانید آن تصاویر هشتگ شده را مجدداً در حساب خود ارسال کنید و قدردانی خود را از محتوای آنها نشان دهید:
راه های مختلفی وجود دارد که یک هشتگ می تواند مفید باشد:
-
هشتگ ها باعث ایجاد آگاهی از برند می شوند
-
آنها دید محتوا را افزایش می دهند
-
ردیابی محتوای خود را آسان کنید
-
فالوورها را تقویت کنید
-
مخاطبان شما را درگیر می کند
-
رویدادها را تبلیغ کنید
-
و هنگام ایجاد یک مسابقه مفید است
در مورد مسابقات در اینجا کاری است که می توانید در مورد آنها انجام دهید:
6. یک مسابقه برای افزایش فالوور اینستاگرام برگزار کنید
علاوه بر این، تاکتیک دیگری که می توانید از آن استفاده کنید اجرای مسابقات هشتگ خود است. از مردم بخواهید شما را در کپشن تگ کنند. همچنین می توانید تگ کردن دیگران را به عنوان یک قانون مشارکت در نظر بگیرید.
از دنبال کنندگان دعوت کنید تا از عکس هایی که روی آنها کلیک کرده اند استفاده کنند یا با محصولات شما سلفی ارسال کنند.
شما همچنین می توانید با همکاری با اینستاگرامرهای دیگر در جایگاه خود، یک جایزه اجرا کنید.
مسابقات راه خوبی برای فروش در اینستاگرام است.
7. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید
استوری های اینستاگرام داغ ترین چیز در اینستاگرام است. از سال 2019، 400 میلیون کاربر فعال روزانه با استوری ها درگیر شده اند. الان 500 میلیون شده. مردم عاشق تماشای داستان هستند. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید خلاقیت را به منصه ظهور برسانید.
محتوای پشت صحنه را پست کنید تا نشان دهید برند چگونه در پشت پرده عمل می کند و احساس می کند.
سوال بپرس. از نظرسنجی ها و برچسب های عجیب و غریب استفاده کنید. از فیلترها استفاده کنید با کاری که انجام می دهید راحت باشید تا مردم با شما ارتباط برقرار کنند.
همچنین از تبلیغات در استوری های اینستاگرام استفاده کنید. تبلیغات راهی برای افزایش حضور شما در اینستاگرام است.
هنگام استفاده از تبلیغات، به خاطر داشته باشید که پیشنهادات شما باید با دمای PPC مطابقت داشته باشد. به عبارت دیگر، آنها باید با مخاطبان شما مرتبط باشند.

8. تشویق عمل از طرف پیروان
اگر به سادگی از او بخواهید، ساده تر است که کسی را وادار به انجام کاری کنید.
از فالوورهای خود بخواهید محتوا را در حساب شما لایک کنند یا به اشتراک بگذارند – چه عکس و چه ویدیو. اگر چیزی را به اشتراک میگذارید که میتواند ویروسی شود یا خندهدار است، بخواهید دوستی را تگ کنید. شما می توانید با درخواست دعوت به عمل کنید.
9. مخاطب شما چه می خواهد؟
در مرحله بعد، کمی به عقب برگردید و عکسها و ویدیوهایی را که پست کردهاید ورق بزنید تا متوجه شوید و آنچه را که به چشم میخورد، تجزیه و تحلیل کنید. چه نوع محتوایی برای دریافت بیشترین لایک و کامنت و همچنین چه محتوایی مورد علاقه قرار نمی گیرد. مخاطبان چه نوع محتوایی را بیشتر کلیک می کنند؟
در مورد محتوای خود کمی تحقیق کنید. عکس های خود را به عقب برگردید و ببینید کدام یک بیشترین لایک و نظر را داشته اند. همچنین، به محتوایی نگاه کنید که کمترین تعامل را ایجاد کرده است. دریابید که چه چیزی با مخاطبان شما کلیک می کند. زمانی که از آن محتوا بیشتر بسازید.
اگر یک حساب تجاری اینستاگرام دارید، می توانید به راحتی به آمار آن دسترسی داشته باشید.
10. به اینفلوئنسرها نزدیک شوید
یکی دیگر از راههای خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام، مشارکت دادن یک اینستاگرامر محبوب با درخواست از آنها برای کنترل حساب کاربری است.
این مشارکت کنندگان مهمان برای رشد سریع حساب شما بسیار مفید هستند.
Zoe Rodriguez یک وبلاگ نویس سلامت و تناسب اندام است که @zoelovefit را اداره می کند. به عنوان بخشی از یک بازنگری کلی اینستاگرام، او با چندین اینفلوئنسر محبوب در اینستاگرام ارتباط برقرار کرد که محتوای او را در فید خود تبلیغ کردند و جذابیت زیادی برای برند شخصی او ایجاد کردند.
نتایج؟ سرمایه گذاری اولیه 300000 دلاری به 1.6 میلیون دلار در فروش افزایش یافت. اینفلوئنسرها می توانند برای برند شما معجزه کنند.

نتیجه گیری نحوه افزایش فالوور اینستاگرام
اینستاگرام یکی از آن مکان هایی است که هنوز دسترسی ارگانیک خود را از بین نبرده است. این زمین مساعد برای شما است که با انجام بیشتر کارهایی که قبلاً در بین مخاطبان آنلاین شما جذب شده است، رشد مخاطبان خود را ردیابی و درک کنید. توصیه های من را دنبال کنید و مطمئناً فالوورهای اینستاگرام را افزایش خواهید داد.
اکنون که آماده افزایش فالوورهای اینستاگرام هستید، توصیه های دیگر ما را برای کمک بیشتر در سفرتان بررسی کنید:
